2023-01-31, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wooqiprwo
Har han haft podden i ett år? 500 000 är väl sedan han startade antar jag.
Ja något sådant give or take.

Då kan man iaf konstatera att det är färre personer som lyssnar på podden än vad det är som kollar på kanalen.
Citera
2023-01-31, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WeedGrower
Ni driver mannen till självmord

Det gör han så jävla bra själv! Det behöver Carl Fredrik knappast hjälp med! INGEN förutom han själv är det som totalt fuckat upp hans liv…. Inte ens en döende fisk har så dålig överlevnadsinstinkt som Carl Fredrik 😂 Inte ens när han på fisens mosse får ett arbete så kan han hålla uppe spelet för gallerierna i mer än en dag innan han säger upp sig!
Han är för idiot för sitt eget bästa och kommer aldrig växa upp! Han kommer leka på Youtube om det så slutar i skilsmässa och egen vårdnad om barnen for hans grisfeta cheeseballs-slukande, Noccodrickande fru.
Citera
2023-01-31, 23:25
Medlem
Citat:

Är det någon som aldrig skulle begå självmord så är det PedoBear-Rask. Han älskar sig själv alldeles för mycket för att någonsin överväga att avsluta sitt eget liv, trots att han inte gör någon direkt nytta på den här planeten överhuvudtaget. Han har dock fått för sig att han är en av världens bästa och viktigaste personer. En av PedoBears största sorger i livet är vetskapen om att han han en dag inte kommer att leva längre. Inte ens under den period när han påstod sig lida av extrem psykisk ohälsa så sa han att han inte var självmordsbenägen. Konstigt det, jag skulle säga att det hör till att inte se någon mening med livet och känna att det var bättre att man var död, när man lider av extrem psykisk ohälsa.

Sedan tycker jag att han får Dumpens arbete att framstå som orimligt mycket viktigare än vad det verkligen är. Jag själv kollar ibland på deras konfrontationer, och det kan vara underhållande faktiskt. Jag tror också att det kan fylla någon funktion, i att belysa att det är ganska vanligt med snuskgubbar som sitter och runkar och fantiserar om barn. Fast rättare sagt så sitter nog dessa gubbar och fantiserar om att sätta på vad än som rör sig. Jag har själv varit på internet sedan jag var ett barn. Man var medlem på diverse olika communities som Lunarstorm och Kamrat, och satt på öppna chattrum och chatroulette, där man kunde hitta brudar att lägga till på MSN. Det stod ganska snabbt klart att det fanns en hög andel äckliga gubbar som satt och runkade på dessa plattformar, och som inte bangade på att göra det till fjortonåringar om det var det som erbjöds. Ibland fick man en knäpp när man var finnig tonåring, och utgav sig för att vara en tonårstjej som sålde camshows i utbyte mot att de överförde ett par hundra till sitt konto. Jag körde med mitt egna konto, var aldrig direkt rädd för att de skulle göra polissak av det.

Hursomhelst, det är nog mest patetiska män som sitter och gör sånt där, det är min spaning.

Sedan att de går med på att träffa en fjortonåring när de luras till tron att de hittat en villig som kan ställa upp, och inte bara skicka kukbilder till dem, ja då åker de ut. Men varje ungdom som inte är helt lost i livet och som får vägledning ifrån vuxenvärlden skulle förstås aldrig gå med på att träffa en äcklig medelålders man som visar upp gubbkuken tillsammans med sin håriga ölkagge i cam. Om de väl bestämmer sig för att göra det, då har det gått allvarligt fel någon annanstans, och då kanske inte det främsta problemet ligger där. Snarare i att deras föräldrar skiter i deras barn så mycket att de springer och söker bekräftelse genom att ligga med äckliga gubbar. Det är förstås förkastligt av dessa gubbar att göra såna saker, min poäng är bara att en vanlig sund tonåring inte skulle få för sig att stämma träff med en sådan person.

Så jag tror att Baronen slår upp Dumpens dignitet till orimligt stora proportioner. Det är inte som att de främst fångar såna som Patrik Sjöbergs låtsasfarsa, som var i miljöer där det fanns barn och närmade sig dem genom grooming och sedan började våldta dem. Utan det här handlar främst om patetiska gamla gubbar som sitter hemma på kammaren och runkar kuken i förbannelse, och luras att de fått ett napp av Patrik och Sara. De riktigt farliga pedofilerna sitter inte i chattrum och skickar runkbilder till varenda individ av kvinnligt kön de kommer i kontakt med i sin internetbubbla, de riktigt farliga pedofilerna arbetar på skolor, som fotbollstränare, eller är föräldrar eller styvfarsor till barn, och kommer nära dem på det sättet.
Citera
2023-01-31, 23:49
Medlem
Paulabrauns avatar
Är förjävla trött på Baronens mjölkande av Dumpen. Han är dessutom extremt okunnig och rabblar upp samma smörja hela tiden. Att han sen har 0 empati för barnen och anhöriga till pedofilerna som hängs ut gör mig så jävla irriterad med. Han lever helt i sin egen värld. Klart som fan det är synd om barnen till pedofilerna. Dessutom vem säger att dessa barn inte också kan ha blivit utsatta? Fattar inte hur han kan sitta på sitt lata arsle och spy galla över barn till pedofiler. Tycker förövrigt att dumpen gör ett bra jobb annars och att de klarar sig finfint utan idiotbaronen.
Citera
2023-01-31, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paulabraun
Är förjävla trött på Baronens mjölkande av Dumpen. Han är dessutom extremt okunnig och rabblar upp samma smörja hela tiden. Att han sen har 0 empati för barnen och anhöriga till pedofilerna som hängs ut gör mig så jävla irriterad med. Han lever helt i sin egen värld. Klart som fan det är synd om barnen till pedofilerna. Dessutom vem säger att dessa barn inte också kan ha blivit utsatta? Fattar inte hur han kan sitta på sitt lata arsle och spy galla över barn till pedofiler. Tycker förövrigt att dumpen gör ett bra jobb annars och att de klarar sig finfint utan idiotbaronen.

Carl-Fredrik saknar empati. Det är lite vad som kännetecknar personer med narcissism.
Citera
2023-01-31, 23:57
Medlem
knark-kungens avatar
Varför har han lagt till ekande ljud i början av videon, tycker han det låter mer seriöst?
Citera
2023-02-01, 00:29
Avstängd
AlligatorMans avatar
Citat:

Ett omöjligt projekt att driva en så egenkär person till självmord. Det går helt enkelt inte.
Citera
2023-02-01, 04:48
Medlem
Hugin86s avatar
Hur han sitter och hatar på anhöriga till pedofiler gör mig sjukt irriterad. De är som att dom går skylla sig själva. Får dom huset nerklottrat eller tele traskade, nej de är ok för en pedofil bor där. Men vad har dom anhöriga gjort ? Varför ska dom utsättas ? Tror du inte barnen kommer få skit på skolan av andra elever ?. Baronen var ju eld och lågor för de hönde saker på hans bostad för saker han gjort, hans familj skulle ju inte bli utsatta för vad han har gjort. Konstig gäller olika saker för olika personer.

Sen tycker jag dumpen är svin bra, men de finns mer än två sidor av ett mynt.
Citera
2023-02-01, 07:56
Medlem
Hur kan ha vara sjuk så ofta, jag kanske har varit sjuk 1-2 gånger sen jag började kolla på honom för 5 år sen han har ju säkert varit sjuk 30 gånger? Måste ha kefft immunförsvar.
Citera
2023-02-01, 09:08
Medlem
abvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Varför har han lagt till ekande ljud i början av videon, tycker han det låter mer seriöst?
Man måste göra lika som pappa anjo.

Bara han låter bli att försöka jaga pedofiler på egen hand. "Sitt här Eddie, du är en deeeeecoy"
Citera
2023-02-01, 14:11
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abv
Man måste göra lika som pappa anjo.

Bara han låter bli att försöka jaga pedofiler på egen hand. "Sitt här Eddie, du är en deeeeecoy"
Snart kommer ett avsnitt där han åker runt I Luddes bild och filmar någon snuskgubbe han provocerat fram.

Rask the peddohunter
Citera
2023-02-01, 15:23
Medlem
https://streamable.com/2cif1d

Nämen sedär. Video från när den suspekte snuskfarbrorn plockat upp två okända småtjejer i bilen. Undrar vad som hände efter kameran stängdes ned? Det vågar man knappt ens tänka på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in