2021-11-21, 14:20
Medlem
AlexxHookers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 123....
Det har ju inte upphört, dom kränkande videosarna på din far ligger kvar och det spelar ingen roll om det är gammalt eller nytt, det är lika uthängande antingen eller..
Din anledning till att du skriver här i dag verkar vara att du vill värna över ditt privatliv men andras privatliv är visst inte lika heliga? Är människovärdet lägre anser du bara för att man lider av ett missbruk?
Jag VET att din far inte vill figurera på Youtube på det vis som du som du hänger ut honom, och det vet du också..
Varför ska vi respektera ditt privatliv när du inte respekterar andras?

Du hängde ut Jessicas ekonomi offentligt som ett argument på vilket dåligt val av partner hon var och nu granskas du själv och konfronteras med dina lögner om din egen ekonomi och arbetsinsatser, varför ska vi ta hänsyn till just DIN rätt till privatliv? ....

Ingen har problem med "De kränkandes videosarna på min far" förrutom ni.
Jag är idag sams med min far och är på good terms och vi har inga hard feelings varken han eller jag.
Han personligen tycker att missbruksbloggen är ett bra tidsdokument av ett missbruk och tycker det är bra att personer kan finna tröst och gemenskap genom missbruksbloggen.
Så shama mig inte för något som ingen har problem med, för det gäller honom och inte er.
Varför kämpa fram hans vilja när han själv inte har någon vilja han vill skall framkämpas?
Tycker du att någon video är kränkande så anmäl den till polisen så får de sedan göra en bedömning utav det.
Även youtube har granskat materialet och justerat det efter deras regelverk och alla inblandade parter är fine med det, så varken regelbrott eller lagbrott har begåtts, färför kan jag inte shamas för det.
Jessica och alla dom personerna är år och år och år sedan, ÅR, jag VAR en gris, VAR.
Var goda försöka shama mig 2021 för saker som hände för flera år sedan.
Bara det senaste året har jag gjort en stor personlig utveckling fär jag rannsakat, lärt av misstag, osv. och nej, det är inte skitsnack, hävda inte saker å mina vägnar tack.
Citera
2021-11-21, 14:21
Medlem
AlexxHookers avatar
Citat:
Det har ju inte upphört, dom kränkande videosarna på din far ligger kvar och det spelar ingen roll om det är gammalt eller nytt, det är lika uthängande antingen eller..
Din anledning till att du skriver här i dag verkar vara att du vill värna över ditt privatliv men andras privatliv är visst inte lika heliga? Är människovärdet lägre anser du bara för att man lider av ett missbruk?
Jag VET att din far inte vill figurera på Youtube på det vis som du som du hänger ut honom, och det vet du också..
Varför ska vi respektera ditt privatliv när du inte respekterar andras?

Du hängde ut Jessicas ekonomi offentligt som ett argument på vilket dåligt val av partner hon var och nu granskas du själv och konfronteras med dina lögner om din egen ekonomi och arbetsinsatser, varför ska vi ta hänsyn till just DIN rätt till privatliv? ....

Då får väl de personer vars privatliv jag inte respekterat göra samma sak tillbaka då, men du är inte samhällets väktare, det är inte din skyldighet, precis som det aldrig var min skyldighet att säga något om jessica och hennes liv då det inte angick mig.
Citera
2021-11-21, 14:22
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlexxHooker
Vad mina barn kommer vara tacksamma för och inte kommer jag att tala med dom om när det blir dags för det, och inte med en anonym främling på flashback som varken känner mig eller min familj.
Jag förstår att det är svårt för dig att sätta dig in i en annan människas skor men att exponera hela sin familj för views på internet är inte schysst, dina barn kommer förakta dig för detta när dom vuxit upp, på samma sätt du föraktar din egen pappa.

Bitch please, vi mest trogna läsare i tråden känner dig bättre än du känner dig själv, det är därför tråden är den absolut längsta i detta delforum, över 3 miljoner visningar, grattis!

Hur gick det med personutredningen förresten, fick du inte den diagnos du ville ha?
Citera
2021-11-21, 14:23
Medlem
AlexxHookers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Froge
Nu när du ändå är här inne och läser vill jag bara beklaga alla orosanmälningar ni har fått. Tror att dom flesta här inne nog håller med om att anmälningarna (speciellt den senaste) såklart var helt obefogade, och kan se att ni är väldigt kärleksfulla föräldrar. Men dårar kommer ju alltid finnas, tyvärr.

Tack! <3
Man får tycka hur illa man vill om mig, men man kan inte göra mig till sitt eget monster bara för att man VILL att jag skall vara det.
Jag blir inte en dålig pappa bara för man VILL att jag skall vara det eller för att man säger att jag skall vara det.
Citera
2021-11-21, 14:24
Medlem
AlexxHookers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikkka
Vi är väldigt många i tråden som exempelvis kontinuerligt har bemött personer i tråden som påstått att du slagit dina barn, och idiotförklarat dessa, vilket har hänt några gånger under trådens existens.

På tal om hatet du upplever. Hur tror du Jessica upplevde ditt hat gentemot henne, snacka om att inkräkta på en oskyldig persons privatliv. Du sabbade en hel del grejer för den personen i dina hatvideos mot henne inför hundratusentals tittare. Du hängde ut känsliga uppgifter om hennes barn, om Soc, om hennes inkomst, om hennes eventuella missbruk, om högst privata dela ut hennes relation med sitt ex.

Du dissade hennes utseende, du förlöjligade missbruket du påstod hon hade, du hjälpte till att skapa mer intresse kring hennes lajv där hon visade brösten osv osv.

De som kommer ihåg ditt beteende kring dessa personer, kommer inte att bry sig ett skit om dina snyfthistorier och dina uppmaningar om att du vill ha ditt privatliv i fred.

Du påtalade för inte sålänge sen hur du INTE ångrade Jessica videorna du tryckte ut, visar enbart vilken liten ynklig människa du är.

Vad menar du ens med detta, ni sitter ju och prånglar ut ett privatliv varje kväll för efterblivna och era socialgrupp 3 fans som swishar sina småören till er. Varför kan ni sitta och snacka om ert privatliv på tiggarstreamsen men här ska du lajva att det har du minsann slutat med.
Therese gnäller ju ständigt om att hon vill resa mer och ha ett hus eller radhus. Det är du och Terese som delar chefskapet i er familj, och har ett ansvar i att styra upp gemensamma drömmar och mål för familjen.

Gråt bajsbaronen.

Du har helt rätt ang Jessica och alla andra, jag har aldrig sagt något om det sedan jag släppte min fasad för mig själv och världen.
Jag har gjort massor med kassa saker på nätet.
Men har gjort betyder inte samma sak som gör, det är två olika saker som bör göras skillnad på.
Vilka som har "chefskapet" osv i vår familj angår vår familj och ingen annan.
Citera
2021-11-21, 14:26
Medlem
AlexxHookers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av razerdayzer
Absolut är det ett jobb, får man en ersättning för det man gör så är det ett jobb. Även om det är youtube eller bygga ett hus. Men jag skulle aldrig välja ditt jobb då det är fruktansvärt underbetalt och verkar bara leda till skit, hade också mått skit om jag var i sina skor.

Men pengarna ska ju ändå skattas oavsett vad dom kommer ifrån, och du sker ju nyss att du inte gjorde ett skit fram tills du var 18.

Som sagt jag hade slutat skriva här och ska nog fortsätta med, du borde också sluta med det. Det är ett tydligt mönster hos dig att så fort tråden börjar dö ut så eldar du igång den igen. Läs den men skriv inte i den, vi alla vet redan att du läser.

Just nu skriver jag för jag tycker det är skitkul om jag skall vara ärlig.
Jag besökte tråden igår då jag på detta plan är på en bättre plats och vad folk på nätet tycker om mig är mitt minsta problem, det är faktiskt inte ens ett problem längre, detta är bara tidsfördriv just nu.
Jag kommer nog sluta skriva här för intensiteten på inläggen ökar och ökar och jag drunknar och tillslut kan jag ej svara ens om jag vill och då är dagens sanning att jag inte kan bemöta kritiken haha.
Citera
2021-11-21, 14:31
Medlem
AlexxHookers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Jag förstår att det är svårt för dig att sätta dig in i en annan människas skor men att exponera hela sin familj för views på internet är inte schysst, dina barn kommer förakta dig för detta när dom vuxit upp, på samma sätt du föraktar din egen pappa.

Bitch please, vi mest trogna läsare i tråden känner dig bättre än du känner dig själv, det är därför tråden är den absolut längsta i detta delforum, över 3 miljoner visningar, grattis!

Hur gick det med personutredningen förresten, fick du inte den diagnos du ville ha?

Men då är ju det mina barns problem och inte hela allmänhetens, har du något medborgerligt ansvar att gripa in eller vart kommer du in här?
Utredningen pågår fortfarande, men även den tillhör mitt privatliv och resultatet är jag inte ens säker på att jag kommer dela med mig av oavsett hur det kommer att bli då det inte gör skillnad i någons liv annat än mitt.
Det är kul att jag väcker engagemang, kör hårt och snacka på, och tyck mer än gärna till, men respektera gärna privatliv och hitta gärna inte på egna sanningar och döm mig efter dom.
Och när man väl har tyckt till får man gärna gå vidare och tycka till om nästa sak eller vara tyst, men ni tjatar om samma sak ibland i flera år, det tydliga mönstret härinne är att allt går i cirklar, det är swish, det är hunden, det är narcissisten, företagsbaronen osv osv.
Citera
2021-11-21, 14:32
Medlem
AlexxHookers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen

Vad mina barn kommer förakta eller inte angår bara min familj.
Citera
2021-11-21, 14:32
Medlem
123....s avatar
Citat:
Ingen har problem med "De kränkandes videosarna på min far" förrutom ni.
Jag är idag sams med min far och är på good terms och vi har inga hard feelings varken han eller jag.
Han personligen tycker att missbruksbloggen är ett bra tidsdokument av ett missbruk och tycker det är bra att personer kan finna tröst och gemenskap genom missbruksbloggen.
Så shama mig inte för något som ingen har problem med, för det gäller honom och inte er.
Varför kämpa fram hans vilja när han själv inte har någon vilja han vill skall framkämpas?
Tycker du att någon video är kränkande så anmäl den till polisen så får de sedan göra en bedömning utav det.
Även youtube har granskat materialet och justerat det efter deras regelverk och alla inblandade parter är fine med det, så varken regelbrott eller lagbrott har begåtts, färför kan jag inte shamas för det.
Jessica och alla dom personerna är år och år och år sedan, ÅR, jag VAR en gris, VAR.
Var goda försöka shama mig 2021 för saker som hände för flera år sedan.
Bara det senaste året har jag gjort en stor personlig utveckling fär jag rannsakat, lärt av misstag, osv. och nej, det är inte skitsnack, hävda inte saker å mina vägnar tack.

Du har alldeles nyligen här (minns inte om det var på Instagram eller Youtube) sagt att du INTE ångrar uthängningen av Jessica... så kom inte med den skiten att "du förändrats" tack..
Och be mig inte att leta upp VAR det sagts för det arbetet tänker jag inte lägga ner, och risken finns att det är borttaget som du brukar göra när du konfronteras med hur du beter dig....
Citera
2021-11-21, 14:33
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Just nu skriver jag för jag tycker det är skitkul om jag skall vara ärlig.
Jag besökte tråden igår då jag på detta plan är på en bättre plats och vad folk på nätet tycker om mig är mitt minsta problem, det är faktiskt inte ens ett problem längre, detta är bara tidsfördriv just nu.
Jag kommer nog sluta skriva här för intensiteten på inläggen ökar och ökar och jag drunknar och tillslut kan jag ej svara ens om jag vill och då är dagens sanning att jag inte kan bemöta kritiken haha.
Det är ju hela syftet med att du skriver igen. Tråden håller på att dö ut - då slänger du dig in och pumpar igång den igen och igen och igen.
Vi har sett det här några gånger nu.

Gällande ditt privatliv så har du själv valt att tvätta din byk offentligt - till skillnad från dina offer - och får helt enkelt skylla dig själv.
Det fungerar inte så att du sitter med någon start och stopp knapp och avgör vad andra vill älta runt i.
Citera
2021-11-21, 14:38
Medlem
AlexxHookers avatar
Citat:
Du har alldeles nyligen här (minns inte om det var på Instagram eller Youtube) sagt att du INTE ångrar uthängningen av Jessica... så kom inte med den skiten att "du förändrats" tack..
Och be mig inte att leta upp VAR det sagts för det arbetet tänker jag inte lägga ner, och risken finns att det är borttaget som du brukar göra när du konfronteras med hur du beter dig....

VARJE gång någon ber någon härinne leta upp ett bevis är arguemntet till varför det ej skall letas upp att jag inte är värd att läggas den tiden på, men öppna då inte munnen från början, för då är jag uppenbarligen värd att läggas den tiden på, eller hur?
Så leta gärna upp det istället för att köra över mig, de som inte kan erkänna sina fel är snarare de flesta härinne och inte jag, mi dör hellre än att erkänna att ni har fel om baronen.
Hävda ingenting som sant eller utgå inte ifrån något om du ej kana backa upp det.
Jag kan ha fel här, så förbehåller mig den rätten men det låter ej som något jag skulle sagt.
Har däremot sagt att jag ej ångrade tex Joz osv, och det gör jag inte heller.
Även där anmäldes jag, det togs till åklagare och åklagare lade ned mitt case, alltså gjorde jag inget fel.
Men oavsett så är allt det historia och inget som pågår idag, oavsett hur jag KÄNNER runt det, återigen är det NI som blandar in känslorna här och inte jag.
Citera
2021-11-21, 14:39
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Men då är ju det mina barns problem och inte hela allmänhetens, har du något medborgerligt ansvar att gripa in eller vart kommer du in här?
Utredningen pågår fortfarande, men även den tillhör mitt privatliv och resultatet är jag inte ens säker på att jag kommer dela med mig av oavsett hur det kommer att bli då det inte gör skillnad i någons liv annat än mitt.
Det är kul att jag väcker engagemang, kör hårt och snacka på, och tyck mer än gärna till, men respektera gärna privatliv och hitta gärna inte på egna sanningar och döm mig efter dom.
Och när man väl har tyckt till får man gärna gå vidare och tycka till om nästa sak eller vara tyst, men ni tjatar om samma sak ibland i flera år, det tydliga mönstret härinne är att allt går i cirklar, det är swish, det är hunden, det är narcissisten, företagsbaronen osv osv.
Jag ville vädra mina åsikter om ditt föräldraskap, jag empatiserar nämligen med barnen.

Hur ser din 5 års plan i arbetslivet ut?

Tack för att du tagit dig tiden att svara.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in