2022-04-14, 13:04
Medlem
Jesusmarychains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Det började med att Therese köpte kläder på kredit som hon inte hade råd att betala, sen skulle hon vara smart och tog ett blancolån på 150 lax för att betala dom gamla krediterna (som hon inte gjorde).

Blancolånet gick till att köpa inredning samt att betala för Bajsbaronens soffliggande med löfte om ett han om ett par år skulle bli den nya Jockiboy.

Nu har hon en kvarts miljon I skuldsaldo hos kronofogden samt gud vet hur stora privata skulder, det är till största delen hennes föräldrar och Rasks farfar Alf + hans lillebror och mamma som blivit påtvingade att betala för Rask med barn eftersom han "har så grov psykisk ohälsa". Man skulle kunna tro att det är inledningen på en dålig Engelsk sitcom.

Inom något år blir kommer räntorna vara så höga att dom inte kommer ha råd med hyran + mat, någonting måste göras drastiskt men familjen lever på som vanligt.

Får ångest av att läsa detta. Fyfan.
Citera
2022-04-14, 13:08
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Det började med att Therese köpte kläder på kredit som hon inte hade råd att betala, sen skulle hon vara smart och tog ett blancolån på 150 lax för att betala dom gamla krediterna (som hon inte gjorde).

Blancolånet gick till att köpa inredning samt att betala för Bajsbaronens soffliggande med löfte om ett han om ett par år skulle bli den nya Jockiboy.

Nu har hon en kvarts miljon I skuldsaldo hos kronofogden samt gud vet hur stora privata skulder, det är till största delen hennes föräldrar och Rasks farfar Alf + hans lillebror och mamma som blivit påtvingade att betala för Rask med barn eftersom han "har så grov psykisk ohälsa". Man skulle kunna tro att det är inledningen på en dålig Engelsk sitcom.

Inom något år blir kommer räntorna vara så höga att dom inte kommer ha råd med hyran + mat, någonting måste göras drastiskt men familjen lever på som vanligt.

Ja det ser mörkt ut. Nu verkar ju även T ha vant sig vid att inte arbeta. Kanske en taktik av Rask för att kunna driva runt ett tag till? "Titta T vad mysigt vi kan ha det! Koja!! Alla barnen är nu på dagis och i skola, men vi behöver inte arbeta! Kojmyset gör oss snart rika!!"
Citera
2022-04-14, 13:11
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra
Ja det ser mörkt ut. Nu verkar ju även T ha vant sig vid att inte arbeta. Kanske en taktik av Rask för att kunna driva runt ett tag till? "Titta T vad mysigt vi kan ha det! Koja!! Alla barnen är nu på dagis och i skola, men vi behöver inte arbeta! Kojmyset gör oss snart rika!!"

Precisemente. Om inte T har nåt jobb kan hon ju inte heller lasta KojBaronen för det. Ger mig fan på att han hejade på hennes idiotiska val att säga upp sig just med detta i baktanke, det narcissistiska manipulerande svinet!
Citera
2022-04-14, 13:22
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeterForsman
Precisemente. Om inte T har nåt jobb kan hon ju inte heller lasta KojBaronen för det. Ger mig fan på att han hejade på hennes idiotiska val att säga upp sig just med detta i baktanke, det narcissistiska manipulerande svinet!

Det är precis så narcissister fungerar. Han har total kontroll över henne. Om T jobbar kan hon få se hur andra har det, hon kan få upp ögonen för andra män och som du skriver så kan hon börja kräva arbete för hans del också. Bara ett stort hot för honom. Så han bygger en koja och har henne i soffan på säkert avstånd.
Citera
2022-04-14, 13:28
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra
Det är precis så narcissister fungerar. Han har total kontroll över henne. Om T jobbar kan hon få se hur andra har det, hon kan få upp ögonen för andra män och som du skriver så kan hon börja kräva arbete för hans del också. Bara ett stort hot för honom. Så han bygger en koja och har henne i soffan på säkert avstånd.

Nu är det ju verkligen inte nåt jag förspråkar, tvi vale, men här har vi ju faktiskt kommit på nåt som den fan skulle kunna briljera med både som podd och YTkanal:
"Hur man bryter ner en kvinna fullständigt på helt laglig väg för att ha henne som livegen betjänt/husdjur!"

Han skulle vara ledande och ohotad som influencer i detta ämne!!
Citera
2022-04-14, 13:30
Citat:
Då han behöver ömka sig och bli klappad på i sina svåra stunder av grov psykisk ohälsa, så är det nödvändigt att Tessan är hemma.
Annars kan det ju hända att hon blir utsatt för någon ögonöppnare som förtrollar henne att lämna skithögen.
Hur många lives har hon inte yttrat att hon vill ut och hitta på någonting, komma bort, dansa, dricka, resa osv? Ibland har hon bett Alexander att stänga dörren, då han inte kan låta henne prata ifred. Han brukar städa, skita eller duscha i bakgrunden, i själva verket tror jag han är beredd att avbryta om Tessan frångår manus..
Hon vet inte hur datorn fungerar, vet inte hur man ändrar bakgrundsmusik, eller stänger av den, hon vet inte ens vad Alexander valt för titel till livesen..

Exempel
Ping pong show med fru Rask
Falukorv i grishålet
Lördagslive med sprutgrädde och analsex
Sug min flint osv...
Citera
2022-04-14, 13:34
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
hon vet inte ens vad Alexander valt för titel till livesen..

Exempel
Ping pong show med fru Rask
Falukorv i grishålet
Lördagslive med sprutgrädde och analsex
Sug min flint osv...

Är man över 18 år kan det inte finnas någon annan förklaring än lätt utvecklingsstörning till ett sånt beteende.
Ingen.

Vi kan nu alla vara överens om att Carl Fredrik Alexander Rask ÄR lätt utvecklingsstörd. Nån som vet om han föddes med navelsträngen runt halsen kanske?
Citera
2022-04-14, 13:54
Citat:
Är man över 18 år kan det inte finnas någon annan förklaring än lätt utvecklingsstörning till ett sånt beteende.
Ingen.

Vi kan nu alla vara överens om att Carl Fredrik Alexander Rask ÄR lätt utvecklingsstörd. Nån som vet om han föddes med navelsträngen runt halsen kanske?
Ja, det verkar inte bättre..
https://youtu.be/XODhZ6M6nXQ
Här är en träffande sammanfattande video om rask och hans bravader, från "antirask"
Citera
2022-04-14, 14:06
Medlem
Jesusmarychains avatar
Synd att han inte kan profitera på Flashbacks intresse. 2400 sidor, säg en hundralapp per sida…
Citera
2022-04-14, 14:55
Medlem
Det här är mitt absoluta favorit klipp som jag brukar sätta på efter en arbetsvecka slut, det har blivit en trevlig tradition, synd att jag inte har en koja jag hade kunnat krypa in i och lyssnat på den.

https://www.bitchute.com/video/34zqhLwcTHjO/
Citera
2022-04-14, 15:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av razerdayzer
Det här är mitt absoluta favorit klipp som jag brukar sätta på efter en arbetsvecka slut, det har blivit en trevlig tradition, synd att jag inte har en koja jag hade kunnat krypa in i och lyssnat på den.

https://www.bitchute.com/video/34zqhLwcTHjO/

Kostymen på, brillorna på Klockrent klipp
Citera
2022-04-14, 15:09
Medlem
HotPopcorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jesusmarychain
Synd att han inte kan profitera på Flashbacks intresse. 2400 sidor, säg en hundralapp per sida…

Han är nog bara inne på att tjäna pengar genom att forma olika ljud med munnen, antingen snabbt och upprepande (Youtube) eller liksom långsamt stönandes över stämningsskapande bakgrundsmusik (Podcast). Läpparna, tungan och själva munhålan är hans viktigaste arbetsredskap. Det kanske går att försäkra dem?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in