2021-11-25, 15:29
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlexxHooker
"givetvis är det så", du använder ordet "givetvis", vilket även är en annan innebörd för tveklöst, alltså ett konstaterande att det är så.
Vad ligger till grund för det, mer än er egna tro?
Jag är inte empatistörd, detta drar du ur arslet.
Det hör till din sjukdomsbild att inte förstå det, du sa nyss att du inte ens gillar dig själv=du kan inte empatisera, varken med dig själv eller andra, det är därför du har behov av att varje dag gå runt och filma dig själv för att du behöver näring för att upprätthålla en person som du vet inte existerar och så kommer det vara för dig hela livet.

Men som också redan nämnt, du lever i en extrem förnekelse, faktiskt den värsta jag själv sett med kluster B, därför är du så intressant att följa. Kolla bara på din farsa hur mycket han ljuger för andra och sig själv, det är du om 20 år när Edward frågar dig varför dom aldrig fick den där hunden.
Citera
2021-11-25, 15:30
Medlem
AlexxHookers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Varför? För du är helt makalöst odräglig, men helt oförmögen att förstå det själv.
Kostar du inte mer än du betalar in? Jasså. Vad kostar t.ex dina barns skolgång varje år? Det är alltså 97 000 kr av allmänna medel som betalas ut för Edward varenda år. Det här kommer utgå även för Walter och Astrid när de kommer upp i den åldern.
Det räcker liksom bara med att du ramlar och bryter benet så kommer din belastning på den svenska välfärden bara att skena iväg. Det är det du inte fattar. Du pekar finger på stackars bidragstagare och stoltserar med att du minsann betalar deras bidrag, så du är lite bättre än dessa och har mer att säga till om, trots att du är tärande själv.
Jag personligen är inte en särskilt dömande person. Jag ger folk andra chanser, t.o.m tredje chanser. Jag tycker inte att en person förbrukat sina chanser bara för att man suttit några vändor på kåken. Dock handlar det för mig om att man ska se sitt fel. Hur man beter sig och ändra sig. Gör man det så behöver inte ens gamla handlingar definiera en som person flera år framåt. Om man däremot beter sig på ett liknande sätt även långt efter, ja då spelar det mindre roll om man gjorde något för 10 år sedan. Visar man inte att beteendet har ändrats eller att man ser att man gjort fel, så spelar det ingen roll hur mycket tid som förflutit.
Där är ditt problem. Du har alltid en förklaring på ditt beteende eller att det var ändå inte så farligt som det låter och hittan och dittan. Då visar man tydligt att man inte riktigt insett vad man gjort och hur folk uppfattar det.

"För du är [i]helt makalöst odräglig, men helt oförmögen att förstå det själv."
Det MENAR du ja, det innebär inte att det automatiskt är så.
Allt är relativt.
Det är din personliga åsikt, och inte hela allmänhetens ståndpunkt.
Ang just chanser så pratade jag inte om StorTuffBiker, utan om Knark-kungen.
Fan jag hör det nu, vilken jävla klick, StorTuffBiker, Bajsbaronen och Knark-kungen, vilken klick vi skulle vara. <3
Citera
2021-11-25, 15:31
Medlem
AlexxHookers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kubeen
Absolut inte. Och du vet att jag har rött, det har du indirekt redan erkänt.

Och där kom det som jag tidigare idag skrev, exakt på orden faktiskt.
Att man menar att man slickar min röv såfort man inte håller med resten.
Citera
2021-11-25, 15:34
Medlem
AlexxHookers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saekerhetspolisen
Men det är något annat: du har givetvis ett starkt självhat sett till din diagnos, men du kan fortfarande vara grandios och narcissistisk. Sakerna har inte ett motsatsförhållande och det är en del av sjukdomsbilden.

Min diagnos?
Enligt de flesta här har jag ingen diagnos, det är tydligen bara ett verktyg jag kommer använda mig av för att slippa arbeta, hur en diagnos nu skulle stå i vägen för det.
Jag är inte grandios, inte heller narcissistisk.
Är det inte kul att ingen här inne har en förstahandsupplevelse utav mig, men ändå tror sig de flesta veta bättre än folk som faktiskt finns i min närhet i mitt liv, det är skrämmande.
Citera
2021-11-25, 15:35
Medlem
AlexxHookers avatar
Citat:
Det här är ingen domstol där du ska ha ett försvar. Du vinner ingenting på att försöka försvara dig, tvärt om. Sluta försök att konstant påverka vilken uppfattning folk har om dig så är du en bit på vägen. Ta till dig vad folk säger men sluta komma med förklaringar och berättelser om vad du gör idag för att bli bättre.

Jag försöker inte försvara mig, jag har svarat på de frågor och påståenden ni haft, sedan har ni bemött mitt svar och menat att det är skitsnack, då lämnar ni mig inget annat val än att fortsätta då jag själv vet att det inte är skitsnack lixom, det ser ni väl, eller?
Citera
2021-11-25, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
Vad är det Rask jobbar med som ger honom en månadslön på 8400kr?
Det undrar jag med.
Citera
2021-11-25, 15:38
Medlem
AlexxHookers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 123....
Med tanke på dina i det närmaste obefintliga inkomster genom åren och det faktum att du utöver det levt på socialbidrag så är det fetmarkerade du skriver här ovan i det närmaste rent skrattretande ..

Skulle ekvationen du påvisar här stämma så skulle statskassan i Sverige ligga på plus i nivå med den Norska med tanke på hur mycket mera skatt de flesta betalat i jämförelse med vad du gjort/gör..
Jag missunnar dig inte mat på bordet och tak över huvudet men sluta med din förmätna "hotshot" attityd likt den länkade nedan där du bakom dina solglasögon spelar AllanBrallan, vi vet alla idag hur det står till så det blir bara larvigt, det måste du förstå gubben :

https://www.youtube.com/watch?v=4I0MYI_nbs4&t=104s

Du ligger på stort minus fram tills nu gällande vad du bidragit med och vad du kostat samhället ....
"Hotshotattityd"?
Kan du ge mig exempel i närtid som inte är flera år gammert där jag visat prov på en "hotshotattityd"?
Återigen kommer någon dragandes med en video från 2019 och skall konfrontera mig med den, vad mer kan jag säga?
Tror jag sagt detta flera gånger bara idag nu.
Citera
2021-11-25, 15:45
Medlem
AlexxHookers avatar
Citat:
Har inte kommit med något som inte stämmer gentemot Rask i den här tråden. Jag har gett uttryck för mina åsikter om honom baserat på det han själv delar med sig här och i sina youtubevideor.

Jag är personligen helt övertygad om att Rask överdriver sin psykiska ohälsa och att han i själva verket har starka narcissistiska tendenser vilket får honom att hamna i alla dessa situationer vilket får honom att må dåligt. För hans störning handlar mycket om att han vill styra vilken bild folk har om honom. När folk då inte håller med honom om att han är en fantastisk person så får han ångest.

Jag hatar inte Rask. Jag tycker att han ska ta upp precis det jag anför här i tråden med hans psykolog, så han kan få hjälp på riktigt, med att se sig själv utifrån andras perspektiv och skapa sig en förståelse om varför folk har problem med honom. Det är det enda sättet han kan skapa sig ett bättre liv.

Att gråta ut på instagram är i Rasks eget huvud ett väldigt tydligt bevis på att han har grov psykisk ohälsa. I andra människors huvud är det dock en tydlig indikation på att det här är en snubbe som överkompenserar, söker sympati och medkänsla och uppmuntrande ord. Vilket talar för att man har grava narcissistiska tendenser, då sådana personer går igång på precis detta.

"Folk" har inte ett problem med mig, det är en mindre skara som har, och ni alla söker er hit =)
Ni vill få det till att tråden är gigantisk, och det kanske den är i flashbackmått, men faktum är att tråden har funnits sedan

"Har inte kommit med något som inte stämmer gentemot Rask i den här tråden. Jag har gett uttryck för mina åsikter om honom baserat på det han själv delar med sig här och i sina youtubevideor."
Det jag själv delat på min kanal för flera år sedan och hänger kvar vid ist för vad som ens är relevant idag menar du?
JAG är inte ens relevant idag.
Du personligen är helt övertygad, det är just din personliga övertygelse, och innebär inte fakta för det, så var också noga med att understryka när ni tror saker och vad som är fastslaget och konstaterat.
Hos min psykolog pratar vi enbart om mina faktiska problem, inte vad anonyma personer som inte känner mig på nätet är övertygade om.
Du skriver: "Att gråta ut på instagram är i Rasks eget huvud ett väldigt tydligt bevis på att han har grov psykisk ohälsa. I andra människors huvud är det dock en tydlig indikation på att det här är en snubbe som överkompenserar, söker sympati och medkänsla och uppmuntrande ord. Vilket talar för att man har grava narcissistiska tendenser, då sådana personer går igång på precis detta."

Att folk med avsikt väljer att misstro någon som tillslut exploderar och talar om hur man mår och känner i ren desperation i stundens hetta kan jag inte svara för, ingen kan lixom göra så.
Citera
2021-11-25, 15:47
Medlem
AlexxHookers avatar
Citat:
Kan du försöka acceptera att denna tråden handlar om dig och ingen annan. Den här tråden är inte en debatt eller en tråd där man jämför vem som är mest klandervärd, Rask eller skribenterna. Det är helt irrelevant vad den här personen har för åsikter. Har du problem med det han skrev i den tråden kan du ta upp det i den tråden också.

Alltså har jag precis lika stor rätt som alla andra att vara en del av diskussionen.
Citera
2021-11-25, 15:49
Medlem
AlexxHookers avatar
Citat:
Ditt problem ligger i att du tror att det är en tråd där man bara får ge uttryck för sitt hat emot dig. Saken är bara att folk tycker illa om dig för sättet du beter dig, och inte för att det är premissen man måste ställa upp på för att få skriva i tråden.

Nej, saken är den att samma grupp människor i perioder är aktiva och gaddar ihop sig mot allt och alla som inte tycker som dom, man släpps inte ens in i diskussionen utan avdärdas utav de flesta nästan direkt.
Citera
2021-11-25, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlexxHooker
Jag var inte en clown, jag hade tro det eller ej en ganska ledande rollm det kanske du förstår med tanke på grejerna vi ägnade oss åt.
Med detta inlägg bevisar du ju bara din dumhet då du varken känner elelr har träffat mig, ändå tror du dig veta dessa saker.

Klart du hade!

Passade med tanke på den grandiosa självbild du har velat förmedla under alla dessa år.

Men det har flertalet redan påtalat.

Lycka till med YouTube (detta säger jag utan ironi)
Citera
2021-11-25, 15:53
Medlem
Funderingar.

Just nu börjar Alex skriva i tråden. Varför?

Punkt 1. Han är en fri man från sitt straff.

Punkt 2. Han är föräldraledig och får inte göra videos under veckorna. Utan på sin ”lediga” tid.

Nu är du uppe i 10-12 timmar i tråden, fan gör något annat. Gå ut och rör på fläsket (nej du är inte fet, ett talesätt), laga matlådor så slipper du stressa inför helgen när T är på jobbet och du ska laga mat.

Gör något, för du svarar inte på frågan. Vad ger det dig att hänga här??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in