2022-09-12, 21:59
Medlem
Borka88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drrty
Önskar att hans "beundrare" kunde donera saker till barnen istället.
Känns lite som nån gjort så med blöjorna,oavsett, så lär väl sakerna säljas till förmån för mysiga rökelser och oljor.
Bajsbaronens mys är viktigare än saker till barnen, som leksaker och egna rum.

Det har minsann hänt, både en och två gånger. Några av hans hardcore fans donerade ett playstation till barnen efter att båda föräldrarna gått ut på sina sociala medier och talat om att det nuvarande inte fungerade längre.

Till sist: Baron af Münchhausen vill stoppa sosseriet!!
Citera
2022-09-12, 22:06
Medlem
Randelins avatar
Det är ingen hemlighet att skithögsfamiljen-Rask röstar SD. Therese kommenterade precis en emoji med hjärtformade ögon på Tobias Anderssons instagramkonto. Baronen är väl uppe i högan sky nu och går runt och bräker ”alright, vad vare’ jag sa!”

Hahahahaha.
Citera
2022-09-12, 22:48
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Randelin
Det är ingen hemlighet att skithögsfamiljen-Rask röstar SD. Therese kommenterade precis en emoji med hjärtformade ögon på Tobias Anderssons instagramkonto. Baronen är väl uppe i högan sky nu och går runt och bräker ”alright, vad vare’ jag sa!”

Hahahahaha.
Ingen skräll att paret är smygrassar, dom är den typen.

Dom ska fan inte komma hit och ta våra bidrag, dom är för oss wt-Svenskar som inte orkar jobba och ta hand om våra barn, det får någon annan betala för. -Rasks: valvakan i soffan 2022

PS, den vandrande pinnen kan vara den sämsta presenten man kan ge sina barn, det speglar Bajsbaronens commitment som förälder: här min älskade son får du en vandrande pinne, den blir några månader gammal, kostar lika mycket som en dosa snus och du kan inte leka med den för då går den sönder. Det är tom en sämre present än rubiks kuben skitfarsan köpte förra året.

Skulle inte förvåna mig om ungstackarna får hoppande bönor i julklapp.
Senast redigerad av Kickassfarsan 2022-09-12 kl. 23:01.
Citera
2022-09-13, 00:51
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan

Dom ska fan inte komma hit och ta våra bidrag, dom är för oss wt-Svenskar som inte orkar jobba och ta hand om våra barn, det får någon annan betala för. -Rasks: valvakan i soffan 2022

PS, den vandrande pinnen kan vara den sämsta presenten man kan ge sina barn, det speglar Bajsbaronens commitment som förälder: här min älskade son får du en vandrande pinne, den blir några månader gammal, kostar lika mycket som en dosa snus och du kan inte leka med den för då går den sönder. Det är tom en sämre present än rubiks kuben skitfarsan köpte förra året.

Skojar du, fick grabben en jävla vandrande pinne i år? Hahahahahahaha KAAAAAL Fredrik Alexander Rask är verkligen en parodi på sig själv
Citera
2022-09-13, 01:34
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Den stora frågan om boendet... hur var det med svartmöglet? Det var lort.
Feastarna kom med fuktmätare som gav utslag vid/under diskmaskinen. Har raskarna åtgärdat det?
Det är mycket snack men ingenting händer.

Hans påståenden om alla anmälningar till socialen, jag har svårt att tro att socialtjänsten inte har återkommande besök hos familjen, särskilt med tanke på familjens utsatta hotfulla situation, där "karln från LSS i Kungsängen" ska komma och knu**a rasken och T...och döda dem allihop eller vad som hävdades...

Det tar inte slut, Alex kommer inte "mogna".
Han har gjort sitt för mänskligheten, reproducerat sig..

W hade fått ett husdjur, en vandrande pinne...
Lever den?

Problem med sköldkörteln, men ingen medicinering eller kontroller..
Han är så full av skit.
Caalfredrikalexanderrask tillhör samma kändisklass som @nna Took och ensammammaMYtomanen

Vart kunde man se att ungen fick en vandrande pinne?
Citera
2022-09-13, 01:37
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan

En vandrande pinne kan bli 2-3 år gammal = lika gammal som en hamster.
Problemet är att de flesta köper vandrande pinnar utan att veta hur de ska skötas, och sen dör det snabbt pga fel skötsel/svält pga fel foder.
Citera
2022-09-13, 03:19
Avstängd
KungPungPats avatar
Svårt att inte vara religiös när man ser folk som Rask som aldrig har läst bibeln eller fattat att gudar existerar.

Där sitter han framför en tv och följer rivaliteten mellan demokratiska partier som leds av folk som älskar pengar precis som Rask själv gör.. i ett land av falskhet där folk säger att Sverige är ett kristet land som gillar bibeln som tydligt beskriver att kärleken för pengar och rivalitet är där korruption uppstår vilket det uppenbarligen har gjort i både rask och hans demokratiska ledare som han ser sig själv i.

Man undrar ju varför folk slutade läsa boken som förespråkar kärlek och godhet samt att syndarna som struntar i godhet kommer att få äta skit.

Kanske är rask resultatet av några generationer utan en bibel som förespråkar godhet.

Tillslut blev dom som bibeln beskriver att syndarna är i de sista dagarna.

Ett bra exempel:

2 Timoteus 3
Du ska veta att i de sista dagarna ska det vara kritiska tider som är svåra att hantera. 2 För människor ska vara egoistiska, älska pengar, vara skrytsamma, stolta, hädare, olydiga mot föräldrar, otacksamma, illojala, 3 kärlekslösa,* omedgörliga, förtalare, obehärskade, våldsamma, utan kärlek till det goda, 4 förrädare, obstinata* och självgoda. De ska älska njutningar i stället för Gud 5 och ha ett sken av att vara religiösa, men religionen är ingen verklig kraft i deras liv.b Håll dig borta från dem!

Rask är en dömd förtalare som låtsas att han är religiös men han har fallit pladask för alla frestelser som bibeln har varnat om i tusentals år. Han gillar att skryta och vara stolt. Han lever för njutningar och har gjort många videos som glorifierar mys i dessa sista dagar.
Citera
2022-09-13, 03:25
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
Skojar du, fick grabben en jävla vandrande pinne i år? Hahahahahahaha KAAAAAL Fredrik Alexander Rask är verkligen en parodi på sig själv
Enligt en i tråden så är det så och tills någon dementerar uppgifterna kommer jag ta det som en sanning i min bok..

Presenten är en sån grej Rask skulle kunna köpa, billigt och minimalt med underhåll, att ungen blir besviken och börjar lipa skiter väl han i, det är tanken som räknas.

Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
En vandrande pinne kan bli 2-3 år gammal = lika gammal som en hamster.
Problemet är att de flesta köper vandrande pinnar utan att veta hur de ska skötas, och sen dör det snabbt pga fel skötsel/svält pga fel foder.
Tror inte pinnen äter pizzakit och mjölmat som är familjens huvudsakliga kost, den där pinnen kommer överleva max två veckor, den är dessutom bara aktiv på natten när barnen sover; grym procent!
Citera
2022-09-13, 04:13
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Vart kunde man se att ungen fick en vandrande pinne?
Det var på instastory
Citera
2022-09-13, 05:41
https://streamable.com/vh2kyb
Vandrande pinnen SpongeBob från 220802
Citera
2022-09-13, 08:48
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
https://streamable.com/vh2kyb
Vandrande pinnen SpongeBob från 220802
tack
Citera
2022-09-13, 11:03
Medlem
Ungarna ville ha hundvalp och fick en insekt...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in