2022-01-29, 19:18
Medlem
Haubits77Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Och?
I andra videon nämns ju inga namn = inget förtal.
Det är ju bara 1:a videon där namn nämns som kanske är förtal, och då är det ju bara visningarna på första videon som kan räknas ifall det fick stor spridning eller ej.

Om de får tag på filmen....
Citera
2022-01-29, 19:18
Medlem
JaredLetos avatar
Citat:
Och?
I andra videon nämns ju inga namn = inget förtal.
Det är ju bara 1:a videon där namn nämns som kanske är förtal, och då är det ju bara visningarna på första videon som kan räknas ifall det fick stor spridning eller ej.
Men asså, ditt jävla ägg, vad innebär "stor spridning" för dig?

Och hur är skadan inte redan skedd? Folk har ju sparat skiten och den finns säkert uppladdad någon annanstans.
Citera
2022-01-29, 19:19
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JaredLeto
Men asså, ditt jävla ägg, vad innebär "stor spridning" för dig?
Är 200-300 visningar "stor spridning" enligt dig?
Citera
2022-01-29, 19:21
Medlem
JaredLetos avatar
Citat:
Är 200-300 visningar "stor spridning" enligt dig?
Tillräckligt stor spridning för att det ska falla under förtal.
Citera
2022-01-29, 19:21
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haubits77B
Om de får tag på filmen....
Finns säkert någon på flashback som har sparat videon

Däremot fick videon ingen stor spridning på rask kanal när den låg uppe mindre än 1 timme. Och det är spridningen det handlar om vid förtal. Så tror tyvärr risken är stor att rask kommer undan med detta.

Ev om familjen kan anmäla honom för trakasserier eftersom han ringer om och om igen?
Citera
2022-01-29, 19:22
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Tillräckligt stor spridning för att det ska falla under förtal.
Lycka till med det
Citera
2022-01-29, 19:22
Medlem
JaredLetos avatar
Citat:
Lycka till med det
Med vadå?
Citera
2022-01-29, 19:24
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Med vadå?
Att få Rask dömd för förtal pga att 200-300 personer såg videon där han nämnde namn.
Citera
2022-01-29, 19:25
Medlem
JaredLetos avatar
Citat:
Att få Rask dömd för förtal pga att 200-300 personer såg videon där han nämnde namn.
Har jag sagt att jag ska få honom dömd för förtal? Tror du jag är någon jävla åklagare eller? Dumma jävla pundare.
Citera
2022-01-29, 19:27
Citat:
Finns säkert någon flashbackare som har videon

Men Rask tog ju bort videon, så ifall "Adam" lägger ut videon igen, då är det ju "Adam" som gör sig skyldig till förtal eftersom det är "Adam" som sprider informationen.
Om personerna som blir uthängda av Alexander själva sparat förtalsvideon, alternativt om någon annan som ledsnat på hur idioten skiter i att ta sitt ansvar, lämnar in videon till polisen, så är det inte jättebra med tanke på att Alexander borde hålla sig långt ifrån incidenter som kan liknas vid förtal, som han blivit dömd för.

Han visade upp din veganhylla i kylen och veganmathyhyllan i frysen, som förövrigt är det vidrigaste jag skådat, Tessan deklarerade glatt att det var nocco som exploderat därinne, men det där var mer än nocco.
Städbaronen som inte kan städa och hålla efter... förövrigt flera paket med veganglassen tom&jerry, halvfabrikat av köttsubstitut till kickass... idag skulle han äta ungsrostad broccoli med vitlök och vegokorv, ungarna skulle äta makaroner och köttbullar... prioriteringar, mina vänner...
Citera
2022-01-29, 19:28
Medlem
JaredLetos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Om personerna som blir uthängda av Alexander själva sparat förtalsvideon, alternativt om någon annan som ledsnat på hur idioten skiter i att ta sitt ansvar, lämnar in videon till polisen, så är det inte jättebra med tanke på att Alexander borde hålla sig långt ifrån incidenter som kan liknas vid förtal, som han blivit dömd för.

Han visade upp din veganhylla i kylen och veganmathyhyllan i frysen, som förövrigt är det vidrigaste jag skådat, Tessan deklarerade glatt att det var nocco som exploderat därinne, men det där var mer än nocco.
Städbaronen som inte kan städa och hålla efter... förövrigt flera paket med veganglassen tom&jerry, halvfabrikat av köttsubstitut till kickass... idag skulle han äta ungsrostad broccoli med vitlök och vegokorv, ungarna skulle äta makaroner och köttbullar... prioriteringar, mina vänner...
Har de verkligen råd att sadla om till veganer? En påse veganfärs kostar typ 65:- och då är det typ 500g i den där jäveln.
Citera
2022-01-29, 19:30
Citat:
Har de verkligen råd att sadla om till veganer? En påse veganfärs kostar typ 65:- och då är det typ 500g i den där jäveln.
Inte alla, bara pappis
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in