2021-12-13, 01:37
Citat:
Ursprungligen postat av AlexxHooker
Jag packar och skickar ordrar och marknadsför, allt annat sköts utav min farfar, allt.
.

Haha "packar och skickar ordrar"... att lägga en flaska skäggsmet på lådan varannan vecka.

Random fruntimmer som säljer sitt gamla skit på tradera har fetare ruljans och avans än du din loser.

Och din så kallade marknadsföring är ju lika värdelös som resten av dig.
Citera
2021-12-13, 01:38
Medlem
AlexxHookers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fisosgrisos
Att du säger ”fram tills 2019” och påstår att du nu förändrats bevisar ju bara att du INTE har förstått ett skit då du för helvete nyss applicerade dina bajsiga karaktärsdrag ang att hålla löften på mig!
Stökar det till sig i din hjärna eller vad händer? Exar VAD har du gjort dom gör att du 2021 är en sån förändrad man? Har du sysslat med någon form av gottgörelse tex mot dina offer? Eller nån personlig utveckling alls? Du beter dig ju precis på samma oemottagliga sätt i precis allt som sägs som har substans det kommer bara ”hahaha” och ”vem fan bryr sig” du är precis samma Alex som satt o ljög om vad din klocka kostade och sen ljög om att ”du va full” därför sa du det! Lögn och en lögn som ursäkt precis som nu tyvärr jag är inte övertygad

Men det är ju så?
Det saknar ju substans?
Det saknar ju relevans?
Det är att faktum att det 2021 inte spelar någon som helst roll vad jag gjorde för flera år sedan, det är bara konstigt att ens diskutera.
Citera
Medlem
Citat:
Hur menar du "räknas"?
Vi har ju diskuterat detta till månen och tillbaka, vad mer finns att säga om det?
Det blir bara tjatigt tillslut, konsekvenser?
Vad är konsekvenserna menar du?
Att anonyma snackar skit om mig på internet? hahahaha.
Att någon har en hybrisperiod är inget som ens behöver ha några "konsekvenser", du är ung, ack så UNG, haha.
Det är något som är uppenbart =)

Men såhär! Att du får äta en bajsmacka på Flashback kan inte det vara så att det är universum som skapar åtminstonde lite balans iomed att detta är en piss i havet jämfört med vad en del av dina offer fått utstå? Alla lever inte ens idag av olika anledningar vi inte behöver gå in på! Men tror du inte att detta är lite svallvågor sedan 2019 tex som du så ihärdigt påstår var din vändpunkt som du själv men ingen annan ser? Eller är det mer synd om dig när du utsätts för något o ska som utsatts för något av mig ska bara hålla käften?
Skillnaden här är ju att vi drar fakta ur alla dina videos o saker du själv sagt o säger!
Folk du gav dig på det var med argument du bara dragit ur röven eller fejkade Mail du nappa på direkt o sedan hängde ut människor
Citera
Medlem
AlexxHookers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Det är väl det enda du gjort sedan du skaffade barn.

Gå inte iväg ifrån min poäng.
Citera
2021-12-13, 01:39
Medlem
Citat:
Men det är ju så?
Det saknar ju substans?
Det saknar ju relevans?
Det är att faktum att det 2021 inte spelar någon som helst roll vad jag gjorde för flera år sedan, det är bara konstigt att ens diskutera.

Det har ju relevans i och med att du harexakt samma bajsluktande personlighetsdrag idag och har inte ryckt upp sig ett skit sedan 2019?
Citera
2021-12-13, 01:40
Medlem
AlexxHookers avatar
Citat:
Men såhär! Att du får äta en bajsmacka på Flashback kan inte det vara så att det är universum som skapar åtminstonde lite balans iomed att detta är en piss i havet jämfört med vad en del av dina offer fått utstå? Alla lever inte ens idag av olika anledningar vi inte behöver gå in på! Men tror du inte att detta är lite svallvågor sedan 2019 tex som du så ihärdigt påstår var din vändpunkt som du själv men ingen annan ser? Eller är det mer synd om dig när du utsätts för något o ska som utsatts för något av mig ska bara hålla käften?
Skillnaden här är ju att vi drar fakta ur alla dina videos o saker du själv sagt o säger!
Folk du gav dig på det var med argument du bara dragit ur röven eller fejkade Mail du nappa på direkt o sedan hängde ut människor

Tror du dig vara utsänd utav gud för att göra hans "dirty work" och vara min karma, eller vem tror du att du är, i och med ditt inlägg?
Låter ju helt befängt.
Citera
2021-12-13, 01:41
Citat:
Hur menar du "räknas"?
Vi har ju diskuterat detta till månen och tillbaka, vad mer finns att säga om det?
Att någon har en hybrisperiod är inget som ens behöver ha några "konsekvenser", du är ung, ack så UNG, haha.

Just din hybrisperiod kommer dock att finnas kvar år efter år efter år. Så fort nån googlar ditt (eller dina ungars) namn Är det en konsekvens eller?
Citera
2021-12-13, 01:42
Medlem
Citat:
Gå inte iväg ifrån min poäng.

Poängen är ju dock att du skaffar barn men skiter i att ta ansvar för det sen!
När det gäller ett litet barn är det inte ens ägodel utan ALLA människor med en hjärna där har rätt att säga någonting om situationen!
O faktum är att man SKA ha ett ordnat socialt och yrkesmässigt liv när man för ett barn til värden annars för man ett barn till värden medvetet UTAN dom förutsättningarna vilket är en aktiv handling som hela jävla samhället har att göra med det kommer du inte ifrån Alex.
Du visste mycket väl vilken plats du va på i livet när du valde att skaffa ditt tredje barn trots att ni var trångbodda som det var och att du var luspank utan arbete, psykisk ohälsa etc etc
Det är rent av elakt att göra så mot en annan nyfödd människa då begriper du inte det?
Citera
2021-12-13, 01:42
Medlem
AlexxHookers avatar
Citat:
Det har ju relevans i och med att du harexakt samma bajsluktande personlighetsdrag idag och har inte ryckt upp sig ett skit sedan 2019?

Stämmer inte alls, inte någonstans.
Det ni lagt fram som "bevis" har vi ännu inte sätt, att ni TROR och tycker saker duger inte.
Nu tänkte jag hoppa i bingen, får se om jag kikar in imorgon igen, börjar helt ärligt ledsna på att vi inte kommer vidare, vi diskuterar samma skit efter att jag varit avstängd en vecka, och då hade jag redan hängt här i typ en vecka.
Det blir jävligt tradigt efter att tag att konstant stå och trampa runt i sirap.
Citera
2021-12-13, 01:43
Medlem
Citat:
Hur menar du "räknas"?

Konsekvenserna av din hybrisperiod kan t.ex. vara att människor (som kollar YT) tyckte att du var en clown. Jag har nämnt det tidigare men det är bara kolla kommentarerna i videos om dig - du är inte så omtyckt som du ger sken av. Sen vet ju jag att du inte bryr dig, så det är väl whatever egentligen, men det är fortfarande en KONSEKVENS.

Jag är yngre än vad du är så där får du en poäng, korrekt spaning.
Citera
2021-12-13, 01:44
Medlem
AlexxHookers avatar
Citat:
Poängen är ju dock att du skaffar barn men skiter i att ta ansvar för det sen!
När det gäller ett litet barn är det inte ens ägodel utan ALLA människor med en hjärna där har rätt att säga någonting om situationen!
O faktum är att man SKA ha ett ordnat socialt och yrkesmässigt liv när man för ett barn til värden annars för man ett barn till värden medvetet UTAN dom förutsättningarna vilket är en aktiv handling som hela jävla samhället har att göra med det kommer du inte ifrån Alex.
Du visste mycket väl vilken plats du va på i livet när du valde att skaffa ditt tredje barn trots att ni var trångbodda som det var och att du var luspank utan arbete, psykisk ohälsa etc etc
Det är rent av elakt att göra så mot en annan nyfödd människa då begriper du inte det?

Fast hur mycket du än ogillar svaret så ÄR det ett faktum att jag lider utav psykisk ohälsa, att du konstant försöker dra mig i smutsen och shame'a mig gör dig vidrigare än mig.
Citera
2021-12-13, 01:46
Medlem
AlexxHookers avatar
Kikar in imorgon igen, vill ni ha svar ifrån mig så vill jag att vi vandrar vidare, jag har varit avstängd i en vecka, innan det hängde jag här i en vecka, har kikat in under årens lopp och det är samma skit som diskuteras, nu som då.
Nu har jag besvarat samma saker gång på gång i inlägg efter inlägg i dagar efter dagar här i tråden, vill inte besvara samma tio frågor 100 gånger till.
Kommer vi inte loss så sticker jag igen, till mångas stora förtjusning absolut, men ändå =)
Natt natt =)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in