Citat:
Ursprungligen postat av
daxvaxpax
Jag bor granne med dom krypen som kallar sig människor. Jag vet att den enda det är synd om i den familjer är Edward som dom skriker och gapar på jämt. Så har det varit länge, allt är Edwards fel och Edward ska förstå och ta hänsyn till mammas känslor och pappas ångest. Det är så äckligt så det anar ni inte.
Nu har dom börjat skrika på Valle också, han måste förstå ostronet och mamma och pappa men det är Edward som hela tiden fått leva med det skitet och som hela tiden fått det öst på sig.
Det är jävligt synd om den pojken även om ingen fattar det.
Fy fan, vad ledsen jag blir av att det är så tragiskt som jag trott.
E har inte blivit sedd, det har varit kick-ass-farsan i kamerafokus, talandes med sig själv, berätta samma saker om sig själv om och om igen.
Jag delade klippet häromdagen när kickassvinet skulle visa sina trumskills, varpå E gråter tillslut, han får inte testa själv, pappa ska bara..
Es diagnos är troligen resultatet av uppväxten bakom pappaasets bekräftelsebehov. Det har skådats i åtskilliga videos, viktigt att dokumentera när man lämnar hemmets fyra väggar, med kameran i högsta hugg.
Nu håller idioten på och "raderar" sina videor i tid och otid, finns det någon som har sparat ner hans arkiv? Jag vet, det är otroligt mycket skit...