2021-12-14, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Har han så dåligt med content att han måste dra upp 15 år gamla videos?

Nåväl, skitungen del 2, 35 min lång, enjoy!

https://youtu.be/MtYOUypak44

Tror ni Alex frågade om dom andra ville att han skulle ladda upp detta? lol skojja, klart han inte bryr sig om sånt! ANALKNULL Å GRÄDDE
Det är i den åldern som stackars Rask fastnade. Stackars jävla människa.
Citera
2021-12-14, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Adressen hittar du på ratsit. Han bor med Alf.
Sänd mig pm då
Citera
2021-12-14, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fisosgrisos
Ja att han inte gör det enkla vilket hade resulterat i att deras ekonomi inte ens är dålig längre är totalt obegripligt!
Grundkurs på distans med 4 kärnämnen där du har en uppgift i veckan per ämne bara klarar min dotter på 12år av det är inte ens jobbigt du har har gjort allting du ska på en dag Max om du vill.
Hannorkar göra o redigera videos vilket tar betydligt mer tid o energi med sin psykiska ohälsa.

Så situationen hans familj är i nu är pga att HAN aktivt väljer det vilket är så in i helvete jävla elakt så T borde dumpa honom och ta barnen och dra där ifrån.
Allt som krävs är en ansökan till en folkhögskola på distans och en dator hemma. Sen ansöker han bara om CSN vilket kommer vara på med än 15000kr i månaden eftersom han har 3 barn hemma. Men det ämnet svarar han inte ens på när man tipsar om vilket bara bevisar för ALLA! Denna situation råder pga att Bajsbaronen VISLL att det ska va såhär jävla illa för alla han har försörjningsansvar för då lösningen är mitt framför snoken på honom!
”Klarar inte pga psykisk ohälsa är bullshit” för då hade hannibtenorkar göra ”sug min kuk låtar” och youtube som ska redigeras o laddas upp o sitta o föra över vhs grejer etc.
Jävla rövhål är vad han är. Han har btw inte svarar på PM än fast det var Baronen själv som sa att folk säkert bara lovar mycket men håller tunnt. Men när det kommer till kritan och han får någon som vill debattera mot honom så skiter han i och svara. Fast det var HANS idé o han smädade alla här inne som fegisar som inte våga ställa upp. Jävla dubbelnolla är vad han är. Finns fan få människor på hela planeten man kan störa sig så grovt på som Bajsbaronen. En riktig mytoman o kappvändare som är så stor i käften att hälften vore nog! Jag kan oxå va stor i truten här man jag backar åtminstonde upp det

Rasks största idol är fortfarande GG Allin, så det är nog där vi finner han om några år.

Om han inte hade sina föräldrar så hade det blivit gatan Direkt.
Citera
2021-12-14, 23:01
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Jag undrar om BB kommer ge bort några bajskorvar i julklapp detta år?
Kollade på den videon nyss, Tessan försöker påpeka att det inte är snällt eller roligt, men rasken överröstar henne och skriker så att alla ska se när hans roliga pranks kickar in...de övriga gästerna ser obekväma ut
Senast redigerad av Mumsbulle 2021-12-14 kl. 23:20.
Citera
2021-12-14, 23:10
Medlem
PorrePonks avatar
Baronen uppmuntrar att vi ska ställa frågor på hans live nu, har ni bunkrat upp med youtubeaccount?
Citera
2021-12-14, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saekerhetspolisen
Det är i den åldern som stackars Rask fastnade. Stackars jävla människa.

Pojkar i 14-årsåldern som gör fullt normala saker för pojkar i den åldern.

Rask: Jag var inte som andra barn, jag var duuuum i huvet.

Vad är det som är så jävla anmärkningsvärt med att kasta sönder saker och härja, knåpa ihop en jättestor stjärngossestrut för att spexa, när man är 13?

Det här är exempel på väldigt dysfunktionella förhållanden för en skolpojke enligt Rask.

Själv hade jag polare som begick brott och knarkade och blev inlåsta på ungdomshem i 12-14 årsåldern. Där snackar vi dysfunktionalitet. De är det än i dag, knarkare och kåkfarare eller döda.

Men Rask vill väl visa upp det som exempel på hur jävla tokig han var och att det inte är så konstigt att han blev som han blev. Tyder på att han växte upp i en ganska så problemfri miljö om det anses så jävla skevt att man väljer att göra en en meter lång strut till stjärngossedräkten.
Citera
2021-12-14, 23:17
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Kollade på den videon nyss, Tessan försöker påpeka att det inte är snällt ler roligt, men rasken överröstar henne och skriker så att alla ska se när hans roliga pranks kickar in...de lvriga gästwrnde ser obekväma ut
Ja han brukar ha den effekten på människor.

Sades det något roligt i lajven? Kanske BB gled in med några bajsskämt.
Citera
2021-12-14, 23:22
Medlem
Något som jag verkligen blivit nyfiken på med tiden är hur och vad T egentligen tänker på?

Tänker hon sig någonsin in i hur det skulle vara att leva ett normalt liv? Vet hon hur normala familjeliv gestaltar sig? Med arbetande föräldrar, barn med aktiviteter, kvalitetstid, pengar så man kan bo vettigt,ha en schysst bil och unna sig saker och resor ibland?

Tror hon på riktigt att livet ska bli bättre och normalare med tiden?

Istället sitter hon fast i en evig förlorarloop med Nordens lataste slashas.

Eller tycker hon att livet är coolt som det är, och att hennes man är duktig och bra?

Så många frågor....
Citera
2021-12-14, 23:24
Citat:
Ursprungligen postat av Stallhagen
Något som jag verkligen blivit nyfiken på med tiden är hur och vad T egentligen tänker på?

Tänker hon sig någonsin in i hur det skulle vara att leva ett normalt liv? Vet hon hur normala familjeliv gestaltar sig? Med arbetande föräldrar, barn med aktiviteter, kvalitetstid, pengar så man kan bo vettigt,ha en schysst bil och unna sig saker och resor ibland?

Tror hon på riktigt att livet ska bli bättre och normalare med tiden?

Istället sitter hon fast i en evig förlorarloop med Nordens lataste slashas.

Eller tycker hon att livet är coolt som det är, och att hennes man är duktig och bra?

Så många frågor....
Hon besvarade rn fråga om jobbet, jo det är bra men jag har inte jobbat så mycket då det varit mycket "runtikring"
Citera
2021-12-14, 23:28
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Hon besvarade rn fråga om jobbet, jo det är bra men jag har inte jobbat så mycket då det varit mycket "runtikring"
Jag undrar om kfm dragit något.

Herregud, får inte hon hjälp med ännu en inkomst till hushållet kommer dom där skulderna vara en halv miljon lagom till sommaren.

"Lite dålig ekonomi har väl alla haft någon gång eller hur" -Thessan 2021
Citera
2021-12-14, 23:35
Medlem
Citat:
Haha, ja man behöver ju inte vara einstein för att förstå vem "runtikring" är.
Citera
2021-12-14, 23:35
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saekerhetspolisen
Ett ambulerande psykteam kommer inte göra något. Jag vet. Jag jobbar i ett. Förvisso i Norge, men Rasks jävla divalater är inte något han får hjälp för.

Om ett team besöker han kommer de bara att konstatera att det dåliga måendet beror på sociala problem samt borderline eller narcisism.

INGET ANNAT!

Det är inte mani eller något, mannen är fan ond: se på hur han behandlar sin stackars far 🙄

Ja du har rätt. Han är sådan här. Pompös skithög!

Han uppmuntrade nyss folk i livestreamen att ge exempel på hur han gaslightar T. Hon ville också veta! Tyvärr var det bara hans kära fans i chatten så han tog det som att "vi på flashback" bara hittar på. Spelar nog ingen roll om man serverar dem en lista på exempel. Hon vill inte inse. Och han har ju hybris.

Hans videos från barndomen är total skit. Inte kul att se på för någon annan än han själv. En normal människa hade skämts för att framstå som så självgod.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in