Citat:

Helt klart, hon ser ju mycket bättre ut än Rasks egna fru, som är en kvinna på dekis: Medan Dorran klarat av sina graviditeter hyfsat väl.
Sedan finns det förstås inte på kartan att så skulle ske. Jag är inte jätteinsatt i Let's Feast, men när jag kollat har det slagit mig att Christian är en man med stora kvalitéer. Han driftar företag, han gör content, han har pengar och resurser och är kunnig i allt möjligt såsom motorer, och verkar vara händig. Han är egentligen allt som Rasken inte är. Han är hjälpsam mot sin kompis Rask, som är totalt värdelös på allt. Han räddar Alexander när han fått trubbel på motorvägen och kommer över och konstaterar vattenskadorna i Alexanders golv.
Tycker faktiskt det är märkligt att Christian är så bra vän med Rask, de känns inte lika på många punkter. Sedan kanske han är en helt annan människa bakom kameran, och döljer det. I det fallet kan jag helt klart hålla med Rasken om att man inte kan bedöma folk utifrån Youtubeklipp. Det är normalfallet. Rasken är dock undantaget som bekräftar regeln, han delger allt jävla skit han har på gång, sina åsikter, tankar, funderingar och svaga sidor hela tiden. Det är fruktansvärt enkelt att läsa av hur Rasken fungerar som person utifrån hans youtubeklipp.
Det har vi i tråden gjort under många många år. När Rasken i våras försökte ducka Chrippas kritiska video mot honom, genom att spela in ett "svar" i förväg, så han inte skulle behöva bemöta det efter, beslutade jag att inleda en specialoperation, ungefär i stil med den som Putin inledde i Ukraina, och med ungefär samma motiv bakom.
Se länk: https://youtu.be/asuhx16wlWo?t=4
Jag skrev ett inlägg om hur feg och ynklig Rasken var, som gjorde ett svar i förväg, sedan tog jag upp och kontaktade ett par som varit aktiva i tråden, och skrev PM med titeln "Nu manipulerar vi Baronen tillbaka!" där jag ombad alla att skriva inlägg på samma tema, vilket också gjordes. Tråden bombades med inlägg om hur ryggradslös och patetisk Rasken är om han inte svarar. Målet med operationen var att påverka Rasken att göra en svarsvideo fastän han inte ville. Vilket jag förstod att han skulle göra eftersom han är en så ofattbart lättläst person.
Se länk: https://ibb.co/YknXmR8
Mycket riktigt, något dygn efter gjorde Rasken motvilligt en svarsvideo på nästan en timme, och han inledde med något i stil med "jag tänkte inte göra ett svar först, men sedan såg jag att folk skrev "törs du inte, vågar du inte svara Chrippa, din fegis, och då brann det i mig". Videon finns inte kvar dessvärre, men är säker på att någon har rippat den.
Så, summa summarum, ja Rask, dina följare känner dig, förmodligen bättre än du känner dig själv. Jag hoppas att du kommer till ro någon gång, och reder ut ditt liv och lyckas skapa en trivsam och bra tillvaro för dig själv och din familj. Men jag har börjat tappa hoppet.
Senast redigerad av StorTuffBiker 2022-08-04 kl. 16:39.

Senast redigerad av StorTuffBiker 2022-08-04 kl. 16:39.