2022-11-10, 18:32
Avstängd
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaffekropp
Jag tycker också att Issy behandlar sin mamma illa. Jag tror inte att det beror på diagnoser, jag tror att Issys barndom gjort henne lite halvstörd.

och inte bara halv. Helstörd. Och att hon tydligen kallar sin kille för *daddy* ..
Jaja.. Vi får se om det dyker upp någon live? Imorgon har hon möte med skolan.
Citera
2022-11-10, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Romanche92
Vem är den här kvinnan och varför förknippar många henne med Rask?
https://ufile.io/ryd4zkuf

Rasks video om familjen.
Citera
2022-11-10, 18:52
Medlem
Jag har också domen angående omhändertagandet sparad. Kan publicera den om någon är intresserad och upplyser mig om hur jag lättast publicerar den.
Citera
2022-11-10, 18:55
Medlem
esetts avatar
Citat:
Jag har också domen angående omhändertagandet sparad. Kan publicera den om någon är intresserad och upplyser mig om hur jag lättast publicerar den.

https://anonfiles.com/se
Citera
2022-11-10, 18:59
Medlem
https://anonfiles.com/n1LfL3G4y4/Lin...19-11-12_1_pdf

Domen angående omhändertagandet, ifall jag fick uppladdningen att fungera. Issy hette vid den här tiden Oliver.
Citera
2022-11-10, 19:19
Medlem
Romanche92s avatar
Citat:
För att Rask gjorde en video om henne för några år sedan, raderad sedan länge men tror att någon i tråden länkat den till något annat ställe. I videon spelade Rask upp ett ljudklipp från när Issy var 13-14. Issy hade glömt stänga fönstret och Jewels skrek åt henne att "Du har förstört våra liv. Mitt liv är ett helvete pga dig. Inte ens när jag levde med en man som slog mig, var mitt liv lika dåligt. Du har gjort mitt och morfars liv till ett helvete. Jag hoppas att du får en familj så du får känna hur det känns att aldrig få vara ifred. Jag hoppas dina sista år i livet blir extremt svåra".

Rasks video ledde till x antal orosanmälningar på familjen. Issy tvångsomhändertogs och sattes på HVB i nästan två år. Jewels hatar Rask för detta.

Hur är det idag? Är hon så mot sitt barn än idag? Och vad är det för YT content hon gör orkar inte glo igenom alla hennes videos.
Citera
2022-11-10, 19:35
Avstängd
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Hur är det idag? Är hon så mot sitt barn än idag? Och vad är det för YT content hon gör orkar inte glo igenom alla hennes videos.

Tror inte hon är så idag. Utbrott får vi väl alla någon gång. Men man vet ju inte? Finns ju barn som får uppleva sådant dagligen.
Citera
2022-11-10, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Tror inte hon är så idag. Utbrott får vi väl alla någon gång. Men man vet ju inte? Finns ju barn som får uppleva sådant dagligen.
Jag tror inte heller att hon är så till vardags. Men tror att hon kan få en riktigt otäck sida när hon är arg. Det där ljudklippet är så jävla brutalt. "Vi plågas till döds". "Du har orsakat oss ett enormt lidande." "Jag har aldrig varit så olycklig i hela mitt liv".
Citera
2022-11-10, 19:58
Medlem
Citat:
Hennes content är komplett värdelöst och tråkigt. Hennes lives däremot (särskilt de senaste) är helt klart sevärda.
Citera
2022-11-10, 19:59
Medlem
Romanche92s avatar
Citat:
Hennes content är komplett värdelöst och tråkigt. Hennes lives däremot (särskilt de senaste) är helt klart sevärda.

Vad handlar hennes lives om?
Citera
2022-11-10, 20:08
Avstängd
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Vad handlar hennes lives om?

Hennes ekonomiska problem,boende, hälsa, diagnoser, sjukdomar. Om dottern. Allmänt pladder.
Citera
2022-11-10, 21:22
Medlem
Citat:

Ärligt talat, hon har väl inget content idag?? Visst, hon har de senaste dagarna släppt några om Izzy, men det var väl första filmerna på hur länge då, som handlar om henne. De sista halvåret har det ju varit Izzy som släppt filmer om Izzy.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in