Citat:
Gällande skrämmande, så är det den typ av skrämmande som med äckel, vider, osv. Inte skrämmande som rasks bild av skrämmande med rys och höstlöv och halloween.. Hans grej är att driva andra till psyket och när de är där så startar han en nu buhää så synd om honom session.
Han är inte skrämmande - däremot är han en ynkedom som uppfattas som tärande och äcklig.
De flesta uppfattar honom nog som udda och konstig - och ingen människa de vill ha att göra med.
Jag vet att sonen är utsatt ibland i skolan på grund av sin pappa -- och hans försvar är att det beror på att hans pappa är känd.
Hans bil var före vi ens brydde oss -- men jag håller med, det är patetiskt.
Ja det är vidrigt. Trots att han till och med erbjöds att få se släktskapsutredning så ville han inte ta tillbaka sina lögner om han inte fick visa pappret i bild .. Den biologiska pappan är av goda skäl -- så goda så målsägarna levde i många år med skyddade identiteter - ingen man vill hänga ut på nätet.
Incest handlar det inte om.
Han är helt enkelt ett narcissiskt svin som skiter i alla utom sig själv. Därför spyr jag lite varje gång han drar på sig offerkoftan och bölar lite i bild.
Han är inte skrämmande - däremot är han en ynkedom som uppfattas som tärande och äcklig.
De flesta uppfattar honom nog som udda och konstig - och ingen människa de vill ha att göra med.
Jag vet att sonen är utsatt ibland i skolan på grund av sin pappa -- och hans försvar är att det beror på att hans pappa är känd.
Hans bil var före vi ens brydde oss -- men jag håller med, det är patetiskt.
Ja det är vidrigt. Trots att han till och med erbjöds att få se släktskapsutredning så ville han inte ta tillbaka sina lögner om han inte fick visa pappret i bild .. Den biologiska pappan är av goda skäl -- så goda så målsägarna levde i många år med skyddade identiteter - ingen man vill hänga ut på nätet.
Incest handlar det inte om.
Han är helt enkelt ett narcissiskt svin som skiter i alla utom sig själv. Därför spyr jag lite varje gång han drar på sig offerkoftan och bölar lite i bild.
den dömda rasken som anser att han tagit sitt straff, trots att straffet inleddes under corona, vilket ledde till att han glidit runt hemma, oberörd, säkert lite nöjd att ha ett inbokat möte varannan vecka, där han kan sitta och runka till gilmore girls om han vill, samtidigt som han sonar sina brott och någon som han kan mässa för🙄 (som han inte ens förstår att det är brottsligt det han gjort och gör. ) han har inte behövt ta sig till frivården. Han hade inte ens balls nog att visa sig i rätten, endast pga corona, för han var lite krasslig just då.. så patetiskt.