Citat:
Ursprungligen postat av
Cachero
Tror knappast att det är sant, tyvärr gör många idioter i denna tråd att det är väldigt svårt att tro något pga dessa idioter har hittat på lögner efter lögner om Rask och hans familj. Proof or it didn’t happen ska gälla här. Däremot kul att folk verkar tro på allt som skrivs sålänge det handlar om en person man inte tycker om.
Förekommer helt klart spekulationer och lögner i tråden. Men det mesta är det
INTE.
Jag skulle inte bli ett dugg förvånad om det stämde, av flera skäl.
Bl.a
1. Personen som skrev inlägget reggade kontot för 18 år sedan, det är m.a.o. inte en liten pojkspoling som skrivit inlägget utan en person som minst är runt 40 år som skrivit det. Vilket drar ner sannolikheten att det är ett troll.
2. Carl-Fredrik är en missbrukare av ADHD-medicin. Du kan komma dragande med dina rövslickarkommentarer om att man inte ska spekulera bäst du vill. Jag
utgår från att Baronen är en tjackis till han bevisar motsatsen, och jag bryr mig inte om dina moraliska pekpinnar.
3. Carl-Fredrik är
en kriminell skithög. Lagar och regler är ingenting Carl-Fredrik förhåller sig till om han tror han kan vinna någonting på det. Han är brottslig i sitt levnadssätt, samt ser upp till våldsmän och knarklangare och proklamerar öppet sitt stöd för dessa på sina sociala medier.
4. Carl-Fredrik är en luffare. Att sälja sin frus ADHD-medicin är precis sådant som Carl-Fredrik skulle ägna sig åt hellre än att skaffa ett vanligt jobb.