Citat:
Man blir ganska onykter av att dricka en sjua sprit på 10 min Ta en shot varje gång han upprepar ordet Pattknullaren.
Så det var alltså inte Pattknullaren då antar jag?, och vem var det som hade gjort anmälningarna? För jag antar att han fick reda på vem det var eftersom att han bara la av Pattknullaren helt och hållet. Samt när han säger "Folk" har skickat in till mig att det skulle vara Pattknullaren så menar han antagligen en person. Han blir ju så jävla manisk när han antar att han har rätt och går ut med alla möjliga videos angående om ämnet som alltid slutar med förtal.
Tillägg, här är ett gott exempel på varför människor vill vara anonyma när de diskuterar om Förtalsbaronen eftersom att han hänger ut folk hej och vilt vilket han själv säger i alla hans gamla videos. Inklusive Verz såg igenom detta och la ut en video att "Rask" hatar sin Flashback med anledningen till att han inte kan komma åt dem" Vilket är sant, för om Bajshögen hade vetat om vilka som skriver här hade han hängt ut vartenda jävel och börjat slänga ur sig allt möjligt skit.
Nä du Rask eller som jag kallar dig för "Farsan Baloo" du ska vara glad för det.
Så det var alltså inte Pattknullaren då antar jag?, och vem var det som hade gjort anmälningarna? För jag antar att han fick reda på vem det var eftersom att han bara la av Pattknullaren helt och hållet. Samt när han säger "Folk" har skickat in till mig att det skulle vara Pattknullaren så menar han antagligen en person. Han blir ju så jävla manisk när han antar att han har rätt och går ut med alla möjliga videos angående om ämnet som alltid slutar med förtal.
Tillägg, här är ett gott exempel på varför människor vill vara anonyma när de diskuterar om Förtalsbaronen eftersom att han hänger ut folk hej och vilt vilket han själv säger i alla hans gamla videos. Inklusive Verz såg igenom detta och la ut en video att "Rask" hatar sin Flashback med anledningen till att han inte kan komma åt dem" Vilket är sant, för om Bajshögen hade vetat om vilka som skriver här hade han hängt ut vartenda jävel och börjat slänga ur sig allt möjligt skit.
Nä du Rask eller som jag kallar dig för "Farsan Baloo" du ska vara glad för det.

Nej han hängde ut Pattknullaren på felaktiga grunder, han har slutledningsförmåga som ett barn, ja du vet ju hur han blir när han eldar igång sig själv. Hans "bevis" bestod av att Pattknullaren hade skrivit ett inlägg där det stod "Haha våra orosanmälningar ger fäste". Det räckte för honom, sen skulle han ringa polisen som han alltid gör för dom kan vid speciella tillfällen ta ut ip-adresser, som om det skulle vara ett brott att vara orolig för någons barn.
Klippet är väldigt motsägelsefullt och visar verkligen vilken lättkränkt narcissist han är, det är tydligt att han är väldigt butthurt av att hans roll som förälder blivit ifrågasätt (förmodligen för han vet att han är en skitfarsa innerst inne) men försöker misskreditera personen eftersom han dels är anonym tönt och då har han förlorat redan och det andra är pga hans val av användarnamn visar vilken incel han är tydligen, det han menar är att en anonym Pattknullare kan aldrig ha rätt, Bajsbaronen är en kickass-farsa som "Lever och gör allt för sina barn", lol jag vet vad ni tänker.
Som du sa vilket är väldigt tydligt, han hänger ut allt och alla det är klart personen väljer att vara anonym då, för Rask är hans sociala medier hans atombomb som han använder när hans sköra lilla ego kraschat så han kan få tillbaka fina kommentarer från personer som tycker han är bäst i världen.
Som jag skrev för några dagar så är det nya temat på kanalen Pontus och det är det vi kommer att få se förmodligen resten av året, länkar in del 2 här, någon som hunnit se? Får se hur länge jag orkar.
https://youtu.be/vA85Tcm96EM