2025-08-30, 00:39
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av denied
Eh nä, det var ett fiktivt exempel på att jag gärna skulle förtala en pedofil och hänga ut personen som pedofil och brösta det förtalet och vara stolt över det om pedofilen hade varit så idiotisk att han anmälde mig för förtal. De flesta pedofiler anmäler inte folk som kallar dem pedofiler för förtal, de flesta pedofiler vill inte få det strålkastarljuset på sig i onödan.

På samma sätt tror jag att Rask bröstar brottet förtal om han torskar för det, om det är idioter som Medviktarna som anmäler honom. Brottet förtal handlar inte enbart om vem som förtalar, det handlar också om vem/vilka man förtalar och vad förtalet består av. Jag menar inte att medviktarna är pedofiler, jag menar bara att på samma sätt jag inte ser något klandervärt alls med att t.ex. en förälder till ett barn som har blivit utsatt för en pedofil förtalar den pedofilen, så ser jag inget klandervärt med att Rask förtalar Medviktarna. Det finns liksom en kontext, som i betraktarens ögon gör förtalet moraliskt förmildrande och kanske t.o.m. hedrande. Rättsväsendet kan dock inte fungera så, men det är förhållandevis oviktigt i sammanhanget.
Har du ofta otur när du tänker eller är det bara ikväll?

”Jag är dömd för grovt förtal men det gör inget för de jag förtalade förtjänade det!”?
Du tycker inte att det är så farligt att bli dömd i en domstol, va?
Citera
2025-08-30, 01:11
Medlem
AlligatorMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
Har du ofta otur när du tänker eller är det bara ikväll?

”Jag är dömd för grovt förtal men det gör inget för de jag förtalade förtjänade det!”?
Du tycker inte att det är så farligt att bli dömd i en domstol, va?

Nänä, man bara "bröstar det" och sen kan man vara stolt över det också!

Detta är verkligen Rask och Anjos fans i ett nötskal. Särskolebarn är rena genierna i jämförelse.

Jag har precis ramlat in i detta pajaskrig, har jag förstått rätt att Herr Medvikt är arbetslös och frun jobbar deltid med hundklippning?
Senast redigerad av AlligatorMan 2025-08-30 kl. 01:19.
Citera
2025-08-30, 02:13
Medlem
Krakatoas avatar
Hörrni! Det här var ett tag sen!

Sammanfattning av senaste videon "NYA BEVIS! LÖGNER UPPDAGAS! MITT ”EKOBROTT”!"
Jag minns inte om jag langade upp den på Bitchute.

Citera
2025-08-30, 02:28
Medlem
Krakatoas avatar
ANJO HAR ALLA BEVIS! – SANNINGEN CHOCKAR ALLA!

Citera
2025-08-30, 02:29
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
som de förtalar..

Vem har de förtalat och i vilken video?
Citera
2025-08-30, 02:30
Medlem
AlligatorMans avatar
Citat:
Ja det stämmer, lägenhet uppsagd också så nu glider de runt som zigenare i sin husbil och pratar om andras liv samtidigt som de förtalar..

Synonymt med båda parter är att de gillar samma skräp till musik, gillar att smycka ut ansiktet i massa metall-attiraljer och har ungefär lika stil och de båda gillar att förtala.

Detta är rätt festligt för det innebär att även deras livssituation är exakt likadan, mannen arbetslös och frun deltidare!
Dock måste man ge Medvikt lite plus för dom har inte ansvar för tre barn och dom rättar så att säga bostad efter inkomst vilket dessutom innebär att dom inte (som Rasks) suger feta barn/bostadsbidrag från hederliga skattebetalare.
Citera
2025-08-30, 02:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa

De förtalar hela tiden..
Citera
2025-08-30, 02:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pippi64
Sök hjälp. Medviktarna har mage att konfrontera din idol Rask och du svarar med detta?!

Vem har sagt att Rask är min idol din snedknullade kärring. Han är lika äcklig som medviktarna, klarar kärringen av att ha 2 bollar i luften eller blir det för mycket då?
Citera
2025-08-30, 02:43
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
De förtalar hela tiden..

Citera
2025-08-30, 03:07
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa
ANJO HAR ALLA BEVIS! – SANNINGEN CHOCKAR ALLA!

Tack för att du är ett ljus i mörkret Krakatoa! Och tack för att du klär av förtalsbaronen fullständigt med ditt inlägg!
Citera
2025-08-30, 03:19
Avstängd
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pippi64
Tack för att du är ett ljus i mörkret Krakatoa! Och tack för att du klär av förtalsbaronen fullständigt med ditt inlägg!
En svinpäls kommer föralltid vara en svinpäls.

Han kommer inte kunna gömma sig i garderoben och förtala folk mycket längre till, snart dimpar brevet från åklagarmyndigheten ner i brevlådan

Årets bästa: bodycam från polisen när dom sliter ut en skrikandes äckelbaron från runkbunkern.

Tick tack tick tack, rättväsendets kvarnar malar långsamt men hans dagar är räknade
Citera
2025-08-30, 03:55
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
En svinpäls kommer föralltid vara en svinpäls.

Han kommer inte kunna gömma sig i garderoben och förtala folk mycket längre till, snart dimpar brevet från åklagarmyndigheten ner i brevlådan

Årets bästa: bodycam från polisen när dom sliter ut en skrikandes äckelbaron från runkbunkern.

Tick tack tick tack, rättväsendets kvarnar malar långsamt men hans dagar är räknade

Låt oss hoppas detta; att baronen Rask tvingas, ännu en gång, får stå inför skranket för alla de vansinnigheter han har producerat inte bara i år- utan också under föregående år!

Låt oss hålla tummarna för att staten äntligen sätter ned foten beträffande Rasks förtal! Och låt oss hoppas att badbollen Anjo, nazistwannabe'n Motvikt och mobbaren Simon "Vad är problemet?" också ryker med av bara farten. Störda människor allihopa.

De kan dra åt helvete allihopa. De är inte ens smuts, de är betydligt lägre stående än smuts. Smutsiga jävla horungar som kan dra åt helvete!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in