Citat:
Ny video från Baronen om Lokal och grabbarna, som man kunde vänta sig.
Inledande reflektioner, Baronen säger att han älskar kommentarer, och gillar att ta del av vad folk tycker. Kör fortsättningsvis med öppet kommentarsfält, och låt negativitet stå kvar, annars är du en two-faced bitch mannen.
Han går vidare med att klaga om hur Lokal har raderat kommentarer, städa framför din egen dörr innan du klagar på andra, Baronen.
Han fortsätter med jämförelsen att han och Lokal är samma personer. Där håller jag med, det finns många beröringspunkter er emellan. Ni är båda två män med kraftiga narcissistiska tendenser. Där har du svaret, Baronen.
Inledande reflektioner, Baronen säger att han älskar kommentarer, och gillar att ta del av vad folk tycker. Kör fortsättningsvis med öppet kommentarsfält, och låt negativitet stå kvar, annars är du en two-faced bitch mannen.
Han går vidare med att klaga om hur Lokal har raderat kommentarer, städa framför din egen dörr innan du klagar på andra, Baronen.
Han fortsätter med jämförelsen att han och Lokal är samma personer. Där håller jag med, det finns många beröringspunkter er emellan. Ni är båda två män med kraftiga narcissistiska tendenser. Där har du svaret, Baronen.
Citat "Lokal är Rask 2.0, för han gör såna här videos för att det lockar tittare och mer Cash" Han citerar sig själv för fan. Givetvis är Lokal efterbliven liksom Lobo och fettot som kan få en hjärtinfarkt vilken sekund som helst. Men det verkar som att Lokal är Rasks nya slagpåse.
Jag tippar på att han satt och vänta på att fler skulle lägga ut videos om den här händelsen innan han bestämde sig för att hänga med tåget. Chrippa...Anjo....Cluee...Jocke själv. Detta är ett grönt kort för Snålbaronen som kan äntligen få tjäna lite extra nu innan halloween. Han är så jävla nojig att bli förtalad att han väntar tills in princip hela YT Sverige har lagt ut innan han själv gör det.
Han verkar heller inte ha fattat att ingen vill lyssna på hans jävla tråkiga Pod som får minimala visningar på hans YT Kanal som endast kan köpa han Dennis korvar.