2022-02-07, 20:08
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Problemet här är att han sålt badkaret för att köpa kläder och snus vilket är ganska konstigt då han bor i en hyresrätt.

Snart river han väl ut vitvarorna och lägger ut på blocket också.

Så är det givetvis, dilemmat här är att han är näst intill oanställningsbar, dessutom saknar han allt vad arbetsmoral heter, sen tror han ju också att han är chefsmaterial, har också problem med auktoriteter vilket talar emot honom, stora problem att ta sig ur sängen på morgonen och han är ofta sjuk vilket chefer inte tolererar.

Jag skulle kunna tänka mig att han försöker sig på en karriär som bedragare, steget från förtalare till bedragare är inte ett särskilt stort kliv. Möjligen nischar han om bolaget ännu en gång och låter folk ringa honom att läsa tarotkort eller annan bogus.
Spåkulan! Undrar om den är laddad med månljus och varm nu? Whickakraften?
Citera
2022-02-07, 20:11
Citat:
Ursprungligen postat av Tosse61
Hur beter du dig själv? Men under pseudonym.
Vad menar du nu? Det handlar inte om mig. Jag har försökt pusha honom, men han tar inga råd. Så, det är trist att han inte behöver stå till svars för någonting.
Citera
2022-02-07, 20:27
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Froge
Japp, instämmer. Men något borde han kunna lösa. Samhall kanske?

Du kan nog ha en poäng gällande bedrägeri, han är ju redan en bedragare av rang (även om det var FLEEEERA år sedan), så då kan han ju lika gärna fortsätta.
Samhall skulle vara perfekt för honom, men han skulle aldrig börja där självmant, det är under hans värdighet (tror han). Jag skulle iaf respektera honom om han hade ett ärligt 7-4, nu försöker han inte ens.

Just bedragare skulle vara perfekt, finns lagliga ramar att hålla sig inom (bla det jag redan nämnt).

Dessutom bedrar han redan sig själv och sin omgivning varje dag, det är något han kan och är bra på, man ska göra det man är bra på.

https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Sj%C...bedr%C3%A4geri
Citera
2022-02-07, 20:29
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Spåkulan! Undrar om den är laddad med månljus och varm nu? Whickakraften?
Den kommer han givetvis att använda för att läsa framtiden till personerna som ringer honom, han gillar ju att skapa en stämning.

Jag kan verkligen se honom på marknader, sittandes i ett mörkt tält med tända ljus i en svart rock, nagellack, halsband och allmänt flummig bedra röven av godtrogna personer.
Citera
2022-02-07, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
https://youtu.be/nIVjcdBrRzA
Feastarna hjälper sin käre vän rask, som köpt en app och gjort om kändisars bild...

På sin instahemsida står följande på raskens profil

RASK
Videokreatör
Svart bälte i ångest
Lyckligt gift 3-barns pappa "Youtuber" med
141.000 subs.

Ja 3721 visningar på snart 2 dygn...vet inte riktigt vart dem 137 279 andra subsen är. Subscribers spelar ingen roll om man får liknande visningar som D*niz Rag*.
Citera
2022-02-07, 20:58
Medlem
Citat:
Ponera följande: Alf ställer ett ultimatum på svinpälsen, skaffa dig ett jobb annars skriver jag ut dig från testamentet.

Vad händer?

Fast varken Alex eller Ludde är bröstarvingar, arvet tillfaller Fredrik. Rask får inte ett jota. Han kanske skriver in att rask kan få ärva moppen som står skriven på A*f, så han kan ta sig till och från arbetsförmedlingen när han närmar sig 40 bast
Citera
2022-02-07, 21:12
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av razerdayzer
Fast varken Alex eller Ludde är bröstarvingar, arvet tillfaller Fredrik. Rask får inte ett jota. Han kanske skriver in att rask kan få ärva moppen som står skriven på A*f, så han kan ta sig till och från arbetsförmedlingen när han närmar sig 40 bast
Freddan lär ju inte ge dagdrivaren en krona efter alla års uthängningar.

Sanningen är att det blir vi i tråden som kommer att behöva försörja dagdrivaren i resten av hans patetiska liv genom skattsedeln.

Tack Alex för att vi får följa med, det är trots allt vi som betalar för dina bidrag, det är det minsta du kan göra för oss.
Citera
2022-02-07, 21:47
Citat:
Ursprungligen postat av ImovaneKungen
Ja 3721 visningar på snart 2 dygn...vet inte riktigt vart dem 137 279 andra subsen är. Subscribers spelar ingen roll om man får liknande visningar som D*niz Rag*.
Jag undrar också, men för honom är det väl sant, det står ju där, då är det så, eller 🙄😵
Citera
2022-02-07, 21:49
Medlem
Finnj-vels avatar
Citat:
Då kommer han försöka slå ihjäl ludde men han kan slåss till skillnad mot svinpälsen, kommer sluta med ett par snabba på hakan och en rear naked choke på BB, därefter kommer han springa grinandes till skogen.
Här har Rask ett ypperligt tillfälle att anordna en PPV. Han skulle säkert dra in mer på en kväll än vad han har i snittlön utslaget på hela hans karriär. Han skulle säkert få in 8001:-, eller nåt.
Citera
2022-02-07, 21:56
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Finnj-vel
Här har Rask ett ypperligt tillfälle att anordna en PPV. Han skulle säkert dra in mer på en kväll än vad han har i snittlön utslaget på hela hans karriär. Han skulle säkert få in 8001:-, eller nåt.
Han blev utmanad till en match av den dömda pedofilen Elyas Afen men som vanligt visade det sig att Bajsbaronen bara är en internet tuffing som inte vågar försvara sig när det kommer till kritan, inte ens mot ett fucking peddo, han hade världens chans att återfå en gnutta respekt från befolkningen och han tog den inte.

Detta kommer alltså från en person som hotat ett antal kreatörer med slagsmål, hotat oss och berättat om ett 10 tals olika slagsmålshistorier på tuben.

Ansiktstatueringen är ingenting annat än en posör.
Citera
2022-02-07, 22:01
Medlem
Kolla från 9.05 och några minuter fram...så jävla pompös o självgod!

https://www.youtube.com/watch?v=5QDOu8MzZhY&t=601s
Citera
2022-02-07, 22:11
Medlem
Frickys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImovaneKungen
Kolla från 9.05 och några minuter fram...så jävla pompös o självgod!

https://www.youtube.com/watch?v=5QDOu8MzZhY&t=601s
Snubie verkade ta det bra iallafall, han syns i kommentarsfältet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in