Citat:
Ursprungligen postat av
Kommer-vara-anon
Dels har väl redan Rask sagt sig vara beta, så att vara orolig över ett sådant epitet då verkar ju skumt.
Dels har han helt rätt, personer som tjafsar om beta och alfa är snällt sagt osäkra. Gäller även Rask om han gjort det. I så fall är det ju bra om han vuxit upp.
För drygt 2 år sedan höll han på och klassade folk för alfa och beta, snackade om soy boys och hur han var en manlig man. ~ 29 år var han men känner sig ändå manad att gå på en vad jag skulle bedöma 20 åring som kallade någon beta, vid ett enda tillfälle.
I Rasks fall var det upprepade gånger, bland annat när han marknadsförde Dick Johnson. Gick i klinch med en massa småbarn, osv.
Jag håller med om att det är ganska töntigt att lägga massa vikt vid vad som är alfa och beta. Min poäng är bara att Rask inte direkt är killen som borde göra en sak av att någon är så osäker när han själv skäms för vem han är och därför ljuger om sig själv och sina framgångar, i dagsläget. Han håller inte på och framställer sig som en ståtlig alfahanne, men han är fortfarande en djupt osäker person.