2022-09-10, 00:10
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndersJohanssen
Så han styr tom hennes sociala medier?

Nej, det finns det inga belägg för. Det är Mumsbulle som spär på och fabulerar.
Jag har sagt tidigare att han drygar ut sanningen och det kommer att ligga honom i fatet.

Hur mycket man än hyser avsky gentemot CFAR så måste man ändå hålla sig till fakta och källor.
Citera
2022-09-10, 00:14
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
https://streamable.com/sy1ctn

Jösses, för att vara en man med så extrem ångest att han inte ens kan gå en ALU-anställning eller gå ut och handla för att vara rädd för att folk ska se honom så verkar han ändå kunna resa runt och ha kul med sina kompisar...
Citera
2022-09-10, 00:16
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
https://open.spotify.com/episode/4Uk...urce=copy-link
Här gör den store poddaren en insats för sina vänners skull, i deras nystartade poddcastsatsning...
Undrar om det blir fler gästinhopp

Jag fattar inte varför de vill ha med honom att göra :/
Citera
2022-09-10, 01:21
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tosse61
Gå till psykolog?
Fint att se att du är inkännande och ser till målsägarnas behov ....Vem skall betala för psykologen tycker du
Citera
2022-09-10, 01:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa
Jösses, för att vara en man med så extrem ångest att han inte ens kan gå en ALU-anställning eller gå ut och handla för att vara rädd för att folk ska se honom så verkar han ändå kunna resa runt och ha kul med sina kompisar...
Hans sociala ångest är selektiv, den kommer och går.. närvara som tilltalad på rättegång, panikångest, videolänk från sovrummet, närvara som youtubestjärna på tubecon, not so much.

Han är en extremt feg person, det finns få människor jag avskyr så mycket som människor som inte ens vågar stå för sina egna handlingar.

Det var inga problem för honom att besöka tingsrätten när han själv var målsägande, då marknadsförde han tom sin närvaro på sociala medier.
Citera
2022-09-10, 03:03
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndersJohanssen
Hans sociala ångest är selektiv, den kommer och går.. närvara som tilltalad på rättegång, panikångest, videolänk från sovrummet, närvara som youtubestjärna på tubecon, not so much.

Han är en extremt feg person, det finns få människor jag avskyr så mycket som människor som inte ens vågar stå för sina egna handlingar.

Det var inga problem för honom att besöka tingsrätten när han själv var målsägande, då marknadsförde han tom sin närvaro på sociala medier.

Äh, selektiv och selektiv, ja jo, kanske som typ fylleångest att man gjorde nåt dumt då och då men absolut inte som en sjukdomsbild.

Han vill bara ha en ursäkt för att inte jobba.
Citera
2022-09-10, 03:05
Citat:
Det är ganska uppenbart att kickasset Alexx ligger bakom hennes instauppdateringar, han styr och kontrollerar hennes sociala medier.
Det har lagts upp och försvunnit inlägg som inte passat A agenda, där han hyllar sig själv och pikar T som slö.
Ddt uppenbara utspelet om att T blivit kontaktad av en följare, som hon skällt ut och fått A att gå igång under en live, finns inga spår. Det syns när T skriver inlägg och när A gör inlägg... emojianvändandet och språkbruket är avgörande. .
Kärleksförklaringarna är nog T inte medveten om att "hon" lagt upp på instagram

Herregud. Så sjukt. Så väldigt typiskt Rask.
Citera
2022-09-10, 04:07
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spanjolett-Rudis
Herregud. Så sjukt. Så väldigt typiskt Rask.

Om det stämmer ja, hittills är det bara en användare på Flashbacks spekulationer.
Citera
2022-09-10, 09:37
Medlem
Wooqiprwos avatar
Nu efterfrågas det tips på skräckfilm.
Alex högsäsong är här.
Bilder på höstfärger och pumpor, det vankas skräckfilm och snart kommer lovorden om hösten hagla: "Det är kallt. Det är mööörkt. Det är mysigt. Man kan dricka latte och tända ljuuus. Det är höööst.".
Citera
2022-09-10, 09:57
Citat:
Ursprungligen postat av Wooqiprwo
Nu efterfrågas det tips på skräckfilm.
Alex högsäsong är här.
Bilder på höstfärger och pumpor, det vankas skräckfilm och snart kommer lovorden om hösten hagla: "Det är kallt. Det är mööörkt. Det är mysigt. Man kan dricka latte och tända ljuuus. Det är höööst.".
https://streamable.com/tix6l3
T myser med makens present som han fått från sin bff Dorran...

Märkligt hem, inramade bilder på mördare, döskallar, ockulta häxgrejjer, ständiga rökelser i alla rum, hårdrock eller myyys på tv'n i form av brasa eller regn.
Väldigt mycket "Alexxhooker" i det hemmet, väldigt lite barnfamilj mitt i livet.
Det är som om de lever parallella liv, ibland möts dem, då basuneras det ut för alla som vill och inte bryr sig, att kickassdaddy doppat 2 gånger...

W har verkligen hittat "sin stil" 😥
Citera
2022-09-10, 13:08
Medlem
Spjälsängen står i vardagsrummet? Är det där stackars A har fått flytta ut till. Hävdar den store baronen att det fortfarande inte är några konstigheter att ett barns säng står mitt i lägenheten och sover där.
När ska han få tumme ur arslet och offra lite svett och blod för att skapa lite trygghet till sin familj och börja arbeta? Hans snack om psykisk ohälsa är sånt jävla bullshit. Leka med sina kompisar, inte så mycket psykisk ohälsa. Arbeta och göra rätt för sig= gråta ut på instagram om piller och våldtäktsduschar. Latmask är vad han är.
Citera
2022-09-10, 17:59
Medlem
Kaciguios avatar
Hittade den här tråden för ett par veckor sedan och det var första gången jag hörde talas om den här snubben.
Har två frågor jag inte riktigt har förstått.

1: Varför kallas han baronen här på Flashback.
2: Varför har folk här ett sånt förakt för snubben, han verkar minst sagt vara en underlig person, inget snack om saken. Men kan man få en liten kort summering om vad hans värsta hits varit?

Aldrig glidit runt på Svenska YouTube, så många kanaler är helt nya för mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in