2022-11-06, 17:59
Medlem
Narcissistisk personlighetsstörning är något "alarmerande" allvarligt till stånd som bajshögen lever i. Han visste detta men valde ändå att ge sig på NPF-utredning...som han senare backade ur från då han insåg att han kommer få NPS diagnos. Förmodligen borderline oxå och även något mer. Blir så jävla arg på att skithögen tar upp en plats för någon som kanske verkligen behövde det. Som kanske är som mig och har ADHD eller liknande, fyfan vilken narcissist detta är. Och att försörja sin egen familj gör han inte heller, fejkar psykisk ohälsa. Egentligen var det inte psykisk ohälsa det var en Ego-Krash i narcissismen som bidrog till hans mående. Har skrivit om detta i tidigare inlägg....
Citera
2022-11-07, 00:19
Avstängd
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krickert
Glöm inte våldtäkten.
(Dildon i röven på den utslagna polaren)
Han har försäkrat oss om att det bara var ett skämt.

Jag skulle fan garva läppen av mig om jag också blev skämtvåldtagen i sömnen.
Citera
2022-11-08, 11:42
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Är det någon som över huvud taget orkar se hans navelpillvideor nu för tiden? Trettio minuter oförberett dravel sprunget rakt ur Kal Fredriks hjärnbark.
Citera
2022-11-08, 11:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ImovaneKungen
Hahahah i dokumentären när han ska beskriva Rask och säger att han "köpte dyra klockor" HAHAHAHA. Det är en festina klocka för 4 tusen som togs på avbetalning.
Det är så jävla bra 😂
Fattar du att när RASK ska stila så blir det en Festina med guldfärg 🙈
Citera
2022-11-08, 12:00
Avstängd
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
Är det någon som över huvud taget orkar se hans navelpillvideor nu för tiden? Trettio minuter oförberett dravel sprunget rakt ur Kal Fredriks hjärnbark.
Sista videon är ett riktigt bottennapp, han sitter och jäser i soffan på en måndag och är hur nöjd som helst med att han städat lägenheten. Jag citerar: "Jag tycker det är så skönt för nu vet jag att jag inte har någonting jag måste göra."

Det är inga höga krav han har på livet och tillvaron.

Resterande videon ger han oss en tutorial om hur han klär på sig i höstkylan sen dagdriver han runt på byn helt utan mål som den luffare han är.

Skithögen ger oss också en lektion i barnuppfostran, det är tydligen väldigt viktigt att behandla tjejer på ett bra sätt, som om han skulle vara något föredöme när det kommer till att vara en schysst medmänniska lol.

Också en "humble" brag om hur bra koll han har på vad som händer på nätet, tro fan det, det är ju det enda människan gör på dagarna medans vi andra är ute och bygger upp samhället.

Den här videon var provocerande, jag varnar er.
Citera
2022-11-08, 12:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wooqiprwo
Det roliga är ju att den säkert gjorde det till slut.
Exakt.

Han tar de 4000 givetvis på avbetalning som den trashank han är och sedan genom inkasso blir det 15000 innan klockan är betald.

Det är så jävla kul att han inte fattar hur jävla skämmig han är.
Citera
2022-11-08, 12:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av erper
Intressant!
Nej det är inte intressant. Therese är bara lite över 30, men ser ut att vara en 45år gammal rocker i ansiktet.

Hon sitter själv bara på arslet och säger "jag orkar inte!" och det är därför ungarna aldrig får uppleva något. Hon orkar inte.

Hela familjen är så jävla tragisk. Extremt tragisk.

Och de kommer hålla på med samma skit om 5 år i sin skokartong.

Ingenting kommer förändras.
Citera
2022-11-08, 12:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Sista videon är ett riktigt bottennapp, han sitter och jäser i soffan på en måndag och är hur nöjd som helst med att han städat lägenheten. Jag citerar: "Jag tycker det är så skönt för nu vet jag att jag inte har någonting jag måste göra."

Det är inga höga krav han har på livet och tillvaron.

Resterande videon ger han oss en tutorial om hur han klär på sig i höstkylan sen dagdriver han runt på byn helt utan mål som den luffare han är.

Skithögen ger oss också en lektion i barnuppfostran, det är tydligen väldigt viktigt att behandla tjejer på ett bra sätt, som om han skulle vara något föredöme när det kommer till att vara en schysst medmänniska lol.

Också en "humble" brag om hur bra koll han har på vad som händer på nätet, tro fan det, det är ju det enda människan gör på dagarna medans vi andra är ute och bygger upp samhället.

Den här videon var provocerande, jag varnar er.

Bygger upp samhället 😂😂😂😂 fuck vad rolig!
Citera
2022-11-08, 14:30
Citat:
Ursprungligen postat av Hugin86
, välta en bajamaja med en gammal tant i.

Detta vill jag gärna höra alla detaljer om?

Stämmer detta känns det som läge att gå i från skriva att han ska ha stryk till att åka över till Trosa och faktiskt verkställa det.
Citera
2022-11-08, 14:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spanjolett-Rudis

Stämmer detta känns det som läge att gå i från skriva att han ska ha stryk till att åka över till Trosa och faktiskt verkställa det.

Bajskungen har i en gammal storytime påstått att han vält en bajamaja med en tant i på någon festival eller marknad eller något när han var yngre. Huruvida det stämmer eller inte, det vet vi inte. Vi har bara den kriminelle skithögens berättelse att gå på, och som vi alla vet så ljuger han alltid. Så det kan lika gärna vara skitsnack.

Å andra sidan skulle jag inte bli förvånad om det visade sig stämma. Baronen är en personlighetsstörd man med avsaknad av empati, men samtidigt feg och tyrannisk, med följden att han gärna utsätter folk för elakheter och brottsliga saker, men bara så länge han vet att han inte riskerar att bli utsatt för något tillbaka av vederbörande. Därför har vi under årens lopp sett Skithögen ge sig på utslagna missbrukare, kvinnor, barn och pensionärer utan några hinder. Men han flyr med svansen mellan benen så länge han stöter på patrull från en vuxen man.

Så det är som sagt ingen skräll om den där berättelsen är sann, även om det lika gärna skulle kunna vara pladder. Men han har dock gjort annat som vi VET är sant, och som gör att han förtjänar att bli slagen gul och blå och så att blod forsar. Tyvärr är det olagligt, och det är det den kriminelle skithögen gömmer sig bakom. Så även om han gjort sig förtjänt av behandlingen hade han i alla lägen gått till snuten och anmält det, samt krävt dryga skadestånd som den rättshaverist han är.
Citera
2022-11-08, 22:19
Medlem
Hugin86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spanjolett-Rudis

Han hade något han kallade för jockeboii säng dig i väggen. Där han berättade om allt sjukt han gjorde som barn. Tror ej de ligger kvar, men finns säkert någon som sitter på de
Citera
2022-11-09, 10:42
Medlem
abvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Bajskungen har i en gammal storytime påstått att han vält en bajamaja med en tant i på någon festival eller marknad eller något när han var yngre. Huruvida det stämmer eller inte, det vet vi inte. Vi har bara den kriminelle skithögens berättelse att gå på, och som vi alla vet så ljuger han alltid. Så det kan lika gärna vara skitsnack.

Å andra sidan skulle jag inte bli förvånad om det visade sig stämma. Baronen är en personlighetsstörd man med avsaknad av empati, men samtidigt feg och tyrannisk, med följden att han gärna utsätter folk för elakheter och brottsliga saker, men bara så länge han vet att han inte riskerar att bli utsatt för något tillbaka av vederbörande. Därför har vi under årens lopp sett Skithögen ge sig på utslagna missbrukare, kvinnor, barn och pensionärer utan några hinder. Men han flyr med svansen mellan benen så länge han stöter på patrull från en vuxen man.

Så det är som sagt ingen skräll om den där berättelsen är sann, även om det lika gärna skulle kunna vara pladder. Men han har dock gjort annat som vi VET är sant, och som gör att han förtjänar att bli slagen gul och blå och så att blod forsar. Tyvärr är det olagligt, och det är det den kriminelle skithögen gömmer sig bakom. Så även om han gjort sig förtjänt av behandlingen hade han i alla lägen gått till snuten och anmält det, samt krävt dryga skadestånd som den rättshaverist han är.
Oavsett om alla "galna" historier är sanna eller ej så är det en otroligt märklig grej att sitta och skryta med på youtube. Jävla sjukhuvud är vad han är.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in