2022-02-01, 18:12
Medlem
Adonis.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2020-03-01
Ny video: https://www.youtube.com/watch?v=dYY6sxJJRuI

Bra klippt vid 00:40.

Rask predikar ännu en gång om soc-anmälningar.

Rask gratulerar Clue news på 35-årsdagen samt kallar honom kåt i samma mening, i nyhetsvideon. Sedan kommer ett reklam-inslag för Rasks "skäggolja för kvinnor", som tar upp halva videon som vanligt.

Rask avslutar videon med att prata om två negrer som ska få barn. Han utvecklar och förklarar att mannen måste ha fört in sin penis i vaginan på tjejen.

Även om det ligger i betraktarens ögon så var det absolut inte en så hemsk video som du vill få den att framstå som. Ganska roligt att se den innovativa Rask som nyhetsankare med stora överdimensionerade händer. Klockrent & kul all the way. The man is back liksom.

Han har ju rätt när han pratar om soc anmälningar. Eller hur? Du tycker inte falskanmälningar tar upp onödig tid? Du tycker inte att soc borde fokusera på barn som verkligen är i riskzon? Du är en mobbare med skygglappar, bror. Har din fjärde vaccindos fått din hjärna att smälta eller? Allvarligt, skärp till dig nu.

Rikta gärna kritik mot Rask men den ska vara saklig & relevant. Du uppför dig som värsta skallerfittan, en typisk käring utan liv, en feg mobbare som själv är rädd för att bli mobbad & utsatt. Värsta sorten liksom. Stackare.
Citera
2022-02-01, 18:23
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Jag undrar detsamma. Grodperspektiv? Han kanske tycker han ser stark ut?
Mycket viktiga nyheter, stoppat in peni* och ejakulera*, nån annan kåt som 17.
Reklam med produkterna, med före-efter bilderna som inte ens är samma person 🤣🤣dokumentären och att det är många kända som blir orosanmälda nu...
Hejja 🥳
Undrar om han inte är lite nervös ändå, över socialen. Det verkar uppta hans tid, så pass att han måste starta ett drev.
Klart han är, han är så sämst, jag känner kriminella som har mindre heat än honom.

Föreställ dig att du är så dålig på ditt jobb att du har: skatteverket, fogden, frivården, polisen och soc I arslet, då skulle en normalt tänkande människa förmodligen byta bransch, inte Carl-Fredrik, han startar upp ännu en kanal där han kan forsätta skämma ut sig själv

Nu har han inte bara en klump över soc brev när han går till brevlådan, nu kan det dyka upp lite vad som helst, kanske blir det länsman som vill honom något nästa gång
Citera
2022-02-01, 18:24
Medlem
cerns avatar
Han kör ju all in på skäggfettet ju.. Verkar ju gå bra för honom.
Citera
2022-02-01, 18:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Adonis.
Även om det ligger i betraktarens ögon så var det absolut inte en så hemsk video som du vill få den att framstå som. Ganska roligt att se den innovativa Rask som nyhetsankare med stora överdimensionerade händer. Klockrent & kul all the way. The man is back liksom.

Han har ju rätt när han pratar om soc anmälningar. Eller hur? Du tycker inte falskanmälningar tar upp onödig tid? Du tycker inte att soc borde fokusera på barn som verkligen är i riskzon? Du är en mobbare med skygglappar, bror. Har din fjärde vaccindos fått din hjärna att smälta eller? Allvarligt, skärp till dig nu.

Rikta gärna kritik mot Rask men den ska vara saklig & relevant. Du uppför dig som värsta skallerfittan, en typisk käring utan liv, en feg mobbare som själv är rädd för att bli mobbad & utsatt. Värsta sorten liksom. Stackare.
Du har helt rätt, jag skäms inte.
Citera
2022-02-01, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cern

Definiera bra. Har du sett försäljningsstatistik? Omsättning? Eller går du bara efter vad mytomanen säger? Konstigt att han inte har en enda recension på någon produkt på hemsidan. Men det går nog bra. Senaste siffrorna visar en omsättning på 27k med en förlust på 23k. Det är inte bra i mina ögon.
Citera
2022-02-01, 19:33
Citat:
Ursprungligen postat av Adonis.
Vilka fucking idioter ni är. Ni har gjort det till er livsuppgift att snacka bs om en lätt funktionsnedsatt person med tvivelaktigt yrkesval. Det säger en hel del om er. Ni är värre än vad den ni säger er vilja bekämpa är.

Ni begår betydligt grövre förtalsbrott anonymt på nätet än vad Rask ngn gång gjort irl liksom. Dessutom påverkar det ni skriver hans barn & Therese. Väx upp. Skaffa liv. Gör det rätta & låt stackaren vara. Ni är som en negermobb, bara gummidäcken & bensinen som fattas. Ni borde skämmas.

Vad driver er? Avundsjuka?

Jag tror det är avundsjuka.
Inte alla som har råd med webcamera OCH mikrofon till exempel.

Så folk sitter där vid sina datorer och skriker men ingen hör dom för dom har inte råd med mikrofon
Citera
2022-02-01, 19:46
Citat:
Ursprungligen postat av cern
Han har beställt nya klistermärken.. simsalabim, så har han en NY produkt
Citera
2022-02-01, 19:53
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Han har beställt nya klistermärken.. simsalabim, så har han en NY produkt
På tal om det, är det någon som anmält honom till läkemedelsverket för falsk marknadsföring?

Den där skojjaren ska inte driva företag, han ska ha näringsförbud. Nu klappar vi igen den där inkomstkällan också.
Citera
2022-02-01, 20:08
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
På tal om det, är det någon som anmält honom till läkemedelsverket för falsk marknadsföring?

Den där skojjaren ska inte driva företag, han ska ha näringsförbud. Nu klappar vi igen den där inkomstkällan också.
Ja, alla hudvårdsprodukter måste testas och godkännas i Sverige, att Dr Pimpel påstår att det är superbra, är inte riktigt godtagbart..
Frågan är vad som ska anmälas? Det blir farfar som får stå med hundhuvudet. Carl-Fredrik står inte som huvudman, delägare eller någonstans som ansvarig. Bara på varenda produkt stoltserar han....en sån patetisk sopa. Från dealer som genom att kränga cbd, tjäna ihop till sitt egna missbruk. Men det bidde inge bra.
Satan vad han skakar i benen nu, som någon som ofrivilligt slutat bruka..
Citera
2022-02-01, 20:33
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ja, alla hudvårdsprodukter måste testas och godkännas i Sverige, att Dr Pimpel påstår att det är superbra, är inte riktigt godtagbart..
Frågan är vad som ska anmälas? Det blir farfar som får stå med hundhuvudet. Carl-Fredrik står inte som huvudman, delägare eller någonstans som ansvarig. Bara på varenda produkt stoltserar han....en sån patetisk sopa. Från dealer som genom att kränga cbd, tjäna ihop till sitt egna missbruk. Men det bidde inge bra.
Satan vad han skakar i benen nu, som någon som ofrivilligt slutat bruka..
Om det är vad som krävs för att Alf ska lägga ner bolaget och slänga ut Alexander på gatan så är det i det långa loppet det bästa, det vet vi här i tråden, nu är det färdigtramsat!

Jag ringer läkemedelsverket det första jag gör imorgon, han sitter redan löst där, minns ni när han blev mästrad av handläggaren och gjorde en 3 delar videoserie som han senare tog ner? Classic Bajsbaronen.
Citera
2022-02-01, 20:35
Citat:
Om det är vad som krävs för att Alf ska lägga ner bolaget och slänga ut Alexander på gatan så är det i det långa loppet det bästa, det vet vi här i tråden, nu är det färdigtramsat!

Jag ringer läkemedelsverket det första jag gör imorgon, han sitter redan löst där, minns ni när han blev mästrad av handläggaren och gjorde en 3 delar videoserie som han senare tog ner? Classic Bajsbaronen.
Jorå, när han krävde svar och vägrade förstå?!🤣🤣🤣
Citera
2022-02-01, 20:42
Medlem
Citat:

Jag ringer också imorn. Är det någon som kan rädda familjen är det fan FlashBack. FittSverige, soc o allt det där skiten gör ju för i helvete ingenting. Och Rasks familj för i helvete kasta ut han i gatan och låt honom ruttna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in