2021-11-21, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Om personutredningen visar att Rask inte är narcissist kommer jag personligen att betala Thereses skulder, det har ni mitt ord på.

Jag kommer ta med henne till Gran Canaria. Inget snack. All inclusive.
Citera
2021-11-21, 15:43
Medlem
123....s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlexxHooker
VARJE gång någon ber någon härinne leta upp ett bevis är arguemntet till varför det ej skall letas upp att jag inte är värd att läggas den tiden på, men öppna då inte munnen från början, för då är jag uppenbarligen värd att läggas den tiden på, eller hur?
Så leta gärna upp det istället för att köra över mig, de som inte kan erkänna sina fel är snarare de flesta härinne och inte jag, mi dör hellre än att erkänna att ni har fel om baronen.
Hävda ingenting som sant eller utgå inte ifrån något om du ej kana backa upp det.
Jag kan ha fel här, så förbehåller mig den rätten men det låter ej som något jag skulle sagt.
Har däremot sagt att jag ej ångrade tex Joz osv, och det gör jag inte heller.
Även där anmäldes jag, det togs till åklagare och åklagare lade ned mitt case, alltså gjorde jag inget fel.
Men oavsett så är allt det historia och inget som pågår idag, oavsett hur jag KÄNNER runt det, återigen är det NI som blandar in känslorna här och inte jag.

Citat:
Ursprungligen postat av 123....
JO jag hävdar att det är sant därför att det ÄR sant..
Varför ska inte jag kunna säga sanningar utan uppbackning? ....

Citat:
Vad skall jag ens svara på det där?

Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Här tas det upp.

Den 27 augusti 2021

6 minuter in drygt -- Jag ångrar inte magmysmannen

8 minuter in drygt -- Lennart Bladh och Fuskbuggaren Jag ångrar det inte - inte alls.

9 minuter in -- Jessica -- ångrar jag det, inte särskilt mycket .. Jacke gillar mig...

https://www.bitchute.com/video/D5P3M3fsUzl9/

Tack Micro, det kom som en skänk från ovan

Du fattar att jag förväntar mig en ursäkt och förklaring va Alex?
Minns du fel om vad du säger eller kommer du inte ihåg vad du tycker?
Sen att du har som argument att du rättfärdigar något vidrigt för att en annan människa med "högre status" inte är förbannad på dig för det är rent skrämmande faktisk, och det säger en hel del om din människosyn..
Citera
2021-11-21, 15:45
Medlem
massuppfittarens avatar
Citat:
Jag vet inte om du förstår innebörden av uttrycket "greppa efter halmstrån", men det betyder i princip alltså så gott som att ta en bagatell och göra en sak av det bara för att man inte har något större eller viktigare att gå på.
Jag försöker inte gå på någonting här, utan jag försöker bara utifrån mig själv att berätta som det faktiskt ligger till.
Kan du inte snälla tala om vad det är jag förnekar, vad mitt luftslott faktiskt är och hur jag i sådana fall försöker upprätthålla det, för jag tycker snarare att jag har varit ganska ödmjuk runt det mesta det senaste året iallafall.
Hur menar du att jag trivs?
Vilken människa VILL gå hemma, helt isolerad och tacka nej till allt?
Man gör inte det om man mår bra, så är det ju bara, vad är detta att trivas i menar jag?
Besvara gärna samtliga frågor, för jag vill verkligen veta.
En annan, bättre, förklaring vore att ”greppa efter halmstrån” är när du beskriver dig som en hårt arbetande entreprenör. Hur går det med din städfirma där folk skulle tjäna 30000 i månaden? Du skulle ju bara skicka in papper 😂 Känns absolut som en rimligare åtgärd nu med tanke på eran minst sagt katastrofala ekonomi.

Förresten, tycker du inte att det är lite smaklöst att skryta om att du är skuldfri när du inte gjort något för att bli det(förutom att utnyttja en psykiskt sjuk man), samtidigt som din FRU och mamman till dina TRE barn, är skuldsatt en kvarts mille?

Sen måste vi ju bara dra upp din plagiatpodd.. Hur i helvete skäms du inte människa??
Senast redigerad av massuppfittaren 2021-11-21 kl. 15:55.
Citera
2021-11-21, 15:45
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av massuppfittaren
Ah okej du har tagit bort videorna där du skryter om att du jobbat hårt sen du var 16. Haha.. Du är ju bara för patetisk du.
Det behövs ingen video ... Bara att läsa...

jag har arbetet hela mitt liv sedan 16 års ålder och flyttade hemifrån när jag var 18 års. Har jobbat skift inom vården, stått på line 9h om dagen i en fabrik, jobbat på diverse boenden för äldre, dementa, utvecklingsstörda, handikappade, dagis, arbetat som städare, personlig assisten åter personer med cp, ms men även konditori.
https://ibb.co/TMDBdqW

jag har arbetat konstant i hela mitt liv fram tills för några år sedan när jag började med youtube, något många tittare inte förstår, utan tror jag bara uppstod som 26-åring på youtube utan tidigare arbeten lixom.
https://ibb.co/qRwJ801
Citera
2021-11-21, 15:47
Medlem
massuppfittarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Det behövs ingen video ... Bara att läsa...

jag har arbetet hela mitt liv sedan 16 års ålder och flyttade hemifrån när jag var 18 års. Har jobbat skift inom vården, stått på line 9h om dagen i en fabrik, jobbat på diverse boenden för äldre, dementa, utvecklingsstörda, handikappade, dagis, arbetat som städare, personlig assisten åter personer med cp, ms men även konditori.
https://ibb.co/TMDBdqW

jag har arbetat konstant i hela mitt liv fram tills för några år sedan när jag började med youtube, något många tittare inte förstår, utan tror jag bara uppstod som 26-åring på youtube utan tidigare arbeten lixom.
https://ibb.co/qRwJ801
Jamen sedär. Fy fan va korkad han är stackarn
Citera
2021-11-21, 15:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mikkka
För att du är legendariskt lat, för att du är egocentrisk gentemot din familj. För att du aldrig haft en heltidstjänst i hela ditt liv.

Alla som följt dig ett ä tag är synnerligen medvetna om att dina framtvingade krokodiltårar när du inte fick mer Benzo av läkaren enbart är skådespel. Du använder din påstådda psykiska ohälsa som fallrep för att fortsätta slippa ta ansvar för ditt och dina barns liv.

Citat:
When to see a doctor

People with narcissistic personality disorder may not want to think that anything could be wrong, so they may be unlikely to seek treatment. If they do seek treatment, it's more likely to be for symptoms of depression, drug or alcohol use, or another mental health problem. But perceived insults to self-esteem may make it difficult to accept and follow through with treatment.

If you recognize aspects of your personality that are common to narcissistic personality disorder or you're feeling overwhelmed by sadness, consider reaching out to a trusted doctor or mental health provider. Getting the right treatment can help make your life more rewarding and enjoyable.

Länk: https://www.mayoclinic.org/diseases-...s/syc-20366662

Throw back till när Baronen grät och filmade sig själv:

https://youtu.be/tyTJ3GjF9SI
Senast redigerad av StorTuffBiker 2021-11-21 kl. 15:51.
Citera
2021-11-21, 15:51
Medlem
Citat:
Fast precis allting i hela ditt inlägg rör saker inom mitt privatliv, mitt eget privatliv som jag har full mäsklig rätt till att få ha just privat, och inget ger dig rätten att "läxa upp" en främling, för det rör inte dig i ryggen om jag är bankdirektör eller bidragstagare, och då har du heler ingen rätt att yttra dig, och att du ens tror det är bara konstigt.
Jag vill ha mitt privatliv ifred, tack.
Du är ju sopslut, du sa hejdå till ditt privatliv när du valde att bli en offentlig person och som tur är har vi yttrandefrihet i Sverige. Puss
Citera
2021-11-21, 15:56
Medlem
Citat:
Absolut, men jag har aldrig sagt att jag jobbat ihjäl mig, att berätta om olika ströjobb, timvikariat, osv är inte likvärdigt med att hävda att
Man jobbar ihjäl sig.
Det där är något man överdriver för att jag skall framstå då illa det bara går, och det vet vi alla.

Lägg ner med dina lögner i denna tråd. Din tråd ser ut som den ser ut just för att här käkar vi inte upp dina lögner som om det vore en kanelbulle.
Du har flera gånger flashat med hur mycket och hårt du har jobbat från 15 års ålder.
Citera
2021-11-21, 15:58
Medlem
Citat:
Kan du styrka en enda sak utav det du skrev och backa upp det med faktiska belägg och fakta?
För fram tills dess är din smörja lika mycket värt som bajsbaronens lögner💦

Din egen video där du refererar till just den emaljen samt Anjos expose video.
Citera
2021-11-21, 15:58
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Froge
Du får gärna fortsätta skriva. Jag skulle aldrig neka någon sin yttrandefrihet. Men dina inlägg leder inte någonvart, du bara svävar iväg och sällan får du svar (för det är så jävla mycket text).

Kvalitet framför kvantitet, testa det.

Jag tycker ni skriver för lite. Men inte fan skriver jag till alla er som skriver lite att ni borde ändra er.
Vi alla är väl unika så jag tycker man kan gott och väl låta folk ha så lite eller mycket åsikter som dom själva vill.

Citat:
Jo det är ju oftast så, att så fort någon ber om starkare bevis än ord så har något tagits ned eller raderats eller så hittar man det inte elelr kommer inte ihåg.
Diskussioner skall vara på lika villkor och sålänge inte mina ord räcker gör inte heller dina det, så varsågod att backa upp dina ord eller hålla käften =)

Du vet väl själv om du och Anjo har raderat de videos där du snackade om att du har fått screenshots och behöver sprida rykta om att Joz har våldtagit någon..
och sen laddade Anjo upp en video där han berättade att han blev kontaktad av nån som sa att hen hade fejkat screenshots och skickat till dig medans du gick ut på nätet och spred ett falskt rykte.

Jag tror att ni har tagit ner dom eftersom ni ser ut som clowner när ni exposar varandra fast ni gör samma sak gällande Joz. Ni hängde ut honom för att eran sektledare ville ge er lite vinstpengar i utbyte mot förtal och videohat mot en svikare av sekten.

Jag tror du tjänar mer på att erkänna dina misstag än att gasljusa folk genom att hävda att vi inte kommer ihåg dessa videos.

Gasljus är just när man försöker övertala nån till att tro att nån är mentalt sjuk och inte kommer ihåg rätt minnen.

Det blir ganska svårt, rättare sagt omöjligt.. att gasljusa vem som helst.
Jag menar vissa är ju psykologer och vissa gillar att studera sånt som gasljus.
Citera
2021-11-21, 16:01
Medlem
AlexxHookers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Man får ha drömmar, det kan dock vara bra att ha en visa verklighetsförankring. Vad kommer du kunna uppnå? Vad är mest troligt, att du landar ett hyfsat kneg med hyfsad ingångslön eller att du skapar ett marknadsledande varumärke eller blir anställd av Bandit Rock? Sen, vad är det som hindrar dig från att göra det du redan gör idag men ändå gå och arbeta och trygga en försörjning? Man kan ju satsa helhjärtat på sociala medier och varumärken när man märker att det här betalar bättre än att gå på jobbet. Det gjorde inte du, du stannade hemma och satsade fullt på youtube till det tog fart, sen ljögs det och överdrevs om inkomster. Fråga, när du ljög om att du tjänade det Therese gör på ett halvår på en månad, var det bara för dina följare eller var det även för Therese och övriga familjen? Det är intressant att få svar på.

Du tar redan ut en viss lön, hur kommer det sig? Kanske ska man först gå med väldigt mycket vinst innan man tar ut pengar ur företaget? Eller är det farfar som skickat in slantar som han tillåter dig ta ut för att han tycker synd om dig? Försök inte övertyga någon om att du redan går med vinst när du säljer för någon ynka tusenlapp i veckan. Varför besvarar du detta ens, är inte det del av ditt privatliv?

Precis, nu kommer offerkoftan på igen. Du utgår från dina egna personliga upplevelser och ”vågar påstå” att ditt trauma är väldigt mycket värre än andras. Vad baserar du det på? Finns det en skala där man kan säga att det här det är 5 poäng, utsätts du för det här är det 6 poäng. Nej, så funkar det inte. Alla har trauman och alla reagerar olika. Det finns folk som haft det extremt mycket värre än dig som kanske hanterat det väldigt mycket bättre. Sen finns det folk som blivit utsatta för tillsynes mycket lindrigare saker men som påverkats mycket starkare. Det finns ingen skala, folk har olika personligheter och reagerar olika. Och oavsett vad är det inte klädsamt att skylla ifrån sig på sin barndom när man är över 30, ens om man blev våldtagen som barn eller fick sin förälder mördad.

Det här är förövrigt varför man aldrig ändrar åsikt om dig. Du börjar tala om att ditt var värst och mest offer är du. Du är så fruktansvärt odräglig när du gör så. Du verkar inte förstå själv hur äcklig du framstår. Jag baserar min åsikt om dig på inlägg som det här. Hur du försvarar, bortförklarar och är framförallt är väldigt mycket mer offer än dom allra flesta.
. Saker som rör mitt privatliv kommer jag inte besvara mer, även om allt du skriver stämmer så är det lixom mellan mig och min familj, och jag har ingen skyldighet att svara på saker från mitt privatliv, svarar gladeligen på saker som rör mig som kreatör och saker som faktiskt angår andra än mig och min inre cirkel.
Citera
2021-11-21, 16:03
Medlem
AlexxHookers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Jag tycker ni skriver för lite. Men inte fan skriver jag till alla er som skriver lite att ni borde ändra er.
Vi alla är väl unika så jag tycker man kan gott och väl låta folk ha så lite eller mycket åsikter som dom själva vill.

Du vet väl själv om du och Anjo har raderat de videos där du snackade om att du har fått screenshots och behöver sprida rykta om att Joz har våldtagit någon..
och sen laddade Anjo upp en video där han berättade att han blev kontaktad av nån som sa att hen hade fejkat screenshots och skickat till dig medans du gick ut på nätet och spred ett falskt rykte.

Jag tror att ni har tagit ner dom eftersom ni ser ut som clowner när ni exposar varandra fast ni gör samma sak gällande Joz. Ni hängde ut honom för att eran sektledare ville ge er lite vinstpengar i utbyte mot förtal och videohat mot en svikare av sekten.

Jag tror du tjänar mer på att erkänna dina misstag än att gasljusa folk genom att hävda att vi inte kommer ihåg dessa videos.

Gasljus är just när man försöker övertala nån till att tro att nån är mentalt sjuk och inte kommer ihåg rätt minnen.

Det blir ganska svårt, rättare sagt omöjligt.. att gasljusa vem som helst.
Jag menar vissa är ju psykologer och vissa gillar att studera sånt som gasljus.

Det finns reuploads och tro mig, Joz hade sparat ALLT och hade det med i sitt framförande. Men även det är saker som hänt förr. Jag sticker inte under stol med att jag begått många fel och gjort många misstag genom åren, har aldrig sagt något annat. Att ni menar att jag sagt att allt är lögn är inte sant, det är mer ni som reagerar så bara jag ifrågasätter något alls.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in