2021-12-22, 17:56
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krecik
Heja Rask!! Blir glad av att se! <3
Men lugna ner dig, vi vet inte ens om han sökt jobb, det kan fortfarande vara en scam, och det kommer det vara för mig tills motsatsen är bevisad.

9 dagar kvar av mitt julerbjudande Rask, kämpa!!
Citera
2021-12-22, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Jag har det perfekta jobbet för BB.

* Kan jobba hemifrån..

* Flexibla arbetstider

* Kan lura människor utan att åka dit

Tarotkortsläsare, där har du din framtid Rask.

Iofs så har han en kristallkula med.

Men ge han inga idéer till hur han kan blåsa folk på cash...
Citera
2021-12-22, 18:24
Medlem
Citat:
Heja Rask!! Blir glad av att se! <3

Det är iaf ett litet steg i rätt riktning. Dock övertygad om att Rask är i behov av KBT för att kunna ändra sin tankevärld.
Citera
2021-12-22, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Men lugna ner dig, vi vet inte ens om han sökt jobb, det kan fortfarande vara en scam, och det kommer det vara för mig tills motsatsen är bevisad.

9 dagar kvar av mitt julerbjudande Rask, kämpa!!

Jag ÄR lugn!!!! Inga bevis på att det är scam. Kan vara men just nu vet vi INTE!
Citera
2021-12-22, 19:18
Medlem
Citat:
Jag ÄR lugn!!!! Inga bevis på att det är scam. Kan vara men just nu vet vi INTE!

Lugn nu, var det slut på pappersmuggar i samhalls cafeterian idag eller?
Jätte bra att rask tagit tag i sitt liv, typ det tråden har tjatat om i flera år. Men som vanligt är det rask som är den sista som förstår, bilen är bara ett exempel.
Citera
2021-12-22, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av razerdayzer
Lugn nu, var det slut på pappersmuggar i samhalls cafeterian idag eller?
Jätte bra att rask tagit tag i sitt liv, typ det tråden har tjatat om i flera år. Men som vanligt är det rask som är den sista som förstår, bilen är bara ett exempel.

Du… Jag jobbar heltid och har gjort sen jag gick ut skolan!

Jaaa det är ett STORT steg. Men det är väldigt många steg kvar, och väldigt många steg bakåt också. För shit happens!! Och shit will happen!
Citera
2021-12-22, 20:19
Medlem
Citat:

Jaaa det är ett STORT steg. Men det är väldigt många steg kvar, och väldigt många steg bakåt också. För shit happens!! Och shit will happen!

Det är många som jobbar heltid på samhall , det är bra att du också kan, heja dig!.

det är många steg åt alla håll för baronen, resten av ditt resonemang är obegripligt.
Citera
2021-12-22, 20:43
Medlem
Citat:

Dom jobbar heltid på Samhall med.

Kanske vore något för Rask?

Samhall menar jag. Dom har ju köpt en sjuk mängd städkontrakt...

Menar om folk med kroppsliga problem kan fixa det så kan Rask.
Citera
2021-12-22, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av razerdayzer
Det är många som jobbar heltid på samhall , det är bra att du också kan, heja dig!.

det är många steg åt alla håll för baronen, resten av ditt resonemang är obegripligt.

Citat:
Ursprungligen postat av Knarkblomman
Dom jobbar heltid på Samhall med.

Kanske vore något för Rask?

Samhall menar jag. Dom har ju köpt en sjuk mängd städkontrakt...

Menar om folk med kroppsliga problem kan fixa det så kan Rask.

Jag jobbar inte på samhall så knip igen!!!
Citera
2021-12-22, 20:57
Medlem
Citat:
Jag jobbar inte på samhall så knip igen!!!
Nåt annat plejs för svagsinta i så fall. OnT: Nåt samhallsaktigt vore inte så tokigt? Kommunaljobb där kraven är låga och han får möjlighet at jobba ensam t.ex. Lågt tempo och få sociala kontakter.
Citera
2021-12-22, 21:07
Bannlyst
Intressant att spermabaronen inte svarat på micros frågor om hans lögner än.
Hon har ju direktkontakt med målsägande och iom att han inte svarar så är inga ursäkter från han i världen genuina.

Alex, kan du då åtminstone inte svara på hur det känns att vakna upp med intorkad sarre i ansiktet dagen efter? Skalar man av det och äter som chips och känner sig busig eller våldtäktsduschar man?
Är inte så insatt i bögrockscenen.
Citera
2021-12-22, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drrty
Intressant att spermabaronen inte svarat på micros frågor om hans lögner än.
Hon har ju direktkontakt med målsägande och iom att han inte svarar så är inga ursäkter från han i världen genuina.

Alex, kan du då åtminstone inte svara på hur det känns att vakna upp med intorkad sarre i ansiktet dagen efter? Skalar man av det och äter som chips och känner sig busig eller våldtäktsduschar man?
Är inte så insatt i bögrockscenen.

Fast rask är en framgångsrik baron just nu, vad tjänar han på att be ursäkt till någon? Okej om han hade varit tvungen att be om ursäkt för att fortsätta sin yt karriär men nu är han snart en framgångsrik säljare (går i släkten) och allt tidigare är passé. Be om ursäkt till en fyllegranne som redan fått 30~k i cash, Fuck you hade jag sagt till den efter det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in