2021-12-22, 00:37
Medlem
cnbizzzs avatar
Roligt att den ansiktstatuerade hemmafrun försöker få ett telefonförsäljar jobb vid 30+ ålder grattis ,taxerat sisådär likamycket senaste 10 åren som en vanlig knegare gör på 1 om ens det, men annars är det lungt.Han har ju sagt det själv att han inte vill ha en chef flåsandes över nacken o han vill vara chefen som bestämmer (narcissism) välkommen till verkligheten patrask 😂
Citera
2021-12-22, 07:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cnbizzz
Roligt att den ansiktstatuerade hemmafrun försöker få ett telefonförsäljar jobb vid 30+ ålder grattis ,taxerat sisådär likamycket senaste 10 åren som en vanlig knegare gör på 1 om ens det, men annars är det lungt.Han har ju sagt det själv att han inte vill ha en chef flåsandes över nacken o han vill vara chefen som bestämmer (narcissism) välkommen till verkligheten patrask 😂

Är väl inget annat än bra? Eller menar du att han ska fortsätta pilla i naveln, skrika och gapa för att det roar dig?
Citera
2021-12-22, 12:46
Medlem
Romanche92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JaredLeto
Tycker du behöver jobba lite på dina svenskkunskaper, särskilt grammatikdelen.

Vad är det du menar egentligen och hur ser du att han är olycklig över det du tar upp i ditt inlägg?

Skulle vilja veta var i videon du tycker han inte ser olycklig ut? För jag kan garantera att 99% av alla som har sett video ser att han är olycklig annars tycker jag att får du jobba på att analysera människor och kunna se när de ser olyckliga/glada ut.
Citera
2021-12-22, 12:50
Medlem
Romanche92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cachero
Vilka tänker du på? Det exemplet har jag inte sett här.

Det har varit mycket på hans YT även här där folk har skrivit "Hur vet du att han inte kan jobba o.s.v." det har varit simp metoder för att skydda BB för att hitta jobb och andra på fyndiga ursäkter. Det är bara till at skrolla för om du genuint menar att du inte ser folk säger att han inte behöver jobba så har du nog missat rätt mycket i både i den här tråden och hans kommentarfält.
Citera
2021-12-22, 13:23
Medlem
knark-kungens avatar
Jag har det perfekta jobbet för BB.

* Kan jobba hemifrån..

* Flexibla arbetstider

* Kan lura människor utan att åka dit

Tarotkortsläsare, där har du din framtid Rask.
Citera
2021-12-22, 13:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Romanche92
Det har varit mycket på hans YT även här där folk har skrivit "Hur vet du att han inte kan jobba o.s.v." det har varit simp metoder för att skydda BB för att hitta jobb och andra på fyndiga ursäkter. Det är bara till at skrolla för om du genuint menar att du inte ser folk säger att han inte behöver jobba så har du nog missat rätt mycket i både i den här tråden och hans kommentarfält.

En har skrivit att han är för inkompetent för att kunna jobba. Det var en jävla diskussion om det… Vad folk skriver i kommentarsfältet orkar jag inte titta på, har viktigare saker att ägna min tid.

Fö, problemet kommer när man har matat trollen som härjat runt här.
Citera
2021-12-22, 14:25
Medlem
Romanche92s avatar
På tal om något helt annat, tror ni han får jobbet han sökt till?.
Citera
2021-12-22, 15:19
Medlem
Citat:
På tal om något helt annat, tror ni han får jobbet han sökt till?.

Lite som Rask sa om vården, "vem som helst får ett jobb inom vården bara man söker". Det är lite min uppfattning om telefonförsäljare, där tror jag bokstavligen vem som helst får jobbet. Sedan gäller det att leverera.
Citera
2021-12-22, 15:41
Medlem
Haubits77Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boven541
Lite som Rask sa om vården, "vem som helst får ett jobb inom vården bara man söker". Det är lite min uppfattning om telefonförsäljare, där tror jag bokstavligen vem som helst får jobbet. Sedan gäller det att leverera.

Det är nog lättare att få jobb där än att behålla det.
Citera
2021-12-22, 16:46
Medlem
Frickys avatar
Citat:
Skulle vilja veta var i videon du tycker han inte ser olycklig ut? För jag kan garantera att 99% av alla som har sett video ser att han är olycklig annars tycker jag att får du jobba på att analysera människor och kunna se när de ser olyckliga/glada ut.
Jag håller med dig.
Citera
2021-12-22, 17:13
Medlem
JaredLetos avatar
Citat:
Hur kan du garantera det?
Citat:
Skrev ifrån mobilen men det hör inte hemma i tråden ifall du vill utöva dina Svenska kunskaper får du göra det i en annan tråd.
Är du moderator? Nej, just det.
Citera
2021-12-22, 17:53
Medlem
Heja Rask!! Blir glad av att se! <3
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in