Citat:
Ursprungligen postat av
Froge
Du får gärna fortsätta skriva. Jag skulle aldrig neka någon sin yttrandefrihet. Men dina inlägg leder inte någonvart, du bara svävar iväg och sällan får du svar (för det är så jävla mycket text).
Kvalitet framför kvantitet, testa det.
Jag tycker ni skriver för lite. Men inte fan skriver jag till alla er som skriver lite att ni borde ändra er.
Vi alla är väl unika så jag tycker man kan gott och väl låta folk ha så lite eller mycket åsikter som dom själva vill.
Citat:
Ursprungligen postat av
AlexxHooker
Jo det är ju oftast så, att så fort någon ber om starkare bevis än ord så har något tagits ned eller raderats eller så hittar man det inte elelr kommer inte ihåg.
Diskussioner skall vara på lika villkor och sålänge inte mina ord räcker gör inte heller dina det, så varsågod att backa upp dina ord eller hålla käften =)
Du vet väl själv om du och Anjo har raderat de videos där du snackade om att du har fått screenshots och behöver sprida rykta om att Joz har våldtagit någon..
och sen laddade Anjo upp en video där han berättade att han blev kontaktad av nån som sa att hen hade fejkat screenshots och skickat till dig medans du gick ut på nätet och spred ett falskt rykte.
Jag tror att ni har tagit ner dom eftersom ni ser ut som clowner när ni exposar varandra fast ni gör samma sak gällande Joz. Ni hängde ut honom för att eran sektledare ville ge er lite vinstpengar i utbyte mot förtal och videohat mot en svikare av sekten.
Jag tror du tjänar mer på att erkänna dina misstag än att gasljusa folk genom att hävda att vi inte kommer ihåg dessa videos.
Gasljus är just när man försöker övertala nån till att tro att nån är mentalt sjuk och inte kommer ihåg rätt minnen.
Det blir ganska svårt, rättare sagt omöjligt.. att gasljusa vem som helst.
Jag menar vissa är ju psykologer och vissa gillar att studera sånt som gasljus.