Flashback bygger pepparkakshus!
2022-01-17, 22:05
Medlem
B´stards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av razerdayzer
Satan va fet T blivit, vad var det rask sa till Jessica? Trivselkilon. Bara vräker i sig chips med ostsås 🤮.

Konspiration: hyresvärden renoverar och höjer standarden och därmed stiger hyran, familjen har inte råd att bo kvar längre och flyttar ”frivilligt” helt lagligt från hyresvärdens sida.

Huset är relativt nytt med hög hyra 8700 för 69 kvadrat=1500 per kvadrat/år, så någon renovräkning är det inte tal om. Den typen av renoveringar gör man i äldre hus. Ska det tas ut högre hyra än så räcker det inte med att renovera, då får du bygga ett helt nytt hus.
Citera
2022-01-17, 22:06
Usch.
Jag har slösat bort 1 timme på idiotens lögner i anjos dokumentär.
Han ljuger och ljuger och söker sympatier, men i själva verket så myser han över att han knarkat och stulit, låtit farfar betala för hans misslyckade "affärer". Han skryter om hur farsan sålt stöldgods, eller om det var feklrolex, lyssnade inte riktigt noga.
Han och polarna hade spytävlingar och förstörde arvegods.
Idioten ångrar ingenting, han ser det som erfarenheter och han har historier att berätta. Han är på en annan plats idag.. verkligen?
Sen lögnerna om att han haft ströjobb, det längsta han stannat är 1 år...
Sen det stackars mig, vid 15-16 års ålder, så var de tvungna att åka till pappa och var ansvariga för att själva laga mat. Oj, så hemskt..
Citera
2022-01-17, 22:22
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Usch.
Han ljuger och ljuger och söker sympatier, men i själva verket så myser han över att han knarkat och stulit, låtit farfar betala för hans misslyckade "affärer". Han skryter om hur farsan sålt stöldgods, eller om det var feklrolex, lyssnade inte riktigt noga.
Idioten ångrar ingenting, han ser det som erfarenheter och han har historier att berätta. Han är på en annan plats idag.. verkligen?
Sen det stackars mig, vid 15-16 års ålder, så var de tvungna att åka till pappa och var ansvariga för att själva laga mat. Oj, så hemskt..
Någonting jag tänkte på är att han sitter och ler hela tiden, förutom scharaden när han lipar men den har man ju sätt förr.

Skådespeleri 1 av 5 kalkoner.

Familjen verkar vara dom som fått lida mest av Carl-Fredriks framfart och så är det än idag, här har vi en människa som aldrig växte upp, vi får väl se om han lyckas skaffa sig ett jobb och hålla det innan han är 40, jag är dock väldigt tveksam till det, han verkar vara nöjd över sitt liv som dagdrivare.
Citera
2022-01-17, 22:30
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Den här tragiska berättelsen om han som dog i ett tält, är det bara jag eller låter det skumt? Om jag uppfattade saken rätt låg han lite full i ett tält, varpå det blev storm och tältet föll ihop över honom, och han kvävdes av tältet. Men om det var så det gick till måste han ju ha kvävts av syrebrist med ett överflöd av koldioxid, vilket gör ONT, och det vaknar man av oavsett hur full man är. Har jag fel?
Citera
2022-01-17, 22:50
Medlem
Citat:
Usch.

Håller med, det finns ingen jag kan komma på som är så fejk som Rask. Han sitter där och låtsas att han tycker att det här är jobbiga saker att prata om. Det är det inte, han sitter där och älskar varje sekund av att få prata om sig själv.

Ska dock inte säga att det är bortkastad tid, jag älskar att titta på Rask. Han är verkligen helt makalöst odräglig.

EDIT

Någon som vet hur det gick med jobbet förresten. Om jag inte missminner mig sa han att han fått ett och skulle börja på måndag. Har någon sett om han är igång? Tycker också dokumentären bekräftar ett diskussionsämne vi haft i tråden. Rask säger att det enda han ville bli som ung var rockstjärna. Så han började leva som en rockstjärna. Alla jobb han hade kändes hopplösa, han kunde inte finna sig i situationen. Sedan hittade han youtube och då fick han samma känsla som han hade när han levde sig in i rockstjärnelivet. Kontentan av det han säger tycker jag är att han inte var centre of attention på en vanlig arbetsplats. Han har alltid betraktat sig själv som en viktig person som förtjänar beundran, samtidigt som han inte har några talanger eller kunskaper överhuvudtaget. Den uppmärksamhet han tycker han förtjänade fick han tillslut på youtube. Det är nog också därför han har så svårt att släppa hela grejen.
Senast redigerad av StorTuffBiker 2022-01-17 kl. 23:07.
Citera
2022-01-17, 23:46
Medlem
Dopys avatar
Såg lets feast videon ang rask hem/mögel.

De tycker Trosa är ett roligt namn på en stad. Trosa har vart en stad sedan 1383-talet, då kallades inte underkläder för trosa. Fattar alla som gått ut grundskolan.

"Inga normala människor är sjuka sådär ofta", mår man psykiskt dåligt, stress, osv så får man nedsatt immunförsvar, vilket leder till att man oftare blir sjuk. Har inge med mögel att göra, utan med psykisk ohälsa.

"Inte kört längre sträckor, road tripp, nu ska vi åka långt"
Tar 1 timme och 10 min från Norrköping till Trosa, är det långt? är det en road tripp? För mig är 1 timme och 10 min inte så extremt långt när man ska åka och hälsa på någon, men kanske är långt enligt andra?
Citera
2022-01-17, 23:48
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av razerdayzer
Satan va fet T blivit, vad var det rask sa till Jessica? Trivselkilon. Bara vräker i sig chips med ostsås 🤮.

Konspiration: hyresvärden renoverar och höjer standarden och därmed stiger hyran, familjen har inte råd att bo kvar längre och flyttar ”frivilligt” helt lagligt från hyresvärdens sida.

Inte så konstigt om T har svårt att hålla vikten, hon måste jobba, hon tar ansvar för hela familjens ekonomi, och tar hand om 4 barn själv. Det tar troligen ut sin rätt på henne, både när det kommer till tid, energi och mentala hälsa.
Citera
2022-01-17, 23:48
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Såg lets feast videon ang rask hem/mögel.

De tycker Trosa är ett roligt namn på en stad. Trosa har vart en stad sedan 1383-talet, då kallades inte underkläder för trosa. Fattar alla som gått ut grundskolan.

"Inga normala människor är sjuka sådär ofta", mår man psykiskt dåligt, stress, osv så får man nedsatt immunförsvar, vilket leder till att man oftare blir sjuk. Har inge med mögel att göra, utan med psykisk ohälsa.

"Inte kört längre sträckor, road tripp, nu ska vi åka långt"
Tar 1 timme och 10 min från Norrköping till Trosa, är det långt? är det en road tripp? För mig är 1 timme och 10 min inte så extremt långt när man ska åka och hälsa på någon, men kanske är långt enligt andra?
Vilka märkliga invändningar mot saker som inte ens är uppseendeväckande. Det ÄR roligt att staden heter Trosa.
Citera
2022-01-17, 23:54
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
Vilka märkliga invändningar mot saker som inte ens är uppseendeväckande. Det ÄR roligt att staden heter Trosa.
Jag stör mig mest när folk låter puckade

Och stör mig även på att de letar efter mögel istället för att jobba med den riktiga orsaken till att de är sjuka så ofta.

Okej, andra kanske tycker 1 timme och 10 min är långt, road tripp, det kanske bara är jag som tycker det är normalt och inte speciellt långt :P
Citera
2022-01-18, 00:02
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
Den här tragiska berättelsen om han som dog i ett tält, är det bara jag eller låter det skumt? Om jag uppfattade saken rätt låg han lite full i ett tält, varpå det blev storm och tältet föll ihop över honom, och han kvävdes av tältet. Men om det var så det gick till måste han ju ha kvävts av syrebrist med ett överflöd av koldioxid, vilket gör ONT, och det vaknar man av oavsett hur full man är. Har jag fel?
Han har tidigare sagt att farbrodern dog, full kvävd av sina egna spyor, i ett tält
Citera
2022-01-18, 00:10
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Han har tidigare sagt att farbrodern dog, full kvävd av sina egna spyor, i ett tält
Det är det som är så intressant med Baronens historier, dom ändrar sig med tiden, men något så trivialt som farbroderns dödsorsak är förstås lätt att blanda ihop, det är ju ingen stor grej, huvudsaken är att Rask kan få sympati för det.

Om jag inte helt är ute och cyklar så var Rask så ung att han inte ens kan komma ihåg detta, om än mindre haft en relation med gubben, om han ens levde när det hände, med tanke på att han inte ens vet med säkerhet vad som hände lutar det åt det sistnämnda, då blir det ännu konstigare att han ens pratar om det, men återigen, det här är Baronen och allt som kommer få strålkastaren att lysa på honom kommer han utnyttja.
Citera
2022-01-18, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Jag stör mig mest när folk låter puckade

Och stör mig även på att de letar efter mögel istället för att jobba med den riktiga orsaken till att de är sjuka så ofta.

Okej, andra kanske tycker 1 timme och 10 min är långt, road tripp, det kanske bara är jag som tycker det är normalt och inte speciellt långt :P

Jag håller helt med dig. Misstänker att Let’s Feast har sett lika lite av världen som Baronen, så det är förståeligt att dom tycker en timmes bilfärd är sååååå långt.

Det där gänget är verkligen super WT. Det är puckon allihop.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in