Flashback bygger pepparkakshus!
2021-09-30, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stallhagen
Ska baron von arbetsskygg verkligen sitta på socialkontoret i morgon och ropa "MEN KOLLA HÄR FÖR FAN! DET ÄR PATTKNULLAREN SOM GJORT DETTA! HÄR ÄR BEVISEN! PATTKNULLAREN!

Haha, tack för kvällens skratt. Jag hade betalat bra med stålar för att se han RASKA soc imorgon genom att visa vad ”Pattknullaren” skrev på fb. Hade blivit legendariskt!
Citera
2021-09-30, 00:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Froge
Haha, tack för kvällens skratt. Jag hade betalat bra med stålar för att se han RASKA soc imorgon genom att visa vad ”Pattknullaren” skrev på fb. Hade blivit legendariskt!
Som motdrag kanske soc kan anmäla honom för utredning hos skatteverket? Raskar bäst som raskar sist
Citera
2021-09-30, 00:22
Medlem
StellaArtoiss avatar
Citat:
Ska baron von arbetsskygg verkligen sitta på socialkontoret i morgon och ropa "MEN KOLLA HÄR FÖR FAN! DET ÄR PATTKNULLAREN SOM GJORT DETTA! HÄR ÄR BEVISEN! PATTKNULLAREN!
Tack för ett gott skratt!

Pattknullaren skapar historia i denna "reality show" som entreprenören gärna kallar det.
Citera
2021-09-30, 00:23
Citat:
Ursprungligen postat av Froge
Klockan 10 imorgon, undrar om rasken blir lite sjuk?
Det går inte att skylla på corona längre iallafall..🙄😅
Citera
2021-09-30, 00:27
Medlem
StellaArtoiss avatar
Är det någon som är insatt i hur socialen hanterar en orosanmälan?

Kommer det endast ligga fokus på den enskilda orosanmälan eller kan det vara så att dem går igenom även dem resterande orosanmälningarna som har dykt upp?

Jag frågar eftersom att jag hoppas på att dem kommer gå igenom deras ekonomi, något som är den huvudsakliga anledningen till att folk faktiskt har gjort en orosanmälan.
Citera
2021-09-30, 00:27
Medlem
AMG-mannen-Rasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajsbaronen
Det är få som fått en gratis shoutout av baronen. Undertecknad och amg-mannen-rask har fått det i en fyllerant, men annars tror jag det är skralt med omnämningar. Grattis!
Jaså oj, det har jag missat. Vad hade jag gjort för att den store företagsledaren från Trosas finaste, mest kända och respekterade företagarsläkt skulle ta mitt low-life-namn i munnen?
Citera
2021-09-30, 00:30
Bannlyst
Citat:
Som motdrag kanske soc kan anmäla honom för utredning hos skatteverket? Raskar bäst som raskar sist
Tack för min nya fina signatur
Citera
2021-09-30, 00:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lovedrug
Tack för min nya fina signatur
Haha, varsågod
Citera
2021-09-30, 00:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av AMG-mannen-Rask
Jaså oj, det har jag missat. Vad hade jag gjort för att den store företagsledaren från Trosas finaste, mest kända och respekterade företagarsläkt skulle ta mitt low-life-namn i munnen?

En fyllerant för ett par år sen efter självaste Joakim Lundells fest, Alex står full utanför en krog och nämner 3 hatare från flashback.
Han säger sig först inte vara full för att sen erkänna det. Kedjeröker. Klassiker.
Ska finnas på Youtube men hittar inte den nu.
Citera
2021-09-30, 00:44
Medlem
Bajsbaronens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AMG-mannen-Rask
Klassikern där vi får shoutout:
https://vimeo.com/351895413

Verkar kräva inlogg nu mera.
Citera
2021-09-30, 00:50
Medlem
AMG-mannen-Rasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drrty
En fyllerant för ett par år sen efter självaste Joakim Lundells fest, Alex står full utanför en krog och nämner 3 hatare från flashback.
Han säger sig först inte vara full för att sen erkänna det. Kedjeröker. Klassiker.
Ska finnas på Youtube men hittar inte den nu.

Citat:
Ursprungligen postat av Bajsbaronen
Klassikern där vi får shoutout:
https://vimeo.com/351895413

Verkar kräva inlogg nu mera.
Jaha se där. Jag känner mig hedrad att en så pass framgångsrik människa väljer att lyfta fram lilla mig.
Tack till er för att ni gjorde mig uppmärksam på detta, nu hoppas jag få se videon också.
Citera
2021-09-30, 00:54
Medlem
Citat:

Mycket möjligt, det är bäddat för succé.

Jag kan se den potentiella videon efter att soc har raskat tillbaka. ”SOC ANMÄLER MIG TILL SKATTEVERKET, SKA DET GÅ TILL SÅHÄR???” klingar ju bra, det gör det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in