Citat:
Men snälla.....
Och då måste jag ju fråga igen, varför "speciellt inte T" ?
Har jag missat nåt som gör henne extra ömkansvärd eller att hon skulle förtjäna så mkt bättre får du ju förklara det för mig?!
Eller är du en sån där som bara helt reflexmässigt kläcker ur sig såna rader för att det är synd om alla kvinnor? Med nåt diffust hopp om att få ta över?
Det gör alla. Utom Hagamannen typ.
Jag vet inte mkt om henne men det jag vet talar inte till hennes fördel precis. Så därför ber jag er upplysa mig om vad jag missat.
Fast hon slutade väl sitt jobb på eget bevåg?
Vari ligger det vettiga i att skaffa, inte ett, utan TRE oskyldiga barn med Alexander Rask, låta fåntratten helt hålla i dirigentpinnen över familjebesluten och att sen säga upp sig från den enda riktiga inkomst familjen har?
Jag ser verkligen inte denna kvinnas många plus som ni verkar se. Och då nedlåter jag mig inte till att dra in hennes fysiska uppenbarelse vilket knappast skulle öka på poängen.
Upplys mig!
Hade Raskis misshandlat henne så hon stannade av ren rädsla hade jag haft mer sympati. Men hon väljer aktivt detta liv åt sina barn. Höjdarbrud.
Och då måste jag ju fråga igen, varför "speciellt inte T" ?
Har jag missat nåt som gör henne extra ömkansvärd eller att hon skulle förtjäna så mkt bättre får du ju förklara det för mig?!
Eller är du en sån där som bara helt reflexmässigt kläcker ur sig såna rader för att det är synd om alla kvinnor? Med nåt diffust hopp om att få ta över?
Det gör alla. Utom Hagamannen typ.
Jag vet inte mkt om henne men det jag vet talar inte till hennes fördel precis. Så därför ber jag er upplysa mig om vad jag missat.
Fast hon slutade väl sitt jobb på eget bevåg?
Vari ligger det vettiga i att skaffa, inte ett, utan TRE oskyldiga barn med Alexander Rask, låta fåntratten helt hålla i dirigentpinnen över familjebesluten och att sen säga upp sig från den enda riktiga inkomst familjen har?
Jag ser verkligen inte denna kvinnas många plus som ni verkar se. Och då nedlåter jag mig inte till att dra in hennes fysiska uppenbarelse vilket knappast skulle öka på poängen.
Upplys mig!
Hade Raskis misshandlat henne så hon stannade av ren rädsla hade jag haft mer sympati. Men hon väljer aktivt detta liv åt sina barn. Höjdarbrud.
Nej det är inte så att jag tycker synd om alla kvinnor, vill låta bli att diskutera politik eller könsroller. Men om man tar hänsyn till den bilden jag länkade till så verkar ju hon något beskedlig.
Alltså ett ganska lätt byte för en manipulaitv jättebebis.
När jag skrev "speciellt inte T" så har det inte någon vidare betydelse. Den här tråden är ju inte direkt 100% saklig beträffande all kritik mot Rask, men jag tycker det är befogat att överdriva lite lätt när man talar om han. Då alla bevis är 100% tillgängliga för vilken fitta han har varit.
Jag tycker inte extra synd om kvinnor speciellt inte T
. Men jag tycker hon verkar vara en person som hade kunnat haft ett mycket bättre liv utan hennes toffla till man. Om något så är min inställning mer att kvinnor har lättare för att hamna i någon emotionell beroendeställning till sin partner. Och inte public service inställning om att kvinnor skulle vara starkare eller mer kapabla än män.