Citat:
Det har ju inte upphört, dom kränkande videosarna på din far ligger kvar och det spelar ingen roll om det är gammalt eller nytt, det är lika uthängande antingen eller..
Din anledning till att du skriver här i dag verkar vara att du vill värna över ditt privatliv men andras privatliv är visst inte lika heliga? Är människovärdet lägre anser du bara för att man lider av ett missbruk?
Jag VET att din far inte vill figurera på Youtube på det vis som du som du hänger ut honom, och det vet du också..
Varför ska vi respektera ditt privatliv när du inte respekterar andras?
Du hängde ut Jessicas ekonomi offentligt som ett argument på vilket dåligt val av partner hon var och nu granskas du själv och konfronteras med dina lögner om din egen ekonomi och arbetsinsatser, varför ska vi ta hänsyn till just DIN rätt till privatliv? ....
Din anledning till att du skriver här i dag verkar vara att du vill värna över ditt privatliv men andras privatliv är visst inte lika heliga? Är människovärdet lägre anser du bara för att man lider av ett missbruk?
Jag VET att din far inte vill figurera på Youtube på det vis som du som du hänger ut honom, och det vet du också..
Varför ska vi respektera ditt privatliv när du inte respekterar andras?
Du hängde ut Jessicas ekonomi offentligt som ett argument på vilket dåligt val av partner hon var och nu granskas du själv och konfronteras med dina lögner om din egen ekonomi och arbetsinsatser, varför ska vi ta hänsyn till just DIN rätt till privatliv? ....
Ingen har problem med "De kränkandes videosarna på min far" förrutom ni.
Jag är idag sams med min far och är på good terms och vi har inga hard feelings varken han eller jag.
Han personligen tycker att missbruksbloggen är ett bra tidsdokument av ett missbruk och tycker det är bra att personer kan finna tröst och gemenskap genom missbruksbloggen.
Så shama mig inte för något som ingen har problem med, för det gäller honom och inte er.
Varför kämpa fram hans vilja när han själv inte har någon vilja han vill skall framkämpas?
Tycker du att någon video är kränkande så anmäl den till polisen så får de sedan göra en bedömning utav det.
Även youtube har granskat materialet och justerat det efter deras regelverk och alla inblandade parter är fine med det, så varken regelbrott eller lagbrott har begåtts, färför kan jag inte shamas för det.
Jessica och alla dom personerna är år och år och år sedan, ÅR, jag VAR en gris, VAR.
Var goda försöka shama mig 2021 för saker som hände för flera år sedan.
Bara det senaste året har jag gjort en stor personlig utveckling fär jag rannsakat, lärt av misstag, osv. och nej, det är inte skitsnack, hävda inte saker å mina vägnar tack.