Citat:

Ursprungligen postat av 
StorTuffBiker

Har inte kommit med något som inte stämmer gentemot Rask i den här tråden. Jag har gett uttryck för mina åsikter om honom baserat på det han själv delar med sig här och i sina youtubevideor.
Jag är personligen helt övertygad om att Rask överdriver sin psykiska ohälsa och att han i själva verket har starka narcissistiska tendenser vilket får honom att hamna i alla dessa situationer vilket får honom att må dåligt. För hans störning handlar mycket om att han vill styra vilken bild folk har om honom. När folk då inte håller med honom om att han är en fantastisk person så får han ångest.
Jag hatar inte Rask. Jag tycker att han ska ta upp precis det jag anför här i tråden med hans psykolog, så han kan få hjälp på riktigt, med att se sig själv utifrån andras perspektiv och skapa sig en förståelse om varför folk har problem med honom. Det är det enda sättet han kan skapa sig ett bättre liv.
Att gråta ut på instagram är i Rasks eget huvud ett väldigt tydligt bevis på att han har grov psykisk ohälsa. I andra människors huvud är det dock en tydlig indikation på att det här är en snubbe som överkompenserar, söker sympati och medkänsla och uppmuntrande ord. Vilket talar för att man har grava narcissistiska tendenser, då sådana personer går igång på precis detta.

"Folk" har inte ett problem med mig, det är en mindre skara som har, och ni alla söker er hit =)
Ni vill få det till att tråden är gigantisk, och det kanske den är i flashbackmått, men faktum är att tråden har funnits sedan 
"Har inte kommit med något som inte stämmer gentemot Rask i den här tråden. Jag har gett uttryck för mina åsikter om honom baserat på det han själv delar med sig här och i sina youtubevideor."
Det jag själv delat på min kanal för flera år sedan och hänger kvar vid ist för vad som ens är relevant idag menar du?
JAG är inte ens relevant idag.
Du personligen är helt övertygad, det är just din personliga övertygelse, och innebär inte fakta för det, så var också noga med att understryka när ni tror saker och vad som är fastslaget och konstaterat.
Hos min psykolog pratar vi enbart om mina faktiska problem, inte vad anonyma personer som inte känner mig på nätet är övertygade om.
Du skriver: "Att gråta ut på instagram är i Rasks eget huvud ett väldigt tydligt bevis på att han har grov psykisk ohälsa. I andra människors huvud är det dock en tydlig indikation på att det här är en snubbe som överkompenserar, söker sympati och medkänsla och uppmuntrande ord. Vilket talar för att man har grava narcissistiska tendenser, då sådana personer går igång på precis detta."
Att folk med avsikt väljer att misstro någon som tillslut exploderar och talar om hur man mår och känner i ren desperation i stundens hetta kan jag inte svara för, ingen kan lixom göra så.