2021-12-05, 09:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlexxHooker
"Rask gillar att bli utredd, gå i terapi, vara hos psykologer, osv. För det är tillfällen där han får göra det han gör bäst, prata om sig själv."
Hela inlägger är bara ett enda långt påstående ifrån dig, och där stannar det.
Jag avskyr mig själv och står sällan ut med mig själv.
Jag känner inte igen personen ni talar om och beskriver, ni har verkligen byggt upp en helt egen bild här inne som ni tillsammans bekräftat upp till sanning.

Alex, nu ska jag försöka vara trevlig mot dig. Inse att den bilden du har av dig själv inte är samma bild som alla andra har av dig. Bara för att du inte känner till sidor hos dig själv betyder det inte att de inte finns.

I varenda video du gör, om någon annans problem, men även om alldagliga grejer, håller du utläggningar om dig själv. Det är tydligen väldigt viktigt för dig att berätta hur du fungerar. Det kan liksom vara halva videon där du bemöter ett tittarmail där du glider in på ”för mig är det bla bla bla”. Du ska recensera Generalsnus men i större delen av videon sitter du och pratar om dig själv, vilken musik du gillar, vilka filmer du uppskattar, vad dina barn heter, men hintar också om att en släkting åkt på en sjukdom.

Kan du då förstå att det framstår som att du älskar att prata om dig själv?
Citera
2021-12-05, 10:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Alex, nu ska jag försöka vara trevlig mot dig. Inse att den bilden du har av dig själv inte är samma bild som alla andra har av dig. Bara för att du inte känner till sidor hos dig själv betyder det inte att de inte finns.

I varenda video du gör, om någon annans problem, men även om alldagliga grejer, håller du utläggningar om dig själv. Det är tydligen väldigt viktigt för dig att berätta hur du fungerar. Det kan liksom vara halva videon där du bemöter ett tittarmail där du glider in på ”för mig är det bla bla bla”. Du ska recensera Generalsnus men i större delen av videon sitter du och pratar om dig själv, vilken musik du gillar, vilka filmer du uppskattar, vad dina barn heter, men hintar också om att en släkting åkt på en sjukdom.

Kan du då förstå att det framstår som att du älskar att prata om dig själv?

En Narcisist kan inte förstå det och gör han det skulle han aldrig erkänna det! Förstår inte varför ni fortsätter försöka när ni ser vilka iq-fiskmås svar ni får. Inte ens när någon försöker hjälpa honom kan han visa såpass mycket mognad att han kan bete sig tillbaka åtminstonde utan allt någon annan säger är en attack på honom och hans glimmrande sir. Äkta Narcisist. Vilket ofta inte ens en psykolog kan tala tillrätta tyvärr
Citera
2021-12-05, 11:18
Medlem
Entjockbanans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Ser att det är diskussion om att man vill hjälpa Rask och så. Jag är lite kluven inför Rask. Å ena sidan är han extremt jävla otrevlig, å andra sidan så kan han ju någonstans inte hjälpa att han är det, samt att han har en familj att ta hand om, som inte gjort någonting.

Det jag försöker göra är att få Rask att förstå att han faktiskt är helt sjukt cringe i dagsläget. Han beter sig på ett patetiskt sätt. Det finns inte mycket att respektera i hur Rask lever sitt liv idag.

Rask har länge haft en känsla av att han är lite finare, lite bättre. Det har varit uppklätt i kavajer, finskjortor, rockar, märkeskläder, dyra solbrillor, mercedesbilar, oxfilé, klockor, ja ni vet. Vad jag vill ha sagt är att det är en väldigt stor kontrast mellan den han vill vara och den han faktiskt är.

Han är arbetslös, går hemma och drar fötterna efter sig, får pengar av sina släktingar för att försörja sig, tigger på kvällarna via Swish, har inte råd att göra grejer med sin familj, bor i en hyresrätt, sitter och munhugger på youtube med sunkigt folk över sunkiga grejer. Han är en luffare rent ut sagt.

Därför kallar jag honom Oxelösundsbaronen. Men det är lite med glimten i ögat. Rask tar det personligt, han tycker att jag slänger runt med öknamn. Det är inte vad det handlar om. Jag vill förmedla till Rask att ingen annan ser den där killen han själv tror att han är, det blir bara patetiskt när ett uppenbart socfall leker flashig. Men det är viktigt att förtydliga, det är inget mot Rask personligen, det är hans beteende som är problemet.

Sen hans gråtande och skyltande med sin psykiska ohälsa är också ett sånt jävla lågvattenmärke. Jag brukar gå tillbaka och kolla ”JAG MÅR INTE BRA”, för det är fascinerande att kolla på när en vuxen man verkligen gör allt för att visa upp hur dåligt han mår. Men mest av allt är det cringe. Det är så sjukt pinsamt att se en 30-åring klämma fram tårar inför en kamera. Jag önskar i all välmening att Rask förstår det och tar ned videon med detsamma. Känner man Rask rätt så är det något han kommer förstå tids nog, och plocka ned för han inser det skämmiga. Precis som med mycket annat han lagt upp på tuben genom åren.

Rask kan få bra stöd och hjälp, det är jag övertygad om. Genom att lära sig att se sig själv ur andra människors perspektiv. Det är hans avsaknad av den egenskapen som gör att han hamnat i en situation där väldigt många tycker illa om honom. Han måste förstå att det inte handlar mycket om att folk bara hatar för hatandets skull. Han har ett beteende som sticker i ögonen på folk.
kan det vara så att du projicerar? Att du egentligen beskriver dig själv rätt mycket med undantag att du inte lägger ut ditt tråkiga liv på youtube? Du skriver noveller där du rabbar samma sak i stort sett varje dag och kväll. Är du hans självutvalda psykolog? Du verkar göra ett dassigt jobb efter Rask kommer inte ändra på sig för att du vill att han gör det. Vad arbetar du med själv ? Du verkar ha mycket tid över att hänga i denna tråd.Hela 609 ni inlägg har du skapat, du måste dyrka Alexander väldigt mycket, nästan lika mycket som micro. Var du sådan i skolan att du gärna vilje mobba någon och stalka?
Citera
2021-12-05, 11:21
Medlem
Citat:
Så det enda som spelar någon som helst roll i livet är att tjäna pengar?
Pengar fyller inte dina barn med kärlek och glädje, en närvarande far som alltid finns där gör däremot det.
Men det är väl du naturligtvis, SJÄLVKLART ju

Va fan har du gått och blivit sosse?

Fy fan!

Trodde du var kapitalist ut i fingerspetsarna...
Citera
2021-12-05, 11:41
Medlem
Citat:
Du kan peka och skratta i grupp för att få medhåll för att själv må lite bra för genom falsk bekräftelse från folk du inte känner som helt saknar relevans i ditt liv, grattis, du är en helidiot =)

Fattar inte heller vad som var felet faktiskt.

Din beef jerky såg helt ok ut. Har själv testat gjort egen beef jerky.

Dock i första videon som mumsbulle länkade där du bjöd på white trash middag till dig själv var ju med glimten i ögat. Dock så biffen för jävla tråkig ut. Grå o jävlig men kan iofs bli så i vaccumpackningen med. Välj bättre biff helt enkelt.

Nä, resten av tråden jag slickar inte Rask röv för kolla min posthistorik men rätt ska vara rätt.
Citera
2021-12-05, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Entjockbanan
kan det vara så att du projicerar? Att du egentligen beskriver dig själv rätt mycket med undantag att du inte lägger ut ditt tråkiga liv på youtube? Du skriver noveller där du rabbar samma sak i stort sett varje dag och kväll. Är du hans självutvalda psykolog? Du verkar göra ett dassigt jobb efter Rask kommer inte ändra på sig för att du vill att han gör det. Vad arbetar du med själv ? Du verkar ha mycket tid över att hänga i denna tråd.Hela 609 ni inlägg har du skapat, du måste dyrka Alexander väldigt mycket, nästan lika mycket som micro. Var du sådan i skolan att du gärna vilje mobba någon och stalka?

Har aldrig påstått att jag har ett jättekul liv? Varför skulle jag uppge vad jag sysslar med på dagarna, FB är ett anonymt forum, man behöver inte outa sig själv?

Jag har inga problem med folk som är dagdrivare och luffare faktiskt, jag har bara problem med luffare som utger sig att vara någon hotshot, jetsetsnubbe som lever la vida och bär samhället på sina axlar när man i själva verket är en latmask som inte ens har råd att köpa julklappar till sina barn.

Men du verkar ha gott om tid att diskutera skribenterna istället för att hålla dig till ämnet. Kom in i PM istället om du har problem med mig, din jävla tomte.
Citera
2021-12-05, 11:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Weak
Jävlar vilken nattsvart tråd.

10 pers som hatar på en kille som lagt upp lite videos på nätet.

Hur fan är det möjligt att mänsklighetens absoluta bottenskrap kan samlas i en och samma tråd?

Satan vilket mörker, här vill man aldrig hamna igen.

Sluta gärna ljug om att ni jobbar och har ett bättre liv än killen ni mobbar. Det är fan "cringe" om något, idioter.

Du är ny på flashback ser jag!

Välkommen till tråden.

Gillar du Rask content? Jag personligen kan uppskatta vissa gamla saker men senaste har varit för jävla tråkiga.
Citera
2021-12-05, 11:58
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Froge
Jasså det har du inte? Du känner inte alls igen det? https://youtu.be/tyTJ3GjF9SI?t=358 Voila!

Fräscht sagt.
Psyket bedömde inte att hulkandet nådde upp till en nivå för LPT -- vilket används för människor som lider av grav psykisk ohälsa med suicid.

Hulkandet, snorandet och lite frampressade tårar räckte ju däremot till en till video där den "svårt lidande av psykisk ohälsa" sliter fram kameran och kör en scen för sina följare. Det gav tittare.

Alltid hög komik på den där.
Citera
2021-12-05, 12:32
Medlem
knark-kungens avatar
Varför äter inte Rask xanor mot sin kraftiga panikångest?
Citera
2021-12-05, 13:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Varför äter inte Rask xanor mot sin kraftiga panikångest?

Det har han säkert gjort i alla livesändningar som spårat ur där han undvikit att visa sitt nylle i bild utan skickat fram frugan och man hör alla möjliga dumma idéer flöda som har låtit skrämmande likt en benzopåverkad person.
Men iakttagelser baserat på erfarenhet får man ju inte göra för man känner inte Bajsbaronen då är ingenting av det han gör som finns på video sant det är bara villfarelser 😂🤦‍♂️
Citera
2021-12-05, 13:34
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fisosgrisos
Det har han säkert gjort i alla livesändningar som spårat ur där han undvikit att visa sitt nylle i bild utan skickat fram frugan och man hör alla möjliga dumma idéer flöda som har låtit skrämmande likt en benzopåverkad person.
Men iakttagelser baserat på erfarenhet får man ju inte göra för man känner inte Bajsbaronen då är ingenting av det han gör som finns på video sant det är bara villfarelser 😂🤦‍♂️
Benzobaronen måste ha lugnade för att må bra, ångesten har absolut ingenting att göra med hans dagdrivande parasiterande livsstil som Trosas största loserfarsa.

Jag undrar vad soc tycker om konceptet sälja bilen för att ha råd att köpa presenter, är det så kickass som Rask gärna vill tro?
Citera
2021-12-05, 13:38
Medlem
Nu när Uthängningsbaronen är avstängd hoppas jag att alla tar tillfället i akt och vilar ordentligt. Han har ju ’piskat oss rätt duktigt’ senaste veckan.

Om du läser det här Alex: Ta ett break, kom inte tillbaka. Tråden var död innan du gled in och började veva. God jul!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in