2022-01-10, 20:24
Medlem
Praktikanten är sig lik ser jag.

Ljuger, munsår, bakar, städar, glider runt, PK vegan….

Verkar ha hittat Jesus om man ska tro tråden, dagens video är första jag sett på ett tag…

Kämpa Alex, kämpa! Kanske du når 200k i årsinkomsten 2022. KÄMPA!
Citera
2022-01-10, 22:34
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Måndagar är numera Carl-Fredriks favoritdag för då får han mailsvar om jobbsökandet.. Han vill inte längre vara en pösmunk, jesusbaronen har fått en uppenbarelse vid 30årsåldern att man måste visst arbeta för att få ett bra liv...

Enda anledningen till hans jobbsökande är garanterat att afm tvingar honom för att kvittera ut någon ersättning.

Arbetsbaronen provanställning? lol, om man inte ens klarar av en halv arbetsvecka innan han kastar in handduken hur ska han någonsin kunna klara av 6 månader?

Han vill nu bli känd genom sin musik, att turnera runt i Sverige och stå på scenen i vanheden kavajen och viska suuuug min kuuuk är hans högsta önskan just nu. Soc i Trosa lider uppenbarligen av stora brister, såhär ska det inte få gå till.

Jag undrar hur familjen ska överleva när inte T kan sälja av mer av barnens kläder.. Kanske kan killarna åka runt och jobba som knallare i sommar eftersom föräldrarna uppenbarligen inte klarar av försörjningen.

Edit: favorit I repris, jesusbaronen blir fullständigt ägd av ett barn han försöker mästra, 20:30 kräver han ursäkter men själv skulle han aldrig be om ursäkt till dom stackarna han förtalade.

https://youtu.be/BKHUIgt_-8o

Så jävla dum i huvudet.
Sen har han mage att säga att han har bett om ursäkt (skickat mejl) till micro113's bekanta..mfl det han vill att 16-åringen ska göra är att dementera och be om ursäkt, någonting som rasken själv inte klarar av.. allt som raslen skriker så spotter flyger, gäller saker som han själv sysslat med. Skillnaden är att rasks föräldrar inte fick betala skadestånden, utan han valde att utnyttja en psykiskt sjuk man som han lurade på pengar. Usch
Citera
2022-01-10, 22:46
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
[/b]
Så jävla dum i huvudet.
Sen har han mage att säga att han har bett om ursäkt (skickat mejl) till micro113's bekanta..mfl det han vill att 16-åringen ska göra är att dementera och be om ursäkt, någonting som rasken själv inte klarar av.. allt som raslen skriker så spotter flyger, gäller saker som han själv sysslat med. Skillnaden är att rasks föräldrar inte fick betala skadestånden, utan han valde att utnyttja en psykiskt sjuk man som han lurade på pengar. Usch
Videon var VM i projektioner, det är svårt att inte skratta med facit i handen

Vilken vuxen försöker ens mästra ett jävla barn, jag kan ju föreställa mig hur det låter när Rask har en dålig dag och måste trycka ner barnen i skorna för att kunna stå ut med sig själv.

Jag hoppades för familjens skull att detta var Rasks bottom & break through men jag trodde aldrig på honom gällande det nya engagemanget för att skaffa jobb, har haft tillräckligt att göra med narcissistäckel för att se igenom charaden.

Rask är en typisk snackare, det är allt han någonsin kommer bli, hans trackrecord säger mig en sak, han varken vill eller kan bättra sig, inte ens för sina barns skull för den viktigaste personen i hans liv kommer alltid vara han själv och den dag fistessan också kommer till den slutsatsen är Rask slut som människa, då blir det Fredrik 2.0, då kommer han titta tillbaka till den ljuva tiden då T och hans egen familj försörjde hans luffarliv.
Citera
2022-01-11, 01:03
Bannlyst
För ett par veckor sedan så störtbölade Rask rakt in i kameran och berättade att han inte var ledsen p.g.a. sorg utan istället var han så tårögd av genuin lycka och eufori. Han hade fått tillbaka drivet, samma driv som varit borta en längre tid och som legat till grund för varför han inte kan arbeta.

För oss andra som också har diagnoser som narcissism så var det övertydligt att det var ännu ett uttalande som var en del av ett skådespel. Jag gissar att även ni utan psykiska diagnoser såg rakt igenom Rask.

För övrigt så kommer jag kontakta socialtjänsten i Trosa och göra en "anonym trollanmälan" med anledning att Rask nu kyler en bebis huvud för att hålla det vaket, samt Rasks uttalanden där han säger "fitta" till sin fru rakt framför sina barn samt sitter på internet och talar öppet om hur han och hans fru druckit alkohol och tagit tjack medan dom körde bil. Spelar ingen roll om tjackhistorian är historia, det är mobbningen från andra barn samt andra vuxna som jag inte vill att barnen ska utsättas för mer än dom redan gör.
Citera
2022-01-11, 07:06
Medlem
Ingen kritik mot någon här men det är kul hur folk har ifrågasatt hur T går på lögnerna Rask slänger ur sig.

Många här i tråden blev uppsnurrade på läktaren när rask hittade Jesus och bad om förlåtelse.
Citera
2022-01-11, 07:24
Citat:
Ursprungligen postat av Boven541
Ingen kritik mot någon här men det är kul hur folk har ifrågasatt hur T går på lögnerna Rask slänger ur sig.

Många här i tråden blev uppsnurrade på läktaren när rask hittade Jesus och bad om förlåtelse.
Det var nog då som de flesta insåg att han inte var seriös.
Att han skulle hittat gud och jesus...
Han har ingen ambition, tycker att han lever livet..
År 2021, hade han benzo/cbd-abstinens, psykisk ohälsa, besök av kronofogden, besök av socialen.
Han "slutade" med sociala medier gång på gång.
Han blev en "egen företagare" väntar fortfarande på att firman med skäggolja för kvinnor, ska gå med vinst..
År 2021, släpper han många låtar, han formligen skiter ur sig låtar som "sug min kuk"
Pappaledigheten som inte blev av, eftersom han inte arbetat upp en vettig ersättning/SGI.
Han ÄR Sveriges Kick-Ass-Farsa..
Vad har 2022 i sitt sköte?
Citera
2022-01-11, 07:34
Medlem
Citat:
Det var nog då som de flesta insåg att han inte var seriös.
Att han skulle hittat gud och jesus...
Han har ingen ambition, tycker att han lever livet..
År 2021, hade han benzo/cbd-abstinens, psykisk ohälsa, besök av kronofogden, besök av socialen.
Han "slutade" med sociala medier gång på gång.
Han blev en "egen företagare" väntar fortfarande på att firman med skäggolja för kvinnor, ska gå med vinst..
År 2021, släpper han många låtar, han formligen skiter ur sig låtar som "sug min kuk"
Pappaledigheten som inte blev av, eftersom han inte arbetat upp en vettig ersättning/SGI.
Han ÄR Sveriges Kick-Ass-Farsa..
Vad har 2022 i sitt sköte?

Att någon ens trodde han var seriös är häpnadsväckande. Han ljuger ju om allt verkar det som.
Citera
2022-01-11, 10:42
Medlem
Måste säga att dessa"konfrontationsvideor" där han ringer upp barn är, som någon skrev, VM i projektion...Nästan som någon sorts självspäkelse som han gör för att döva sin ångest över att han själv är en "brottsling". Han konfronterar sina inre demoner och ringer upp sig själv kan man säga, med ett batteri av fabricerade påståenden för att rättfärdiga sitt eget usla beteendemönster.
Jag är väldigt kluven. Å ena sidan kan det finnas en oerhörd skam under fasaden över att han inte klarar av så basala grejer som att försörja sig själv.. Å andra sidan kan han vara så jävla tom att han på allvar anser att han är en jävla king på allt från föräldraskap till juridiska tolkningar.
Citera
2022-01-11, 10:47
Citat:
Ursprungligen postat av Stallhagen
Måste säga att dessa"konfrontationsvideor" där han ringer upp barn är, som någon skrev, VM i projektion...Nästan som någon sorts självspäkelse som han gör för att döva sin ångest över att han själv är en "brottsling". Han konfronterar sina inre demoner och ringer upp sig själv kan man säga, med ett batteri av fabricerade påståenden för att rättfärdiga sitt eget usla beteendemönster.
Jag är väldigt kluven. Å ena sidan kan det finnas en oerhörd skam under fasaden över att han inte klarar av så basala grejer som att försörja sig själv.. Å andra sidan kan han vara så jävla tom att han på allvar anser att han är en jävla king på allt från föräldraskap till juridiska tolkningar.
Jag tror på alternativ två.
Idag har han laddat upp andras roliga klipp på insta, medan Tessan lagt upp ett inspelat meddelande om någon har en begagnad samsung eller iphone eller vad som helst, för hennes telefon fungerar typ inte...
Rasken lallar vidare, hej o hå
Citera
2022-01-11, 11:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av massuppfittaren
Finns det någon som har en sund relation till Carl Fredrik Alexander Rask?

Skulle vilja påstå att de som inte bryr sig om den mannen och hans miserabla liv har ett sunt förhållningssätt. Finns dock flera här inne som verkligen har som standard i sitt dagliga liv att köra en rant angående Rask på flashback. Till och med så pass desperat att man letar upp klipp från 4 år tillbaka, lär ju tagit en stund att leta i arkivet. Måste ju ändå ge personen cred för att ha vara så pass ambitiös.
Citera
2022-01-11, 11:44
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Jag tror på alternativ två.
Idag har han laddat upp andras roliga klipp på insta, medan Tessan lagt upp ett inspelat meddelande om någon har en begagnad samsung eller iphone eller vad som helst, för hennes telefon fungerar typ inte...
Rasken lallar vidare, hej o hå
Konstig prio att köpa en smartphone när man har 300 tusen I skulder, det bästa för Thessan vore om hon tog bort alla sociala medier, hon har inte ett sunt förhållningssätt till insta.

Den här luren duger gott till henne, hon borde tänka på sin framtid men framförallt sina barns framtid för har man skulder och inga pengar blir man automatiskt ett mål för sociala myndigheter.

https://www.netonnet.se/art/mobil-sm...IaAlUYEALw_wcB

Såg att någon i tråden skulle skicka in ännu en anmälan nu, vad blir det orosanmälan nummer 6?

Vilken tur att soc I Trosa älskar Rask och tycker han är kickass, räcker väl med ett samtal dit för att avfärda all oro.

Edit: Oj vad influencern slaktat kanalen, han har legit lika många views som farsanbaloo nu. Ser ut som han har en stundande lönedumpning att vänta, finns inte mkt att ta från redan som det är. Vad landar han på med dom där siffrorna, 2500 i månaden? Seriöst jag känner studenter som tjänar mer lol.
Senast redigerad av knark-kungen 2022-01-11 kl. 12:15.
Citera
2022-01-11, 13:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
Skulle vilja påstå att de som inte bryr sig om den mannen och hans miserabla liv har ett sunt förhållningssätt. Finns dock flera här inne som verkligen har som standard i sitt dagliga liv att köra en rant angående Rask på flashback. Till och med så pass desperat att man letar upp klipp från 4 år tillbaka, lär ju tagit en stund att leta i arkivet. Måste ju ändå ge personen cred för att ha vara så pass ambitiös.

Roligast är ju de som lyssnar på Rask på väg till jobbet eller medans de lagar mat. Helt jävla efterblivet att inte bara sätta på skön musik…
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in