Citat:
Ursprungligen postat av
AlexxHooker
"Rask gillar att bli utredd, gå i terapi, vara hos psykologer, osv. För det är tillfällen där han får göra det han gör bäst, prata om sig själv."
Hela inlägger är bara ett enda långt påstående ifrån dig, och där stannar det.
Jag avskyr mig själv och står sällan ut med mig själv.
Jag känner inte igen personen ni talar om och beskriver, ni har verkligen byggt upp en helt egen bild här inne som ni tillsammans bekräftat upp till sanning.
Alex, nu ska jag försöka vara trevlig mot dig. Inse att den bilden du har av dig själv inte är samma bild som alla andra har av dig. Bara för att du inte känner till sidor hos dig själv betyder det inte att de inte finns.
I varenda video du gör, om någon annans problem, men även om alldagliga grejer, håller du utläggningar om dig själv. Det är tydligen väldigt viktigt för dig att berätta hur du fungerar. Det kan liksom vara halva videon där du bemöter ett tittarmail där du glider in på ”för mig är det bla bla bla”. Du ska recensera Generalsnus men i större delen av videon sitter du och pratar om dig själv, vilken musik du gillar, vilka filmer du uppskattar, vad dina barn heter, men hintar också om att en släkting åkt på en sjukdom.
Kan du då förstå att det framstår som att du älskar att prata om dig själv?