2022-09-25, 12:38
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Detsamma gäller för dig, bygg ditt case, sluta simpa sönder bajsmannen och torka dig runt munnen gubben.
Vad skulle det vara för saker?

Citat:
Sant eller inte, det är fler saker som talar för att det skulle stämma än att det inte skulle göra det.

Och vadå gangster? Han är impulsstyrd med obefintlig empatisk förmåga, en kombination som kan göra honom mycket farlig, särskilt med droger i kroppen..
Han är också en feg kruka och skulle aldrig våga ge sig på någon fysiskt.
Citera
2022-09-25, 12:49
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Vad skulle det vara för saker?

Han är också en feg kruka och skulle aldrig våga ge sig på någon fysiskt.
Han har en historia i ryggen av tjackmissbruk.

Det stämmer att minst en person i det där hemmet har eller åtminstone haft utskrivet adhd preparat.

Han är arbetslös och luspank och försöker alltid ta genvägar, att han någon gång skulle ta chansen att byta en näve medicin mot lite snabba cash är därför sannolikt.

Vad vill du ha för bevis egentligen? Ett wickr alias och en film där Bajsbaronen kommer luffandes och lämnar över ett foliepaket?

Att han aldrig skulle ge sig på någon fysiskt tror jag inte på, att han aldrig skulle ge sig på någon som är starkare än honom stämmer säkert.

Jag gissar att Jim har något att tillföra om becknarbaronen, men han slår mig inte som någon golare.
Citera
2022-09-25, 12:52
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Han har en historia i ryggen av tjackmissbruk.

Det stämmer att minst en person i det där hemmet har eller åtminstone haft utskrivet adhd preparat.

Han är arbetslös och luspank och försöker alltid ta genvägar, att han någon gång skulle ta chansen att byta en näve medicin mot lite snabba cash är därför sannolikt.

Vad vill du ha för bevis egentligen? Ett wickr alias och en film där Bajsbaronen kommer luffandes och lämnar över ett foliepaket?

Att han aldrig skulle ge sig på någon fysiskt tror jag inte på, att han aldrig skulle ge sig på någon som är starkare än honom stämmer säkert.

Jag gissar att Jim har något att tillföra om becknarbaronen, men han slår mig inte som någon golare.
Inget av det där ger stöd för att han aktivt missbrukar ADHD medicin och ännu mindre för att han skulle langa det.
Citera
2022-09-25, 12:54
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Inget av det där ger stöd för att han aktivt missbrukar ADHD medicin och ännu mindre för att han skulle langa det.
Det sa jag inte heller, får jag gissa lite så hände detta under hans pulverperiod när han var dopamintorsk, ungefär samma tidsepok som Therese körde ifrån polisen hög som ett hus.
Citera
2022-09-25, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cachero
Tror knappast att det är sant, tyvärr gör många idioter i denna tråd att det är väldigt svårt att tro något pga dessa idioter har hittat på lögner efter lögner om Rask och hans familj. Proof or it didn’t happen ska gälla här. Däremot kul att folk verkar tro på allt som skrivs sålänge det handlar om en person man inte tycker om.

Förekommer helt klart spekulationer och lögner i tråden. Men det mesta är det INTE.

Jag skulle inte bli ett dugg förvånad om det stämde, av flera skäl.

Bl.a

1. Personen som skrev inlägget reggade kontot för 18 år sedan, det är m.a.o. inte en liten pojkspoling som skrivit inlägget utan en person som minst är runt 40 år som skrivit det. Vilket drar ner sannolikheten att det är ett troll.

2. Carl-Fredrik är en missbrukare av ADHD-medicin. Du kan komma dragande med dina rövslickarkommentarer om att man inte ska spekulera bäst du vill. Jag utgår från att Baronen är en tjackis till han bevisar motsatsen, och jag bryr mig inte om dina moraliska pekpinnar.

3. Carl-Fredrik är en kriminell skithög. Lagar och regler är ingenting Carl-Fredrik förhåller sig till om han tror han kan vinna någonting på det. Han är brottslig i sitt levnadssätt, samt ser upp till våldsmän och knarklangare och proklamerar öppet sitt stöd för dessa på sina sociala medier.

4. Carl-Fredrik är en luffare. Att sälja sin frus ADHD-medicin är precis sådant som Carl-Fredrik skulle ägna sig åt hellre än att skaffa ett vanligt jobb.
Citera
2022-09-25, 14:05
Medlem
Citat:
Det sa jag inte heller, får jag gissa lite så hände detta under hans pulverperiod när han var dopamintorsk, ungefär samma tidsepok som Therese körde ifrån polisen hög som ett hus.

Carl-Fredrik är fortfarande en dopamin-junkie. Det är därför han sitter hemma och scrollar igenom sociala medier hela dagarna istället för att arbeta som vanliga människor, för det ger ett så mycket större och snabbare dopaminpåslag än att gå till ett jobb och göra tråkiga saker och få en lön den 25:e.
Citera
2022-09-25, 14:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Förekommer helt klart spekulationer och lögner i tråden. Men det mesta är det INTE.

Bl.a

1. Personen som skrev inlägget reggade kontot för 18 år sedan, det är m.a.o. inte en liten pojkspoling som skrivit inlägget utan en person som minst är runt 40 år som skrivit det. Vilket drar ner sannolikheten att det är ett troll.

2. Carl-Fredrik är en missbrukare av ADHD-medicin. Du kan komma dragande med dina rövslickarkommentarer om att man inte ska spekulera bäst du vill. Jag utgår från att Baronen är en tjackis till han bevisar motsatsen, och jag bryr mig inte om dina moraliska pekpinnar.

3. Carl-Fredrik är en kriminell skithög. Lagar och regler är ingenting Carl-Fredrik förhåller sig till om han tror han kan vinna någonting på det. Han är brottslig i sitt levnadssätt, samt ser upp till våldsmän och knarklangare och proklamerar öppet sitt stöd för dessa på sina sociala medier.

4. Carl-Fredrik är en luffare. Att sälja sin frus ADHD-medicin är precis sådant som Carl-Fredrik skulle ägna sig åt hellre än att skaffa ett vanligt jobb.

Bra analys, du borde bli utredare på soc i Trosa så att något händer.

Kal-fredrik är en kriminell dåre.
Citera
2022-09-25, 14:15
Medlem
Wooqiprwos avatar
Nu ska han få in klicks pga dotterns "allergiska reaktion".
Citera
2022-09-25, 14:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drrty
Bra analys, du borde bli utredare på soc i Trosa så att något händer.

Kal-fredrik är en kriminell dåre.

Hade varit en ära att jobba som det kriminelle slöddrets handläggare på soc.

Hade krävt rena pissprov 3 dagar i veckan och minst 30 sökta jobb per dag, annars hade Den Kriminelle Skithögen förlorat både vårdnaden och sin lägenhet. Sedan hade jag förpassat honom till något stödboende för knarkare. Kanske han hade kunnat få bo granne med Pappa Fredrik och återuppta kontakten med honom.

Sälja narkotikaklassade läkemedel alltså, var känner man igen det ifrån?

Äpplet faller inte långt ifrån trädet.
Citera
2022-09-25, 14:41
Medlem
Wooqiprwos avatar
Citat:
Hade varit en ära att jobba som det kriminelle slöddrets handläggare på soc.

Hade krävt rena pissprov 3 dagar i veckan och minst 30 sökta jobb per dag, annars hade Den Kriminelle Skithögen förlorat både vårdnaden och sin lägenhet. Sedan hade jag förpassat honom till något stödboende för knarkare. Kanske han hade kunnat få bo granne med Pappa Fredrik och återuppta kontakten med honom.

Sälja narkotikaklassade läkemedel alltså, var känner man igen det ifrån?

Äpplet faller inte långt ifrån trädet.

Snacka om dubbelmoral i så fall.

MEN jag vill ha mer kött på benen i frågan känner jag, hoppas personen skriver igen.
Citera
2022-09-25, 15:43
Medlem
Kickassfarsans avatar
Jag noterar att man möblerat om där hemma, dom har inte använt den trånga lilla lådan till sin fördel genom att möblera smart, i ungarnas rum har man ställa en 3 soffa mitt i rummet, det ser inte klokt ut. Man kanske kom på att 3 ungar var för mycket för det där lilla rummet?

Nu sover A i vardagsrummet, härligt att ligga där och vila medans familjen springer omkring och Bajsbaronen gapar i kameran.

Idag är det söndag vilket innebär att hela familjen är lediga, vad gör Rask då? Jo då tänder han rökelser, sätter sig vid datorn och poddar i flera timmar, passar på att spela in en video också sen funderar han på att ta en lååång promenad, egentid är viktigt.

Vänta, klockan är 13:13, det måste betyda att gud hör mina böner, hörnni jag bad i duschen imorse, bla bla bla
Citera
2022-09-25, 16:35
Medlem
Citat:

Bl.a

Jag har varken rövslickat eller pekat på något moraliskt övht. Tråden handlar om Rask, vi dissluterar väl ändå om honom? Men allt har en gräns. När ni för bara nån vecka sedan blandade in hans kids gick ni över gränsen.
Hata på Rask men ge fan i att snacka om hans oskyldiga barn.

Vi vet vad han ägnar sig åt. Tror du på allvar idiotfan hade lyckats sälja?! Han skulle bli rånad och lips över det. Skärp till dig nu för fan börjar bli pinsamt. 🤣
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in