2021-09-30, 22:04
Medlem
Jag älskar det faktum att användaren Pattknullaren i princip av en händelse råkade hitta en väg rakt in i baronens hjärna, trots att denne antagligen är helt oskyldig till någon anmälan
Citera
2021-09-30, 22:14
Medlem
Det lustiga med det hela är att han är så pass osmart att han själv inte inser s hur han skulle slippa liknande rätt enkelt. Sluta med YouTube och låtsas vara någon han inte är, och istället skaffa sig ett förvärvsarbete
Citera
2021-09-30, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lefty`
Det lustiga med det hela är att han är så pass osmart att han själv inte inser s hur han skulle slippa liknande rätt enkelt. Sluta med YouTube och låtsas vara någon han inte är, och istället skaffa sig ett förvärvsarbete
Han behöver inte sluta med youtube. Han kan sluta bete sig som svin, sluta ljuga och hitta ett vanligt jobb. Youtube blir då extra. Det är inte så att han gör värsta projekten på tuben som kräver planering, redigering och tid. Han kan även tigga. 3 inkomstkällor + Ts inkomst.
Citera
2021-09-30, 22:23
Medlem
Känns som att Pattknullar-spektaklet kommer ses tillbaka på som ett legendariskt moment i en annars väldigt tråkig BB-epok.

Hoppas dom drar igång liven snart, lika bra att få ut så mycket av Rantbaronen som möjligt nu när han är inne i det
Citera
2021-09-30, 22:49
Medlem
Privattaxins avatar
Om Rask streamar ikväll eller imorgon så kommer jag och flera till att donera.
Citera
2021-09-30, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Privattaxin
Om Rask streamar ikväll eller imorgon så kommer jag och flera till att donera.
Ska inte socialbidraget gå till mat, hygien hyra osv?
Citera
2021-09-30, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetsskygg
Riktigt gott att det här rann ut i sanden. Jävla skitbeteende att ge sig på kvinnor och barn i jakt på barnens pappa. För det är ytterst Therese och barnen som blir lidande. Och det tycker jag är fel. Vilket har framgått. Och det står jag för.

Håller faktiskt helt med där! Det bästa vore om det fann ett sätt att trycka ned Bajsbaronen i skorna lika långt som han gjort med alla sina offer! Få honom att erkänna alla sina lögner och blåsningar av följare etc och totalt bryta ihop och inse att han bör sluta med sitt svindleri och svineri på You Tube utan att resten av familjen behövde ta skada av det! Så att han kunde rida iväg på en åsna i solnedgången mot ett liv med ett vanligt arbete med en insikt om att det är bättre att ta hand om sin familj som man ska och släppa sin grandiosa självbild som bara resulterat i att alla hatar honom! Lets face it, all hat o skit hans familj obefogat får ta är det han som är uppviglaren och orsaken till ingen annan.
Citera
2021-09-30, 23:04
https://youtu.be/mGrop4beFaM
För fyra dagar sen, la han upp detta..
Citera
2021-09-30, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Precis. Han är lite i samma klass som en lågskalig knarklangare. Man kan köpa märkeskläder och gå och äta på restaurang, men boendet är en hyresrätt. När det verkligen gäller kan han inte köpa något riktigt för pengarna. Som ett hus till familjen. Därför är hans extremt höga inkomster inte mycket värt.

Det är alltid jag jag och mig mig i Rasks videor. Det är allt som existerar i Rasks värld, prata om och förhärliga sig själv, försvara sig själv, tycka synd om sig själv. Det upptar det mesta av hans tid.

Den här tiden fick Rask bra med visningar på dramacontent. Inte bara det han dömdes för utan i största allmänhet. Det räckte med att han blev åtalad för att det skulle upphöra. Han vågar helt enkelt inte göra det mer. Sen precis som du är inne på så såg många vilken vidrig kille han är under den perioden, så han blev nog allmänt illa omtyckt efter det. Jag följer själv bara Rask eftersom jag tycker han är extremt oskön, jag vet att det är så för många andra med mig. När han sitter och förhärligar sig själv eller pratar tvärsäkert om saker han inte har koll på så känner jag hur jag att jag blir fruktansvärt provocerad av stollen. Men jag gillar det samtidigt. Konstigt hur saker funkar.

"Jag följer själv bara Rask eftersom jag tycker han är extremt oskön, jag vet att det är så för många andra med mig. När han sitter och förhärligar sig själv eller pratar tvärsäkert om saker han inte har koll på så känner jag hur jag att jag blir fruktansvärt provocerad av stollen. Men jag gillar det samtidigt. Konstigt hur saker funkar."

Jag är helt lik.

Hoppas Rask klarar att ordna upp sig och sitt liv. Tänk om han kunde tänka sig "jag har typ den största tråden på Sveriges största forum där 99% av alla tycker att jag är vidrig. Vad gör jag för fel? Kanske kan jag ändra mig? Det kan ju inte vara fel på alla andra, problemen ligger hos mig?
Citera
2021-09-30, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av itsaek
Tänk om han kunde tänka sig "jag har typ den största tråden på Sveriges största forum där 99% av alla tycker att jag är vidrig. Vad gör jag för fel? Kanske kan jag ändra mig? Det kan ju inte vara fel på alla andra, problemen ligger hos mig?
Så där funkar det inte, det är vi som vill hindra honom från att göra sin grej och vara en sköning, dessutom är han en KICKASS-FARSA!
Alltså är det vi som är dom konstiga och han som är normal.
Citera
2021-09-30, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Froge
Förhoppningsvis ska det här funka!

Länk till Baronens rant på instagram ang Pattknullaren och soc: https://streamable.com/cdz8hw
Jag klarade inte av att se hela, men det är tydligt att Rask drömmer mardrömmar om pattknullaren.

Sedan är det så att Rask kunde ju ställa sig framför spegeln och tänka: varför är det så att anonyma människor reagerar med så kraftig aversion mot hur jag lever mitt liv, kanske gör jag något fel?

Istället ska han fucka upp sitt liv ännu mer.

Jag tror faktiskt att Rask kunde vara bra på något och sedan göra det riktigt bra, han uppvisar ju någon typ av "grit" I det han gör nu.

Sedan så tycker jag att han borde betala skatt på all swish och all skäggsmörja som han sålt. Han betalar helt säkert inte ett jävla öre skatt på det han säljer samtidigt som han uppbärer bidrag.
Citera
2021-09-30, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stallhagen
Så där funkar det inte, det är vi som vill hindra honom från att göra sin grej och vara en sköning, dessutom är han en KICKASS-FARSA!
Alltså är det vi som är dom konstiga och han som är normal.
Han borde resa iväg utan telefon i en vecka och bara tänka igenom hur han vill leva livet.

Oavsett hur oskön och han är så hoppas jag verkligen att han ändrar sig till det bättre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in