2022-03-25, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
https://in.youtubers.me/carl-fredrik...e-le-revenu/fr

Här kan man se vad rask dragit in på sin sk. huvudkanal.
Det går att klicka fram diagram för allt möjligt.. inkomst, likes, antal visningar, mm
Fram med de då.
Citera
2022-03-25, 23:47
Medlem
Någon som vet om Rask lyckats fått ut frun i huset till arbete igen?
Kan tänka mig att Tessan är hårt dresserad av den kronisk lata baronen från Trosa..
Någon måste trots allt dra in pengarna till den kronisk arbetsskygga oansvariga lata familjefadern baronen..
Kan tänka mig att Baronen, sitter hemma vid köksbordet & berättar till barnen & Tessan att snart kommer genombrottet & pengarna...
Citera
2022-03-26, 00:40
Medlem
Citat:
Vart är trollplogen rask? MMM kör live, det är full anstormning av troll, vart är bajsbaronen?
Frågor om rasken blev raskad och om han är moderator fortfarande, är många. Prenumeranterna är många, tack vare rask... suck.
M är för lätt att lura, anmälan ligger kvar än iallafall.
Jag hopps att MMMs stödperson uppmärksammas och hjälper till så att patrasken inte halkar ur greppet och slipper undan.

Var det på slaghöken?? Har inte fått någon notis, och hittar inget nu om någon live. Skumt.
Citera
2022-03-26, 01:02
Citat:
Ursprungligen postat av Kommer-vara-anon
Var det på slaghöken?? Har inte fått någon notis, och hittar inget nu om någon live. Skumt.
Precis, han höll igång i över en timme. Det var endast troll där, kände igen följare som syns i rasks egna lives.. bra jobbat rasken, vilken hjälteinsats du gjort..🙏🤜
Citera
2022-03-26, 01:04
Citat:
Ursprungligen postat av Solstaden
Någon som vet om Rask lyckats fått ut frun i huset till arbete igen?
Kan tänka mig att Tessan är hårt dresserad av den kronisk lata baronen från Trosa..
Någon måste trots allt dra in pengarna till den kronisk arbetsskygga oansvariga lata familjefadern baronen..
Kan tänka mig att Baronen, sitter hemma vid köksbordet & berättar till barnen & Tessan att snart kommer genombrottet & pengarna...
Han länkade/taggade sin fru i olika jobbrelaterade annonser via fejjan... en riktig hjälte 🍂🎃
Citera
2022-03-26, 01:08
Medlem
BoHanssons avatar
Citat:
Precis, han höll igång i över en timme. Det var endast troll där, kände igen följare som syns i rasks egna lives.. bra jobbat rasken, vilken hjälteinsats du gjort..🙏🤜

Han tog väl helgledigt efter allt sitt hårda arbete.
Citera
2022-03-26, 01:09
Citat:
Edit, det är bortplockat. Frågan är om det är M själv som plockat bort den, eller om supermoderatorrask har börjat sitt arbete med att plocka ner sånt som kan belysa vilken skithög han är?
Citera
2022-03-26, 01:33
Medlem
Borka88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FightOrFlight1
14.00 in i denna video.
https://www.dailymotion.com/video/x7hqlvg

Hahahaha! Fy fan där sitter pösmunken och pratar om sig själv.

"Jag är ingen drama kanal, jag är en livsstilskanal"

"Jag förstår inte hur man kan sitta och prata skit om andra på sin Youtubekanal"

"Det man inte har någon aning om skall man bara zipp-it"

"Jag kan mörda folk med min mun"

"Jag mördade honom, jag mördade hans kanal"

Jag dör fy fan vilket guld!!

Till sits: - Det här kan skadar mitt varumärke, mitt brand! - Rask 20??
Citera
2022-03-26, 04:13
Citat:
Ursprungligen postat av Borka88
Hahahaha! Fy fan där sitter pösmunken och pratar om sig själv.

"Jag är ingen drama kanal, jag är en livsstilskanal"

"Jag förstår inte hur man kan sitta och prata skit om andra på sin Youtubekanal"

"Det man inte har någon aning om skall man bara zipp-it"

"Jag kan mörda folk med min mun"

"Jag mördade honom, jag mördade hans kanal"

Jag dör fy fan vilket guld!!

Till sits: - Det här kan skadar mitt varumärke, mitt brand! - Rask 20??
Rasks svar till Verz del 2
https://youtu.be/va5HXyjXYoM

Rasks svar till Verz del 3
https://youtu.be/oSwS3mgAXY8

Anjos syn på tjafset
https://youtu.be/sd_XjLGf29Y

Edit: Anjos träffande uttalande 07:03!!
Senast redigerad av Mumsbulle 2022-03-26 kl. 04:23.
Citera
2022-03-26, 06:49
Medlem
Mikkkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra
Känns som att luften gått ur Rask helt. Han har garanterat sett Chrippas video och vågar helt enkelt inte svara. Så han sitter och ljuger att han inte sett den istället! Finns ingen comeback från det.

Ja garanterat har han sett den samma sekund som chrippa lade upp den. Rask kan omöjligt hålla sig ifrån något som handlar om kaaal fjeedrik Alexander Raskens... Samma melodi var det när verz gjorde sin sista raskning av bajshögen, han vägrade erkänna att han sett den för att på så sätt försöka lura sina retarderade följare till att han inte behöver/kan svara.

Bajsbaronen är en otroligt feg individ som aldrig vågar göra ett skit om det inte är en pensionär, någon med psykisk ohälsa eller ett basketbollsoffer som Micke som det ska sparkas på. Då jävlar är bajset tuffast i Trosa där han sitter o skriker o gormar i sina pissluffarbilar

När chrippa avrättar honom verbalt så blir det ytterligare en paus och massa lögner kring varför han inte kommer att svara. Så handlar en bombäkta syltrygg. Tror till och med rasks socialgrupp 3-fans märker detta, men de har sina smutsiga tungor på tok för långt upp för att ifrågasätta bajsbaronen. En stor skam för såväl familj och trosa är alla vårans narcissistiska bajshög.
Citera
2022-03-26, 07:49
Medlem
IkeaMannen50s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hippili
Varför hatar papphammar hoffa?
Han leker tuff men detta är givetvis bluff. Han räknar inte med att Hoffa ska tacka ja till att dansa lite.
Om Hoffa hade tackat ja till utmaningen hade han varit tvungen att hitta på någon ursäkt givetvis.
Var det inte någon gång han skulle spöa någon och orsaken att det inte hände var enligt CarlFredrik att han körde fel?
Citera
2022-03-26, 08:02
https://youtu.be/Cl06y6C0jrw

Alex kommer inte svara på fler videos, gällande bråket mellan rask o verz, allt om eventet med bråket
Anjo intervjuar parterna...😂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in