Citat:
Ursprungligen postat av
knark-kungen
På tal om den här fjällenresan som länkades så är den bittra sanningen att Rasks ekonomi sedan han fick barn alltid varit så dålig att han aldrig haft råd att åka på en resa med familjen som han betalat själv. Det enda året han hade lite medvind på youtube 2018 köpte han en jävla skitbil och en massa statusprylar till sig själv.
Tror ärligt talat att bland det enda han har köpt till ungarna med egna pengar var den där räkmackan vid ån, kom ni ihåg hur jävulskt mycket han skröt om det? -Edward! Visa mackan, visa mackan då? Den kostade fan 70 spänn (plats för vedervärdigt skratt).
Skulle känna mig som en sån stor nolla om jag inte ens hade råd att ta ungarna till kolmården. Rask har inte ens råd med det mest basala som räkningar och mat till familjen utan hjälp från staten och farfar.
Tack för garvet! Baronen är ju en lirare asså, tragiskt men ändå så sjukt. Att köpa en skrotbil och sen en massa statusprylar på avbetalning istället för lägga de på sparkonto /annat. Har tyvärr inte sett den videon, men kan tänka mig hur de ser ut, flasha med räkmacka hahaaaa!
Rask och ekonomi är något som inte går ihop. Han bränner upp alla pengar direkt. Det är synd, men han har bara sig själv att skylla på. Drar man bara in kaffepengar och sedan snusar som in i helvete och handlar på kredit så får man skylla sig själv. Fattar inte ens varför han snusar? Säkert för det är "tufft" i hans ögon.