Flashback bygger pepparkakshus!
2022-11-29, 21:45
Avstängd
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Romanche92
Ta en shot varje gång han upprepar ordet Pattknullaren.

Så det var alltså inte Pattknullaren då antar jag?, och vem var det som hade gjort anmälningarna? För jag antar att han fick reda på vem det var eftersom att han bara la av Pattknullaren helt och hållet. Samt när han säger "Folk" har skickat in till mig att det skulle vara Pattknullaren så menar han antagligen en person. Han blir ju så jävla manisk när han antar att han har rätt och går ut med alla möjliga videos angående om ämnet som alltid slutar med förtal.

Tillägg, här är ett gott exempel på varför människor vill vara anonyma när de diskuterar om Förtalsbaronen eftersom att han hänger ut folk hej och vilt vilket han själv säger i alla hans gamla videos. Inklusive Verz såg igenom detta och la ut en video att "Rask" hatar sin Flashback med anledningen till att han inte kan komma åt dem" Vilket är sant, för om Bajshögen hade vetat om vilka som skriver här hade han hängt ut vartenda jävel och börjat slänga ur sig allt möjligt skit.

Nä du Rask eller som jag kallar dig för "Farsan Baloo" du ska vara glad för det.
Man blir ganska onykter av att dricka en sjua sprit på 10 min

Nej han hängde ut Pattknullaren på felaktiga grunder, han har slutledningsförmåga som ett barn, ja du vet ju hur han blir när han eldar igång sig själv. Hans "bevis" bestod av att Pattknullaren hade skrivit ett inlägg där det stod "Haha våra orosanmälningar ger fäste". Det räckte för honom, sen skulle han ringa polisen som han alltid gör för dom kan vid speciella tillfällen ta ut ip-adresser, som om det skulle vara ett brott att vara orolig för någons barn.

Klippet är väldigt motsägelsefullt och visar verkligen vilken lättkränkt narcissist han är, det är tydligt att han är väldigt butthurt av att hans roll som förälder blivit ifrågasätt (förmodligen för han vet att han är en skitfarsa innerst inne) men försöker misskreditera personen eftersom han dels är anonym tönt och då har han förlorat redan och det andra är pga hans val av användarnamn visar vilken incel han är tydligen, det han menar är att en anonym Pattknullare kan aldrig ha rätt, Bajsbaronen är en kickass-farsa som "Lever och gör allt för sina barn", lol jag vet vad ni tänker.

Som du sa vilket är väldigt tydligt, han hänger ut allt och alla det är klart personen väljer att vara anonym då, för Rask är hans sociala medier hans atombomb som han använder när hans sköra lilla ego kraschat så han kan få tillbaka fina kommentarer från personer som tycker han är bäst i världen.

Som jag skrev för några dagar så är det nya temat på kanalen Pontus och det är det vi kommer att få se förmodligen resten av året, länkar in del 2 här, någon som hunnit se? Får se hur länge jag orkar.

https://youtu.be/vA85Tcm96EM
Citera
2022-11-29, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Man blir ganska onykter av att dricka en sjua sprit på 10 min

Nej han hängde ut Pattknullaren på felaktiga grunder, han har slutledningsförmåga som ett barn, ja du vet ju hur han blir när han eldar igång sig själv. Hans "bevis" bestod av att Pattknullaren hade skrivit ett inlägg där det stod "Haha våra orosanmälningar ger fäste". Det räckte för honom, sen skulle han ringa polisen som han alltid gör för dom kan vid speciella tillfällen ta ut ip-adresser, som om det skulle vara ett brott att vara orolig för någons barn.

Klippet är väldigt motsägelsefullt och visar verkligen vilken lättkränkt narcissist han är, det är tydligt att han är väldigt butthurt av att hans roll som förälder blivit ifrågasätt (förmodligen för han vet att han är en skitfarsa innerst inne) men försöker misskreditera personen eftersom han dels är anonym tönt och då har han förlorat redan och det andra är pga hans val av användarnamn visar vilken incel han är tydligen, det han menar är att en anonym Pattknullare kan aldrig ha rätt, Bajsbaronen är en kickass-farsa som "Lever och gör allt för sina barn", lol jag vet vad ni tänker.

Som du sa vilket är väldigt tydligt, han hänger ut allt och alla det är klart personen väljer att vara anonym då, för Rask är hans sociala medier hans atombomb som han använder när hans sköra lilla ego kraschat så han kan få tillbaka fina kommentarer från personer som tycker han är bäst i världen.

Som jag skrev för några dagar så är det nya temat på kanalen Pontus och det är det vi kommer att få se förmodligen resten av året, länkar in del 2 här, någon som hunnit se? Får se hur länge jag orkar.

https://youtu.be/vA85Tcm96EM

Stängde av så fort Skithögen började försöka göra sig lustig genom att härma Pontus och hans mamma.

Carl-Fredrik förtjänar örfil efter örfil.
Citera
2022-11-29, 23:02
Avstängd
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Stängde av så fort Skithögen började försöka göra sig lustig genom att härma Pontus och hans mamma.

Carl-Alexander har fått höra att han är bra på att imitera andra därför älskar han det och gör det ofta, Doris har han tex härmat i flera års tid.

I övrigt är Carl-Alexander märkbart irriterad på msm, det var ju för sjutton vi youtubers som började uppmärksamma det här,
, Aftonbladet får det att låta som om svd exposat honom, om det inte vore för oss skulle inte Elias Afen fått fängelse, han vill ha cred som den samhällskämpe han är, ingen annan kan sitta och skrika framför kameran lika bra som honom.

Nu är Pontus persona nog grata och Mr.Bajs tar såklart första möjligheten att peka på hans klandervärda beteende för då luktar han själv mindre skit. Att det bara är han som begått ett övergrepp och inte Pontus är ingenting han nämner.

Det här är förmodligen det närmsta vi kommer Rask 2018/2019, videon får 3,5 av 5 förtalsdomar.
Citera
2022-11-30, 11:24
Medlem
abvs avatar
Citat:

Att han har dåliga visningar vet vi alla men det hade varit kul att se hur dålig watch time han har med tanke på att 90% lär kryssa bort eländet de första minuterna.
Citera
2022-11-30, 18:30
Avstängd
Kickassfarsans avatar
Rask "jobbade" i 90 minuter idag, nu är det dags att börja köpa julklappar. Hände det något roligt i liven?

https://youtu.be/Rd5HuxZvTe8
Citera
2022-11-30, 20:13
Avstängd
Kickassfarsans avatar
210 kronor fick tiggaren i muggen idag, nu har han råd att ta sig till Nyköpings tingsrätt imorgon.

Det är såå synd om Carl-Alexander som blivit trakasserad av en galning i över ett års tid på nätet, att han själv var den som kastade första stenen och orkestrerade upp hela situationen nämner han förstås inte.

Det här är fjärde rättegången han är med i som vi skattebetalare får betala för, jag gissar att kostnaderna för allt är två miljoner kronor, dvs dubbelt så mycket pengar som han tjänat ihop i sitt arbetsliv.
Citera
2022-11-30, 21:35
Medlem
Romanche92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
210 kronor fick tiggaren i muggen idag, nu har han råd att ta sig till Nyköpings tingsrätt imorgon.

Det är såå synd om Carl-Alexander som blivit trakasserad av en galning i över ett års tid på nätet, att han själv var den som kastade första stenen och orkestrerade upp hela situationen nämner han förstås inte.

Det här är fjärde rättegången han är med i som vi skattebetalare får betala för, jag gissar att kostnaderna för allt är två miljoner kronor, dvs dubbelt så mycket pengar som han tjänat ihop i sitt arbetsliv.

Vänta vad det han som hade förtalat personen först innan trakasserandet påbörjade på Baronen?
Citera
2022-11-30, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Romanche92
Vänta vad det han som hade förtalat personen först innan trakasserandet påbörjade på Baronen?

Vet inte riktigt vad som föranlett det, något snack om att Carl-Fredrik blivit kränkt över något den förståndshandikappade pojken har sagt, och sedan triggat honom till att skicka en massa hot.

Däremot tycker jag det är uppenbart att Skithögen triggat pojken att skicka hot. Han hade på något vänster Carl-Fredriks privata nummer, något som han gjort tydligt flera gånger att det INTE finns att söka fram på internet.

Sedan efter dom och när kontaktförbudet meddelats, då har Skithögen låtit bli att blocka pojken på messenger så han ska kunna skicka hot, och sedan gjort video på video varenda gång han skriver någonting, vilket jag skulle tro triggade pojken att skriva mer hot.

Vi måste komma ihåg att det är en efterbliven liten pojke det handlar om, som inte riktigt förstår sitt eget bästa. När Bajshögen gör videor om att han skickat ytterligare hot, och sedan frågar sig "fattar han inte att jag anmäler allt till polisen", då tänker den efterblivna pojken, "jag är inte rädd, jag ska skicka fler hot som blir till fler videor".

Jag hoppas verkligen att advokaten till pojken är inläst på vilken typ av människa Carl-Fredrik är, och trycker på det under rättegången. Att Skithögen faktiskt provocerat pojken till att skicka fler hot, och medvetet låtit bli blockera. Det här kan vara av betydelse både vid val av påföljd och för skadeståndets storlek.
Citera
2022-11-30, 22:10
Medlem
Plastartikels avatar
Det ska bli spännande och se vad ungarna får i julklapp.
Om dom får några.
Citera
2022-11-30, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Plastartikel
Det ska bli spännande och se vad ungarna får i julklapp.
Om dom får några.

De kommer säkerligen få en massa roliga julklappar, men inte några som finansierats av deras pappa.

Sitter och kollar på den vedervärdiga luffarens live. Han sitter och snackar om gamla klasskamrater som det gått dåligt för. Rask utbrister att några av hans klasskamrater till och med suttit på drogrehabiliteringshem, det kunde man inte tro. När de gick i skolan så trodde man att det skulle gå dåligt för Carl-Fredrik, men för honom har det gått relativt bra.

Hörru, Rask. Det har INTE gått bra för dig. Tror du att sitta på ett behandlingshem för sitt missbruk är värre än det du pysslar med idag så är du ute på väldigt hal is. Du är 32 år gammal, blir mindre och mindre anställningsbar, och har förmodligen en framtid som en knarkmissbrukare om du inte gör någonting drastiskt åt din situation.

Du sitter hemma och leker på dagarna, på fullaste allvar. Du tycker det är soft, och det är det också för stunden. Men din framtid, den kommer vara outhärdlig att leva i. Det går inte riktigt att jämföra att få behandling för sitt knarkande med ditt väldigt sjuka beteende. Att de behandlats tyder på en sjukdomsinsikt, där man varit beredd att ta tag i sina problem. Du har ju suttit i åratal och missbrukat sociala medier, och trots att du inte har något ekonomiskt utbyte av det, och trots att du hamnar i klammeri med rättvisan, så förstår du inte att det du sysslar med är ohållbart
Citera
2022-11-30, 23:02
Medlem
Wooqiprwos avatar
Påstår han att det gått bra för honom? Han som allt som oftast haft en årsinkomst motsvarande vad en normal människa drar in på tre månader?
Citera
2022-11-30, 23:05
Medlem
Citat:
De kommer säkerligen få en massa roliga julklappar, men inte några som finansierats av deras pappa.

Sitter och kollar på den vedervärdiga luffarens live. Han sitter och snackar om gamla klasskamrater som det gått dåligt för. Rask utbrister att några av hans klasskamrater till och med suttit på drogrehabiliteringshem, det kunde man inte tro. När de gick i skolan så trodde man att det skulle gå dåligt för Carl-Fredrik, men för honom har det gått relativt bra.

Hörru, Rask. Det har INTE gått bra för dig. Tror du att sitta på ett behandlingshem för sitt missbruk är värre än det du pysslar med idag så är du ute på väldigt hal is. Du är 32 år gammal, blir mindre och mindre anställningsbar, och har förmodligen en framtid som en knarkmissbrukare om du inte gör någonting drastiskt åt din situation.

Du sitter hemma och leker på dagarna, på fullaste allvar. Du tycker det är soft, och det är det också för stunden. Men din framtid, den kommer vara outhärdlig att leva i. Det går inte riktigt att jämföra att få behandling för sitt knarkande med ditt väldigt sjuka beteende. Att de behandlats tyder på en sjukdomsinsikt, där man varit beredd att ta tag i sina problem. Du har ju suttit i åratal och missbrukat sociala medier, och trots att du inte har något ekonomiskt utbyte av det, och trots att du hamnar i klammeri med rättvisan, så förstår du inte att det du sysslar med är ohållbart
Att det har gått "relativt bra" för Rask är det nog bara han som tycker, jag kan ta gift på att familjen som har försörjt honom i alla dessa år medans han är hemma och leker tycker annorlunda.

Lite kul ändå att han nämner att några gamla klasskamrater varit på behandlingshem för att ge sken av att han är bättre på något sätt när det är precis tvärtom, dom personerna har varit ärliga mot sig själva och strävar efter att förändra sina liv medans Rask fortfarande efter alla dessa år står kvar på perrongen.

Han skulle kunna söka hjälp för sitt missbruk av sociala medier, sån behandling är svindyr men kommunen betalar, problemet som du nämner är att han inte har varken självinsikt eller viljan, han bara pratar pratar & pratar.

När som helst kommer det nog en narcissistisk kollaps, det brukar väl inträffa typ en gång per år. Tycker mig se att mönstret har börjat visa sig genom hans humör och behov att göra klandervärdiga videos om människor han inte känner.

Jag tror också julen är en stressig högtid för honom då det är mycket pengar som ska ut som han inte har, det skapar ännu mer osämja i familjen och hans morsa är säkert på honom gällande detta vilket gör att den grandiosa imagen som kickass-farsa får sig en törn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in