2021-12-04, 14:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Fan jag missade dagsliven i nya tröjan men misströsta ej går att se fortfarande.

https://youtu.be/ZJa5LUt0VWo

"Vet ni vad, ni ska inte swisha mig alls den här liven, den här liven är inte till för nått sånt och jag sitter inte här och söker sympati utan jag är live nu bara för att skingra tankarna lite" -Rask 2021

Kul o se va han har ljugit ihop idag 😊 Accepterare hans förfrågan om en debatt och skickade ett PM då han påstod ingen vågade. Ett svar på det lyser fortfarande med sin frånvaro, var även detta en lögn tro? Han behöver grov hjälp med sina konstanta lögner
Citera
2021-12-04, 14:07
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Fan jag missade dagsliven i nya tröjan men misströsta ej går att se fortfarande.

"Vet ni vad, ni ska inte swisha mig alls den här liven, den här liven är inte till för nått sånt och jag sitter inte här och söker sympati utan jag är live nu bara för att skingra tankarna lite" -Rask 2021
46:05 - "Det är väl klart jag söker sympati, för fan! All...det är klart jag gör! Jag, jag, allt bra, få mig att må bra, vad fan!"
Citera
2021-12-04, 14:21
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
46:05 - "Det är väl klart jag söker sympati, för fan! All...det är klart jag gör! Jag, jag, allt bra, få mig att må bra, vad fan!"
Det är kämpigt för våran Bajsbaron just nu, han berättade anledningen till att bilen ska säljas, paret måste köpa julklappar till barnen och betala räkningar, jag gissar att kronofogden varit förbi, måste vara dyra dom där blancolånen.

34:00 för er som vill se.
Citera
2021-12-04, 14:42
Citat:
Ursprungligen postat av Froge
Från hans tiggarlajv just nu: Bilen säljs för att ha råd med julklappar till barnen och betala vissa räkningar. Herregud alltså.

Det är för övrigt ett år sedan han kom tillbaka från sin sjukskrivning (pga sin ångest). Ett år senare och det är fortfarande hans go-to ursäkt för att inte jobba.
Men han hade väl sålt guld och fått 6000:- som skulle gå till julklappar? Vad hände med det?
Citera
2021-12-04, 14:50
Medlem
Romanche92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlexxHooker
Detta är något ni ljugit ihop själva i alla år.
Jag har inte blockat en själ, jag tar till och med gärna diskussioner med i min live, det säger jag i så gott som varje live, och om man faktiskt kikar så ser man detta.
Det enda som blockeras är spam, det är pissjobbigt.
Dock mår therese dåligt av sådant och har själv uppmanat mina moderatorer att radera sådant när hon är live, och det köper jag.

Fast det stämmer inte, i Rask's lives så ifrågarsätter han ofta att Moderaterna inte ska blocka. Och det blir hela tiden "Varför blockar ni"? o.s.v.

Men när T sitter i liven blir det block så det stämmer inte helt och hållet med vad du säger vad som försiggår i hans live
Citera
2021-12-04, 14:52
Medlem
Citat:
Det är kämpigt för våran Bajsbaron just nu, han berättade anledningen till att bilen ska säljas, paret måste köpa julklappar till barnen och betala räkningar, jag gissar att kronofogden varit förbi, måste vara dyra dom där blancolånen.

34:00 för er som vill se.

Han fryser och värmer sig med en flaska, ett par minuter senare ”jag hackar tänder men fryser inte ens” Han öppnar även med ”Jag har inte ätit på en vecka” ett par minuter senare så tvingar han i sig mat. Dehär är ingen live för Swish utan för att ”skingra mina tankar” men justerar ändå swishnummret för att ”Therese sa det”
”Detta är inte för att få sympati” en stund senare ”klart som fan jag söker sympati”

Alltså drar denna mytoman precis allt han säger ur arslet och hittar på vart efter han pratar och glömmer bort att han sitter och ljuger eller vad är det för fel på människan? 🤔
Citera
2021-12-04, 14:57
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fisosgrisos
Han fryser och värmer sig med en flaska, ett par minuter senare ”jag hackar tänder men fryser inte ens” Han öppnar även med ”Jag har inte ätit på en vecka” ett par minuter senare så tvingar han i sig mat. Dehär är ingen live för Swish utan för att ”skingra mina tankar” men justerar ändå swishnummret för att ”Therese sa det”
”Detta är inte för att få sympati” en stund senare ”klart som fan jag söker sympati”

Alltså drar denna mytoman precis allt han säger ur arslet och hittar på vart efter han pratar och glömmer bort att han sitter och ljuger eller vad är det för fel på människan? 🤔
Synapserna går raka vägen från hjärnbarken till munlädret utan att ödsla någon tid på att mellanlanda i något som kan liknas vid tankeverksamhet. Han gör allting snabbare än genomtänkt, vilket är varför han gång på gång misslyckas med sina projekt. Jag väntar fortfarande på nästa avsnitt av snuskanalen och hoppas på en recension av något unikt, typ Ettan portionssnus.
Citera
2021-12-04, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
Baronen var extra needy idag, han behöver sova, äta och mysa tydligen.
Citera
2021-12-04, 15:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Men han hade väl sålt guld och fått 6000:- som skulle gå till julklappar? Vad hände med det?

När sa han det? Med tanke på T’s skulder så har väl pengarna gått till annat.

Dom behövde bilen ”mer än någonsin” men tvingas ändå sälja den. Då vet man att läget är desperat. DAGS ATT TA ETT JOBB KANSKE BARONEN? Fjolla.
Citera
2021-12-04, 15:53
Citat:

Ja, varför ursäkta sig och dessutom byta swishnummer mitt i?
Åjnevåjne, han kan inte äta eller dricka, har inte gått i sig någonting på en vecka, senare kommer han på att han åt tacos till middag, och tacochips innan läggdags, räkmackan då? Tänker jag? Kom han på efter att ha fått kommentarer om det märkliga i att sitta och smörja kråset, vlogga om det, söka stöd? När mamma ligger på operation.. operation, det var väl snarare biopsi?
Men han vet bäst, söker inte sympati, det är psykiskt, se så jag skakar.. jag glömde riskudden i mammas bil, vetekudde, vad är det? Vad innehåller en sån? Jag har gjort min riskudde själv, för jag ville ha en stor, jag har aldrig sett en så stor, den går knappt in i micron, jag tog ett örngott och fyllde med flera kilo jasminris, in i micron i 10 minuter...någon påpekar att fukt behövs, för att inte bränna, varför det...
Att titta/lyssna på honom, där han säger emot sig själv konstant, svarar på hur barnen tar det, då är E orolig fuck cancer, vad gör barnen, de spelar, tessan kollar serier..

Finns ingen ände på rasks lidande, dessutom vad är oddsen på att två människor får cancer med en månads mellanrum, precis innan jul?

Enkelt svar: det kallas livet.

Sen är han förundrad över att när han kollar klockan är den alltid 21:21 eller 11:11, eh
Vad fyller han dagarna med? Nada. Klart att klockan visar likadana siffror, återkommande? Tiden går framåt, det är rasken som vägrar göra någonting för att må bättre.
Härlig helg för grabbarna, pappa vid datorn, mamma i sängen med seriemaraton, killarna spelar.. A då?
Kan det vara så att raskens cbd är slut nu igen?
Citera
2021-12-04, 15:54
Citat:
Ursprungligen postat av Froge
När sa han det? Med tanke på T’s skulder så har väl pengarna gått till annat.

Dom behövde bilen ”mer än någonsin” men tvingas ändå sälja den. Då vet man att läget är desperat. DAGS ATT TA ETT JOBB KANSKE BARONEN? Fjolla.
Det var antingen i hans hetssvarande i tråden, eller i live, senaste dagarna iallafall
Citera
2021-12-04, 15:55
Medlem
Det är ändå imponerande. Om jag hade befunnit mig i familjens situation (vilket jag aldrig varit i närheten av eftersom jag har både utbildning och drivkraft) Hade jag spenderat dagarna i telefon, på mail, personliga företagsbesök mm för att till varje pris ta ett eller flera jobb. Med vad som helst, inga lönekrav, för att lösa situationen.

Men baronen fryser och behöver mest av allt tips för värmning av vetekuddar och om varmvattensflaskan ska vara i armhålan eller under pungen för att ge bäst effekt.

Nu innehar baronen troligtvis sveriges värsta CV oavsett, så frågan är om det är lönt att gå den vägen även om han skulle vilja eller tvingas till jobbsökande.

Edit: Riskuddar var det tydligen tal om, ine vetekuddar.
Senast redigerad av Stallhagen 2021-12-04 kl. 16:02.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in