Citat:
Ursprungligen postat av
Arbetsskygg
Jodå. Ingen rök utan eld.
Skitsnack. Rask ljuger vilt om många i sina videor.
Citat:
Du då, menar du? Du skulle mycket väl kunna spendera en vecka på att gå igenom gamla magmysklipp för att strukturera upp en anmälan i syfte att skydda en empatistörd sexualförbrytare från en Youtubeclown. Du är så kåt på att jävlas med Rask att det blir fånigt.
Det skulle jag absolut kunnat göra om jag hade tid att avsätta för det. Det har jag inte. Dessutom är någon som Micke känner mer lämpad för att hjälpa till med att strukturera upp anmälan och vad som skall med och vad som inte är relevant.
Citat:
Det är det som skiljer roliga troll från patetiska troll. Båda kan drivas av hat men sättet de patetiska trollen helt går upp i sitt trollande gör att det roliga försvinner i allt det sorgsna som vi andra ser. Vafan, skicka en hundskit till Rask och så är det bra så.
Jag har inte en aning om vilken inbördes ordning, vilka drivkrafterna är eller er trolls kultur i övrigt ..
Det är väl inte heller särskilt relevant för tråden. Den handlar om Rask och inte om er troll.
Citat:
Micke bör överhuvudtaget sluta upp med att anmäla och rapportera allting han råkar ut för. Men det är väl en del av hans många skruvade diagnoser, autister brukar ha en övertro på auktoriteter.
Nej, det bör han inte. Han bör anmäla när det begås brott emot honom.