Citat:
Ursprungligen postat av
Knarkblomman
Detta är inte ett dumt förslag. Rask behöver inte ens plugga heltid för att lyfta mer i månaden än vad han gör nu plus han kan fixa med youtube samt sina oljor.
Bara vlogga om studentlivet. Kanske blir en ny infallsinvinkel för hans youtubekanal.
Ja att han inte gör det enkla vilket hade resulterat i att deras ekonomi inte ens är dålig längre är totalt obegripligt!
Grundkurs på distans med 4 kärnämnen där du har en uppgift i veckan per ämne bara klarar min dotter på 12år av det är inte ens jobbigt du har har gjort allting du ska på en dag Max om du vill.
Hannorkar göra o redigera videos vilket tar betydligt mer tid o energi med sin psykiska ohälsa.
Så situationen hans familj är i nu är pga att HAN aktivt väljer det vilket är så in i helvete jävla elakt så T borde dumpa honom och ta barnen och dra där ifrån.
Allt som krävs är en ansökan till en folkhögskola på distans och en dator hemma. Sen ansöker han bara om CSN vilket kommer vara på med än 15000kr i månaden eftersom han har 3 barn hemma. Men det ämnet svarar han inte ens på när man tipsar om vilket bara bevisar för ALLA! Denna situation råder pga att Bajsbaronen VISLL att det ska va såhär jävla illa för alla han har försörjningsansvar för då lösningen är mitt framför snoken på honom!
”Klarar inte pga psykisk ohälsa är bullshit” för då hade hannibtenorkar göra ”sug min kuk låtar” och youtube som ska redigeras o laddas upp o sitta o föra över vhs grejer etc.
Jävla rövhål är vad han är. Han har btw inte svarar på PM än fast det var Baronen själv som sa att folk säkert bara lovar mycket men håller tunnt. Men när det kommer till kritan och han får någon som vill debattera mot honom så skiter han i och svara. Fast det var HANS idé o han smädade alla här inne som fegisar som inte våga ställa upp. Jävla dubbelnolla är vad han är. Finns fan få människor på hela planeten man kan störa sig så grovt på som Bajsbaronen. En riktig mytoman o kappvändare som är så stor i käften att hälften vore nog! Jag kan oxå va stor i truten här man jag backar åtminstonde upp det