Citat:
Ursprungligen postat av
AlexxHooker
"För du är [i]helt makalöst odräglig, men helt oförmögen att förstå det själv."
Det MENAR du ja, det innebär inte att det automatiskt är så.
Allt är relativt.
Det är din personliga åsikt, och inte hela allmänhetens ståndpunkt.
Ang just chanser så pratade jag inte om StorTuffBiker, utan om Knark-kungen.
Fan jag hör det nu, vilken jävla klick, StorTuffBiker, Bajsbaronen och Knark-kungen, vilken klick vi skulle vara. <3
Du har varit och rotat i hans inlägg där han påstår sig ha suttit på kåken. Grejen med dig är att du tror att jag fördömer dig för brottsligheten du är dömd för. Det är inte det det handlar om. Jag kan låta många brott passera. Det handlar om ditt beteende i största allmänhet. Det är ditt arroganta sätt, dina bortförklaringar och ditt ansvarslösa skitbeteende jag tycker är otrevligt. Där ingår t.ex att hänga ut andra människor för deras fel och brister, där ingår att du stoltserar med att du är en skattebetalare när det knappast stämmer, där ingår när du sitter och pratar om politik och samhället utan att vara påläst, där ingår när du går hem till pensionerade grannar till din mormor och gapar och skriker, där ingår när du går hem till din missbrukare till pappa och mobbar honom och hotar honom med stryk, där ingår att du sätter barn till världen utan att ge dem försörjning, och mer därtill.
Det spelar ingen roll om du upphört med en och annan sak. Det är en helhetsbild av allt du gör som gjort att jag kommit fram till att du är
helt makalöst odräglig.