2023-04-14, 19:36
Medlem
Behöver garva lite, kan han inte göra någon lipvideo när han har funnit jesus igen?
Citera
2023-04-14, 19:39
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blacksabbath87
Behöver garva lite, kan han inte göra någon lipvideo när han har funnit jesus igen?
Om någon fortfarande missat.

Rasks böner blir besvarade

https://youtu.be/SWeKaTCAWIY

Jag undrar hur det går med ansiktstatueringen? Jag antar att den just nu är högst upp på familjens prioriteringslista över måsten, mycket viktigare än en resa i sommar tom.
Citera
2023-04-14, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Om någon fortfarande missat.

Rasks böner blir besvarade

https://youtu.be/SWeKaTCAWIY

Jag undrar hur det går med ansiktstatueringen? Jag antar att den just nu är högst upp på familjens prioriteringslista över måsten, mycket viktigare än en resa i sommar tom.

Måste titta, behöver garva lite ikväll till kvällskaffet. Var bra tryck i tråden igår, garvade ihjäl mig igår kväll också.

Jag tror Carl-Fredrik får vänta lite med ansiktstatueringen, han har ju inte ens råd med det mest basala som hyra och mat själv ens. Han har väl säkert bara 150:- på sitt bankkonto. Kanske kan betala tatueringen med något skadestånd eller lån via farfar/morsan/brorsan?
Citera
2023-04-14, 20:17
Medlem
Citat:
Tänk dig alla videor Carl-Fredrik gjort om sin far, alla missbruksbloggar, uthängningar, andra videos utöver det osv, lagt sig i farsans val av flickvänner etc. Det är förräderi utan dess like. Carl-Fredrik blev känd på att hänga ut och vlogga om farsan som på den tiden käkade lyrica och drack arboga och härjade. Jag tror att Fredrik dock till skillnad från sin son är en riktigt trevlig herre när han är nykter och städad, nu verkar det gå bra för honom också då han jobbar iaf.

Carl-Fredrik är lika osympatisk nykter som när han är full.

Är detta tacket till farsan för alla trumset, gitarrer, rockkläder, snus, han köpte till dig som ung?

En familj backar man alltid och problem löser man internt, man hänger inte ut sin farsa på internet....

Fint skrivet❤, just hans pappa är en person av många andra människor som Bajsbaronen verkligen har försökt avrätta genom sina socialamedier...
Helt övertygad om att Fredrik är en mycket snäll person, trotts jag aldrig har träffat honom...
Har jag vägarna förbi Trosa någon dag så ska jag besöka honom inne på OK/Q8 i Trosa..
All lycka & styrka till Fredrik💪👍
Hoppas bara att Fredrik har strykan att hålla sig borta från sin sjuka idiot till son ❤

Undrar vilket hat Bajsbaronens barn kommer ha mot honom senare i livet... Kommer garanterat vara extremt, den dagen Bajsbaronen dör så kommer det troligtvis inte komma något av hans barn på hans begravning...
Citera
2023-04-14, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dirtyone
Fint skrivet❤, just hans pappa är en person av många andra människor som Bajsbaronen verkligen har försökt avrätta genom sina socialamedier...
Helt övertygad om att Fredrik är en mycket snäll person, trotts jag aldrig har träffat honom...
Har jag vägarna förbi Trosa någon dag så ska jag besöka honom inne på OK/Q8 i Trosa..
All lycka & styrka till Fredrik💪👍
Hoppas bara att Fredrik har strykan att hålla sig borta från sin sjuka idiot till son ❤

Undrar vilket hat Bajsbaronens barn kommer ha mot honom senare i livet... Kommer garanterat vara extremt, den dagen Bajsbaronen dör så kommer det troligtvis inte komma något av hans barn på hans begravning...

Vi får hålla tummarna att det går bra för Fredrik, han förtjänar inte att bli uthängd och smutskastad av hela internet för att han lidit av allvarliga missbruksproblem. Carl-Fredrik har gjort sig känd på att förstöra flera människors liv.... Han ska inte vara på internet, kommunen får ta över ansvaret om honom och ge honom en DORO knapptelefon med endast nummer till godman och rådgivare och familj. Etta med kokvrå och dusch i källaren är det som kommer bli Carl-Fredriks boende som gammal.

Fredrik måste hålla sig borta från Carl-Fredrik för att få ordning på livet.
Citera
2023-04-14, 21:23
Medlem
Citat:
Vi får hålla tummarna att det går bra för Fredrik, han förtjänar inte att bli uthängd och smutskastad av hela internet för att han lidit av allvarliga missbruksproblem. Carl-Fredrik har gjort sig känd på att förstöra flera människors liv.... Han ska inte vara på internet, kommunen får ta över ansvaret om honom och ge honom en DORO knapptelefon med endast nummer till godman och rådgivare och familj. Etta med kokvrå och dusch i källaren är det som kommer bli Carl-Fredriks boende som gammal.

Skönt att det är fler personer som står upp för Fredrik, tror det är många människor som inte känner Fredrik precis som mig. Men känner att nu jävlar får det vara nog med bajshögen Carl-Fredrik..

Självklart så kommer tiden då kommunen tar över ansvaret över Carl-Fredrik..
Bara sorgligt att en människa får förstöra så många oskyldiga liv, innan samhället agerar!!

Internet har dessvärre blivit en platå för många idioter byfånar, som annars hade gått runt på stan & drivit runt med cykel & viftar med kuken & röven..

Problemet är att enda gången Carl-Fredrik känner sig älskad & uppskattad är när han leker med kameran eller sin röst.. Då spelar det ingen roll för stunden hur illa han beteende är.. Men så fungerar en riktig sjuk narcissist...
Uppmärksamhet, härska, söndra, offerkoftan, 4 ledord som är Carl-Fredrik..

En snabb analys säger att Carl-Fredrik's mor bär ansvaret över sin son, då hon troligtvis oxå är en narcissist.. Uppväxt spelar in en stor roll i vuxna livet. Pappa Fredrik hamnade oxå troligtvis i alkohol/drogproblem tackvare kärringen som är Carl-Fredrik's mamma...

Fredrik måste skyddas från hans psyksjuka son Carl-Fredrik!
Hela samhället måste skyndas från Bajsbaronen Carl-Fredrik!
Senast redigerad av Dirtyone 2023-04-14 kl. 21:28.
Citera
2023-04-14, 21:25
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:

Visst. Piller och alkohol är den värsta mixen och förvränger huvet på folk.*ogillar sådant*
Det är ett beroende som är svårt att ta sig ur.
Men att Alex även gör sig lustig på Pappans bekostnad tycker jag är lågt.
Var väl inte så länge sedan han gjorde det?
(Piller skämt)
Önskar Fredrik lycka. Bättre folk hjälper honom ist för Alex.
Får se i sommar om jag har vägarna förbi Trosa så ska jag också titta in på macken och säga hej
Citera
2023-04-15, 02:23
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Måste titta, behöver garva lite ikväll till kvällskaffet. Var bra tryck i tråden igår, garvade ihjäl mig igår kväll också.

Jag tror Carl-Fredrik får vänta lite med ansiktstatueringen, han har ju inte ens råd med det mest basala som hyra och mat själv ens. Han har väl säkert bara 150:- på sitt bankkonto. Kanske kan betala tatueringen med något skadestånd eller lån via farfar/morsan/brorsan?
Dom flesta tatuerare kan säkert lösa en avbetalningsplan. För Rask med nuvarande inkomst skulle det innebära 50 år.
Citera
2023-04-15, 06:16
Medlem
HeroicDozes avatar
Inte än podd på mer än en vecka nu, var det slutet på det projektet? Känns som Rask är lite överallt och ingenstans just nu. Det läggs ut lite på youtube, nån podd här å där, saknas en röd tråd. Frågan blir därför följande, vad för planer smider Rask?
Citera
2023-04-15, 07:05
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Dom flesta tatuerare kan säkert lösa en avbetalningsplan. För Rask med nuvarande inkomst skulle det innebära 50 år.
Det där med tattoos är väldigt intressant ur många aspekter.
Hans "kompis" (egentligen rival, eftersom han är gift med raskis drömkvinna) håller på att pryda kroppen med stora gaddar, i skräcktema. Han lasrar även bort missprydande tattoos, tex tribals på armen.
Detta görs i samarbete med någon tatueringsstudio, så raskis har en ingång och skulle säkert kunna få till en bra deal för att ordna sitt egna klotterplank.
Men han smider väl planer på att se så farlig och tuff ut som möjligt (i sina egna fantasier) vilket jag inte tror att bff kommer "hjälpa till med"
De forna vännerna är aktiva och inkluderar många av den klick raskis så gärna vill vara en del av.
Dom gav honom 2 chanser, i radio och tv, men han kunde inte leverera och fick kicken som "voicare" i polarnas podd.
Fast enligt honom själv, så beror det på att han inte har tid, då hans egna podd tar all tid...
Citera
2023-04-15, 07:11
Citat:
Ursprungligen postat av HeroicDoze
Inte än podd på mer än en vecka nu, var det slutet på det projektet? Känns som Rask är lite överallt och ingenstans just nu. Det läggs ut lite på youtube, nån podd här å där, saknas en röd tråd. Frågan blir därför följande, vad för planer smider Rask?
Nu är det voyd, med gammal skåpmat, som återfinns på tuben, reuploadat.

Skulle vara intressant att få höra vad Jocke tycker om att raskis "hjälpt till" genom att upprepa lögnen över 100 gånger, vilket gjort skadan värre för varje gång?
Raskis påstår att han har kontakt med Jocke, det tror jag knappast. Det är på sin höjd banjo han kontaktar.
Men jag har en känsla av att banjo inte vill veta av honom heller, han har nya vloggkompisar nu..
Han introducerade eller fick raskis intresserad av voyd, där stora pengar kan tjänas...
Citera
2023-04-15, 09:21
Medlem
Om det här ryktet är sant, då dör jag av skratt 😂😂
Rask sitter visst hemma & planerar upp sommaren, han vill göra youtube program för barn😆🤣
Där han vill att hela familjen ska vara med🤣.

"Humorserien"med den sprejande pappa pissflaska & mamma Tessan som gick runt & drog brakskitar så hon troligtvis "bajsade på sig" bland okända människor var bara ute någon timme på youtube i veckan 🤭🤣
Mannen som verkligen misslyckas med allt borde få något typ av pris😂😂 Typ århundradets tokstolle👌👍

Milda makter när kommer det bli slut på alla galenskaper från Äggskallen🤔
Måste grismunnen omhändertas av kommunen innan barnen & Tessan får lugn????
Senast redigerad av Dirtyone 2023-04-15 kl. 09:24.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in