2023-01-06, 11:45
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abv
Att ingen i hans närhet verkar säga något eller ställa några krav beror kanske på hur han reagerat tidigare. Jag tänker mig att en individ som lyckas visa upp en så dålig sida på nätet måste vara ganska obehaglig till vardags. Det är bara en bråkdel som syns och det lilla man får se reglerar han ju dessutom själv.

Ganska oskönt beteende som han själv valt att publicera
https://youtu.be/q5uS023Dd0w?t=110
Den där narc-ragen känner jag igen, fyy fan vad synd man tycker om ungen, han är inte ens gammal nog att försvara dig själv innan Bajsbaronen börjar gaslighta honom.

Och Therese är så van efter alla år av psykisk misshandel att hon inte ens märker något, smart människa.

"Ni känner inte mig ni ser bara vad jag väljer att visa upp".

Ja bajsbaronen och det är ingen vacker bild ska jag säga dig.
Citera
2023-01-06, 11:46
Medlem
Wooqiprwos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Det är inget nytt, det har han gjort hela sin youtube "karriär", att han fortfarande 32 år gammal sitter hemma i kalsonger på dagarna medans andra är på jobbet är i allra högsta grad Fredriks fel.

Hela missbruksbloggen är en vidrig handling mot en förälder som gett honom allt han pekat på, det här är tacken.

Jag kommer ihåg när jag såg den första gången att jag då fattade direkt vilken typ av person luffarbaronen var.

Ja bara det att det finns folk som haft det tusen gånger värre som är framgångsrika entreprenörer. CFAR letar ständigt ursäkter istället för möjligheter.

Mest synd är det om barnen.
Citera
2023-01-06, 12:23
Medlem
Citat:
Det är inget nytt, det har han gjort hela sin youtube "karriär", att han fortfarande 32 år gammal sitter hemma i kalsonger på dagarna medans andra är på jobbet är i allra högsta grad Fredriks fel.

Hela missbruksbloggen är en vidrig handling mot en förälder som gett honom allt han pekat på, det här är tacken.

Jag kommer ihåg när jag såg den första gången att jag då fattade direkt vilken typ av person luffarbaronen var.

Ja, han är inte klok. Det är vidrigt att göra så mot sin förälder, Rask har blivit känd på en pappa som har grava missbruksproblem. Sen är ju iofs det tragiskt att han är missbrukare. Men hade aldrig kunnat göra så mot en närstående oavsett vad. Men Rask har ingen empati han är psykiskt störd.
Citera
2023-01-06, 12:32
Medlem
Citat:
Att ingen i hans närhet verkar säga något eller ställa några krav beror kanske på hur han reagerat tidigare. Jag tänker mig att en individ som lyckas visa upp en så dålig sida på nätet måste vara ganska obehaglig till vardags. Det är bara en bråkdel som syns och det lilla man får se reglerar han ju dessutom själv.

Ganska oskönt beteende som han själv valt att publicera
https://youtu.be/q5uS023Dd0w?t=110

Snacka om oskönt beteende, vem säger ens så till sin unge? En annan hade bara skrattat och tyckt det va charmigt om ungen bar mössan fel. Rask är nog auktoritär mot sina nära och kära.
Citera
2023-01-06, 16:01
Medlem
Jag tror att Baronen kommer fortsätta med podcästen och hålla på med kanalen i några år framöver till. Det kommer säkert komma en dipp då han säger att han ska sluta med drama och söka jobb, men sen kommer han tillbaka till samma ruta. Det är nämligen så Carl-Fredrik fungerar, jag ska sluta dricka, jag ska söka jobb, jag ska bli vegan, jag ska sluta med drama, ska lägga ner sociala medier, jag ska göra de och de etc. Sen är det ju inte konstigt att han gör så, alla människor gör fel och testar nya vägar/saker att göra i livet och gör misstag. Men Carl-Fredrik är alltid tillbaka på samma ruta.

Carl-Fredrik är en nog en man med låg impulskontroll om han ens har nån?
Undrar än idag hur kunde han köpa den där Mercan den svarta skrothögen, gav han 130-140k för den? Han blev ju totalblåst vilket han dock erkänner idag. Men där såg man hans impulsiva personlighet. Bara köper första bästa skrothög med alla pengar tillbuds och swishdonationer utan att knappt titta på bilen. Det var inte ens en äkta AMG, det var bara lite AMG prylar på den rishögen. Varför för inte köpt en begagnad Volvo, eller Opel för dem pengarna istället?
Han lär ju inte spara en krona ens, det är viktigare med snus, snus är ju en del av hans identitet, "det är manligt, tobak är en njutningsvara" fine det argumentet kan jag köpa. Men är man luspank och har kids kan man ta och och kasta snuset och lägga dem pengarna på sparkontot istället.
Senast redigerad av Blacksabbath87 2023-01-06 kl. 16:34.
Citera
2023-01-06, 16:03
Medlem
abvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blacksabbath87
Jag tror att Baronen kommer fortsätta med podcästen och hålla på med kanalen i några år framöver till. Det kommer säkert komma en dipp då han säger att han ska sluta med drama och söka jobb, men sen kommer han tillbaka till samma ruta. Det är nämligen så Carl-Fredrik fungerar, jag ska sluta dricka, jag ska söka jobb, jag ska bli vegan, jag ska sluta med drama, ska lägga ner sociala medier, jag ska göra de och de etc. Sen är det ju inte konstigt att han gör så, alla människor gör fel och testar nya vägar/saker att göra i livet och gör misstag. Men Carl-Fredrik är alltid tillbaka på samma ruta.

Carl-Fredrik är en nog en man med låg impulskontroll om han ens har nån?
Undrar än idag hur kunde han köpa den där Mercan den svarta skrothögen, gav han 80 eller 100k för den? Han blev ju totalblåst vilket han dock erkänner idag. Men där såg man hans impulsiva personlighet. Bara köper första bästa skrothög med alla sparpengar och swishdonationer utan att knappt titta på bilen. Det var inte ens en äkta AMG, det var bara lite AMG prylar på den rishögen. Varför för inte köpt en begagnad Volvo, eller Opel för dem pengarna istället?
Han lär ju inte spara en krona ens, det är viktigare med snus, snus är ju en del av hans identitet, "det är manligt, tobak är en njutningsvara" fine det argumentet kan jag köpa. Men är man luspank och har kids kan man ta och och kasta snuset och lägga dem pengarna på sparkontot istället.
Det var väl typ 140.000 lånade kronor av farfar
Citera
2023-01-06, 16:12
Medlem
Wooqiprwos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blacksabbath87
Snacka om oskönt beteende, vem säger ens så till sin unge? En annan hade bara skrattat och tyckt det va charmigt om ungen bar mössan fel. Rask är nog auktoritär mot sina nära och kära.

Fy fan vilken kickassfarsa som går där och skäms för sitt barn. Det viktiga är att han har snygga kläder på sig.

Otrevlig är han också, "synd att de spelar skitmusik".
Citera
2023-01-06, 16:33
Medlem
Citat:
Det var väl typ 140.000 lånade kronor av farfar

Jo det kan nog stämma!
Citera
2023-01-06, 16:46
Medlem
knark-kungens avatar
På tal om den här fjällenresan som länkades så är den bittra sanningen att Rasks ekonomi sedan han fick barn alltid varit så dålig att han aldrig haft råd att åka på en resa med familjen som han betalat själv. Det enda året han hade lite medvind på youtube 2018 köpte han en jävla skitbil och en massa statusprylar till sig själv.

Tror ärligt talat att bland det enda han har köpt till ungarna med egna pengar var den där räkmackan vid ån, kom ni ihåg hur jävulskt mycket han skröt om det? -Edward! Visa mackan, visa mackan då? Den kostade fan 70 spänn (plats för vedervärdigt skratt).

Skulle känna mig som en sån stor nolla om jag inte ens hade råd att ta ungarna till kolmården. Rask har inte ens råd med det mest basala som räkningar och mat till familjen utan hjälp från staten och farfar.
Senast redigerad av knark-kungen 2023-01-06 kl. 16:48.
Citera
2023-01-06, 17:15
Medlem
Citat:
På tal om den här fjällenresan som länkades så är den bittra sanningen att Rasks ekonomi sedan han fick barn alltid varit så dålig att han aldrig haft råd att åka på en resa med familjen som han betalat själv. Det enda året han hade lite medvind på youtube 2018 köpte han en jävla skitbil och en massa statusprylar till sig själv.

Tror ärligt talat att bland det enda han har köpt till ungarna med egna pengar var den där räkmackan vid ån, kom ni ihåg hur jävulskt mycket han skröt om det? -Edward! Visa mackan, visa mackan då? Den kostade fan 70 spänn (plats för vedervärdigt skratt).

Skulle känna mig som en sån stor nolla om jag inte ens hade råd att ta ungarna till kolmården. Rask har inte ens råd med det mest basala som räkningar och mat till familjen utan hjälp från staten och farfar.

Tack för garvet! Baronen är ju en lirare asså, tragiskt men ändå så sjukt. Att köpa en skrotbil och sen en massa statusprylar på avbetalning istället för lägga de på sparkonto /annat. Har tyvärr inte sett den videon, men kan tänka mig hur de ser ut, flasha med räkmacka hahaaaa!

Rask och ekonomi är något som inte går ihop. Han bränner upp alla pengar direkt. Det är synd, men han har bara sig själv att skylla på. Drar man bara in kaffepengar och sedan snusar som in i helvete och handlar på kredit så får man skylla sig själv. Fattar inte ens varför han snusar? Säkert för det är "tufft" i hans ögon.
Senast redigerad av Blacksabbath87 2023-01-06 kl. 17:21.
Citera
2023-01-06, 17:17
Medlem
BajZisen har nu skaffat voyd och följarna ska betala 49kr för specifikt medlemskap till BajZisens kanal. Där kommer även "Missbruksbloggen the after math",narcissismen har inga gränser. Han borde göra en serie om hur man fejkar psykisk ohälsa eller en dokumentär hur man äter sin partners adhd medicin och projicerar att det är hon som har borderline när man har det själv
Citera
2023-01-06, 18:08
Hur mycket har Skitbaronen tjänat på sin Youtubekanal sedan han började med Youtube? Kan ju inte vara mer än några tusenlappar om året.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in