Citat:
Ursprungligen postat av
FrozenFear
Vet inte vad du kan se, man jag kan då inte se någon loska vid den tidpunkten åka ner till grannen...
Citat:
Ursprungligen postat av
razerdayzer
Jag kanske är blind men nu har jag kollat flera gånger och ser inget saliv lämna någon kropp. Ta gärna en printscreen och förtydliga så till och med jag fattar. Sen kan jag tycka att spotta ut från sin balkong kanske inte är fräscht men knappast något som stör grannen så länge den inte flyger rakt in på grannen, däremot att ha folk som skriker, speciellt vuxna är extremt jobbigt, cigarettrök och också ett fruktansvärt irriterande problem.
Om ni kollar på killen med rosa t-shirt så säger någon att han ska kolla sig omkring.
Då hänger han halvt över räcket riktar huvudet nästan rakt ner, så hör man hur han drar en loska och tittar man riktigt noga så ser man det även. Tiden är 8.40 eller 8.41 när det sker.
Jag tror inte att han hade som avsikt att spotta på grannen unders altan eller uteplats, grabben är vaddå 15? Ungdomar tänker ofta inte alltid på vad de gör, utan de bara gör. Men en vuxen människa borde ju utan tvekan kunna tillrättavisa när de ser något som är tokigt.
Grannarna under har ett större område än de på ovanvåningen har, så att spottet hamnar på grannens uteplats är det inget tvivel på.
Hade det dock varit jag som hade en vän, bekant eller w/e så hade jag definitivt inte låtit dem spotta på mina grannars uteplatser. balkonger osv då jag finner det respektlöst. Ett "kan du vara snäll och inte spotta ut från balkongen", hade inte varit så svårt att klämma ur sig.