2022-02-22, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Helt fantastiskt hur Bajshögen kan gå igenom allt skit han gått igenom, utan att överhuvudtaget beröra vad anledningen är till att han och alla hans familjemedlemmar dras in i hans olycka.

Din jävla sopa, det är ditt eget fel att du får skit på dig.

Nej, jag har aldrig anmält dig till någon instans.

Du är en jävla sopa bara, som borde ta hand om din familj men fortsätter hålla på med TRAMS OCH SVAMMEL.

Du förtjänar duktigt med stryk din patetiska nolla, fyfan vilken luffare du är Baronen.
Att spöa någon sådär spinkig är nästan värre än kvinnomisshandel. Det måste finnas bättre sätt att få en sån här "kille" att sträcka lite på sig och ÅTMINSTONE fixa sig en sgi och sjukskriva sig som normala parasiter. Jag är helt fascinerad över hur oföretagsam man kan vara och ändå ha tak över huvudet.
Citera
2022-02-22, 21:15
Medlem
cerns avatar
Det enda jag på riktigt är fascinerad över är hur han lyckas dra in pengar när han inte gör ett skit som är vettigt liksom.. Bara sitter på arslet och pratar skit.
Citera
2022-02-22, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Helt fantastiskt hur Bajshögen kan gå igenom allt skit han gått igenom, utan att överhuvudtaget beröra vad anledningen är till att han och alla hans familjemedlemmar dras in i hans olycka.

Din jävla sopa, det är ditt eget fel att du får skit på dig.

Nej, jag har aldrig anmält dig till någon instans.

Du är en jävla sopa bara, som borde ta hand om din familj men fortsätter hålla på med TRAMS OCH SVAMMEL.

Du förtjänar duktigt med stryk din patetiska nolla, fyfan vilken luffare du är Baronen.
Vadå?

Han har mat i magen, rena kläder och tak över huvudet. Hans barn har mat i magen, rena kläder och tak över huvudet.

Så då finns det inga problem säger Bajsis som extremklagar över sin uppväxt där han hade rena kläder, mat i magen och tak över huvudet.

Tänk om han kunde se det vi ser?

Och jag tror han gör det omedvetet och det är därför han har hårda ångesttoppar ibland.

Tänk om han skulle börja ta ansvar för sig själv och sin familj någon gång?

Det kommer aldrig att ske, han är lost case.

Folk kan sluta skriva i tråden, det är till ingen nytta.
Citera
2022-02-22, 21:28
Medlem
Finnj-vels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CarrieFisher
Hahah fyfan vad jag skrattade åt den bilden! Han ser ju ut som en gigantisk skallig vuxenbebis
Ja när jag såg honom ligga där så fick jag omedelbart två tankar i huvudet. Först och främst, hur kan man stolt filma sig själv när man ligger under täcket sådär som en liten pojke väntandes på att sin farsa ska läsa en godnattsaga? Sedan så tänkte jag att jag måste upprepa jag min fråga för jag kräver fan ett svar: Hur kan en vuxen man tillåta sig själv att fastna på bild, exakt den bilden jag skärmdumpade? Jag hade skämts ögonen ur mig! Varenda vuxen person som ser den där bilden tänker direkt att det är en gigantisk, skallig vuxenbebis, precis som du sa CarrieFisher!

FAAAN. Det som gör mig mest illa berörd är att barnen blir mobbade i skolan och tycks dölja det för sin omgivning. Det vet man ju själv när man var ung, jag blev retad för att jag var överviktig men det var aldrig någon lärare som gjorde något åt det eller kanske ens visste, och jag gjorde ju allt för att ingen skulle få reda på det. Jag kräks åt Rasks håll (vilket är den största paycheck han fått på ett tag) eftersom han förminskar sina söner så pass. Han sade i dagens video att barnen inte har en aning om att deras pappa är en pissluffare som gråter på internet för 20:- swishdonationer. Nähä?! Om 12-åriga flickor kan dansa i underkläder på TikTok för lajks så kan nog din typ jämngamla son förstå när dom andra barnen visar videoklipp efter videoklipp på när pappa skämmer ut sig på internet.

Förresten, var det användaren #Systemkritik som nyss hade en avatar där Toalettbaronen satt naken på toaletten med snoppen instoppad mellan benen och världens soyface som stirrade in i kameran? Är det bara jag som ser en förståndshandikappad man som till synes gör ALLT för att efterlikna Jockeboi?

Snart ska väl Prankbaronen börja göra pranks.

* Ringer min fru och berättar att jag fått ett jobb!
Citat:
Hej Therese, jag har fått ett jobb! Du vet det där enda som jag behövde göra för att vi skulle bli en familj som alla andra (nåja)?! NÄÄ HAHA jag skoja bara! Klockan är ju bara 15:22, jag ligger fan i sängen än! Köper du med en vegansk glass till mig eller? Jag hör dig knappt men köp glass iallafall, hörs!

* Bajsar i Edw*rds matlåda - Lyssna på lärarens reaktion!
Citat:
Rask... vi vet att du hotat att hänga ut oss om vi säger någonting till socialen men nu har vi inget val...

* Låter Astr*d sova utomhus i tält - Ensam!
Citat:
Hej på er alla framstjärtar! Idag ska vi testa hur Astr*d klarar av att sova ensam i ett tält utomhus! Jag har inte varit ut på ett tag men det är väl vår och 10 plusgrader på nätterna nu eller??? Häng med och följ mig på poddhemsidan där jag berättar senaste skräckhistorian om dildos som bajsar!
Citera
2022-02-22, 21:30
Medlem
Eustaches avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fricky
Du tycker att folk som gör orosanmälningar spelar i samma liga som våldtäktsmän och barnmisshandlare?

Folk som gör obefogade orosanmälningar till socialtjänsten bara för att jävlas spelar i samma vidriga liga som våldtäktsmän och barnmisshandlare, ja.
Citera
2022-02-22, 21:32
Medlem
Frickys avatar
Live
https://youtu.be/dz6hFDUNYOs
Citera
2022-02-22, 21:35
Medlem
Eustaches avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Finnj-vel
Jag är skyldig till två socanmälningar. Om du tror att innehållet var påhittat trams så kan du gå och knulla dina pappor.

Dela gärna varför du valt att orosanmäla. Skulle uppskattas.
Citera
2022-02-22, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Greaser
Att spöa någon sådär spinkig är nästan värre än kvinnomisshandel. Det måste finnas bättre sätt att få en sån här "kille" att sträcka lite på sig och ÅTMINSTONE fixa sig en sgi och sjukskriva sig som normala parasiter. Jag är helt fascinerad över hur oföretagsam man kan vara och ändå ha tak över huvudet.

Givetvis är det så. Det är dock frestande att göra det. Finns ingen prestige i att göra det. Hade dock varit en enorm tillfredställelse att slappa upp honom. Kommer förstås inte göra det, det är olagligt. Hade det varit tillåtet hade jag redan varit där, och gett honom örfil efter örfil.
Citera
2022-02-22, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Systemkritik
Vadå?

Han har mat i magen, rena kläder och tak över huvudet. Hans barn har mat i magen, rena kläder och tak över huvudet.

Så då finns det inga problem säger Bajsis som extremklagar över sin uppväxt där han hade rena kläder, mat i magen och tak över huvudet.

Tänk om han kunde se det vi ser?

Och jag tror han gör det omedvetet och det är därför han har hårda ångesttoppar ibland.

Tänk om han skulle börja ta ansvar för sig själv och sin familj någon gång?

Det kommer aldrig att ske, han är lost case.

Folk kan sluta skriva i tråden, det är till ingen nytta.

Det är antingen jobba eller vara hemma och ge tid åt sina barn. Inga pappor som jobbar är bra pappor, fråga Baronen!
Citera
2022-02-22, 21:49
Medlem
Frickys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eustache
Folk som gör obefogade orosanmälningar till socialtjänsten bara för att jävlas spelar i samma vidriga liga som våldtäktsmän och barnmisshandlare, ja.
Det finns vissa personer som har skickat in löjliga orosanmälningar, det håller jag med om. Det är lågt, riktigt lågt. Att skicka in en anmälan om att Rask slår sin dotter är vidrigt.

Att alla orosanmälningar skulle vara obefogade håller jag dock inte med om.

Rask är duktig på att dra alla över ett streck. Bara för att någon från Flashback gör en orosanmälan så behöver den inte indirekt vara obefogad.
Citera
2022-02-22, 21:51
Medlem
Finnj-vels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eustache
Dela gärna varför du valt att orosanmäla. Skulle uppskattas.
Det är jag som lämnade in den socanmälan som fick Socbaronen att sluta vlogga. Se hans senaste video för innehållet. Han ljuger för övrigt om att jag skrev att han i nutid har tagit tjack och kört ifrån polisen (med vilken bil liksom, LOL), jag skrev så som det var att han gjort det. Jag skrev om när han hade vatten på Astr*ds huvud. Jag skrev att han kallat T för fitta inför sina barn. Jag skrev säkert något mer, till exempel om hans ekonomi, bensobruk och T:s skulder. Anledningen till att jag lämnade in denna socanmälan är självklar för oss övriga. Om du ännu inte förstår varför så är du antagligen lika WT som WT-baronen.
Citera
2022-02-22, 22:01
Nu blir det live, så fort den glimrande sir duschat färdigt...modsen är igång och raderar frågor redan...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in