2021-12-11, 13:36
Medlem
talad13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Jo, en stor skillnad är dock all LB tog hand om sin familj, arbetade och levde ett gott liv, tills hans sjukdom bröt ut. Tyvärr förstod inte psykvården/sjukvården allvaret, förren det var för sent.
Han raserade hela sitt liv
Rasken däremot har glidit på räkmackor som pappa och farfar betalat,
LB var inte pompös, girig, elak. Han förlorade sitt förstånd, men han var inte utstuderat vidrig, han gjorde omdömeslösa saker, som inte alltid var bra, han äcklade många, men han var inte elak. Han var sjuk.
Rasken däremot, han tar minsta sandkorn och bygger slott av, som sen ska outas offentligt, eller "raskas". Det som kommer ur hans mun är bara lögner, det som jag drar paralellen till är snarare Fe*erley och hans Ursula..
Vem är Alexander egentligen?
Han har ett storhetsvaninne som luktar skit. Ingenting blir bra och han satsar sin familj i hopp om att "bli" någon, ett varumärke..
Vem vill ha kallingar med caaal fredrik alexander rask på linningen? Jag tycker synd om hans förståndslösa ungdomar som inte förstår bättre än att tycka han är cool?
Han begår regelbundet fiffel och fuffens, allt för en story. Att han sen nekar, gör inte det hela ogjort
Skönhetsprodukterna, för män, som blev unisex, nu även med parfym för 1000:- ebdast ett dumhuvud eller köper någonting via raskens företag, som inte finns. På hemsidan, som består av ett slafsverk, fullt av stavfel, så finns inget organisationsnummer. Klickar man på info om företaget kommer man till framställningen av cbd, något han hyllar i droppform och kräm. Sen allt snusande, hade det inte varit lämpligare om han kört på snuskonceptet från början? Han höll på för många år sen och testade, gjorde eget mm
Hade han lagt ner eget arbete på 1 sak, hade det kanske kunnat gå. Jag får sån jävla lust att åka dit, så han inte kan säga att han inte vet hur jag ser ut, för han lyssnar inte om han inte vet det..han kan få veta vad min mormor heter, då det verkar vara en måttstock som han rättar sig efter.

Ja LB levde ju någorlunda asketiskt iallafall, inget storhetsvansinne utan ganska ödmjuk men bara helt fel ute.
Rask har ju tyävrr bidragit till att LBs liv sluta som det gjorde, tragiskt hursomhelst.

Men jag kan tänka mig vad Rasks kids får uppleva i skolan, var inte jättelänge sen jag gick i skolan men redan på den tiden satt folk med YouTube och skit på smartphones. Några spelade upp YouTube videos för alla som en i gruppen hade gjort, bara för att jävlas.

Fatta Rasks ungar i den situationen? I högstadiet eller gymnasiet, fy fan säger jag bara. Hoppas de klarar sig undan den skiten, än att någon drar igång Rask på mobilen med hans nya hit "Sug min kuk".
Men med absolut största sannolikhet kommer kidsen bli påminda flertalet gånger om BB.

Som vanligt, Rask har inget tänk överhuvudtaget på hur andra kommer att må eller känna som konsekvens av hans handlingar.
Citera
2021-12-11, 13:49
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Jag vet inte om det är rätt tillfälle att lämna skithögen, om jag var henne skulle jag försöka få igen lite pengar, hon har ju ändå mammat honom och försörjt honom i hela hans vuxna liv, vem ska ta över det ansvaret, U? Alex? lol
Hon lär inte få igen några pengar genom att stanna, tvärtom bara tvingas punga ut med mer sekiner.

Citat:
Ensamstående mamma med 3 barn och en halv miljon i skulder söker ny karl, ett plus om du har ett arbete och inte försöker slå igenom som rappare/youtuber lol.
Det skulle ge bra mycket bättre förutsättningar för ett bättre liv än att stanna och gå under.
Citera
2021-12-11, 13:55
Medlem
123....s avatar
Den här sekvensen är rätt talande på hur Lögn och Manipulationsbaronen fungerar..
Klippet är från Cluee News kanal och lades upp 6 juni 2019 eftersom Bajsmannen trots att han ständigt hävdar att han kan "backa upp och står för vad han säger" Tar Ner klipp han inte längre vill Stå För eftersom andra bevisat motsatsen..
Här sitter han URSINNIG över att vi i "1000 år" varit jobbiga mot honom som ifrågasatt sanningshalten gällande "hundaffären", VI SKA FAN DROPPA DET!, och gå vidare, då han REDAN SNACKAT OM DET ... TUSEN ÅR.. har det gått i hans värld där vi varit jobbiga svin som ifrågasätter vad han säger trots att han HUR MÅNGA GÅNGER SOM HELST FÖRKLARAT HUR DET LIGGER TILL!!.... Och i dag ytterligare "TUUUSEN År Senare" erkänner han att -HAN LJÖG HÄR!.. -Och det med YTTERLIGARE EN LÖGN, om vilka summor han lurade folk på till hundköpet ..
Sedan anser han sig bevisa att det inte köptes någon Baltmerca för Hundsvindlar-Pengarna då han visar upp ett lånekontrakt med sin farfar med en summa -Av En del av vad bilen kostade, precis som att The Issue varit att folk påstått att han tiggt ihop hela summan till bilen genom att lura folk att skänka pengar till en hund

https://www.youtube.com/watch?v=lbmuX5LE5Ig&t=344s

Vidare har jag noterat att han efter sin "In-Da-Hood-Gangster-Wannabe" låt (Vars musiktyp han förövrigt fördömt i en video där han lät Dubbelnuggen i sig komma fram igen för femtielfte gången) där han sjunger om sina "Blodiga Knogar", släppt en uppföljare som heter Sug Min Kuk.... Edward och Walter kommer att "bli kungar" i skolan med en sån hipp farsa... Or Not..
What's next? En ytterligare ansiktstatuering kanske för att fundamentalt cementera din image av White Trash? Eller kanske en Favorit I Repris I form av Visa Bajset?

Det finns en annan odödlig tråd här på Forat nämligen den om bildmanipulatören Terje som fått ett verb uppkallat efter sig, hans tråd borde legat i träda för länge sedan precis som anledningen till trådens uppkomst borde varit helt glömd och inte längre alls ockupera människors tankar, men bägge ni två fortsätter att leva i lögner och med en dåres envishet fäkta med armarna för att hävda att det ni säger är sant och att ni är extraordinära på det området..
Du är en blandning av Papinik och Terje, Du vill vara tuff och ball som Papi men saknar förståndet att gå under jord när pinsamheten i beteendet med lögner och hittepå nått himlens höjder, ochTerjes sätt att i Oändlig Tid fortsätta ljuga och täcka upp gamla lögner med nya för att framställa dig själv i en bättre dager..

För din farfar Alfs skull, om inte annat, väx upp för fan och sluta bete dig som den människa Du Visuellt ger sken av att vara ....
Senast redigerad av 123.... 2021-12-11 kl. 14:05.
Citera
2021-12-11, 14:07
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Hon lär inte få igen några pengar genom att stanna, tvärtom bara tvingas punga ut med mer sekiner.

Det skulle ge bra mycket bättre förutsättningar för ett bättre liv än att stanna och gå under.
Jag tror att BB liv kommer ta samma vändning som Fredriks när Thessan säger hasta luego psycho.

Den medberoende stackars Alf kommer låta parasiten bo i uthuset som Fredrik fick, tills han försöker sälja Alfs bil för att köpa mer oxy.

Imorgon försvinner dagdrivarens blockering, kanske kommer han in och synar våra lögner och berättar vilket perfekt förhållande han och Thess har.
Citera
2021-12-11, 14:12
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Jag tror att BB liv kommer ta samma vändning som Fredriks när Thessan säger hasta luego psycho.

Den medberoende stackars Alf kommer låta parasiten bo i uthuset som Fredrik fick, tills han försöker sälja Alfs bil för att köpa mer oxy.

Imorgon försvinner dagdrivarens blockering, kanske kommer han in och synar våra lögner och berättar vilket perfekt förhållande han och Thess har.
Ja han är totalberoende av T - inte bara ekonomiskt, utan för hela sin image och självkänsla. Utan henne är han inget.

Klart han kommer dyka upp och "sätta alla på plats" när han "ger så de tiger" ... Han är ett stort skämt.
Citera
2021-12-11, 14:14
Medlem
123....s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113

Precis, måste vara en mardröm att sitta i en sådan ekonomisk rävsax och samtidigt vara gift med en arbetsskygg Lodis med total oförmåga att hantera pengar om det någon gång kommer in lite extra ....
Citera
2021-12-11, 14:20
Han sa häromdagen att han inte är kontrollerande eller svartsjuk, att han inte alls avbryter när hon pratar, fast det är hans kanal?! Varför ska hon sitta framför förnedringstuben?
Han sa att eftersom Tessan har levt i ett sånt förhållande med en kontrollerande kille, så vet hon hur det är, ungefär. Minns inte ordagrant. Saken är att han lägger orden i hennes mun, sen "ger han henne chansen att bekräfta" att han har rätt.
När hon lajvade häromkvällen och A vaknade, då var det ingen reaktion från kick-ass farsan, han var i köket. Kanske han var upptagen med att packa varor?
Än sålänge står bilen på honom, vilken dag kommer bli vändningen när Tessan drar?
Citera
2021-12-11, 14:37
Medlem
123....s avatar
Citat:
Han sa häromdagen att han inte är kontrollerande eller svartsjuk, att han inte alls avbryter när hon pratar, fast det är hans kanal?! Varför ska hon sitta framför förnedringstuben?
Han sa att eftersom Tessan har levt i ett sånt förhållande med en kontrollerande kille, så vet hon hur det är, ungefär. Minns inte ordagrant. Saken är att han lägger orden i hennes mun, sen "ger han henne chansen att bekräfta" att han har rätt.
När hon lajvade häromkvällen och A vaknade, då var det ingen reaktion från kick-ass farsan, han var i köket. Kanske han var upptagen med att packa varor?
Än sålänge står bilen på honom, vilken dag kommer bli vändningen när Tessan drar?

Han lägger orden i hennes mun Precis Exakt hela Tiden.. Precis som han avbryter henne..
Han talar jämt och ständigt om vad hon Tycker, och Tänker, och hon viker alltid ner sig med detsamma för hans härskarteknik
Själva avbrytande har han för tillfället försökt bättra sig en aning på, men inte för han insett hur otroligt fult det är, utan för att han efter all kritik som vanligt vill hävda motsatsen och vill visa att alla vi andra har fel..

Men, men, det kommer snart att vara som bortblåst och "all in" avbryteriet kommer snart att vara tillbaka då annat kommer i hans tankeverksamhet....
Citera
2021-12-11, 15:38
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kommer-vara-anon
Satan, när ni sitter och jiddrar om "Sug min kuk" hela tiden, så har jag ju fått sitta och lyssna på Shazaam - "Dissen" hela morgon. Grymt bra låt, bara så där 1,1 miljoner visningar på Youtube. Fattar ju vart idén kom från för Rask.
Armann i Music Görnings Podcaster gjorde en skämtlåt bara någon dag innan Rasks skräplåt, där Armann upprepade "sug min kuk" över beatet till "I'll Be Missing You". Armanns låt var otroligt kul, medan Rask lyckas miss målet med flera mil. Jag vet inte om allt detta bara var ett sammanträffande, för jag tror inte Rask lyssnar på MGP, men värt att nämna.
Citera
2021-12-11, 15:42
Medlem
Vad är rask mentala ålder? Fysisk 31 men mentalt. Dagens live döps till sprutgrädde och analsex, glöm inte att de här är hans jobb, kuk låten behöver vi inte gå in på. Man märker kvällar som t kör live så blir många irriterade när rask kommer in och börjar med sitt barnsliga beteende, det är inte kul längre.
Citera
2021-12-11, 15:44
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av razerdayzer
Vad är rask mentala ålder? Fysisk 31 men mentalt. Dagens live döps till sprutgrädde och analsex, glöm inte att de här är hans jobb, kuk låten behöver vi inte gå in på. Man märker kvällar som t kör live så blir många irriterade när rask kommer in och börjar med sitt barnsliga beteende, det är inte kul längre.
Han är fortfarande tonåring mentalt. Snart kommer nog E att gå om honom i intellekt och mognadsgrad och bryta kontakten med slashasen.
Citera
2021-12-11, 15:45
Avstängd
Citat:
Jo, en stor skillnad är dock all LB tog hand om sin familj, arbetade och levde ett gott liv, tills hans sjukdom bröt ut. Tyvärr förstod inte psykvården/sjukvården allvaret, förren det var för sent.
Han raserade hela sitt liv
Rasken däremot har glidit på räkmackor som pappa och farfar betalat,
LB var inte pompös, girig, elak. Han förlorade sitt förstånd, men han var inte utstuderat vidrig, han gjorde omdömeslösa saker, som inte alltid var bra, han äcklade många, men han var inte elak. Han var sjuk.
Rasken däremot, han tar minsta sandkorn och bygger slott av, som sen ska outas offentligt, eller "raskas". Det som kommer ur hans mun är bara lögner, det som jag drar paralellen till är snarare Fe*erley och hans Ursula..
Vem är Alexander egentligen?
Han har ett storhetsvaninne som luktar skit. Ingenting blir bra och han satsar sin familj i hopp om att "bli" någon, ett varumärke..
Vem vill ha kallingar med caaal fredrik alexander rask på linningen? Jag tycker synd om hans förståndslösa ungdomar som inte förstår bättre än att tycka han är cool?
Han begår regelbundet fiffel och fuffens, allt för en story. Att han sen nekar, gör inte det hela ogjort
Skönhetsprodukterna, för män, som blev unisex, nu även med parfym för 1000:- ebdast ett dumhuvud eller köper någonting via raskens företag, som inte finns. På hemsidan, som består av ett slafsverk, fullt av stavfel, så finns inget organisationsnummer. Klickar man på info om företaget kommer man till framställningen av cbd, något han hyllar i droppform och kräm. Sen allt snusande, hade det inte varit lämpligare om han kört på snuskonceptet från början? Han höll på för många år sen och testade, gjorde eget mm
Hade han lagt ner eget arbete på 1 sak, hade det kanske kunnat gå. Jag får sån jävla lust att åka dit, så han inte kan säga att han inte vet hur jag ser ut, för han lyssnar inte om han inte vet det..han kan få veta vad min mormor heter, då det verkar vara en måttstock som han rättar sig efter.

Mycket bra inlägg!

Finns inte på kartan att jämföra LB och Rask. Den ene en ansvarsfull familjefader, omtyckt gymnastiklärare och en stöttepelare i samhället som blev psykiskt sjuk och utvecklades till kliniskt vansinnig inför öppen ridå. Detta pga av att han föll helt mellan stolarna i vår vårdapparat som han bidragit med skattemedel till i så många år.
Och ivrigt påhejad, hetsad och uppmärksammad av kräk som just Rask - En myglande äcklig latmask. En parasit, en simulant som med alla medel vill leva på samhället, inte i det. På människor, inte med dom.

En ansvarslös och talanglös lätting som sätter sig själv långt framför sin familj och sin släkt. En uppviglare och hetsare mot vem som helst för att vända spotlighten från sin egen ytterst tvivelaktiga och motbjudande person.

Jag kände inget annat än vånda och sympati/empati för både LB och hans närmaste det lilla jag såg av hans sammanbrott.
Rask har jag bara velat sparka i pannan sen första gången jag klickade på en video och hörde hans "Hej alla framstjärtar" och lusten blev inte mindre ju längre videon framskred och jag såg hans exploaterande av faderns prekära situation, fabulerande om dödshot och tiggande från småbarn.

Avsky är ett mkt milt ord för mina känslor när det gäller Kaaaaal Fredrik.
Senast redigerad av GylleneUttern2 2021-12-11 kl. 15:48.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in