Flashback bygger pepparkakshus!
2021-12-14, 21:59
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Har han så dåligt med content att han måste dra upp 15 år gamla videos?

Nåväl, skitungen del 2, 35 min lång, enjoy!

https://youtu.be/MtYOUypak44

Tror ni Alex frågade om dom andra ville att han skulle ladda upp detta? lol skojja, klart han inte bryr sig om sånt! ANALKNULL Å GRÄDDE
Vet Tessan ens om detta?
Citera
2021-12-14, 22:03
Medlem
Brofistbaronen i chatten - 'Nu skall jag raka mitt glänsande ollonhuvud, duscha, polera flinten med majonnäs och sedan kommer jag och välsignar er med min närvaro!'. Sätter nivån direkt.

Hans skitungen-videos är riktigt riktigt tråkigt content, och det backas upp av tittarsiffrorna. Det är verkligen ett hån mot alla som lägger upp videor som dom lägger tid på.
Citera
2021-12-14, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkblomman
Detta är inte ett dumt förslag. Rask behöver inte ens plugga heltid för att lyfta mer i månaden än vad han gör nu plus han kan fixa med youtube samt sina oljor.

Bara vlogga om studentlivet. Kanske blir en ny infallsinvinkel för hans youtubekanal.

Ja att han inte gör det enkla vilket hade resulterat i att deras ekonomi inte ens är dålig längre är totalt obegripligt!
Grundkurs på distans med 4 kärnämnen där du har en uppgift i veckan per ämne bara klarar min dotter på 12år av det är inte ens jobbigt du har har gjort allting du ska på en dag Max om du vill.
Hannorkar göra o redigera videos vilket tar betydligt mer tid o energi med sin psykiska ohälsa.

Så situationen hans familj är i nu är pga att HAN aktivt väljer det vilket är så in i helvete jävla elakt så T borde dumpa honom och ta barnen och dra där ifrån.
Allt som krävs är en ansökan till en folkhögskola på distans och en dator hemma. Sen ansöker han bara om CSN vilket kommer vara på med än 15000kr i månaden eftersom han har 3 barn hemma. Men det ämnet svarar han inte ens på när man tipsar om vilket bara bevisar för ALLA! Denna situation råder pga att Bajsbaronen VISLL att det ska va såhär jävla illa för alla han har försörjningsansvar för då lösningen är mitt framför snoken på honom!
”Klarar inte pga psykisk ohälsa är bullshit” för då hade hannibtenorkar göra ”sug min kuk låtar” och youtube som ska redigeras o laddas upp o sitta o föra över vhs grejer etc.
Jävla rövhål är vad han är. Han har btw inte svarar på PM än fast det var Baronen själv som sa att folk säkert bara lovar mycket men håller tunnt. Men när det kommer till kritan och han får någon som vill debattera mot honom så skiter han i och svara. Fast det var HANS idé o han smädade alla här inne som fegisar som inte våga ställa upp. Jävla dubbelnolla är vad han är. Finns fan få människor på hela planeten man kan störa sig så grovt på som Bajsbaronen. En riktig mytoman o kappvändare som är så stor i käften att hälften vore nog! Jag kan oxå va stor i truten här man jag backar åtminstonde upp det
Citera
2021-12-14, 22:14
Medlem
Frickys avatar
En tittare frågar under kvällens livesändning efter julklappstips till sin pappa.

Therese svarar: "Kanske ölkorv eller några trisslotter?"

Viktigt att man skrattar i dessa mörka tider!
Citera
2021-12-14, 22:19
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saekerhetspolisen
Och efter att ha sett det där. Stackars stackars pappa.

Och vem är egentligen Bajsis Bajsbaronen att berätta för någon annan hur denne ska leva sitt liv?

Han har ju fuckat sig själv och andra helt jävligt hela livet så hur kan han ens försöka att säga något till sin far? Sin far som på många sätt är en bättre människa än vad den här jävla narcisisten är!

Jag blir mållös!

Det heter att inte kasta sten i glashus. Kan någon påminna bajsis om det!?

Jag håller med, bra skrivet! Pappan är missbrukare, han dövar sig, han är sjuk och behöver hjälp. Rasken behandlar sin far som en mördare. Och kallar väl honom även pedofil i några klipp? Hur sant det är låter jag vara osagt, men ska de ha över en pedofil nu på julafton? Klingar riktigt illa. Då antar och hoppas jag på att han ljög om att pappan var peddo! Tror faktiskt, som du skriver, att pappan är en bra mycket bättre människa än Rask.

Visst jag ska erkänna, när jag först såg missbruksloggen skrattade jag när han vrålade åt sin pappa. Men det skrattet fastnade snabbt i halsen och blev bara så sorgsen. Fy vilken kränkning.
Citera
2021-12-14, 22:27
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Vet Tessan ens om detta?
Knappast.

Fast det spelar väl ingen större roll, håll käften kvinna och lyssna på kuklåten nu, här är det pappa som bestämmer hehe.

LIVE med T nu, blir jul hos Therese föräldrar på förmiddagen och eftermiddagen kommer spenderas hemma hos Stora Ludde med bla mamma Rask.

Frågan är om Freddan är inbjuden? Alex och han är ju sams nu hävdar Bajskungen.
Citera
2021-12-14, 22:28
Medlem
Haubits77Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fricky
En tittare frågar under kvällens livesändning efter julklappstips till sin pappa.

Therese svarar: "Kanske ölkorv eller några trisslotter?"

Viktigt att man skrattar i dessa mörka tider!

Höga ambitioner!
Citera
2021-12-14, 22:33
Medlem
knark-kungens avatar
Jag undrar om BB kommer ge bort några bajskorvar i julklapp detta år?
Citera
2021-12-14, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra
Jag håller med, bra skrivet! Pappan är missbrukare, han dövar sig, han är sjuk och behöver hjälp. Rasken behandlar sin far som en mördare. Och kallar väl honom även pedofil i några klipp? Hur sant det är låter jag vara osagt, men ska de ha över en pedofil nu på julafton? Klingar riktigt illa. Då antar och hoppas jag på att han ljög om att pappan var peddo! Tror faktiskt, som du skriver, att pappan är en bra mycket bättre människa än Rask.

Visst jag ska erkänna, när jag först såg missbruksloggen skrattade jag när han vrålade åt sin pappa. Men det skrattet fastnade snabbt i halsen och blev bara så sorgsen. Fy vilken kränkning.
Ja det är helt förfärligt hur han har behandlat sin pappa genom åren, en pappa som faktiskt inte vill vara med.

Men det att pappa inte vill vara med på Rasks jävla videos tolkas som att han inte vill ha kontakt med sina barnbarn.

Fyfan vilken förfärlig och hemsk människa Rask är.

Kan vi skramla för julkort till hans farsa?

Om någon har namn och adress ska jag sända några.
Citera
2021-12-14, 22:41
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ja det är helt förfärligt hur han har behandlat sin pappa genom åren, en pappa som faktiskt inte vill vara med.

Men det att pappa inte vill vara med på Rasks jävla videos tolkas som att han inte vill ha kontakt med sina barnbarn.

Adressen hittar du på ratsit. Han bor med Alf.
Citera
2021-12-14, 22:42
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:

Bra idé, jag bidrar gärna en slant. Kanske ett presentkort på systembolaget vore något han skulle uppskatta?
Citera
2021-12-14, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra
Idag på Instagram, kolla för fan. Han har raaaasat i vikt det senaste pga hur dåligt han mått. Alltså lite tycka synd om/se mig osv. FÖR ATT I SAMMA ANDETAG SÄGA!: "SÅ NU GÄLLER DET HÅLLA I!!!" SKITGLAD OCH NÖJD OCH VILL GÅ NER MER! ELLER NEJ! HAN ÄR TOPPNÖJD OCH KOMMER I ALLA KLÄDER NU! Ler som en jävla dåre. Så hur ska vi tolka det Rask? Mår du bra av att må skit? Om du nu svält dig till att droppa mycket på kort tid så kommer det tillbaka så fort du hör ljudet av en swish.

Jag tycker han borde bedömas av ett ambulerande psykteam. Hur kan man svänga så jävla mycket? Blir inte klok på fan. Och inte kan man sluta glo heller på eländet. Det är så fascinerande hur han kan gå lös. Usch måste nog ta en break för idag.
Ett ambulerande psykteam kommer inte göra något. Jag vet. Jag jobbar i ett. Förvisso i Norge, men Rasks jävla divalater är inte något han får hjälp för.

Om ett team besöker han kommer de bara att konstatera att det dåliga måendet beror på sociala problem samt borderline eller narcisism.

INGET ANNAT!

Det är inte mani eller något, mannen är fan ond: se på hur han behandlar sin stackars far 🙄
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in