2022-02-01, 20:43
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Jorå, när han krävde svar och vägrade förstå?!🤣🤣🤣
"Men om jag säljer cbd-oljan som hårolja då?"

Det var någonstans här jag började misstänka att det där överblivna cbd-lagret skulle utvecklas till en annan produkt.

BAM, en månad senare kom "skägg-oljan".

Mirakeloljan med CBD man nu kan använda till hela kroppen, båda för kvinnor och män.
Citera
2022-02-01, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cachero
Men för i helvete lär dig ironi/sarkasm/troll.
Och håll käften nu, det är bara kul

Du kanske ska passa dig vem man använder ironi till ibland, även om jag eller andra fattar det så kanske inte den individen du uppmanar till mordbrand på en småbarnsfamilj till gör det. De får även dig själv att se dum i huvudet ut att inte väja bort sånna tankar ur folk. Rask må vara jordens avskum men varken han eller hans familj förtjänar död.
Käft på dig nu och återgå till ämnet din jävla vandrande pinne.
Citera
2022-02-01, 20:45
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Jag ringer också imorn. Är det någon som kan rädda familjen är det fan FlashBack. FittSverige, soc o allt det där skiten gör ju för i helvete ingenting. Och Rasks familj för i helvete kasta ut han i gatan och låt honom ruttna.
Han måste förstå att han inte är något företagarmaterial, jag tror att ett näringsförbud kommer lösa det åt oss.
Citera
2022-02-01, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Han måste förstå att han inte är något företagarmaterial, jag tror att ett näringsförbud kommer lösa det åt oss.

Nu är det väl farfarn som åker på näringsförbud då rask bara är anställd.
För rask är det ju bara och starta upp en ny firma, kan dock bli jobbigt att få ihop ab kapital men de kanske farfarn bistår med.
Citera
2022-02-01, 20:51
Medlem
Sagt det förr men idioten Alf måste lära sig att släppa taget om Rask.
Citera
2022-02-01, 21:26
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av razerdayzer
Nu är det väl farfarn som åker på näringsförbud då rask bara är anställd.
För rask är det ju bara och starta upp en ny firma, kan dock bli jobbigt att få ihop ab kapital men de kanske farfarn bistår med.
Det kostar 25 lax, du tror han sitter på såna pengar?
Citera
2022-02-01, 21:28
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Sagt det förr men idioten Alf måste lära sig att släppa taget om Rask.
Ni kom väl ihåg hur mycket Bajshögen tjatade på Alf att han MÅSTE sluta ge Freddan pengar, nu använder vi samma metod mot Alex.

Nu lägger vi in nästa växel och startar igång operation "rädda barnen".
Citera
2022-02-01, 21:28
Medlem
Citat:
Det kostar 25 lax, du tror han sitter på såna pengar?

Jag skrev ju det att det kan bli jobbigt för rasken att få ihop det, men farfarn kanske ställer upp. De är stora pengar för rask, nu håller han ju iofs på med krypto som kryptobaronen kanske trejdar in det på en eftermiddag.
Citera
2022-02-01, 21:29
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnlitenUggla
Jag tror det är avundsjuka.
Inte alla som har råd med webcamera OCH mikrofon till exempel.

Så folk sitter där vid sina datorer och skriker men ingen hör dom för dom har inte råd med mikrofon
Högtalare, mic och kamera är ju för fan inbyggt i varenda laptop, mobil och platta så vad surrar du om?
Citera
2022-02-01, 21:38
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av razerdayzer
Jag skrev ju det att det kan bli jobbigt för rasken att få ihop det, men farfarn kanske ställer upp. De är stora pengar för rask, nu håller han ju iofs på med krypto som kryptobaronen kanske trejdar in det på en eftermiddag.
Vi måste göra det så svårt för BB som möjligt att driva det där företaget, nu måste vi arbeta på flera fronter, målet är som många redan vet kasta ut Alex ur firman, göra det svårare för honom att driva sin pajassatsning, även köra yt kanalen blir problematiskt utan ett företag, det stora målet är att attackera hans ekonomi såpass att han MÅSTE börja jobba som oss andra.

Nu har jag tagit fram lite info här och skulle behöva uttalanden på när han bryter mot marknadsföringslagen.

https://www.lakemedelsverket.se/sv/k...g-av-kosmetika

Felaktig marknadsföring
Ansvarig person ska se till att marknadsföring av produkterna sker på rätt sätt. Felaktig marknadsföring av kosmetika kan till exempel medföra att produkten istället klassificeras som läkemedel, medicinteknisk produkt eller kemisk produkt.
Citera
2022-02-01, 21:43
Citat:
Vi måste göra det så svårt för BB som möjligt att driva det där företaget, nu måste vi arbeta på flera fronter, målet är som många redan vet kasta ut Alex ur firman, göra det svårare för honom att driva sin pajassatsning, även köra yt kanalen blir problematiskt utan ett företag, det stora målet är att attackera hans ekonomi såpass att han MÅSTE börja jobba som oss andra.

Nu har jag tagit fram lite info här och skulle behöva uttalanden på när han bryter mot marknadsföringslagen.

https://www.lakemedelsverket.se/sv/k...g-av-kosmetika

Felaktig marknadsföring
Ansvarig person ska se till att marknadsföring av produkterna sker på rätt sätt. Felaktig marknadsföring av kosmetika kan till exempel medföra att produkten istället klassificeras som läkemedel, medicinteknisk produkt eller kemisk produkt.
Han marknadsför vax och olja som läkande, vårdande motverkar fet och torr hy. Mot eksem, nariga läppar. Det är dunder mot allt, ändå klagar han och T över torra händer osv..
Citera
2022-02-01, 21:48
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Han marknadsför vax och olja som läkande, vårdande motverkar fet och torr hy. Mot eksem, nariga läppar. Det är dunder mot allt, ändå klagar han och T över torra händer osv..
Jättebra det är sånt där jag snackar om, skulle vara guld om någon kunde ordna timelapse på detta lagbrott.

Måste finnas hur mycket som helst, eller har han hunnit rensa kanalen på det?

Jag känner redan nu att läkemedelsverket kommer uppskatta det här initiativet. Jag menar kolla bara hemsidan, den är i klass mer Blattelitos när han sålde sunpiss.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in