2022-03-16, 23:31
Citat:
Ursprungligen postat av Ken-Ring-Inte
Inget slår ju den första CP-låten https://youtu.be/7buEhZ9JXag
Ja, den är ju en bombäkta klassiker.
Citera
2022-03-16, 23:33
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lovedrug
Magmysmicke hälsar att han tänker anmäla Rask, "den jävla idioten", om Rask fortsätter skapa videos. Mikael vill även ha hjälp med att skapa ett adsense-konto och om det går vägen så ska Mikael köpa en ny frys och spara till sitt körkort.
Jag hoppas han verkligen går vidare och anmäler. Jag tror han sagt det tidigare utan att faktiskt anmäla - men enda möjligheten för M att stoppa Rask är nog just anmälan.
Citera
2022-03-16, 23:36
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Jag hoppas han verkligen går vidare och anmäler. Jag tror han sagt det tidigare utan att faktiskt anmäla - men enda möjligheten för M att stoppa Rask är nog just anmälan.
Nejnejnej, det blir ingenting av detta. Magmysaren anmäler alla till höger och vänster. Han har polisen i Södertälje på snabbnummer. Det finns inte ett enda troll i hela trollsvansen som Micke inte någon gång har nämnt i en av sina virriga polisanmälningar. Polisen arkiverar alla knivmys-Freddes okynnesanmälningar i det stora runda arkiv som står ute på polishusets bakgård.

Nu är Maghöken för övrigt live. Ska bli roligt att se hur många sekunder det tar innan han gnäller om Rask.
Citera
2022-03-16, 23:38
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetsskygg
Nejnejnej, det blir ingenting av detta. Magmysaren anmäler alla till höger och vänster. Han har polisen i Södertälje på snabbnummer. Det finns inte ett enda troll i hela trollsvansen som Micke inte någon gång har nämnt i en av sina virriga polisanmälningar. Polisen arkiverar alla knivmys-Freddes okynnesanmälningar i det stora runda arkiv som står ute på polishusets bakgård.
Det Rask gör mot Micke är solklart förtal och solklara trakasserier. Micke kan ju också visa på film att han gång på gång sagt till Rask att lämna honom i fred.
Det finns inga skäl att inte anmäla Rask.

Han kan behöva hjälp med att strukturera anmälan - men anmäla bör han.
Citera
2022-03-16, 23:44
Citat:
Det Rask gör mot Micke är solklart förtal och solklara trakasserier. Micke kan ju också visa på film att han gång på gång sagt till Rask att lämna honom i fred.
Det finns inga skäl att inte anmäla Rask.
Problemet för Micke är samma som för pojken som ropade varg. Om du spenderar femton år med att polisanmäla Leverantörskompaniet och Johannes Di Matteo och Carl Stenlurd för att de saboterar jakten på magmys så kommer även den enda vettiga anmälan du gör att hamna i samma sopkorg.

Micke har sig själv att skylla. Han är en meme och det spelar ingen roll att Rask har spelat in ett par videos om honom. Det har gjorts poddar om Micke. Twitchstreamers har deltagit i mobbandet. Det har hotats och skickats kukbilder och tramsats sedan Lunarstorms tid och allt detta har skapat en situation där Micke är närmast lovligt byte. Hans kommun skäms och håller ner huvudet. Ingen kommer att agera på ett skit, så du får helt enkelt hitta något annat sätt att jävlas med din nemesis Rask.
Citera
2022-03-16, 23:46
Medlem
area50s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikkka
Bombäkta tjocktv med en ny Raskhit.

https://www.youtube.com/watch?v=1ARfRCJjmR4
Nu har baronen själv kommenterat klippet "Kan inte du göra ett intro till min kanal? detta är det roligaste jag sett på länge, skrattade hjärtligt! =)"
Visst, Rask. Vi vet alla hur butt-hurt du egentligen känner dig.
Citera
2022-03-16, 23:49
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Problemet för Micke är samma som för pojken som ropade varg. Om du spenderar femton år med att polisanmäla Leverantörskompaniet och Johannes Di Matteo och Carl Stenlurd för att de saboterar jakten på magmys så kommer även den enda vettiga anmälan du gör att hamna i samma sopkorg.

Micke har sig själv att skylla. Han är en meme och det spelar ingen roll att Rask har spelat in ett par videos om honom. Det har gjorts poddar om Micke. Twitchstreamers har deltagit i mobbandet. Det har hotats och skickats kukbilder och tramsats sedan Lunarstorms tid och allt detta har skapat en situation där Micke är närmast lovligt byte. Hans kommun skäms och håller ner huvudet. Ingen kommer att agera på ett skit, så du får helt enkelt hitta något annat sätt att jävlas med din nemesis Rask.
Det blir inte mer okej för att det är många som trakasserar och förtalar - tvärtom.

Om någon kliver in med en strukturerad anmälan där polisen får ett sorterat material i handen så kommer de att titta på det.
Det är inte så att människor blir helt skyddslösa för att de ringt polisen tidigare eller blivit trakasserade och förtalade tidigare.

Micke bör anmäla Rask (och kanske fler)
Citera
2022-03-16, 23:52
Medlem
Lobbaaans avatar
CP-KRIGET fortsätter! Ännu en sömnlös natt skall komma där både Magkukmannen och Bajsbaronen vässar sina vapen.

Än så länge har Magkukmannen övertaget på Rask men det börjar gå utför, vi får se hur länge det tar innan han gör bort sig. Kan nog hålla med tidigare postare att det är fullt möjligt att Rask är bipolär, tar han mediciner?
Citera
2022-03-16, 23:57
Citat:
Det blir inte mer okej för att det är många som trakasserar och förtalar - tvärtom.
Jodå. Ingen rök utan eld.

Citat:
Om någon kliver in med en strukturerad anmälan där polisen får ett sorterat material i handen så kommer de att titta på det.
Du då, menar du? Du skulle mycket väl kunna spendera en vecka på att gå igenom gamla magmysklipp för att strukturera upp en anmälan i syfte att skydda en empatistörd sexualförbrytare från en Youtubeclown. Du är så kåt på att jävlas med Rask att det blir fånigt.

Det är det som skiljer roliga troll från patetiska troll. Båda kan drivas av hat men sättet de patetiska trollen helt går upp i sitt trollande gör att det roliga försvinner i allt det sorgsna som vi andra ser. Vafan, skicka en hundskit till Rask och så är det bra så.

Citat:
Micke bör anmäla Rask (och kanske fler)
Micke bör överhuvudtaget sluta upp med att anmäla och rapportera allting han råkar ut för. Men det är väl en del av hans många skruvade diagnoser, autister brukar ha en övertro på auktoriteter.
Citera
2022-03-17, 00:03
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Jodå. Ingen rök utan eld.
Skitsnack. Rask ljuger vilt om många i sina videor.

Citat:
Du då, menar du? Du skulle mycket väl kunna spendera en vecka på att gå igenom gamla magmysklipp för att strukturera upp en anmälan i syfte att skydda en empatistörd sexualförbrytare från en Youtubeclown. Du är så kåt på att jävlas med Rask att det blir fånigt.
Det skulle jag absolut kunnat göra om jag hade tid att avsätta för det. Det har jag inte. Dessutom är någon som Micke känner mer lämpad för att hjälpa till med att strukturera upp anmälan och vad som skall med och vad som inte är relevant.

Citat:
Det är det som skiljer roliga troll från patetiska troll. Båda kan drivas av hat men sättet de patetiska trollen helt går upp i sitt trollande gör att det roliga försvinner i allt det sorgsna som vi andra ser. Vafan, skicka en hundskit till Rask och så är det bra så.
Jag har inte en aning om vilken inbördes ordning, vilka drivkrafterna är eller er trolls kultur i övrigt ..
Det är väl inte heller särskilt relevant för tråden. Den handlar om Rask och inte om er troll.

Citat:
Micke bör överhuvudtaget sluta upp med att anmäla och rapportera allting han råkar ut för. Men det är väl en del av hans många skruvade diagnoser, autister brukar ha en övertro på auktoriteter.
Nej, det bör han inte. Han bör anmäla när det begås brott emot honom.
Senast redigerad av micro113 2022-03-17 kl. 00:12.
Citera
2022-03-17, 00:17
Citat:
Skitsnack. Rask ljuger vilt om många i sina videor.
Det gör han säkert. Han ljuger däremot inte om magkukmannen. Vi som faktiskt vet vem Micke är vet också att det Rask säger är sant. Oavsett vem man sidar med i den här konflikten så är de flesta medvetna om att Mickes kniv- och blodfetisch är verklig. Micke betraktar kvinnor som objekt och ägodelar. Micke hade inte haft några problem med att tvinga en kvinna att magmysa ytterligare 29 gånger även om hon inte hade gillat det efter första gången.

Vi vet detta. Och vi ursäktar inte det i vår iver att dra Rask inför skranket. Den ende som gör detta här är du.

Citat:
Det skulle jag absolut kunnat göra om jag hade tid att avsätta för det. Det har jag inte. Dessutom är någon som Micke känner mer lämpad för att hjälpa till med att strukturera upp anmälan och vad som skall med och vad som inte är relevant.
Fast du har ju tid att skriva 80.000 inlägg på Flashback?

Citat:
Jag har inte en aning om vilken inbördes ordning, vilka driftkrafterna är eller er trolls kultur i övrigt ..
Det är väl inte heller särskilt relevant för tråden. Den handlar om Rask och inte om er troll.
Det är relevant eftersom jag försöker förklara för dig att det är skillnad på troll och troll. När vi trollar Micke (eller Lennart Bladh, eller Mukbang-Maria, eller Herkko Siponen) gör vi inte det för att skada personen vi ger oss på. Det är mestadels "for the lulz". För att få lite skratt och ryggdunkar från de övriga trollen. Det är charmigt och oskyldigt på ett helt annat vis än när någon suger sig fast vid en enda person i syfte att skada denne så mycket det bara går eftersom trollet själv är psyksjuk och saknar spärrar. Då blir det inte roligt längre.

Det är i allra högsta grad relevant för tråden då den senare varianten av troll finns här.

Citat:
Nej, det bör han inte. Han bör anmäla när det begås brott emot honom.
Micke tror att det är ett brott att tumma ner hans Youtubefilmer.
Citera
2022-03-17, 00:34
Medlem
Jag tror rask är avundsjuk på Micke. Micke lever livet rask kan drömma om, eget boende kan sova och vara vaken hur länge han vill, inga barn som stör, har massa diagnoser, får allt betalt, kan leka runt på nätet utan pressen att behöva skaffa sig ett riktigt jobb. Micke är förmodligen mer känd än rask också, kan redigera bättre och är större på sociala medier. Micke har allt det rask nog vill ha och en livsstil som rask drömmer om. Kan väl kanske vara utseendet då som är det enda han inte är avundsjuk på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in