2021-11-25, 21:09
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Hans grej är att driva andra till psyket och när de är där så startar han en nu buhää så synd om honom session.
Han är inte skrämmande - däremot är han en ynkedom som uppfattas som tärande och äcklig.

De flesta uppfattar honom nog som udda och konstig - och ingen människa de vill ha att göra med.
Jag vet att sonen är utsatt ibland i skolan på grund av sin pappa -- och hans försvar är att det beror på att hans pappa är känd.

Hans bil var före vi ens brydde oss -- men jag håller med, det är patetiskt.

Ja det är vidrigt. Trots att han till och med erbjöds att få se släktskapsutredning så ville han inte ta tillbaka sina lögner om han inte fick visa pappret i bild .. Den biologiska pappan är av goda skäl -- så goda så målsägarna levde i många år med skyddade identiteter - ingen man vill hänga ut på nätet.
Incest handlar det inte om.

Han är helt enkelt ett narcissiskt svin som skiter i alla utom sig själv. Därför spyr jag lite varje gång han drar på sig offerkoftan och bölar lite i bild.
Gällande skrämmande, så är det den typ av skrämmande som med äckel, vider, osv. Inte skrämmande som rasks bild av skrämmande med rys och höstlöv och halloween..
den dömda rasken som anser att han tagit sitt straff, trots att straffet inleddes under corona, vilket ledde till att han glidit runt hemma, oberörd, säkert lite nöjd att ha ett inbokat möte varannan vecka, där han kan sitta och runka till gilmore girls om han vill, samtidigt som han sonar sina brott och någon som han kan mässa för🙄 (som han inte ens förstår att det är brottsligt det han gjort och gör. ) han har inte behövt ta sig till frivården. Han hade inte ens balls nog att visa sig i rätten, endast pga corona, för han var lite krasslig just då.. så patetiskt.
Citera
2021-11-25, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlexxHooker
Min diagnos?
Enligt de flesta här har jag ingen diagnos, det är tydligen bara ett verktyg jag kommer använda mig av för att slippa arbeta, hur en diagnos nu skulle stå i vägen för det.
Jag är inte grandios, inte heller narcissistisk.
Är det inte kul att ingen här inne har en förstahandsupplevelse utav mig, men ändå tror sig de flesta veta bättre än folk som faktiskt finns i min närhet i mitt liv, det är skrämmande.
Det räcker med att läsa hur du bemöter skriftlig kritik och presenterar din egen uppfattning av sakförhållanden för att få en uppfattning av att du är grandios och narcissistiskt lagd.

Och du har inte fått den, men jag är tametusan nästan 100% säker på att du har nog I dig för att få den diagnosen. Om du skulle genomgå en riktig utredning för personlighetsstörningar och inte få väldigt mycket score åt det narcissistiska hållet är jag den första som ber om ursäkt. Så övertygad är jag.
Citera
2021-11-25, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cachero
Tror knappast att ”offren” har det jobbigt och tänker på vad han utsatt dem.
Jo, men det tror jag faktiskt.
Citera
2021-11-25, 21:18
Medlem
Citat:
Fast jag har ju kontakt med flera av dem och vet att flera har det eftersom de tvingas bemöta hans lögner. Jag vet att att till och med ett par av småbarnen drabbas för ofta och ifrågasätts på grund av hans lögner.

Hans lögner försvann inte för att han fälldes - de drabbade måste leva med dem.

Edit
Han har blivit ombedd att gå ut dementera ett par lögner som särskilt drabbar barnbarn till ett par av målsägarna ... men han anser inte att han ljugit.
Vore riktigt passande om han gick ut i en video och berättade att han ljög och att han ber om ursäkt.
Citera
2021-11-25, 21:20
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
AMG! AMG! AMG! Och den e då i AMG-utförande från fabrik. Harman-Kardon-högtalare. Å de ska tydligen va fett och bra!
Så pinsamt korkad. En polare gled förbi och stannade upp och undrade vad för skit jag kollade på, vad det var för riksmongo som köpt en gammal bil med klistermärken, den modellen hade inte det ena och det andra, de har bytt ratten eller vad polarn sa, när han såg fälgarna och däcken, kom det spontant att det där kan inte vara bra, vad är det för idiot som gjort det det? Är det han? Nej, han har precis köpt den från en bilhandlare.. sen bad han mig stänga av skiten och undrade om människan var efterbliven på riktigt? Minsta sten så kommer skiten gå sönder, kolla däcken tar ju i, han är så korkad att jag blir förbannad!
tittar inte när han är i närheten igen🤣🤣🤣
Citera
2021-11-25, 21:22
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saekerhetspolisen
Vore riktigt passande om han gick ut i en video och berättade att han ljög och att han ber om ursäkt.
Ja faktiskt. Det är det minsta man kan begära av någon som låtsas vara förändrad och tar avstånd från sina brott.

Han valde en annan väg - att upprepa sina brott, till och med i kontakt med det han trodde var målsägande. (finns i vårt/micros PM)
Citera
2021-11-25, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av razerdayzer
Hört talas om klor? Var länge sen jag var på badhus men då var det klorerat vatten.

”Simbassängerna som är klorerade enligt folkhälsomyndighetens direktiv och rekommendationer kring vilka nivåer av klor som ska tillsättas i pooler och bassänger har säkerställt att farliga bakterier och virus dödas, vilket innebär att Covid-19 viruset dör i kontakt med klorerat vatten.”

Edit: A är väl närmare året snart, rs virus är värst för nyfödda och ett par månader gamla.

Om klor och fuktig luft hade varit så himla smittsäkert så förstår jag inte varför man inte redan byggt stora hallar med fuktig, klorerad luft. Utan istället rekommenderat att hålla fysiskt avstånd eller kört med lockdowns i nästan hela västvärlden.

Dock uttalar jag mig inte riktig om hur farligt eller säkert simhallar är. Jag konstaterar enbart att mindre barn, där A absolut ingår har blivit rekommenderade att fortsatt undvika nya sociala kontakter, ett råd som gäller hela familjen så långt det är möjligt, och att jag tycker det börjar bli så jävla tjatigt när ett antal fårskallar i tråden ska gnälla om att Rasken lyder dessa råd, men i nästa andetag tjaffsa om att han inte vaccinerat sig. Vilket också gör att han som person är rekommenderad att undvika nya sociala kontakter samt hålla fysiskt avstånd.
Citera
2021-11-25, 21:29
Medlem
Citat:
Jo, men det tror jag faktiskt.
Jag tror också dom tänker på det. Vet dom dessutom om att förövaren inte betalat en spänn i skadestånd ur egen ficka tänker dom nog lite extra på det.
Citera
2021-11-25, 21:31
Medlem
Citat:

Vad exakt är det som Rask har hängt ut med? Eller är det något som inte bör delas ut? Kan annars tas på PM, är nyfiken vad det gäller
Citera
2021-11-25, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kommer-vara-anon
Om klor och fuktig luft hade varit så himla smittsäkert så förstår jag inte varför man inte redan byggt stora hallar med fuktig, klorerad luft. .
Det har man ju gjort på flera ställen. Det kallas simhallar.
Citera
2021-11-25, 21:35
Medlem
Citat:
Ja, uppenbarligen mycket mer aktiv här än med att ta hand om barn. Tur att barnet är medgörligt när du skall hänga på nätet men så gnälligt så du inte ens kan laga mat till dina egna barn. Vi kallar det val och usel prioritering.

Buhu .. mer snyft från dig. Slutar du aldrig försöka springa runt i den där offerkoftan.

Du tycker inte att det räcker med skit från ditt håll nu? Du har fått ditt skadestånd din feta kärring, räcker det inte för att få dig att gå vidare?. Helt slut är du.
Citera
2021-11-25, 21:36
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kommer-vara-anon
Om klor och fuktig luft hade varit så himla smittsäkert så förstår jag inte varför man inte redan byggt stora hallar med fuktig, klorerad luft. Utan istället rekommenderat att hålla fysiskt avstånd eller kört med lockdowns i nästan hela västvärlden.

Dock uttalar jag mig inte riktig om hur farligt eller säkert simhallar är. Jag konstaterar enbart att mindre barn, där A absolut ingår har blivit rekommenderade att fortsatt undvika nya sociala kontakter, ett råd som gäller hela familjen så långt det är möjligt, och att jag tycker det börjar bli så jävla tjatigt när ett antal fårskallar i tråden ska gnälla om att Rasken lyder dessa råd, men i nästa andetag tjaffsa om att han inte vaccinerat sig. Vilket också gör att han som person är rekommenderad att undvika nya sociala kontakter samt hålla fysiskt avstånd.
Vi har alla sett hans tidigare inlägg -- jobbar du får att få vara en i hans gäng så är det nog bara att du kontaktar honom.
Grina inte när du blir content sen bara.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in