2022-02-03, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Lär inte bli någon betald semester för Baronen även detta år.

Sen får han ledgit in 2000:- varje månad, hans skämtlön räcker inte ens till pappas snus längre, mammathess och Alexs föräldrar måste iprincip betala allt för den förvuxna bebisen nu.

Blir en strumpa I arslet och en monoton klagosång från dagdrivaren sommaren 2022, allt är så jobbigt, pappa har inte ens råd att köpa en räksmörgås till barnen att dela på, dom lever verkligen high life. Har dom ens kvar boendet till sommaren? Tiden får utvisa, misären forsätter...

Barnen får nöja sig att året var 2019 kick-ass farsan hade en bruttolön på 20k och tog med ungarna på stan och bjöd sin son på en skagenmacka, vilket det sen tjatas om så alla förstår att rask bjöd sin son på mat. Stör mig som fan på att han säger att han ska bjuda sina barn. Rask verkar inte ha fattat att det är hans plikt att ge barnen mat och betala för den.
Men det var fint av dig rask att bjuda ungarna på lunch så dom slapp gå hungriga den dagen. Kick ass farsan!

https://youtu.be/9K2l2jZNk_A
Citera
2022-02-03, 18:48
https://youtu.be/4b0TY-3s6OU
Här ifrågasätter andra youtubers sin "kollega" carl-fredrik...
De ifrågasätter att rask outar grannpojken, att han ska anmäla dem till socialen..
Hundtiggeriet mm.
Värd att se/lyssna på

Herregud, in och lyssna, rask får lämna visdomsord om hur man ska bemöta andra och inte skapa drama och negativitet🙄😵
Senast redigerad av Mumsbulle 2022-02-03 kl. 19:04.
Citera
2022-02-03, 19:24
Medlem
cerns avatar
Han snackar ju hela tiden, käften går i ett. Han har ju talets förmåga och uppmärksamhet gillar han ju.. Varför kör han inte föreläsningar och skit?

Skulle bli galen att sitta på soffan. Varför inte bara lära sig någonting? Matlagning, baka bröd? svarva, mecka, svetsa?

Hur kan han liksom inte få tummen ur röven?
Citera
2022-02-03, 19:45
Avstängd
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cern
Han snackar ju hela tiden, käften går i ett. Han har ju talets förmåga och uppmärksamhet gillar han ju.. Varför kör han inte föreläsningar och skit?

Skulle bli galen att sitta på soffan. Varför inte bara lära sig någonting? Matlagning, baka bröd? svarva, mecka, svetsa?

Hur kan han liksom inte få tummen ur röven?
Vilka intressanta föreläsningar det skulle vara.

"Det här är historien om mitt liv från sovrummet till köket".

Mitt liv i lådan.

Jag mådde så dåligt att jag låg hemma i 10 år medans min fru och mamma försörjde mig.

Mitt medberoende var så starkt så jag förstörde min pappas liv genom uthägningar på youtube, jag ångrar ingenting, det hjälpte tusentals.

Jag köpte en räkmacka till min son för 5 år sedan, det var hans bästa sommarlov någonsin.

Jag gillar inte att skryta men har fått höra att jag är den typiska kickass-farsan.

Det enda stället han kommer snacka in sig i är fängelset.
Citera
2022-02-03, 19:56
Medlem
Skulle inte Rask ta bort sina ansiktstatueringar? Vad hände med det?
Citera
2022-02-03, 20:00
Avstängd
knark-kungens avatar
Vad händer när ungarna ska på klassresa och Alex måste ut med 1000:- en månad? Det är liksom halva hans lön.

Rask kanske kan städa av skulden på skolan?
Citera
2022-02-03, 20:52
Medlem
cerns avatar
Citat:
Vad händer när ungarna ska på klassresa och Alex måste ut med 1000:- en månad? Det är liksom halva hans lön.

Rask kanske kan städa av skulden på skolan?
Men ni säger ju att han kör Live-sändningar varje dag på Insta med Swish-donationer?

Får han inte in tusentals kronor där varje dag?

Det var så jag tänkte förut.. Om han kan lyckas blåsa en hel internetpublik på pengar så kan han väl blåsa hela kommunen på att han är en grym föreläsare? Så kan han plocka ut massa skattepengar och ha "djupa" föreläsningar på skolor.
Citera
2022-02-03, 21:03
Avstängd
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cern
Men ni säger ju att han kör Live-sändningar varje dag på Insta med Swish-donationer?

Får han inte in tusentals kronor där varje dag?

Det var så jag tänkte förut.. Om han kan lyckas blåsa en hel internetpublik på pengar så kan han väl blåsa hela kommunen på att han är en grym föreläsare? Så kan han plocka ut massa skattepengar och ha "djupa" föreläsningar på skolor.
Han har slutat med live på youtube sen vi anmälde honom till skatteverket.

Han har själv gått ut och sagt att han är under utredning nu.

Han är en pajas, folk kommer inte betala för att se honom snacka, folk vill bara lyssna och garva åt byfånen när det är gratis.
Citera
2022-02-03, 21:23
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
https://youtu.be/4b0TY-3s6OU
Här ifrågasätter andra youtubers sin "kollega" carl-fredrik...
De ifrågasätter att rask outar grannpojken, att han ska anmäla dem till socialen..
Hundtiggeriet mm.
Värd att se/lyssna på

Herregud, in och lyssna, rask får lämna visdomsord om hur man ska bemöta andra och inte skapa drama och negativitet🙄😵
Han läser från ett manus som han själv skrivit - och inte ens det lyckats han göra bra. Herregud.
Citera
2022-02-03, 21:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av razerdayzer
Tänkte bjuda på en gammal goding.
Rask är på fyllan och har tidigare under kvällen utmanat fb att komma till fina fisken i trosa för att konfrontera ha. han la upp det 2 timmar innan stängning och vart besviken att ingen tog sig ut till trosa mitt i natten.
Men rask lägger genast upp en tid för nytt möte i trosas skidbacke och han kommer vara där!

Var tvungen att dela upp den i två, då den var för stor att ladda upp i ett.

Del 1
https://streamable.com/16g6my
Del 2
https://streamable.com/otunlf

Njut av denna klassiker, finns inte många av dessa guldkorn sparade längre.

Där visar han hur lite hans farmor betydde för honom, han svor på hennes grav men dök ändå inte upp i någon skidbacke.
Han ville inte ens ses någon annanstans heller när det kom till kritan.
Citera
2022-02-03, 21:41
Avstängd
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drrty
Där visar han hur lite hans farmor betydde för honom, han svor på hennes grav men dök ändå inte upp i någon skidbacke.
Han ville inte ens ses någon annanstans heller när det kom till kritan.
Var det du som var påväg dit för att pryla honom?

Det var nån flashbackare som var ettrig som fan.
Citera
2022-02-03, 21:47
Bannlyst
Citat:
Var det du som var påväg dit för att pryla honom?

Det var nån flashbackare som var ettrig som fan.

Jag var nog inte ensam om det, men jag har frågat han flera gånger efter det också. "Jag är trebarnspappa, jag håller inte på med sånt" slutar det alltid med.
Då funkar det att tänka på att man har familj, men inte när man beter sig som ett svin på Youtube och dömd för brott, och inte heller kan sätta mat på bordet åt barnen.
Eller ens låta killarna ha egna rum.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in