Citat:
Ursprungligen postat av
CarrieFisher
Hahah fyfan vad jag skrattade åt den bilden! Han ser ju ut som en gigantisk skallig vuxenbebis

Ja när jag såg honom ligga där så fick jag omedelbart två tankar i huvudet. Först och främst, hur kan man stolt filma sig själv när man ligger under täcket sådär som en liten pojke väntandes på att sin farsa ska läsa en godnattsaga? Sedan så tänkte jag att jag måste upprepa jag min fråga för jag kräver fan ett svar: Hur kan en vuxen man tillåta sig själv att fastna på bild, exakt den bilden jag skärmdumpade? Jag hade skämts ögonen ur mig! Varenda vuxen person som ser den där bilden tänker direkt att det är en gigantisk, skallig vuxenbebis, precis som du sa CarrieFisher!
FAAAN. Det som gör mig mest illa berörd är att barnen blir mobbade i skolan och tycks dölja det för sin omgivning. Det vet man ju själv när man var ung, jag blev retad för att jag var överviktig men det var aldrig någon lärare som gjorde något åt det eller kanske ens visste, och jag gjorde ju allt för att ingen skulle få reda på det. Jag kräks åt Rasks håll (vilket är den största paycheck han fått på ett tag) eftersom han förminskar sina söner så pass. Han sade i dagens video att barnen inte har en aning om att deras pappa är en pissluffare som gråter på internet för 20:- swishdonationer. Nähä?! Om 12-åriga flickor kan dansa i underkläder på TikTok för lajks så kan nog din typ jämngamla son förstå när dom andra barnen visar videoklipp efter videoklipp på när pappa skämmer ut sig på internet.
Förresten, var det användaren #
Systemkritik som nyss hade en avatar där Toalettbaronen satt naken på toaletten med snoppen instoppad mellan benen och världens soyface som stirrade in i kameran? Är det bara jag som ser en förståndshandikappad man som till synes gör ALLT för att efterlikna Jockeboi?
Snart ska väl Prankbaronen börja göra pranks.
*
Ringer min fru och berättar att jag fått ett jobb!
Citat:
Hej Therese, jag har fått ett jobb! Du vet det där enda som jag behövde göra för att vi skulle bli en familj som alla andra (nåja)?! NÄÄ HAHA jag skoja bara! Klockan är ju bara 15:22, jag ligger fan i sängen än! Köper du med en vegansk glass till mig eller? Jag hör dig knappt men köp glass iallafall, hörs!
*
Bajsar i Edw*rds matlåda - Lyssna på lärarens reaktion!
Citat:
Rask... vi vet att du hotat att hänga ut oss om vi säger någonting till socialen men nu har vi inget val...
*
Låter Astr*d sova utomhus i tält - Ensam!
Citat:
Hej på er alla framstjärtar! Idag ska vi testa hur Astr*d klarar av att sova ensam i ett tält utomhus! Jag har inte varit ut på ett tag men det är väl vår och 10 plusgrader på nätterna nu eller??? Häng med och följ mig på poddhemsidan där jag berättar senaste skräckhistorian om dildos som bajsar!