2022-10-11, 20:29
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av razerdayzer
Höhöhö tråden är till för att diskutera rask oavsett bra eller dåligt. Om du läser mitt förra inlägg så ”svalde” jag stoltheten och berömde rask för sin video, vilket jag nu tog tillbaka för att mannen föll tillbaka i samma spår igen. Och vart är drogtesterna och vart jobbar han extra?.
Har du redigerat din avatar på våran Carl-Alexander? Han ser ju helt galen ut, nog för att han är det men ändå.
Citera
2022-10-11, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Har du redigerat din avatar på våran Carl-Alexander? Han ser ju helt galen ut, nog för att han är det men ändå.

När vi ändå snackar avatarer, undrar var du fått din bild på Carl-Fredrik ifrån? Han ser väldigt suspekt och pundig ut på den bilden, nog för att han är det också, men ändå.
Citera
2022-10-11, 20:49
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Tror du att alla människor som psykopatbaronen gett sig på håller med dig, ex dom han dömdes för att ha grovt förtalat?

Eller den äldre damen i bajjamajjan som han misshandlade genom att sparka omkull den portabla toaletten så att hon inte kunde komma ut?

Eller "kompisen" som han våldtog på skämt genom att stoppa upp en dildo i hans röv.

Det jag menar är att det är lätt att snacka om man själv inte blivit utsatt men sitt inte och förminska andras övergrepp please.

Therese ser ut som 45 därför att hon lever med en mycket störd man som projicerar över sin stress och ångest på henne, att hon också har skulder på flera hundra tusen är ingenting som får henne att åldras långsammare.
De jag känner till är inte rädda för honom på något sätt och håller med om att han snarare är narcissist än psykopat.
Citera
2022-10-11, 21:19
Medlem
Vilken pissvideo. Han säger ju bara exakt det Jocke och Anjo sa i deras video... ''Lokal 2022 är Rask 2018'' bla bla bla.

Kick-ass farsan som bor i en trångbodd skokartong med tre ungar spenderar alltså flera dagar med att screena och räkna ''över 2000 kommentarer''. Eddisch och Waltisch kommer vara sååå stolta i framtiden!
Citera
2022-10-11, 21:20
Medlem
Helt ok video för o vara Rask.

Kan nån förklara vrf ha Rask som avatar?🤮 För att man är gay?
Citera
2022-10-11, 21:24
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
När vi ändå snackar avatarer, undrar var du fått din bild på Carl-Fredrik ifrån? Han ser väldigt suspekt och pundig ut på den bilden, nog för att han är det också, men ändå.
Haha jag vet, det är därför jag valde den, han ser extremt suspekt ut, som att han just är påväg hem från ett 4 dagars tjackrace och har brutit sig in i 5 förråd påvägen.

Den sammanfattar hans person. Jag hittar inte vloggen, kan vara borttagen, han gick upp och fikade med T och kidsen på det där berget där han rökte sin första joint.
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
De jag känner till är inte rädda för honom på något sätt och håller med om att han snarare är narcissist än psykopat.
Ok!

Dom narcissister jag haft att göra med har folk haft väldigt blandade känslor om, vissa som köper vad dom säger tycker dom är helsköna medans andra tycker dom är obehagliga och opålitliga/impulsiva.
Citera
2022-10-11, 21:36
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ok!

Dom narcissister jag haft att göra med har folk haft väldigt blandade känslor om, vissa som köper vad dom säger tycker dom är helsköna medans andra tycker dom är obehagliga och opålitliga/impulsiva.
Det stämmer väl rätt bra?
De kan manipulera dem som initialt tycker de är sköna (men inte i längden) - men för de allra flesta är de obehagliga personer.

Jag har arbetat med folk med dessa störningar och kan säga att han inte verkar vara psykopat men fullblods narcissist.
Citera
2022-10-11, 21:47
Medlem
Romanche92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cachero
Helt ok video för o vara Rask.

Kan nån förklara vrf ha Rask som avatar?🤮 För att man är gay?

Han är inte Gay däremot så är han nog närmare transvestit hållet. Han klär upp sig i tjej kläder ibland och tycker det är bekvämt att vara feminin och måla naglarna som han själv säger i sina videos.
Citera
2022-10-11, 22:08
Medlem
Wooqiprwos avatar
Tycka vad man vill om plagiat-Baronen, men hans senaste video var helt okej faktiskt.
Citera
2022-10-11, 22:39
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Det stämmer väl rätt bra?
De kan manipulera dem som initialt tycker de är sköna (men inte i längden) - men för de allra flesta är de obehagliga personer.

Jag har arbetat med folk med dessa störningar och kan säga att han inte verkar vara psykopat men fullblods narcissist.
Är det ens någon skillnad?

Ingen av dom två har empati, båda ger sig på oskyldiga, lås in alla och låt dom förgöra varandra säger jag, sjukt oberäkneliga och obehagliga människor!
Citera
2022-10-11, 22:49
Medlem
Borka88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wooqiprwo
Tycka vad man vill om plagiat-Baronen, men hans senaste video var helt okej faktiskt.

Vad tyckte du var okej med den? Han tillför inget nytt till debatten. Rövhatten upprepar bara vad flera andra kreatörer redan uttalat i dispyten kring Joakim. Han uttalar sig som vanligt om saker han inte har en aning om, även när han använder lagtext som källa.

Som ett exempel med detta om tystnads plikten för en psykolog, där det finns undantag mot sekretessen och tystnadsplikten. Detta gäller till exempel om det förekommer misstanke om allvarligt brott som kan ge fängelse i över 1 år eller om det är en nödsituation och människors liv är i fara.

Det gäller ju om klienten begått ett brott eller säger att den skall begå ett brott, inte vad klienten blivit utsatt för. Psykologen kan för övrigt inte heller förväntas ta ställning till om klienten ljuger eller inte om det utsatta brottet eller ej. Helt otroligt urbota dumt att hävda det som ett bevis på att händelsen inte ägt rum.

Det är en smörja av upprepningar och gliringar och hänvisningar till honom själv "Lokal är Rask" lägg av! Lokal är inte rask den byfånen är inte i närheten ännu av baronens jävla uppförande på plattformen. Förtals-baronen har laddat upp hundratals videos genom åren där han bara snackat ner, Myndigheter, privatpersonen och offentliga personer i girighetens tecken. Usch!! Och nu börjas det igen.

Allt han säger i videon är urbota dumt. En lekman som kladdar runt i en allvarlig situation för views och försöka smickra röven på Joakim.

Till sist: Blir fan förbannad!
Citera
2022-10-11, 22:55
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Är det ens någon skillnad?

Ingen av dom två har empati, båda ger sig på oskyldiga, lås in alla och låt dom förgöra varandra säger jag, sjukt oberäkneliga och obehagliga människor!
Ja det är faktiskt stor skillnad ...

Edit
Jag hellre en psykopat i mitt umgänge än en narcissist .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in