2021-10-08, 19:17
Citat:
Ursprungligen postat av XXXmen
27min och framåt,måste ses! Han berättar hur T ogillar att han bara går hemma och släpar bla..
https://youtu.be/oVTVBfSdqdk
😳noll insikt, bara stackars mig😵
Och inbrottsförsök? Genom en krosskada i övre hörnet på altandörren? Snarare en boll som träffat fel..
Senast redigerad av Mumsbulle 2021-10-08 kl. 19:24.
Citera
2021-10-08, 19:34
Medlem
Baronen har hakat upp sig på att killen som kritiserade Ben Mitkus sa att Ben är beta. Känns som Rask tar det personligt för att han vet att han kan stå till svars för att vara betahane. Mycket projicering. Han säger vidare att det bara är osäkra personer som klassar folk som alfa och beta. Keep in mind att det är Baronen som har ansiktstatueringar, som ljuger om vem han är och som har ett ständigt behov av att hålla på och försvara och förklara sig själv när folk har en åsikt om honom. Allt detta är karaktärsdrag som signalerar en djup osäkerhet. Låt oss aldrig heller glömma att Baronen själv höll på och kallade folk för betahanar för bara något år sedan. Han var av allt att döma äldre än den här killen när han höll på och använda sig av termerna men han känner sig ändå manad att skola upp den här killen om hur barnslig han är.
Citera
2021-10-08, 19:37
Avstängd
Rask och Chrippa är nog de aktivaste youtubers vi har idag. Hårt jobb lönar sig!
Citera
2021-10-08, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Baronen har hakat upp sig på att killen som kritiserade Ben Mitkus sa att Ben är beta. Känns som Rask tar det personligt för att han vet att han kan stå till svars för att vara betahane. Mycket projicering. Han säger vidare att det bara är osäkra personer som klassar folk som alfa och beta. Keep in mind att det är Baronen som har ansiktstatueringar, som ljuger om vem han är och som har ett ständigt behov av att hålla på och försvara och förklara sig själv när folk har en åsikt om honom. Allt detta är karaktärsdrag som signalerar en djup osäkerhet. Låt oss aldrig heller glömma att Baronen själv höll på och kallade folk för betahanar för bara något år sedan. Han var av allt att döma äldre än den här killen när han höll på och använda sig av termerna men han känner sig ändå manad att skola upp den här killen om hur barnslig han är.

Dels har väl redan Rask sagt sig vara beta, så att vara orolig över ett sådant epitet då verkar ju skumt.

Dels har han helt rätt, personer som tjafsar om beta och alfa är snällt sagt osäkra. Gäller även Rask om han gjort det. I så fall är det ju bra om han vuxit upp.
Citera
2021-10-08, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fiskmasen7
Nej det har jag aldrig påstått att dom har en sådan diskussion med sina barn. Men barn känner av olika situationer och ser med sina ögon och framför allt jämför dom med kompisar, klasskamrater och andra barn. Det är så barn fungerar.

Tror knappast hans barn jämför med hemma hos sina kompisar om det står snus i kylen eller ej eller frågar sina kompisars föräldrar ”Ursäkta mig har ni råd med hyran varje månad för min pappa bidrar inte alltid”

Ungen är 9 bast! Föräldrarnas ekomimisamtal är knappast något man memorerar som litet barn för att sedan göra en jämförelse i sin bekantskapskrets!
Citera
2021-10-08, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Rask och Chrippa är nog de aktivaste youtubers vi har idag. Hårt jobb lönar sig!

Skillnaden är väl att Chrippa drar in pengar på din kanal men fattar som en normalfuntad person att det säkert inte vara för evigt och går i vågor så därför har han ett arbete som ger en stadig inkomst vid sidan av 👍
Citera
2021-10-08, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Barn hör och förstår mycket mer än man tror.
Raskens skryt om hur dyra hans saker är, T får ge honom pengar till snus osv. Barnen är inte dumma. Hela tiden ska det fläskas på, allt går så bra, pengar rullar in...
Rasken är som ett såll, som inte kommer hålla tätt hur mycket T än öser i, det läcker likt förbannat.
Vilken "tur" att han blev bff med U*f, som mår dåligt, så tragiskt, men vem är rasken om han inte rullar in bollen i öppet mål, trots att målisen brutit båda benen?
Sen kom det hat mot rasken, över han sätt att jaga visningar genom att lotta ut bitcoins! Med motprestationer, men det gick inte som han tänkt. Hatet riktades mot honom själv, men det låter ju illa, så skyll på U*f istället, att han mår dåligt av cad som hänt.
Rasken är äcklig. Han vill vara privat. Han skriker ut att han är en kickass farsa som inte slår sina barn. Och han ska anmäla den som anmäler, utan en tanke över hur det kommer sig att han kanske bör tänka efter? Barnen går i skolan, som de ska, de har mat i magen och kläder på kroppen, tak över huvudet. Skäms han inte över att hans lillebror ska hjälpa honom med halva hyran ? Lillebror har en egen familj med barn, han jobbar och kämpar.
Jag undrar om rasken nu med sin traumatiska uppväxt, som det lilla maskrosbarn han var som utvecklades till en känslig liten snowflake, hade han inte velat att någon vuxen, tex socialen kunde ha steppat in och hjälpt honom och lillebror ur det hemska hemförhållandena som gjort att han inte kan jobba och göra rätt för sig?

Spinner vidare på ämnet ang has lillebror!
Dom har vuxit upp ihop! Hur fan kommer det sig att han klarar av att ha ett arbete och en fungerande familj och inte är så traumatiserad, full med diagnoser och så fruktansvärt synd om?

Jag tror sanningen är den att Bajsbaronens påstådda trauman pga sin far etc är rena lögnerna. De trauman han ådragit sig isåfall är såna han dragit på sig själv genom bukkakefester och frusna korvar i röven o bajslekar etc. Att sedan skylla sitt dåliga mående pga att man utsatt sig själv för helt sjuka saker för att man är skadad i huvudet på sin far och desutom hänga ut denne är ju bara totalt vidrigt.

”Maskrosbarn” my ass!!!
Citera
2021-10-08, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kommer-vara-anon
Dels har väl redan Rask sagt sig vara beta, så att vara orolig över ett sådant epitet då verkar ju skumt.

Dels har han helt rätt, personer som tjafsar om beta och alfa är snällt sagt osäkra. Gäller även Rask om han gjort det. I så fall är det ju bra om han vuxit upp.

För drygt 2 år sedan höll han på och klassade folk för alfa och beta, snackade om soy boys och hur han var en manlig man. ~ 29 år var han men känner sig ändå manad att gå på en vad jag skulle bedöma 20 åring som kallade någon beta, vid ett enda tillfälle.

I Rasks fall var det upprepade gånger, bland annat när han marknadsförde Dick Johnson. Gick i klinch med en massa småbarn, osv.

Jag håller med om att det är ganska töntigt att lägga massa vikt vid vad som är alfa och beta. Min poäng är bara att Rask inte direkt är killen som borde göra en sak av att någon är så osäker när han själv skäms för vem han är och därför ljuger om sig själv och sina framgångar, i dagsläget. Han håller inte på och framställer sig som en ståtlig alfahanne, men han är fortfarande en djupt osäker person.
Citera
2021-10-08, 20:05
Citat:
Ursprungligen postat av Fisosgrisos
Spinner vidare på ämnet ang has lillebror!
Dom har vuxit upp ihop! Hur fan kommer det sig att han klarar av att ha ett arbete och en fungerande familj och inte är så traumatiserad, full med diagnoser och så fruktansvärt synd om?

Jag tror sanningen är den att Bajsbaronens påstådda trauman pga sin far etc är rena lögnerna. De trauman han ådragit sig isåfall är såna han dragit på sig själv genom bukkakefester och frusna korvar i röven o bajslekar etc. Att sedan skylla sitt dåliga mående pga att man utsatt sig själv för helt sjuka saker för att man är skadad i huvudet på sin far och desutom hänga ut denne är ju bara totalt vidrigt.

”Maskrosbarn” my ass!!!
Glöm inte att han snackat om lillebrors autismdiagnos, som varit jobbigt för raskis🙄
Citera
2021-10-08, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Glöm inte att han snackat om lillebrors autismdiagnos, som varit jobbigt för raskis🙄

Klart han ska hänga ut även honom o ta chansen att axla offerkoftan även där!

Denna man är gravt sjuk det behöver man inte ha en doktorsexamen för att inse
Citera
2021-10-08, 20:20
Medlem
Rask senaste video. Klickar och den startar med en reklam för "hans" egna produkt. Mm, bra aintro tänker jag. not...

Efter detta så börjar rask tjata ytterligare om "hans" egna produkt. Härligt!
Citera
2021-10-08, 20:39
Medlem
Ser nu att killen som kritiserade Ben krupit till korset och bett om ursäkt för det han sa och tackade Rask för att han tog upp det. Rask pumpar ändå ut video två där han mest går till personangrepp mot killen.

Kul också att se att han kan vara den större mannen. Annat kan man säga om Rask. Han skulle aldrig be om ursäkt för sina uthängningar. Han hatar fortfarande hans mammas granne och Jessica och Joz, trots att han aldrig ens träffat de flesta av dem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in