2022-01-12, 14:29
Medlem
massuppfittarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fricky
Jo, det är oroväckande för Rask att hon börjat ladda upp flera selfies.

MILF på sin senaste bild.
Skärmdump: https://ibb.co/xjPdDGd
Haha mm jo visst.. På vissa bilder ser hon ju fan ut att vara 45 men hon är alltså i 30-årsåldern?

https://www.instagram.com/p/CYmWmNcr...dium=copy_link
Citera
2022-01-12, 14:34
Medlem
Frickys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av massuppfittaren
Haha mm jo visst.. På vissa bilder ser hon ju fan ut att vara 45 men hon är alltså i 30-årsåldern?

Ja, både Rask & T är födda 1990.
Citera
2022-01-12, 14:51
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Hon är inte långt ifrån en personlig kollaps.
Nu laddar hon upp videominnen, massor av egna selfies osv. Hon är den som får tigga och be om hjälp när tekniken strular eller går sönder.
Det är tragiskt att bevittna.
Kick-aset kan inte inse att det är han som måste steppa upp, men det är så mycket som han ska göra.
Tex arbetsintervjuer...samt bedömningssamtal om hans "utredning" blir av eller inte... spänningen är olidlig..
Jag tror att om hon bara får lite stöd av människor hon litar på samt några nycklar av en psykolog så kanske även hon tillslut ser orsakssambandet > leva med Bajsbaronen > Inga pengar > Inget radhus eller resor > Skitliv.

Citat:
Jo, det är oroväckande för Rask att hon börjat ladda upp flera selfies.

MILF på sin senaste bild.
Skärmdump: https://ibb.co/xjPdDGd
Thessan var riktigt fräsch som ung men hon har åldrats snabbare än genomsnittet, jag tror på en kombination av rökning, massiv stress och att behöva bära runt på Bajsmannens känslor som gjort att hon ser ut att vara 10 år äldre.

Det kan också vara så att hon marknadsför sig själv för fullt, väntar väl på att någon hunk som tjänar mer än 4000 i månaden ska slidea in i hennes dm's och ba tjena babe! Vill du flytta in här? Jag tar hand om dig.. Lämna jättebebisen nu så ska jag visa dig hur livet ska levas på riktigt.
Citera
2022-01-12, 15:05
Medlem
Frickys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Thessan var riktigt fräsch som ung men hon har åldrats snabbare än genomsnittet, jag tror på en kombination av rökning, massiv stress och att behöva bära runt på Bajsmannens känslor som gjort att hon ser ut att vara 10 år äldre.

Det kan också vara så att hon marknadsför sig själv för fullt, väntar väl på att någon hunk som tjänar mer än 4000 i månaden ska slidea in i hennes dm's och ba tjena babe! Vill du flytta in här? Jag tar hand om dig.. Lämna jättebebisen nu så ska jag visa dig hur livet ska levas på riktigt.
Jag håller med, stress är nog en väldigt stor faktor.
Man får inte heller glömma att hon har varit gravid tre gånger.

Det är synd att hon har varit låst med Rask sedan hon var väldigt ung. Hon lever nog i sin egna bubbla då hon aldrig har fått uppleva hur det är i ett hushåll där ens partner bidrar lika mycket, både ekonomiskt och med hushållssysslor.
Citera
2022-01-12, 15:32
Citat:
Jag håller med, stress är nog en väldigt stor faktor.
Man får inte heller glömma att hon har varit gravid tre gånger.

Det är synd att hon har varit låst med Rask sedan hon var väldigt ung. Hon lever nog i sin egna bubbla då hon aldrig har fått uppleva hur det är i ett hushåll där ens partner bidrar lika mycket, både ekonomiskt och med hushållssysslor.
Där är nog orsaken till det tragiska.
Hon nämner i princip aldrig sin egen mamma. Det är sönerna som sover över, är vid badhuset osv. Hon har även gått ut och snackat om att rasks morsa är som hennes egen mamma, när cancerbeskedet kom.
Hon verkar väldigt ensam.
När hon fyllde 30, ni vet när rasken skrek åt sin mamma att hon var en jävla fitta, som inte ställde upp och passade barnen, så han var tvungen att passa sina egna ungar..avslutades inte Tessans firande med att hon fick avlösa rasken så han kunde få parta och hon tog barnen?
Citera
2022-01-12, 16:33
Medlem
Mikkkas avatar
Jaha nu har det snart gått en månad sen JesusBaronen gav sig in på arbetsmarknaden i armkrok med Jesus Kristus vägledare, undrar hur mycket kosing Raskens har dragit in på alla jobb han intervjuats för.

Under tiden kan vi roa oss med denna klassiker man bara inte kan gå förbi!

Citat:
https://youtu.be/edFcuPPO84I
Citera
2022-01-12, 16:58
Medlem
Haubits77Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BadGinger
vad menar du?

Jag tänkte att entreprenad-greven i tråden jag länkade och vår företags-baron skulle kunna sätta sig ner tillsammans och utveckla ett kundbemötandekoncept "utöver det vanliga" om du förstår vart jag vill komma.
Citera
2022-01-12, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av massuppfittaren

Det tar på krafterna att uppfostra tre kids och utöver det en förvuxen jättebebis som knappt bidrar till vare sig barnpassning eller hushållskassan.

Carl-Fredrik vill tomta runt hemma och göra saker för sig själv. Som Beef Jerky med ett paket lövbiff för ca 80 kronor, som ändå är för starkt att han bara kommer kunna äta det själv. Som även prioriterar att filma sig själv medan han gör det, och avstår från att bryta in när hans barn bråkar med varandra, för han har fullt upp med att prata med kameran om sitt utseende och hur jobbigt det känns att vara tunnhårig så att man inte kan experimentera med massa olika coola frisyrer (Som jag förstår att vissa alternativa ungdomar i tonåren kan tycka är intressant).

Det är klart att det hade kunnat gå för sig, om det genererade intäkter som ställde mat på bordet för samma barn. Men nu handlar det om ett par tusen views.

Carl-Fredrik vill även förknippa sig med "skönhet för män", som tydligen är extremt viktigt. Han trycker därför upp sitt eget ansikte på några burkar med skäggklet, för här har vi en man som verkligen signalerar att han vårdar sitt yttre. Alla andra ser dock en tunnhårig, fet man, med ansiktstatueringar som inte är stiliga, utan bara för många och bara i vägen. Man tänker inte, jävlar vilken stilig man vi har. Man tänker, kolla vilket WT, hur tänker man när man väljer att gadda sig i ansiktet helt ohämmat om man inte är en rockstjärna eller gängmedlem och har en jobbsituation att lösa och en massa barn att ta hand om?
¨
Tittade även på Carl-Fredriks vlogg, där han städar mormors villa, berättar om hur han är aggressiv mot en gammal tant,

(WT-följare i kommentarerna tycker han gjorde HELT RÄTT! Som sagt, bete dig likadant mot alla som inte håller avståndet, annars är du en fegis och tyrann. Om du behandlar alla likadant så får du inget skit för det. Ja, det är förståeligt att inte göra det mot någon som kan bli våldsam, men om du låter det passera i de lägena men reagerar med aggressivitet när en gammal tant gör samma sak, då är du en bitch bara.)

och avslutar med att sitta och reagera i hela en halvtimme över några snuttar Lokal lagt upp på instagram. Varför det tar sådan tid är förstås för att han pausar en gång varannan sekund för att reagera på något Lokal säger, ofta med upprepningar av något han redan sagt. Han pratar om att Lokal måste vara avundsjuk. Eftersom Carl-Fredrik själv är så avundsjuk som person utgår han från att alla andra är det. Han överväger aldrig att det kanske handlar om att han bara gillar att pika och trycka ned Anjo, som han är lite bitter på. Tror även att Rask själv är väldigt avundsjuk på Lokal. Men det är klart det tar på krafterna för frugan, när hon har en hord av ungar att ta hand om, men pappa hjälper inte till, för han har ett viktigt meddelande till sina följare om vad han tycker om Lokals uttalanden, som bara MÅSTE ut.

Självklart så viker han ned sig för jobbet. Provjobb en vecka, det är för mycket om Rask inte kan garanteras en lön. Det är ju säljaren som ska dra in pengarna i slutändan, och det är alldeles för risky business. Det är klart att Rask ska ha pengar bara han lyckas boka in ett möte. Det spelar ingen roll att firman inte drar in några pengar på några av de inbokade mötena. Rask måste få betalt för dem ändå, det är ju ekonomiskt försvarbart.

Vad händer om Carl-Fredrik väl börjar jobba på ett ställe med grundlön? Det ställs ju krav på att leverera också. Det kanske går i början när man är hype, men det räcker inte. Det kommer komma svåra perioder också. Kan du inte leverera trots din grundlön så kommer det ju inte vara ekonomiskt försvarbart att behålla dig.

Nej, Rask gör nog rätt i att skaffa sig ett helt simpelt kneg som inte ställer några krav på att leverera annat än att stiga upp på morgonen och åka och göra de simpla uppgifterna, även om det innebär att lämna hemmet. Om du kör budbil eller levererar post så vet du exakt vad du ska göra för att få din stabila lön en gång i månaden. Säljet kommer vara otroligt osäkert som inkomstkälla.

Ja, man kan konstatera att det verkligen är mycket som har förändrats i FörändringsBaronens liv, han jobbar i dag hårt med att lösa sin situation, genom att göra samma saker han alltid har gjort. Vilken kämpe!
Senast redigerad av StorTuffBiker 2022-01-12 kl. 17:34.
Citera
2022-01-12, 20:18
Medlem
Frickys avatar
Ny video från AMG-Baronen.

"BOXAS MED EN DÖMD PEDOFIL?"
https://youtu.be/u4zvIURH-Kw

04:22

"Jag har så svårt med människor som är väldigt professionella i sin yrkesroll, som har svårt att låta mig att lysa. Jag får panik utav det".

Baronen klagar alltså på att hon som intervjuade (bedömingssamtal för om han har aspberger som Rask så gärna vill få på papper) honom var för professionell.
Senast redigerad av Fricky 2022-01-12 kl. 20:32.
Citera
2022-01-12, 20:32
Medlem
Citat:
Ny video från AMG-Baronen.

"BOXAS MED EN DÖMD PEDOFIL?"
https://youtu.be/u4zvIURH-Kw

04:22

"Jag har så svårt med människor som är väldigt professionella i sin yrkesroll, som har svårt att låta mig att lysa. Jag får panik utav det".

Baronen klagar alltså på att arbetsgivaren som intervjuade honom var för professionell.
Hahaha, här tror jag vi har sett det sista av jesus- och omvändelsebaronen. Börjar med ett kickass-intro med kiss-tisha, spacebrillor och råckenroll i bil..Höga förhoppningar om att få en diagnos..livet är kickasss igen!
Citera
2022-01-12, 20:39
Medlem
Frickys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stallhagen
Hahaha, här tror jag vi har sett det sista av jesus- och omvändelsebaronen. Börjar med ett kickass-intro med kiss-tisha, spacebrillor och råckenroll i bil..Höga förhoppningar om att få en diagnos..livet är kickasss igen!
Hahaha, det tror jag också. Det var underhållande så länge det varade!

Ser fram emot att få se videos där han kritiserar vården efter att ha blivit nekad en utredning. Det finns inte på kartan att läkaren kommer vilja starta en utredning. Patetiskt att han försöker få Aspberger som diagnos, finns inga tecken överhuvudtaget.

(Och nej argumentet att han inte visar hela sitt liv på sociala medier håller inte, för det är precis vad han har gjort dom senaste åren).
Citera
2022-01-12, 21:15
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ja, både Rask & T är födda 1990.
Herregud ja det kan man aldrig tro.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto