2022-04-03, 22:21
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av itsaek
Det är så sjukt kul! Rask följer med i tråden och nu tänker han visa oss hur han visst är mycket bättre än en simpel micropaj med ketchup på.

Nu har Therese content till instagram incoming 3.. 2.. 1..

Men nu när jag pekat ut hur genomskinligt det är så kommer de säkert korrigera sig själva och ligga lågt med instagram 😅
"Baabyy, ladda inte upp vitlöksbröden på instagram, dina vänner blir så avundsjuka, tror du många kvinnor får vitlöksbröd med limpa och en fucking påskost en söndagkväll? Det kostade liksom 25;- det här, love u babe".
Citera
2022-04-03, 22:34
https://streamable.com/pe1nfc
Nu ska han få beröm...
Lite konstigt att Tessan har lagt upp Alex inlägg på sin instagram, vilket får mig att tro att det är kontroll-kick-ass-daddy som går in och gör lite inlägg på hennes profil.

Tex det där inlägget som någon skickat, som gjorde Tessan så arg och "hon" skickade ett argt svar med massor av emojies, och även var arg på ett sätt som fick Alex att bli horny...
Jag vill minnas att han svamlade lite om att hon skulle fått meddelandet när hon kom hem på morgonen, men hon har ju inte varit borta över natten...

Jag säger inte att det ÄR så, men jag TROR att alex inte kan hålla fingrarna borta från Tessans medier. Hon är inte intresserad, enligt honom...
Citera
2022-04-03, 22:43
Medlem
efftolvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
https://streamable.com/pe1nfc
Nu ska han få beröm...
Lite konstigt att Tessan har lagt upp Alex inlägg på sin instagram, vilket får mig att tro att det är kontroll-kick-ass-daddy som går in och gör lite inlägg på hennes profil.

Tex det där inlägget som någon skickat, som gjorde Tessan så arg och "hon" skickade ett argt svar med massor av emojies, och även var arg på ett sätt som fick Alex att bli horny...
Jag vill minnas att han svamlade lite om att hon skulle fått meddelandet när hon kom hem på morgonen, men hon har ju inte varit borta över natten...

Jag säger inte att det ÄR så, men jag TROR att alex inte kan hålla fingrarna borta från Tessans medier. Hon är inte intresserad, enligt honom...

"KOLLA DET VAR GOTT VA? TITTA PÅ MIG. TITTA PÅ MIG!"
Citat från en lycklig familj.
Citera
2022-04-03, 22:46
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av efftolv
"KOLLA DET VAR GOTT VA? TITTA PÅ MIG. TITTA PÅ MIG!"
Citat från en lycklig familj.

För att hon hade sås i mungipan! Kul att visas upp så. Hon vill ju inte filmas. Men han skiter i det!
Citera
2022-04-03, 23:17
https://youtu.be/zuB8A5E5Q_o
Någon som lagt upp lite raskfavoritsnuttar
Citera
2022-04-03, 23:28
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Jag har blivit sprutad i ansiktet, totalt av alla människor hundratals gånger.

Weird flex, riktigt jävla weird.

Men ska pappa ha uppmärksamhet då får barnen lida, kickasspappish!

Jag tror det han pratar om egentligen är en bög-gangbang, han vågar bara intre säga det.
Citera
2022-04-03, 23:31
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:

Ja logiken, alla som inte sprutats i ansiktet av flera killar samtidigt när man sovit har haft en tråkig uppväxt. Och ändå sa han att om hans son gjort liknande saker skulle han döda(!) honom. Vadå? Här haltar ju det hela. Unnar han inte sin son en rolig barndom? Hur ska han ha det? Och mordhota sitt barn, vad tänker soc om det? Ja just det, han är ju grönmarkerad av dom for life sa han va...
Citera
2022-04-03, 23:36
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Jag har blivit sprutad i ansiktet, totalt av alla människor hundratals gånger.

Weird flex, riktigt jävla weird.

Men ska pappa ha uppmärksamhet då får barnen lida, kickasspappish!

Jag tror det han pratar om egentligen är en bög-gangbang, han vågar bara intre säga det.

Jag tror också det. Han tar ut vissa bitar som är sant och vränger till det. Man hörde i liven när han berättat klart att han sa "alltså wooow" "hahaha helt otroligt".. Som att han blir förvånad själv över det han berättade. Så ja, han och kompisarna experimenterade säkert sexuellt som jag tror många gör i uppväxten. Men fan för hans uppmärksamhetskåta jävla trams! Detta ska alltså E få höra i skolan?? Så jävla hemskt! Hade jag hört min pappa säga sånt här och att vännerna tar upp det i skolan hade jag velat dö. Jag hade skolvägrat. Jag hade rymt hemifrån. Rask är sjuk i huvudet om han tror att detta inte når barnens öron!
Citera
2022-04-03, 23:42
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra
Jag tror också det. Han tar ut vissa bitar som är sant och vränger till det. Man hörde i liven när han berättat klart att han sa "alltså wooow" "hahaha helt otroligt".. Som att han blir förvånad själv över det han berättade. Så ja, han och kompisarna experimenterade säkert sexuellt som jag tror många gör i uppväxten. Men fan för hans uppmärksamhetskåta jävla trams! Detta ska alltså E få höra i skolan?? Så jävla hemskt! Hade jag hört min pappa säga sånt här och att vännerna tar upp det i skolan hade jag velat dö. Jag hade skolvägrat. Jag hade rymt hemifrån. Rask är sjuk i huvudet om han tror att detta inte når barnens öron!
Att ett gäng killar onanerar och kommer i en kompis ansikte och kör om djurfrysta korvar i sovande kompisars rumpor, det är inte normalt att göra under sin uppväxt, det är inte att experimentera runt sin sexuellt. För mig låter det som det ligger en grov psyisk störning bakom såna beteenden.
Citera
2022-04-03, 23:47
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Det är ganska sjukt att han tror att de dem gjorde är helt normalt, att det är en kul grej som ungdomar gör.
Sedan är frågan, hände det där på riktigt eller bara i rasks huvud?
För att ett helt kompisgäng ska tycka att det han beskriver låter som en bra och kul ide, det känns inte speciellt troligt. Men måste vara en riktigt sjuk jävel för att göra något sånt, och tro det är normalt och tycka det är kul. Och att rask och hans kompisar alla skulle vara psyksjuka känns inte jätte troligt.

Mer troligt att rask drogade, inbillade sig, och trodde han gjorde allt det där, när det egentligen inte fanns några kompisar, utan han vara bara en ensam pundare som hallucinerade på sina droger.
Citera
2022-04-03, 23:49
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
Fy fan, det låter som om du lever ett extremt tråkigt och inrutad liv. Wooooow, grattis till dig som har råd att betala räkningarna, fy fan vad tråkigt. Man måste få flamsa lite också. Inte alla VILL kunna betala räkningarna!
Och Rask tycker Micke är störd. Undra vem som egentligen är den mest störda av dessa 2 galningar
Citera
2022-04-03, 23:50
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Det är ganska sjukt att han tror att de dem gjorde är helt normalt, att det är en kul grej som ungdomar gör.
Sedan är frågan, hände det där på riktigt eller bara i rasks huvud?
För att ett helt kompisgäng ska tycka att det han beskriver låter som en bra och kul ide, det känns inte speciellt troligt. Men måste vara en riktigt sjuk jävel för att göra något sånt, och tro det är normalt och tycka det är kul. Och att rask och hans kompisar alla skulle vara psyksjuka känns inte jätte troligt.

Mer troligt att rask drogade, inbillade sig, och trodde han gjorde allt det där, när det egentligen inte fanns några kompisar, utan han vara bara en ensam pundare som hallucinerade på sina droger.
Det är självklart inte sant. Han sa att den första "polaren" ställde sig och pissade helt normalt för att äckla alla andra. Nästa person ställde sig och pissade och sket samtidigt? Hur gick det till sen, torkade han sig i arslet? Kom det utanför ringen? Fick han ingenting på kläderna? Näe, det är som sagt en riktig Bellman-rövare han hiitar på on the fly.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in