2022-04-03, 23:53
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
Det är självklart inte sant. Han sa att den första "polaren" ställde sig och pissade helt normalt för att äckla alla andra. Nästa person ställde sig och pissade och sket samtidigt? Hur gick det till sen, torkade han sig i arslet? Kom det utanför ringen? Fick han ingenting på kläderna? Näe, det är som sagt en riktig Bellman-rövare han hiitar på on the fly.
Men varför ljuga om det?
Vem ljuger för att man ska framstå så äcklig och psyksjuk som möjligt?
Citera
2022-04-03, 23:54
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Men varför ljuga om det?
Bra fråga, varför ljuger mytomaner? Jag vet faktiskt inte. Min enda teori är att han mer än gärna bygger på myten om sig själv som en totalt badass kickass-farsa istället för att vara en ångestdrypande jävla loserfarsa som inte vuxit upp än.
Citera
2022-04-03, 23:54
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Att ett gäng killar onanerar och kommer i en kompis ansikte och kör om djurfrysta korvar i sovande kompisars rumpor, det är inte normalt att göra under sin uppväxt, det är inte att experimentera runt sin sexuellt. För mig låter det som det ligger en grov psyisk störning bakom såna beteenden.

Jag kanske var otydlig men jag tror att han ljuger en del, brer på nåt så in i helvete! Men är det sant så håller jag helt med dig, spelar ingen roll ålder, nåt är grovt fel isåfall.
Citera
2022-04-03, 23:57
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Bra fråga, varför ljuger mytomaner? Jag vet faktiskt inte. Min enda teori är att han mer än gärna bygger på myten om sig själv som en totalt badass kickass-farsa istället för att vara en ångestdrypande jävla loserfarsa som inte vuxit upp än.
Om han tror att hans berättelser är "badass kickass", då är han nog med psyksjuk är någon av oss kan förstå.
Citera
2022-04-03, 23:58
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Men varför ljuga om det?

För att chocka, få tittare, verka "speciell". Han är så fruktansvärt tom inuti.
Citera
2022-04-03, 23:59
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Det är självklart inte sant. Han sa att den första "polaren" ställde sig och pissade helt normalt för att äckla alla andra. Nästa person ställde sig och pissade och sket samtidigt? Hur gick det till sen, torkade han sig i arslet? Kom det utanför ringen? Fick han ingenting på kläderna? Näe, det är som sagt en riktig Bellman-rövare han hiitar på on the fly.
Om han stod upp och pissade och sket SAMTIDIGT så bör ju inget ha hamnat i toa utan allt utanför och ner på byxa och golv om han inte var utan byxor.

Det är klart han ljuger. Han pratar om sina fantasier -- och de är ju sjuka så det räcker.
Citera
2022-04-04, 00:00
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra
Jag kanske var otydlig men jag tror att han ljuger en del, brer på nåt så in i helvete! Men är det sant så håller jag helt med dig, spelar ingen roll ålder, nåt är grovt fel isåfall.
Jo, men normalt ljuger man för att framstå som bättre. Hans lögn gör ju tvärtom, han framstår som extremt äcklig, och grovt psyksjuk på den nivån att han borde legat inne för tvångsvård under sin uppväxt.
Varför ljuga för att framstå som extremt äcklig och grovt psyksjuk? eller fattar han inte att det beteende han berättar om är extremt äcklig och grovt psyksjuk?
För om det är att han inte fattar, då är han extremt sjuk i huvudet, värre än någon av oss kunnat förstå.
Citera
2022-04-04, 00:03
https://youtu.be/tc6DSMdT3mY
Från en live med T. Hon beskriver likt en hjärntvättad människa hur hon och A är som gjorda för varandra...
Från 5 minuter in.

Hon snorar, drar in massor men säger att hon inte är förkyld och någon kommenterar någonting och hon blir lite sur "nej vi har inte mögel"

Tänkvärt är att hon har jobbat, ska jobba flera dagar framåt. Detta var när alex skulle vara pappaledig, men överraskade oss i tråden med sin härskenhet...
Citera
2022-04-04, 00:06
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Jo, men normalt ljuger man för att framstå som bättre. Hans lögn gör ju tvärtom, han framstår som extremt äcklig, och grovt psyksjuk på den nivån att han borde legat inne för tvångsvård under sin uppväxt.
Varför ljuga för att framstå som extremt äcklig och grovt psyksjuk? eller fattar han inte att det beteende han berättar om är extremt äcklig och grovt psyksjuk?
För om det är att han inte fattar, då är han extremt sjuk i huvudet, värre än någon av oss kunnat förstå.
En narcissist lever på människors reaktioner, positiv som negativ respons spelar ingen större roll i sammanhanget, om Rask vet att han kommer få en reaktion genom att berätta om den gången han åt bajs då kommer han göra det, för han är i survival mode och lever för stunden, att han kommer skämmas över det imorgon spelar ingen roll där och då, han är impulsiv och kortsiktig och en väldigt, väldigt störd människa.

Kom ni ihåg när han skröt om att han våldtagit en polare?

När han senare blev konfronterad lät det: det var inte jag, jag var bara där.
Citera
2022-04-04, 01:07
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
https://streamable.com/gx33aw
Nu ordnar han lite gott till sin kära, ska avnjutas så fort hon fått barnen att somna.. vilken karl..

Citat:
Ursprungligen postat av Haubits77B
Dafgårds?
Findus?

Nänä det är alldeles för dyrt. Eldorado skulle jag satsa på.

Citat:
Ursprungligen postat av efftolv

Slå dig fri Therese du är värd mycket mer.

Varför är hon det? Förklara!

Citat:
Ursprungligen postat av itsaek
hon ser ju ut som Yngvie Malmsteen eller något liknande.

Haha ja faktiskt.
Citera
2022-04-04, 01:18
Bannlyst
Sa inte Rask i en live i förrgår eller så att han hade sugit av en av sina kompisar?
Citera
2022-04-04, 01:18
Medlem
Citat:
Och Rask tycker Micke är störd. Undra vem som egentligen är den mest störda av dessa 2 galningar
God poäng
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in