2022-10-11, 17:03
Medlem
Romanche92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Ny video från Baronen om Lokal och grabbarna, som man kunde vänta sig.

Inledande reflektioner, Baronen säger att han älskar kommentarer, och gillar att ta del av vad folk tycker. Kör fortsättningsvis med öppet kommentarsfält, och låt negativitet stå kvar, annars är du en two-faced bitch mannen.

Han går vidare med att klaga om hur Lokal har raderat kommentarer, städa framför din egen dörr innan du klagar på andra, Baronen.

Han fortsätter med jämförelsen att han och Lokal är samma personer. Där håller jag med, det finns många beröringspunkter er emellan. Ni är båda två män med kraftiga narcissistiska tendenser. Där har du svaret, Baronen.

Citat "Lokal är Rask 2.0, för han gör såna här videos för att det lockar tittare och mer Cash" Han citerar sig själv för fan. Givetvis är Lokal efterbliven liksom Lobo och fettot som kan få en hjärtinfarkt vilken sekund som helst. Men det verkar som att Lokal är Rasks nya slagpåse.

Jag tippar på att han satt och vänta på att fler skulle lägga ut videos om den här händelsen innan han bestämde sig för att hänga med tåget. Chrippa...Anjo....Cluee...Jocke själv. Detta är ett grönt kort för Snålbaronen som kan äntligen få tjäna lite extra nu innan halloween. Han är så jävla nojig att bli förtalad att han väntar tills in princip hela YT Sverige har lagt ut innan han själv gör det.

Han verkar heller inte ha fattat att ingen vill lyssna på hans jävla tråkiga Pod som får minimala visningar på hans YT Kanal som endast kan köpa han Dennis korvar.
Citera
2022-10-11, 17:03
Medlem
Glöm mitt tidigare inlägg där jag tyckte hans video var bra. Nu laddar han upp en ny video i samma gamla baronen stuk där han upprepar allt från tidigare video och bara går i en loop. Nu är han där i samma mönster, förra videon gav visningssiffror han inte sett på årtal och direkt hamnar han i gamla spår igen och förstör det. När tredje video sen kommer så kommer han ha tappat allas intresse med sitt tjat
Citera
2022-10-11, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Finnj-vel
... Så du menar att Anjo har suttit och skrivit ett manus, där Anjo fullständigt skiter på Rask genom att jämföra Rask med dessa två total-losers Lokal och Fettot? Och Rask sitter och läser rakt upp och ner att "Ser ni inte?? Det är ingen skillnad alls på dessa två idioter och Rask för två år sen"? Hahahaha snyggt Anjo! Rask är fan så jävla bakom flötet att man kan få honom att roasta sig själv utan att han märker det.

För övrigt, det där fettot, har glömt vad han heter, världens yngsta dollarmiljardär eller vad han skulle bli, han måste ju vara ovanligt fet? Jag tror hans lår är bredare än min bröstkorg.

Måhända att Rask fristilar en aning. Men känner mig helt övertygad om att Anjo drar i trådarna till Baronens agerande på tuben för tillfället. Bara den saken att Rask ingående berättar om något telefonsamtal till Anjos fru Lisen. Hur Anjo är en av de första som kommenterar med hjärtan, styrker min tes.

Även det där med att ta upp massa saker som Lokal gör och upprepande gånger säga ”det är inte two-faced shit Mr. Real-One” är över Baronens kapacitet på kreativitet. Det passar inte heller in med Baronens stil, att använda sig av något battle-rap knep. Det är sådant som hiphoppare som Anjo pysslar med.

Chrippa berättade hur Jocke och han använde Skithögen som en marionett, och skickade massa info om Jessica och Joz, för Baronen saknar hämningar och går ut med allt.

Det är vad Anjo gör med Baronen nu. Rask tror säkert att de ser honom som hans vän, men i själva verket är han bara en nyttig idiot, ett redskap som man utnyttjar för egen vinning.
Citera
2022-10-11, 17:11
Medlem
Romanche92s avatar
Citat:
Bara jag som är imponerad av Rask senaste video? Har han slutat ätit ADHD-medicin? Han talar väldigt ordentligt, jag tycker varje mening genom hela videon var bra och välformulerad och jag gillade denna video så pass mycket att jag tänker skapa ett nytt konto för att lajka videon. Inget two-faced shit mannen.

Videon är bra, men det är definitivt Two faced eftersom att han sitter och beskriver sig själv i videon han talar om.
Citera
2022-10-11, 17:16
Medlem
Finnj-vels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av razerdayzer
Glöm mitt tidigare inlägg där jag tyckte hans video var bra. Nu laddar han upp en ny video i samma gamla baronen stuk där han upprepar allt från tidigare video och bara går i en loop. Nu är han där i samma mönster, förra videon gav visningssiffror han inte sett på årtal och direkt hamnar han i gamla spår igen och förstör det. När tredje video sen kommer så kommer han ha tappat allas intresse med sitt tjat
Men stick från tråden då om du inte gillar Rask. Jag har också haft mina åsikter om Rask, men sedan han började presentera negativa drogtest varje vecka samt nu har börjat extrajobba så har då jag svalt min stolthet och respekterar honom nu åtminstone ett uns.
Citera
2022-10-11, 17:20
Medlem
Romanche92s avatar
Citat:
Måhända att Rask fristilar en aning. Men känner mig helt övertygad om att Anjo drar i trådarna till Baronens agerande på tuben för tillfället. Bara den saken att Rask ingående berättar om något telefonsamtal till Anjos fru Lisen. Hur Anjo är en av de första som kommenterar med hjärtan, styrker min tes.

Även det där med att ta upp massa saker som Lokal gör och upprepande gånger säga ”det är inte two-faced shit Mr. Real-One” är över Baronens kapacitet på kreativitet. Det passar inte heller in med Baronens stil, att använda sig av något battle-rap knep. Det är sådant som hiphoppare som Anjo pysslar med.

Chrippa berättade hur Jocke och han använde Skithögen som en marionett, och skickade massa info om Jessica och Joz, för Baronen saknar hämningar och går ut med allt.

Det är vad Anjo gör med Baronen nu. Rask tror säkert att de ser honom som hans vän, men i själva verket är han bara en nyttig idiot, ett redskap som man utnyttjar för egen vinning.

Ja, Rask har vid flera tillfällen sagt på sin föra Youtube Kanal som är nu raderad. Att han och Anjo sitter och pratar och diskuterar privat. Han sa att han ska ha frågat om råd ifrån Anjo om hur han ska tala, prata och bete sig på YT. Har för mig också att han sa någon gång att de ska ha träffats en helg också.

Rask kommer alltid förbli Anjo och Jocke's lilla husneg*r.
Citera
2022-10-11, 17:31
Medlem
Citat:
Men stick från tråden då om du inte gillar Rask. Jag har också haft mina åsikter om Rask, men sedan han började presentera negativa drogtest varje vecka samt nu har börjat extrajobba så har då jag svalt min stolthet och respekterar honom nu åtminstone ett uns.

Höhöhö tråden är till för att diskutera rask oavsett bra eller dåligt. Om du läser mitt förra inlägg så ”svalde” jag stoltheten och berömde rask för sin video, vilket jag nu tog tillbaka för att mannen föll tillbaka i samma spår igen. Och vart är drogtesterna och vart jobbar han extra?.
Citera
2022-10-11, 17:33
Medlem
Dopys avatar
Citat:

Det där stämmer, och allt det där är bara sorgligt.
Jocke (främst Jocke eftersom han aldrig gör "skitjobbet" själv, utan låter andra göra det), Anjo, Chrippa, m.fl utnyttjar Rask, när de vill starta ett drev eller sprida negativ information om någon så får dem Rask att göra det. Och Rask tror dem är vänner, när han egentligen bara blir utnyttjad av dem, speciellt av Jocke.

Det är synd att inte Rask ser det och klipper bandet med dessa människor.
Alla såg väl hur det fick för stackars Alexandra som Jocke utnyttjade för att få ditt drev igenom emot Joz. Det kommer vara Rask i framtiden om han inte aktar sig.
Citera
2022-10-11, 17:37
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Jag har helt missat hans extra jobb. Vad jobbar han med?
Citera
2022-10-11, 17:45
Medlem
Finnj-vels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Jag har helt missat hans extra jobb. Vad jobbar han med?
Ursäkta, det var jag som drömt.
Citera
2022-10-11, 19:26
Medlem
Kickassfarsans avatar
Jag tror också att Anjo har något med senaste videon att göra, BB skulle aldrig simpa för henne sådär om han inte fick ut något av det.

Rask 2022: Det är den!

Glöm inte subba på podden, den är fucking grym!
Citera
2022-10-11, 19:26
Medlem
Wooqiprwos avatar
Varför måste han lämna drogtest?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in