Flashback bygger pepparkakshus!
2022-03-27, 21:51
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tosse61
Å HUR fan tror du dig veta det? Fylletanten är väl förresten förtidspensionerad. Vad får man då? 3000 före skatt?
Nu har du blandat ihop inkomsterna, Det är Rask som får in 3000:- en bra månad.

Vet du förresten hur mycket Bajsbaronen får i veckopeng från sin farfar? Det måste ju vara en del annars skulle familjen redan varit hemlösa.
Citera
2022-03-27, 21:58
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Alf eller mormor och morfar kanske. Den som verkar mest engagerad i sina barnbarn är väl morfadern som E ofta är hos.
Övriga verkar ju inte överdrivet engagerade i barnen.
Är ungarna aldrig hemma hos "fittan"?
Citera
2022-03-27, 22:06
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Är ungarna aldrig hemma hos "fittan"?
Jag vet inte, men tidigare satt ju Bajsbaronen och beklagade sig över att hon aldrig ville ha dem hos sig och knappt ville träffa dem så ..
Morfadern har man ju hela tiden hört om, eftersom E är med morfar så ofta.
Citera
2022-03-27, 22:14
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Jag vet inte, men tidigare satt ju Bajsbaronen och beklagade sig över att hon aldrig ville ha dem hos sig och knappt ville träffa dem så ..
Morfadern har man ju hela tiden hört om, eftersom E är med morfar så ofta.
Det var väldigt längesedan farmor fitta var med i en video.

Klandrar henne inte, barn eller ej en narcissist är fortfarande en narcissist. Vill man själv må bra här i livet måste man skära bort varbölden.
Citera
2022-03-27, 22:45
Live med mysiga rysliga bajsis

Högt trum(mosik)ljud i "bakgrunden"

Varför ser det ut som om han är dubbad?
Senast redigerad av Mumsbulle 2022-03-27 kl. 22:47.
Citera
2022-03-28, 00:34
Medlem
Citat:
Å HUR fan tror du dig veta det? Fylletanten är väl förresten förtidspensionerad. Vad får man då? 3000 före skatt?

Oj, trampade jag någon på tårna?
Veta vad? Att jonbaronen är fattig eller att hon har det bättre ställt?
Okej, om hon nu är det som du säger. Då har hon garanterat mer än fattigbaronen.
3000 får man när man har "tillfällig sjukpenning" och när man har aktivitetsbidrag (stor skillnad då aktivitetsbidrag och aktivitetsersättning) båda utan SGI. Men inte ens utan ett SGI så får du så lågt som sjukpensionär.
Så jodå de har det nog mycket bättre än vad FattighjonsBaronen har.
Citera
2022-03-28, 00:36
Medlem
Citat:
Jag har rätt till mina känslor, hur fan kan du sitta där och ifrågasätta mina känslor? Du vet ingenting om vem jag är bakom skärmen.

Som att du skulle vara någon expert.

Men snälla…. Skäms du för att vara en människa pga hur Rask beter sig på sina videos? Jävligt fjolligt. Säga vad man vill om Bajsbaronen men faktum är att världen är full med idioter som är tuden ggr värre än Carl Fredrik är.

Lite lögn där också för jag vet du njuter av att se idioter som Rask göra bort sig
Citera
2022-03-28, 00:44
Medlem
Citat:
Det var väldigt längesedan farmor fitta var med i en video.

Klandrar henne inte, barn eller ej en narcissist är fortfarande en narcissist. Vill man själv må bra här i livet måste man skära bort varbölden.

Hon kanske är av samma skrot och korn? Jag menar hans oförmåga att bete sig som en normal människa, oförmåga att laga mat, extrema lathet osv måste ju kommit någonstans ifrån. Enligt Bajsnissen var pappan alltid borta så det måste ju kommit från den som uppfostrade honom..
Citera
2022-03-28, 00:46
Medlem
Citat:
Oj då vad mycket du visste om det.

Japp jag kan googla, läsa och uppfatta vad jag läser.
Det är kanske en egenskap du borde skaffa?
Citera
2022-03-28, 01:05
Medlem
micro113s avatar
Citat:

Det är väl så att Rasken och T är djupt skuldsatta och lever inträngda fem personer i en liten trea samt kör en skruttig volvo som han egentligen inte har råd med - medan hans brottsoffer äger bostadsrätt, äger en fastighet utöver det och kör en relativt ny bil ... så du behöver inte spekulera i deras inkomst - den är helt uppenbart bra mycket bättre än Raskens och T:s.
Skulle det vara så att hon enbart har 3000 kronor i månaden så måste hon ju vara en jävel på ekonomi .. och det kan man ju inte anklaga Rasken för att vara direkt.

Återgå nu till att mjussa ditt lilla troll och sluta spekulera i brottsoffrens liv och ekonomi - det är nämligen off-topic i en tråd som handlar om RASK!
Citera
2022-03-28, 01:19
Medlem
Borka88s avatar
Pussar sitt barn med blommande misstänkt herpes..

Tills sist: Myssssssssss
Citera
2022-03-28, 01:30
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Borka88
Pussar sitt barn med blommande misstänkt herpes..

Tills sist: Myssssssssss
Han skiter väl i om barnet smittas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in