2021-10-12, 23:57
Citat:
Ursprungligen postat av Fiskmasen7
Tillbaka på liven.

Slut på kontot, så här i mitten på månaden. Nu kommer liven gå varm kommande 2 veckors period…..

Fy fan vad sorgligt…..

Har varit lite ledig från forumet sista veckan. Hur går försäljningen för praktikanten?

Senaste videon är han ute hos farfar för att fråga om han får ta ut lön, kanske även tiggar hatten varit framme igen och frågat banken (farfar) om få lite pengar till mat o.s.v.?

Fråga ut, har inte super koll på detta med alla diagnoser var och varannan människa har idag, varför vill man ha det på papper att man har t.ex A.D.D eller ADHD? Kan man få sjukförsäkring? Skadestånd? ”Fri sedel” från att behöva arbeta?

Alex säger även sista videon, att sist han gjorde testen för de olika diagnoserna så svarade han medvetet ”rätt” för att få som svar ej några diagnoser. Kan man inte göra det åt andra hållet med? Svara ”fel” för att få diagnoser nedskrivet på papper?
Klart man kan, han hade ju förberett anteckningar om varför han tror att han har asperger, men de verkade inte vilja höra om det, utan endast om adhd, sicken tur att han själv tryckte på att han tror att han har asperger. Så ett till bedömningsmöte ska han på, riktigt glad verkar han över att ha trott sig hittat en guldbiljett till livslångt myyys. 🤯 här kan man snacka om att ta upp platser inom vården, för de som verkligen behöver dem.
Får han ingen diagnos nu, så kommer han söka vidare. Han har helt klart G.A.D, det är helt klart.... enligt honom själv
Sen har han kommit på att wicca inte är hans grej, men han vill ha kontakt med en häxa som kan lära honom.
Gällande rökelserna så är det bara när T är borta med A, det tar bara en timme att vädra bort.. hur fan orkar han med sig själv?
Citera
2021-10-13, 07:22
Medlem
Tänk att fanskapet lade en hel timme av sin dyrbara snusartid på att ha räfst och rättarting med sin intelligensbefriade publik för att redovisa hur OTROLIGT FÖRNÄRMAD och SÅRAD han blivit angående den senaste orosanmälan.
Tänk att någon kan göra så mot den UNDERBARA och HELT NORMALA familjen rask. Alla vill ÅT mysbaronen! Ludenrumpa vill SÄTTA DIT HONOM!

Här kommer veckans ord för Alexander: "Pattknullare".
Citera
2021-10-13, 08:57
Medlem
Entjockbanans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndersJohanssen
Ska man tolka det så att mysa under en filt är viktigare för Rask än att arbeta?

Klart det är trevligt att mysa, jag myste lite på soffan idag efter träningen, ibland tar jag en liten mysig nap efter jobbet också.

Men att mysa jämt? Lördag hela veckan?

Tomt på kontot och en usel förebild för sina barn?

Han får betala ett väldigt högt pris för det där myset, men så länge Rask får mysa hemma medans andra slavar på jobbet så lever han livet, jag skulle gå så långt och säga att mysa och ta det lugnt är Rasks mening med livet.

Hur länge tror ni Rask kommer kunna mysa på hemma innan verkligheten blir allt för påtaglig?

Vilka är dessa som slavar på jobbet? Låt han mysa om han vill och låt de som arbeta göra det, varför göra en koppling mellan människor?
Citera
2021-10-13, 09:36
Medlem
Det är kul att gå tillbaka och kolla på Baronens äldre skapelser. När han fortfarande försökte förmedla att han var någon slags våldsverkare och tuffing.

https://youtu.be/loMcJDir3Ks

Rask sitter i början av videon i bilen och berättar att hans pappa bett om skjuts från ett behandlingshem han blivit utkickad från. Rask säger att han inte har tid för att hämta. Han håller på och startar sitt tredje företag, och har två barn att ta hand om. Fråga, hur gick det med företaget?

Iallafall, Rask med det fullspäckade schemat har ändå haft hela dagen på sig att vänta till hans pappa kommer hem, så han kunde dundra in i hans lägenhet och filma honom medan han mobbar honom.

Rask håller i vanlig ordning på och teorispöar hans pappa och diverse knarklangare som hans pappa skulle åka till, ”om du gör det får du en smäll, åker du och köper av dem så kommer jag slå in tänderna på dem”. Ja, ni vet tugget.

Allt för att bli en kändis. Det är den låga nivån Rask är på. Han ville bli en kändis för kändisskapets skull så mycket att han använde hans nerknarkade pappa som dragplåster. Sen att han sitter och skriker och kör med honom och hotar honom med stryk utan att skämmas. Det säger mycket om vilken typ av person vi har att göra med.
Citera
2021-10-13, 10:01
Citat:
Ursprungligen postat av Stallhagen
Tänk att fanskapet lade en hel timme av sin dyrbara snusartid på att ha räfst och rättarting med sin intelligensbefriade publik för att redovisa hur OTROLIGT FÖRNÄRMAD och SÅRAD han blivit angående den senaste orosanmälan.
Tänk att någon kan göra så mot den UNDERBARA och HELT NORMALA familjen rask. Alla vill ÅT mysbaronen! Ludenrumpa vill SÄTTA DIT HONOM!

Här kommer veckans ord för Alexander: "Pattknullare".
🤣🤣🤣 finner inga ord. Han har ju påstått att han fått så många orosanmälningar? Massor, ont i magen när han ska hämta posten om det skulle kommit någon ny anmälan..
Alltså, jag kan bara hålla med ludenrumpa. Att socialen kommer få höra mer gällande familjen är jag övertygad om.
Den som tiger den samtycker? Är skandal att det är avskrivet (enligt rasken).
Jag hoppas att han inte får den diagnos han eftersträvar. Det är sinnessjukt hur han försöker undkomma ansvar, glider ur sitt ansvar som far. Helt insmord i sitt jävla stjärtsmör.
Läkemedelsverket, har de godkänt hans hudsalvaoljewaxbalsam? Sicket skönhetsmärke, så egenkär att man vill spy.
Citera
2021-10-13, 10:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Entjockbanan
Vilka är dessa som slavar på jobbet? Låt han mysa om han vill och låt de som arbeta göra det, varför göra en koppling mellan människor?
Jag är lite gammalmodig av mig, jag tycker att om man sätter 3 barn till världen då ska man ta hand om dom också.

Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Det är kul att gå tillbaka och kolla på Baronens äldre skapelser. När han fortfarande försökte förmedla att han var någon slags våldsverkare och tuffing.

https://youtu.be/loMcJDir3Ks

Rask sitter i början av videon i bilen och berättar att hans pappa bett om skjuts från ett behandlingshem han blivit utkickad från. Rask säger att han inte har tid för att hämta. Han håller på och startar sitt tredje företag, och har två barn att ta hand om. Fråga, hur gick det med företaget?

Iallafall, Rask med det fullspäckade schemat har ändå haft hela dagen på sig att vänta till hans pappa kommer hem, så han kunde dundra in i hans lägenhet och filma honom medan han mobbar honom.

Rask håller i vanlig ordning på och teorispöar hans pappa och diverse knarklangare som hans pappa skulle åka till, ”om du gör det får du en smäll, åker du och köper av dem så kommer jag slå in tänderna på dem”. Ja, ni vet tugget.

Allt för att bli en kändis. Det är den låga nivån Rask är på. Han ville bli en kändis för kändisskapets skull så mycket att han använde hans nerknarkade pappa som dragplåster. Sen att han sitter och skriker och kör med honom och hotar honom med stryk utan att skämmas. Det säger mycket om vilken typ av person vi har att göra med.
Fast Rask gjorde ju bara det där för att hjälpa sin pappa, han är så godhjärtad när han hänger ut människor på Svensk youtube utan samtycke, på helt oegoistiska grunder
Citera
2021-10-13, 11:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AndersJohanssen
Jag är lite gammalmodig av mig, jag tycker att om man sätter 3 barn till världen då ska man ta hand om dom också.

Fast Rask gjorde ju bara det där för att hjälpa sin pappa, han är så godhjärtad när han hänger ut människor på Svensk youtube utan samtycke, på helt oegoistiska grunder

Precis. Han vill hjääääälpa sin pappa och andra som kan se det och se att de inte är ensamma. Hans pappa har konsekvent under alla dessa år bett honom tagit ner skiten. Till och med hotat med polisanmälningar.

https://youtu.be/In_OsbAQUro

Lägg märke till ordvalen. Kan inte han ”bjucka” på det här, efter allt jag gått igenom. Låter helt klart som att han själv tycker att det är väldigt kul att vara känd som killen med en missbrukande pappa. Det primära tycks vara att bli känd och förverkliga sig själv, inte hjälpa andra. I så fall finns det annat man kan göra. Kanske pyssla med volontärarbete.

Första missbruksbloggen är annars en jävla hit. Baronen, som är så mån om skattebetalarnas pengar, tvingar med Fredrik i ambulansen. Trots att han är förhållandevis klar i skallen, och absolut inte döende, så dundrade Baronen in i hans lägenhet, gapade och skrek och hotade honom med stryk om han inte följde med. Tänk på alla dem som behövde en ambulans just då. Han tog upp den för någon som verkligen behövde den, lite på samma sätt som någon ringde soc trots att han är en kick-ass pappa som leeeeever för sina barn.

https://youtu.be/bffw0tg0hEw
Citera
2021-10-13, 11:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Precis. Han vill hjääääälpa sin pappa och andra som kan se det och se att de inte är ensamma. Hans pappa har konsekvent under alla dessa år bett honom tagit ner skiten. Till och med hotat med polisanmälningar.

https://youtu.be/In_OsbAQUro

Lägg märke till ordvalen. Kan inte han ”bjucka” på det här, efter allt jag gått igenom. Låter helt klart som att han själv tycker att det är väldigt kul att vara känd som killen med en missbrukande pappa. Det primära tycks vara att bli känd och förverkliga sig själv, inte hjälpa andra. I så fall finns det annat man kan göra. Kanske pyssla med volontärarbete.

Första missbruksbloggen är annars en jävla hit. Baronen, som är så mån om skattebetalarnas pengar, tvingar med Fredrik i ambulansen. Trots att han är förhållandevis klar i skallen, och absolut inte döende, så dundrade Baronen in i hans lägenhet, gapade och skrek och hotade honom med stryk om han inte följde med. Tänk på alla dem som behövde en ambulans just då. Han tog upp den för någon som verkligen behövde den, lite på samma sätt som någon ringde soc trots att han är en kick-ass pappa som leeeeever för sina barn.

https://youtu.be/bffw0tg0hEw
Att han är stolt över missbruksbloggen som han fortfarande skryter om emellanåt säger väl allt man behöver veta.
Citera
2021-10-13, 12:42
Medlem
Romanche92s avatar
Varför lät han besviken att de inte diagnoserna honom autism? Han fick ju till och med övertala dem om att undersöka saken tydligen
Citera
2021-10-13, 12:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Romanche92
Varför lät han besviken att de inte diagnoserna honom autism? Han fick ju till och med övertala dem om att undersöka saken tydligen
Antagligen för att han vill kunna säga ”På grund av min insert valfri diagnos så KAN JAG INTE vara hemifrån för länge. DET GÅR BARA INTE” typ.

Ser ingen annan potentiell anledning, för ingen normal människa vill väl ha massa diagnoser?
Citera
2021-10-13, 13:04
Medlem
Gör han verkligen allt för att aldrig någonsin behöva gå ut till arbete? :O
Citera
2021-10-13, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Romanche92
För att det är den gyllene biljetten till livslångt mys, som någon så träffsäker sade här tidigare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in