2021-09-30, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoOneSomeOne
Hahaha wtf "jag vinner". Påminner mig om magmysmicke.

Jag visste att Bajsbaronen var dum i huvudet och att han inte kan stava till källkritik! Men inte ens efter att en domstol förklarat en del för honom och dömt honom så verkar han helt mentalt handikappad när det gäller att skaffa en gnutta bevis för sina uttalanden först, Nejnej i vanlig ordning tar han det första bästa han hör bara det talar till hans fördel som sanning. Absolut ingenstans finns ett uttalande här på FB eller någonstans som skulle bevisa att det är Pattknullaren som gjort anmälan!
Synd att det inte är en persons riktiga namn han hänger ut igen så det hade vankats ännu en förtalsdom för mytomanbaronen 🤣
Citera
2021-09-30, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av razerdayzer
Vad snackar du om? Fylleranten var jag som ladda upp. Jag ville ha dagens rant som utspela sig idag på instagram vilket nu också ligger uppe.

Ja? Klicka in på den då och skärminspela den då vad är problemet den ligger ju här? 😂
Senast redigerad av Fisosgrisos 2021-09-30 kl. 20:51.
Citera
2021-09-30, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fisosgrisos
Ja? Klicka in på den då och skärminspela den då vad är problemet den ligger ju här? 😂

Tror du har fått allt om bakfoten och fattar inte vad du jiddrar om. Lägger ner nu.
Citera
2021-09-30, 21:07
Riktigt gott att det här rann ut i sanden. Jävla skitbeteende att ge sig på kvinnor och barn i jakt på barnens pappa. För det är ytterst Therese och barnen som blir lidande. Och det tycker jag är fel. Vilket har framgått. Och det står jag för.
Citera
2021-09-30, 21:09
Medlem
talad13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Jag har några bekanta som lagrar det mesta - jag kan inte fråga ikväll men kan kolla imorgon om någon av dem har just den tillgänglig och vill dela.
Kan inte du kolla om dina vänner råkar ha videon där Rask är på liseberg och säger kuk och fitta vid barnkarusellerna framför barnfamiljer.
Och Rask är rädd för de stora karusellerna och åker de små och är på riktigt rädd för dem.

Eller om någon annan har den får de jättegärna dela med sig,
Senast redigerad av talad13 2021-09-30 kl. 21:16.
Citera
2021-09-30, 21:17
Medlem
Jag bettar en bajskorv på rask baksida att det blir live ikväll, någon som sätter emot?
Citera
2021-09-30, 21:18
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av talad13
Kan inte du kolla om dina vänner råkar ha videon där Rask är på liseberg och säger kuk och fitta vid barnkarusellerna framför barnfamiljer.
Och Rask är rädd för de stora karusellerna och åker de små och är på riktigt rädd för dem.

Eller om någon annan har den får de jättegärna dela med sig,
Jag kan kolla. Vet du vilket år det hände?
Citera
2021-09-30, 21:22
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av razerdayzer
Jag bettar en bajskorv på rask baksida att det blir live ikväll, någon som sätter emot?
Troligen, de drog ju in så mycket pengar igår så sannolikt kör de på ikväll också.
Citera
2021-09-30, 21:22
Medlem
talad13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Jag kan kolla. Vet du vilket år det hände?
Ingen aning, men jag tror de var där med lets feast
Citera
2021-09-30, 21:23
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av talad13
Ingen aning, men jag tror de var där med lets feast
Ok.
Citera
2021-09-30, 21:34
https://youtu.be/rDajmk_2J6Q
Allt ljus på mig! rasken o letsfisarna på exploria
Citera
2021-09-30, 21:50
Citat:
Ursprungligen postat av NoOneSomeOne
Hahaha wtf "jag vinner". Påminner mig om magmysmicke.

Mycket som liknar magmys-Micke här.

Micke hos kommunkärringen: DET ÄR JDM OCH RYMDVARELSEN SOM ÄR EFTER MIG!!

Rask hos soc: DET ÄR PATTKNULLAREN SOM ÄR EFTER MIG!!!

Micke får YT-förbud av kommunkärring.
Rask blir uppmanad av soc att satsa på nåt annat än YouTube.

Micke är en självupptagen narcissist.
Rask är en självupptagen narcissist.

Micke skiter i sin familj för att få hålla på som han vill på YT.

Rask skiter i sin familj för att få hålla på som han vill på YT.

https://streamable.com/cdz8hw

Ja JÖSSES så obrydd han är bajsbaronen och JÖSSES så bra han verkar må.

Undrar om det finns tillräckligt med benso hemma för att han ska få en blund i ögonen i natt eller kommer Tessan att få höra honom väsa "Pattknullaren!" medan han gnisslar tänder och kastar sig av och an i sängen natten igenom?

"Göra min grej" please.... Och hur FAN kommer man sig för att hävda att man lever för sina barn när man inte ens kan knoga i hop så dom får gå på gröna lund?

Pinsamma jävel.

Pattknullaren lär vara SÅ mycket bättre pappa och säkert bättre på att sälja olja med.
Senast redigerad av GylleneUttern2 2021-09-30 kl. 22:09.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in