Citat:
Ursprungligen postat av
WeedGrower
Ni driver mannen till självmord
Är det någon som aldrig skulle begå självmord så är det PedoBear-Rask. Han älskar sig själv alldeles för mycket för att någonsin överväga att avsluta sitt eget liv, trots att han inte gör någon direkt nytta på den här planeten överhuvudtaget. Han har dock fått för sig att han är
en av världens bästa och viktigaste personer. En av PedoBears största sorger i livet är vetskapen om att han han en dag inte kommer att leva längre. Inte ens under den period när han påstod sig lida av
extrem psykisk ohälsa så sa han att han inte var självmordsbenägen. Konstigt det, jag skulle säga att det hör till att inte se någon mening med livet och känna att det var bättre att man var död, när man lider av
extrem psykisk ohälsa.
Sedan tycker jag att han får Dumpens arbete att framstå som orimligt mycket viktigare än vad det verkligen är. Jag själv kollar ibland på deras konfrontationer, och det kan vara underhållande faktiskt. Jag tror också att det kan fylla någon funktion, i att belysa att det är ganska vanligt med snuskgubbar som sitter och runkar och fantiserar om barn. Fast rättare sagt så sitter nog dessa gubbar och fantiserar om att sätta på vad än som rör sig. Jag har själv varit på internet sedan jag var ett barn. Man var medlem på diverse olika communities som Lunarstorm och Kamrat, och satt på öppna chattrum och chatroulette, där man kunde hitta brudar att lägga till på MSN. Det stod ganska snabbt klart att det fanns en hög andel äckliga gubbar som satt och runkade på dessa plattformar, och som inte bangade på att göra det till fjortonåringar om det var det som erbjöds. Ibland fick man en knäpp när man var finnig tonåring, och utgav sig för att vara en tonårstjej som sålde camshows i utbyte mot att de överförde ett par hundra till sitt konto. Jag körde med mitt egna konto, var aldrig direkt rädd för att de skulle göra polissak av det.
Hursomhelst, det är nog mest patetiska män som sitter och gör sånt där, det är min spaning.
Sedan att de går med på att träffa en fjortonåring när de luras till tron att de hittat en villig som kan ställa upp, och inte bara skicka kukbilder till dem, ja då åker de ut. Men varje ungdom som inte är helt lost i livet och som får vägledning ifrån vuxenvärlden skulle förstås aldrig gå med på att träffa en äcklig medelålders man som visar upp gubbkuken tillsammans med sin håriga ölkagge i cam. Om de väl bestämmer sig för att göra det, då har det gått allvarligt fel någon annanstans, och då kanske inte det främsta problemet ligger där. Snarare i att deras föräldrar skiter i deras barn så mycket att de springer och söker bekräftelse genom att ligga med äckliga gubbar. Det är förstås förkastligt av dessa gubbar att göra såna saker, min poäng är bara att en vanlig sund tonåring inte skulle få för sig att stämma träff med en sådan person.
Så jag tror att Baronen slår upp Dumpens dignitet till orimligt stora proportioner. Det är inte som att de främst fångar såna som Patrik Sjöbergs låtsasfarsa, som var i miljöer där det fanns barn och närmade sig dem genom grooming och sedan började våldta dem. Utan det här handlar främst om patetiska gamla gubbar som sitter hemma på kammaren och runkar kuken i förbannelse, och luras att de fått ett napp av Patrik och Sara. De riktigt farliga pedofilerna sitter inte i chattrum och skickar runkbilder till varenda individ av kvinnligt kön de kommer i kontakt med i sin internetbubbla, de riktigt farliga pedofilerna arbetar på skolor, som fotbollstränare, eller är föräldrar eller styvfarsor till barn, och kommer nära dem på det sättet.