2021-11-26, 07:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Så Rasken har gått på pappaledighet och ändå är tråden lika aktiv som när han laddade upp på tuben. Fan han har verkligen kommit in under skinnet på er

Stortuffbiker fortsätter i vanlig ordning med teorier utifrån psykologiska aspekter som den självutnämnde experten han är, Micro är fortsatt fet, bitter och sugen på vin och mumsbulle kandiderar fortsatt till årets förälder med förslag på vad man kan göra med barnen, för denne är så pretto själv och gör allt rätt och riktigt. En dag på soffan tilltalar inte mumsbulle, utan aktiviteter med barnen ska det vara oavsett kroppstemperatur och pågående pandemi.

Allt är sig likt mao.

Det är nästan så att man saknar KungPungPat med sina random utläggningar om livet i texter som storleksmässigt skulle passa in i en uppsats. Men denne lär vi väl numer hitta på närmsta psykmottagning.

Tack för dagliga skrattet, nu ska jag åka och göra något Micro inte gjort på flera år. Nämligen att jobba

Du kanske har missat det, men rask är själv inne och skriver i tråden, han börja skriva här ungefär samtidigt som han gick på pappaledighet, så då är det väl inte konstigt att tråden blir väldigt aktiv när man både kan ställa frågor och få svar till själva personen det skrivs om.
Faktiskt ganska pinsamt inlägg av dig.
Citera
2021-11-26, 07:47
Medlem
Mikkkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Jag undrar hur säkert det är för raskens lilla bebis att vara ensam med sin vårdnadshavare som mår så dåligt och lider av så kraftig psykisk ohälsa. Enligt honom själv drabbas han av panikattacker, som gör honom oförmögen att ens ta hand om sig själv, utan då brhöver han vara i duschen eller badkaret i upp till 6 timmar. Vad händer om han drabbas av sina svåra ptsd-trauma-attacker, med ljus tända runt om, och A är utlämnad åt sitt öde eftersom pappa bara gråter och kroppen krampar? Kanske inte jättebra om hon rullar spåkulan från altarbordet, kan krossa en liten fot. Eller smakar på skäggprodukterna som paketeras på köksbordet, är rökelserna eller cbd-oljan inte sjukt farligt om hon får i sig det? Rasken klarar ju inte av livet, att göra det tråkiga, vuxna. Kom på att det är sjukt äckligt om A hittar sexleksakerna och smakar på.. lösfittorna som pappsen recenserade bar spår av könshår, rentlighet är inte hans grej. Hur länge blir A sittande i nerbajsad eller nerkissad blöja, det är inte skönt för huden, tur att pappa har sitt skäggvax som han säljer och säger ha fantastiska egenskaper mot eksem, torr hud, dålig hy, när pappa blir sådär konstig och ledsen? Panikångest, är nog läskigt att bevittna ur ett litet barns p
erspektiv, vem tar hand om lilla A?

Snart kommer ytterligare en tilläggstext på skäggoljona, funkar även för nedbajsad barnrumpa! Entreprenörsbaronen kan fan det här med branding.

Konstigt att sketet försvann från tråden och vips kom det in nya vitknektar som fäktas lika illa som patrask himself.

Enligt dessa avarter har självklart rask rätt i allt, ljugit gör han sällan, och han ser frisk och hälsosam ut ja.

Kommer va anon har suttit inomhus under pandemin isnart två år och filat på försvarstal av bukkakebaronen.
Citera
2021-11-26, 07:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mikkka
Snart kommer ytterligare en tilläggstext på skäggoljona, funkar även för nedbajsad barnrumpa! Entreprenörsbaronen kan fan det här med branding.

Konstigt att sketet försvann från tråden och vips kom det in nya vitknektar som fäktas lika illa som patrask himself.

Enligt dessa avarter har självklart rask rätt i allt, ljugit gör han sällan, och han ser frisk och hälsosam ut ja.

Kommer va anon har suttit inomhus under pandemin isnart två år och filat på försvarstal av bukkakebaronen.

Hans senaste alias ”Bukkakebaronen” är minst sagt festligt måste jag säga!
Vem i helvete ägnar sig åt såna aktiviteter och skäms inte ens för det 😂
Citera
2021-11-26, 08:05
Citat:
Ursprungligen postat av Kommer-vara-anon
Vad Soc skulle vara nöjda med eller inte vet jag inte. Det jag vet är att om ungarnas skola hade ansett ungarna som understimulerade, eller haft en underutvecklad motorik alternativt bedömt att det sociala samspelet inte fungerade så skulle skolan enligt lag vara tvungen att sätta in stödåtgärder samt orosanmäla. I och med att vi VET att ett antal orosanmälningar redan gjorts, så VET vi att Soc granskat familjen. Alltså borde det rent logiskt vara så att åtgärder hade satts in, om någon som faktiskt träffat familjen och har rätt kompetens samt faktiskt också har en tillsynsmyndighet som granskar ens arbete hade delat din bedömning.

Det blir alltså lite så där att sitta på ett forum och upprepade tillfällen ge råd hur Rask ska uppfostra sin tredje unge, speciellt när minst hälften av råden går tvärt mot de rekommendationer som våra myndigheter givit oss att följa. Speciellt när brott mot dessa rekommendationer kan innebära sjukdom eller död. Huruvida det gör mig till en viktigpetter eller inte, det bekymrade mig mindre.

När det kommer till sociala samspelet, så nja, jag tror inte man har så stor nytta av det som död eller liggandes i en respirator under flera månader. Så jag tror på det där med att följa FoHM när den säger att man ska försöka minska så långt som möjligt på fysisk kontakt med nya människor. Något jag är säker på att Rask lyckats på ett tillfredsställande sätt med, eller så har Soc satt in/planerar att sätta in stödåtgärder för.
Vad vet vi om vad som är sant när det kommer ur raskens mun? Han vet knappt själv vad han sagt. En riktig tönt som när han ställs till svars inte ens vågar visa sig i rätten.. cool kille, förlåt, kick-as farsa🤣🤣
Citera
2021-11-26, 08:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Vad vet vi om vad som är sant när det kommer ur raskens mun? Han vet knappt själv vad han sagt. En riktig tönt som när han ställs till svars inte ens vågar visa sig i rätten.. cool kille, förlåt, kick-as farsa🤣🤣

Vad i mitt inlägg som du citerade är beroende på information från Rask??

Som sagt så VET vi att orosanmälningar har gjorts, och vi VET att Soc är skyldig att så snabbt som möjligt utreda samtliga anmälningar som kommer in. Vilket också gör att vi vet att familjen har granskats, dock inte omfattningen av denna granskning.
Citera
2021-11-26, 08:12
Citat:
Ursprungligen postat av Mikkka

Jag undrar om läkemedelsverket inte måste godkänna raskens skönhetsprodukter? Det kan uppstå allvarliga reaktioner, med tanke på vad han påstår att de har för användningsområden?

Svärmor tex skulle rengöra toan, använde två olika vanliga rengöringsmedel, som reagerade med varandra och det blev en jävla klorgasreaktion.. allt är inte kompatibelt med varandra... jåjåbbaolja..jorå🤜
Citera
2021-11-26, 08:15
Medlem
Citat:
Så Rasken har gått på pappaledighet och ändå är tråden lika aktiv som när han laddade upp på tuben. Fan han har verkligen kommit in under skinnet på er

Stortuffbiker fortsätter i vanlig ordning med teorier utifrån psykologiska aspekter som den självutnämnde experten han är, Micro är fortsatt fet, bitter och sugen på vin och mumsbulle kandiderar fortsatt till årets förälder med förslag på vad man kan göra med barnen, för denne är så pretto själv och gör allt rätt och riktigt. En dag på soffan tilltalar inte mumsbulle, utan aktiviteter med barnen ska det vara oavsett kroppstemperatur och pågående pandemi.

Allt är sig likt mao.

Det är nästan så att man saknar KungPungPat med sina random utläggningar om livet i texter som storleksmässigt skulle passa in i en uppsats. Men denne lär vi väl numer hitta på närmsta psykmottagning.

Tack för dagliga skrattet, nu ska jag åka och göra något Micro inte gjort på flera år. Nämligen att jobba
-Har Rasken gått på pappaledighet? Han är ju alltid ledig..eller har han blivit ledig från att vara pappa?
Citera
2021-11-26, 08:23
Citat:
Ursprungligen postat av Kommer-vara-anon
Vad i mitt inlägg som du citerade är beroende på information från Rask??

Som sagt så VET vi att orosanmälningar har gjorts, och vi VET att Soc är skyldig att så snabbt som möjligt utreda samtliga anmälningar som kommer in. Vilket också gör att vi vet att familjen har granskats, dock inte omfattningen av denna granskning.
Vi vet ingenting.
Däremot vet vi att rask är en notorisk lögnare.
En normalt funtad människa hade väl inte basunerat ut på nätet att någon är såpass orolig över ens föräldraförmåga att socialtjänsten kontaktas?
Men rasken, han hoppas kunna sätta dit personen som gjort en orosanmälan, som är baserad på vad rask själv påstått på internet. Han ska sätta dit den jävla pattkn*llaren, eller lud*röv, som utsatt honom för förtal! Det ska han bli man för. Polisanmälan ska göras, han har back up i form av en influencerförsäkring, minsann..
Therese gråter, men rasken han ser en chans att vinna sympatier, content, få tittare till sin kanal, han kommer bli berömd!
Vad han inte tänker på är att det handlar om oro för hans barn och fru, som utsätts för psykisk misshandel. Inför alla fans hänger han ut sin familj, istället för att träffa socialtanterna och höra vad som hänt, reflektera över hur det kan komma sig att någon tror att det inte står rätt till?
Rasken, han ser en följetong, han är så utsatt av fittiga pissiga haters...
Citera
2021-11-26, 08:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av razerdayzer
Du kanske har missat det, men rask är själv inne och skriver i tråden, han börja skriva här ungefär samtidigt som han gick på pappaledighet, så då är det väl inte konstigt att tråden blir väldigt aktiv när man både kan ställa frågor och få svar till själva personen det skrivs om.
Faktiskt ganska pinsamt inlägg av dig.

Vet inte vad som är mest pinsamt. Kanske att sitta på daglig basis och hata på en annan människa. Ungefär det du ägnat dig åt senaste halvåret?

Vad skönt att Alex kom in i tråden så att du kan ställa dina obesvarade frågor. Tippar ändå på att du kommer hänga kvar här när denna sessionen av frågestund är över.
Citera
2021-11-26, 08:39
Citat:
Ursprungligen postat av Froge
Njae inte direkt, ligger på stabila 60 tittare som vanligt. Dock så brukar tittarsiffrorna gå upp lite efter att han har gjort entré, så vi får se!
Snällt mot Therese
Hon sköter morgonbestyr i hemmet, får säkert iväg killarna till skolan, förbereder så mycket hon hinner, rasken sitter och surfar på flashback..tills T går till jobbet och hans ansvar för bebisen kickar igång, sen går det inte lång tid innan det rycker i egotarmen och han åter skriver på flashback. Ett litet avbräck när han iorninställer dagens maträtt, falukorv i grishålet, sen antar jag att grabbarna lägger sig efter en fistbump, till ljudet av surfplattan/tvn
Sen kommer hans gudinna hem, efter att rasken fått sin avsugning och har berättat om alla stordåd han tagit sig för, så kan hon sätra sig med tiggarliven, där tack-så-micke-koppen består av olika swishmottagare..
Hur länge kommer hon orka?
Citera
2021-11-26, 08:44
Medlem
Citat:
Vet inte vad som är mest pinsamt. Kanske att sitta på daglig basis och hata på en annan människa. Ungefär det du ägnat dig åt senaste halvåret?

Vad skönt att Alex kom in i tråden så att du kan ställa dina obesvarade frågor. Tippar ändå på att du kommer hänga kvar här när denna sessionen av frågestund är över.

Har inte skrivit här på någon månad innan rask dök in i tråden, ja jag har sporadiskt läst, men jag har inget mer att ”hacka” på han om, däremot har jag haft en del frågor med belägg som jag har fått halv bra svar på. Jag vet inte om du är rätt person att avgöra vad jag gör med min tid då du har mer inlägg i förmodligen flera ämnen att hålla reda på, jag har spenderat min tid i en tråd och skrivit ett par inlägg om dagen som tar nån minut att författa 🤷‍♂️, men hey tråden handlar varken om dig eller mig, låt oss återgå till ämnet, Carl Fredrik Alexander Rask.
Citera
2021-11-26, 09:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Kanske det. Men du är fortfarande i tråden och försöker trakassera trådens skribenter. Det är ganska patetiskt.

Att tråden går varm beror på att Baronen kommit in och bemött allt. Vad är det som är konstigt?

Bara några dagar sedan lät det som att han inte bemöter något alls. Har det ändrats nu?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in